Erixo>OK. Takže, co dělat, když tě nakopne mašina při výjezdu ze zatáčky. Tzn., když dáš moc plynu a guma ti přestane brat asfalt, utrhne se a začne se protáčet. Viz Lorenzo měsíc z5, jak si naštípl ty kotníky.
Není to taky mimo jiné "drift"?
Jakmile to prijde, nesmis se leknout, pak uber plynu o 11%, az se guma chyti, tak jedes dal lol
No jo no dvouval kope, musis na plyn opatrne.
Cim lepivejsi gumy, tim se to lip predvida a vis co motorka dela
MaRRos>no ale kdo ubere 11% v tu chvíly? já myslim že nikdo z nás tady. je to spíš o štestí. ale tak jak bylo už řečeno nejlepší je asi neubrat a srovnat to řidítkama...
Je to o duchapritomnosti a stesti. Me se to ted povedlo v Brne u stanoviste 6 ustat prave mirnym ubranim. Presto to koplo, ale malo, takze se to dalo udrzet, ale pochopitelne tak tak jsem se vesel na obrubnik Myslim ze priste to treba zase nechytnu.
PremeT> hlavne ze drift je cesky ze? lol
Dawe02>MaRRos>no ale kdo ubere 11% v tu chvíly? já myslim že nikdo z nás tady. je to spíš o štestí. ale tak jak bylo už řečeno nejlepší je asi neubrat a srovnat to řidítkama...
Je to o duchapritomnosti a stesti. Me se to ted povedlo v Brne u stanoviste 6 ustat prave mirnym ubranim. Presto to koplo, ale malo, takze se to dalo udrzet, ale pochopitelne tak tak jsem se vesel na obrubnik Myslim ze priste to treba zase nechytnu.
PremeT> hlavne ze drift je cesky ze? lol
no myslim ze malokdo v tehle situacich dokaze reagovat tak ze si rekne pridam-uberu a udela to... proste jsou to podvedome reakce + stesti... to prvni jde asi trochu nahnat treninkem... ale i tak nekdy ubrani udela neustatelny kopnuti, nekdy pridani zapricini az lehnuti na bok....
me se podarilo par jich ustat... ale ani nevim jak... takze v mem pripade stesti:)
drift: smyk zadniho kola pri najezdu do zatacky... zadni kolo ma mensi otacky nez by melo mit... tzn zadni brzda, prudke podrazovani
powerslide: smyk zadniho kola v dusledku "protaceni" kola ktere nedokaze dostat vykon na zem - na vyjezdu... kolo ma vetsi otacky nez by melo mit...
highsider: osobne bych rekl ze muze nastat z obou predchozich pripadu... ale z driftu se tomu tak asi prevazne nerika... kolo prestane klouzat (pusteni brzdy, ubrani plynu) a chytne se, coz zapricini prudke narovnani moto... z ruznymi nasledky:)
navíc si myslím, že je lepší neubrat a jen to vyrovnat než že ubereš moc a stejně tě to nakopne a rozhodí. ale at se s tím popere každej jak chce