popřípadě okolo tohoto ročníku.Nějaké www stránky.Díky
Jestli jsi nikdy neseděl na mx motorce, tak na ni hodně rychle zapomeň.
Pro nákup platí obecný rady který tady byly napsaný, stačí jen hledat. Co vím tak vyloženě slabé místo nemá, ve válci je na rozdíl od Hondy nicasil a díly stojí o něco víc než na 250. Jako hlavní problém bych viděl nedostupnost dílů, spotřební věci seženeš, ale s převodovkou a ostatním co se nedělá v replice budeš mít problém. Kawasaki dodává na motokros díly od roku 95.
Jinak zase 5tikilo nemusí bejt zase úplně utahaný
Já sehnal moto co byla dojetá do mrtě a to jako všechno - to sem ještě neviděl
MAJK3> může se stát že bude ok, ale koukej spíš na stav, stejně počítej že provoz bude ranec počítám že rok 88 je kolem 20ti - 25ti tis. to můžeš nacpat do údržby za tejden ježdění, kdyš si špatně vybereš - radši bych se kouknul po něčem novějším.
MAJK3>vikik> Důvod?Trochu to rozveď ať si to můžu srovnat v hlavě.
To je tak nevyvážený nebo poruchový?Dík všem za rady.
Teďka nevím co přesně myslíš,ale podle mojeho názoru jsou motokrosy 500 2t překoňovaný bestie-samozřejmě záleží na r.v. a aktuálním stavu,ale obecně jedou od spodu mnohem líp než ostatní 2t(je rozdíl mezi 125 a 250 a zase skok mezi 250 a 500) ale protože je to pořád 2t,tak má i pekelnej vršek.Spousta lidí nadhodnocuje svoje motorky,ale v těchhle případech tvrzením "na 3 v poho na prdel" opravdu věřím.Jezdit se s tím určitě dá,já jsem z toho byl hodně vyplašenej-jel jsem na motorce z roku 99,s laďákem,údajně to mělo lehce přes 60 koní-nevím...psal jsem že se mi podařilo si občas neúmyslně přidat a právě kvuli krouťáku už odspoda to se mnou cvičilo víc než cokoliv jinýho,znáš to,přidáš si-třeba před zatáčkou,nečekáš to...ale zvyknout se dá na všechno-pokud se na to cítíš,jdi do toho-prodat se to dá vždycky...
Dodneska vidim jak sem byl tak před 10ti lety v Lokti na MS pulitrů - prostě neskutečný jak si s tima motorkama ty jezdci hrály.
Jako na začátek je i 250 peklo stačí chvilka nepozornosti a už je to v kýblu, nebo obyčejná únava svede taky moc (což si myslim je u 5tistovky likvidační)
vikik>MAJK3>vikik> Důvod?Trochu to rozveď ať si to můžu srovnat v hlavě.
To je tak nevyvážený nebo poruchový?Dík všem za rady.
Teďka nevím co přesně myslíš,ale podle mojeho názoru jsou motokrosy 500 2t překoňovaný bestie-samozřejmě záleží na r.v. a aktuálním stavu,ale obecně jedou od spodu mnohem líp než ostatní 2t(je rozdíl mezi 125 a 250 a zase skok mezi 250 a 500) ale protože je to pořád 2t,tak má i pekelnej vršek.Spousta lidí nadhodnocuje svoje motorky,ale v těchhle případech tvrzením "na 3 v poho na prdel" opravdu věřím.Jezdit se s tím určitě dá,já jsem z toho byl hodně vyplašenej-jel jsem na motorce z roku 99,s laďákem,údajně to mělo lehce přes 60 koní-nevím...psal jsem že se mi podařilo si občas neúmyslně přidat a právě kvuli krouťáku už odspoda to se mnou cvičilo víc než cokoliv jinýho,znáš to,přidáš si-třeba před zatáčkou,nečekáš to...ale zvyknout se dá na všechno-pokud se na to cítíš,jdi do toho-prodat se to dá vždycky...
Za tři v poho na prdel jdou tak tříkila, i to moje jde na čtyřku na prdel jak nic...a když se tomu pomůže na nějaký bouli v terénu tak neni problem aby tě přehodila i podtočená šestka... To pětikilo se musí zvedat kdykoliv na jakejkoliv kvalt, masakr Však už tu bylo pár pětikilovejch střelců na fóru, všichni pokud vim hodně brzy zase prodávali
Naposledy editováno 14.06.2008 13:27:12
Párkrát jsem ji odložil na nepochopitelných místech.
Po obědě jsem radši osedlal beránka 450 EXC lol
Ale jsem rád, že jsem to mohl zkusit