Gal
http://www.moto-bar.cz
Naposledy editováno 18.06.2008 21:34:05
Ten motor vydrží hodně, tak si myslím, že to bude nějaká drobnost. Taky tě odkážu na www.eab.cz a pana Rašku. Docela dost o ER5kách ví a má i dost dílů. Mě loni pomohl a můžu jen doporučit. Tak ať se zadaří.
Brumbál>Ty tři atmosféry prstem udržíš hravě a upřímě, s takovou diagnostikou jdi někam (doufám, že nejsi chytlavej ). Pokud začaly svítit obě kontrolky najednou, asi to bude skutečně závada elektriky. Sundej nádrž a podívej se na svazek, jestli není někde prodřený. Kabely proměříš snadno. Kup si za pár korun multimetr a máš to za chvíli. A ten tlak radši změř manometrem. U ER5 má být u ohřátého motoru a při 4000 ot/min 275-335 KPa.
Ten motor vydrží hodně, tak si myslím, že to bude nějaká drobnost. Taky tě odkážu na www.eab.cz a pana Rašku. Docela dost o ER5kách ví a má i dost dílů. Mě loni pomohl a můžu jen doporučit. Tak ať se zadaří.
podle elektrického schématu co si pamatuji, maji svítit obě kontrolky, když rozepne (taky opačně) čidlo oleje, druhá kontrolka je napojena na tuto větev a jen v případě přehřátí se zapne samostatně druhá kontrolka....proč to tak mají zapojené ví bůh a ten co to navrhoval.....
Že by se v olejové náplni udělala nějaká vzduchová bublina nebo že čerpadlo nasálo vzduch, se mi jeví jako nemožné. Myslím, že problém bude přetrvávat.