globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tmel na víko ventilů
 
26.6.2008 v 07:33
Potřeboval bych doporučit nějaký kvalitní tmel na přetěsnení víka ventilů.
Stačí na odmastění trichlorethylen ???
Díky za rady.

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 07:37 | Nahoru | #1
Modrý Loctite a myslím, že na odmaštění stačí i benzín, dělám to s ním.

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 07:42 | Nahoru | #2
Já mám modrý würth a je supr

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 08:24 | Nahoru | #3
Netreba moc spekulovat, staci jakykoliv cerveny silikon na motory (do 300°C). Vsechny jsou na jedno brdo.
V Hornbachu ted prodavaji 300ml patronu (bilo -zelene baleni) za +-130kc, coz jde

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 08:36 | Nahoru | #4
Lukopren na motory, malinka tubicka za 40 Kc, staci na 4 motory.


Naposledy editováno 26.06.2008 08:54:01

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 08:39 | Nahoru | #5
Bacha na množství tmelu. Neplatí "čím víc, tím větší těsnost" Kámoš (osel) ho tam napatlal tolik až si to cuclo do sacího kanálu a zadřel vačku lol lol lol

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 08:48 | Nahoru | #6
Ten cervenej silikon se da sehnat i jako cernej silikon, nevim jak ty, ale ja vzdycky opatlam jeste par veci kolem, takze je cerna barva docela vyhoda

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 08:57 | Nahoru | #7
Díky všem za rady.

Já už jsme to ted dělal a použil jsem Lukopren od výrobce Lučební závody Kolín. Cena asi 170 kč za klasickou tubu do pistole. Prodavač mi tvrdil že je to špica...
Tmel by dle výrobce měl vydržet krátkodobě až 300 C.
Jinak samozdřejmě odolnost proti oleji atd.
Před aplikací jsem vše odmastil trichlorem a po aplikaci nechal 2 dni tmel schnout. Jenže už mi stejně na jednom místě olej prosakuje a bohužel je to přední strana takže ten olej pak kape na výfukové svody což není ideální.
Tak nevím kde je chyba. Když přiložím víko ventilů bez tmelu tak mi přijde že to v daném kritickém místě (přední strana víka) sedí a nezdá se že by víko nějak nedoléhalo. Na ostatních místech víka není absolutně žádný problém.
Tak zkusím nějaký Loctite nebo Wurt a uvidím.

Ještě jednou díky všem za rady.

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 09:02 | Nahoru | #8
pila2> nanes souvislou vrstvicku a nech mirne zavadnout (podle teploty, klidne i 15 min.). Pak nasad ventildekl a chyt sroubky jen jemne. Pockej pul hodinky a pak to dorvi na tech +-10Nm (postupne srouby od prosredka, aspon na 3 rundy) a bude drzet!

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 09:09 | Nahoru | #9
PetrVTR_new> Jo přesně tenhle tmel jsem použil.
Necháváš tmel nechat trochu zaschnout než přiložíš druhý díl ???
Výrobce to neuvádí. Loctite přitom výslovně říká že se má druhý díl přiložit hned a zase tmel co jsem měl dřív - Den braven - tak tam bylo napsáno nechat tuším 5 minut (už si přesně nepamatuju) zaschnout a teprve potom přiložit.
Myslíš že stačí nechat tmel vytvrdnout 2 dni nebo nechat déle??

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 09:12 | Nahoru | #10
Dawe02> Díky za popsaný postup.
Vypadá to že jsem to "uspěchal".

Tmel na víko ventilů

26.6.2008 v 09:15 | Nahoru | #11

pila2>PetrVTR_new> Jo přesně tenhle tmel jsem použil.
Necháváš tmel nechat trochu zaschnout než přiložíš druhý díl ???
Výrobce to neuvádí. Loctite přitom výslovně říká že se má druhý díl přiložit hned a zase tmel co jsem měl dřív - Den braven - tak tam bylo napsáno nechat tuším 5 minut (už si přesně nepamatuju) zaschnout a teprve potom přiložit.
Myslíš že stačí nechat tmel vytvrdnout 2 dni nebo nechat déle??



Jj, chvilku jsem to nechal zaschnout, pak nasadil a prisrouboval. Vytrdnout nechavam tak 2 hodiny a motor startuju. Nikdy ani kapka.

Tmel na víko ventilů

3.8.2018 v 10:40 | Nahoru | #12
Taky se chystám na provizorku a rozhoduju se mezi vystřižením z těsnícího papíru, a mezi silikonem. No a zajímalo by mě, jak to při další rozborce jde odstranit? Jestliže by to nešlo, tak to už bych musel asi do smrti používat silikon, že?
Díky moc.

Naposledy editováno 03.08.2018 11:27:11

Tmel na víko ventilů

25.10.2018 v 14:02 | Nahoru | #13
nakonec jsem si vystřihl z těsnícího papíru a pohoda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist