Je jasne, ze kdyz budu chtit, tak urco najdu i v pohode, jen me to prekvapilo, asi to bude tiim ze u kazdeho je psane <strong>jede pekelne</strong> Fakt jede jak z pekla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
Za týden se svezu na S4R, takže pokud budeš mít zájem, pak ti dám dojmy... :shy:
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
Docela dost, zablbnul sem si na Českým Šternberku, ale vzhledem k tomu, že ten peklostroj byl na leasing a kdybych ho někam poslal a nedejbože se to nedalo zakamuflovat, byl by průser s pojišt´ovnou, tak sem si moc nelajsnul :rolleyes: Nemám na takovej stroj financ, to za prvý a za druhý je to ducati a nemám čas ani peníze každejch 5tisíc rozhodit motor a udělat generálku :lol:
Mimochodem, dneska sem kecal asi hodinu na pumpě s jedním nešt´astným majitelem 748čky a co ten povídal za storky, jak to nemaže horizontální válec, takže má tendenci se přidírat kvůli velkejm vůlím v olejovým čerpadle, jak se mu vyklepal šroubek, co tam něco drží a spadnul mu do hlavy k ventilům, jak každejch 6tisíc musí měnit vahadla, protože sou vohnutý a jedno stojí 4800 Kč, jak se napínaji řemeny nějakým strojkem podle zvuku, takže doma nenapneš ani omylem, jak to musí mít furt přelitý olejem, jinak by přidřel kliku, takže asi duc fakt ne :P
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
Rok 2002, kupovaná nová tady u Papežíka, pravidelnej servis po každejch 2000 km :lol: :puke: , žádnej okruh, jen kochačka na Dubou a domu :lol:
BTW proč mají všechny závodní 748čky jinou vanu, než seriový? Protože se to z tý seriový nezvládá mazat na klice:lol: Proč mají všechny termignony? Protože se seriovýma laufama se to vrací zpátky do ventilů :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
Nejvíc se mi asi líbila vůle v olejovým čerpadle... :lol: :lol: :lol: *yes* *yes* *yes* - chtěl jsi určitě napsat, že na krátký okamžik po startu motoru se nemaže zadní válec na 100%... :lol: :lol: :lol:
Servis po 2000 km - taky poměrně dobrý, ale naprosto nereálný... Pokud je to 748 do roku 98, tak ani ta nemá tak krátké intervaly, a pokud dělá servis po 2000 km, tak to bude tím, že ji trápí poměrně často na okruhu, a v tom případě je to jen jeho plus, že tu motorku do servisu dává po tak krátké době...
Vahadla: další blbost... V případě dodržování servisu, tzn. výměna oleje a seřízení ventilů, vždy vydrží předepsaný servisní interval... Pokud nevydrží, je motorka natolik zanedbaná, že už spousta věcí nejde ani nastavit, ani udržovat při životě... Určitě to není problém 748čky, ale majitele, který si koupil Superbike a myslel, že mu bude vzkvétat bez údržby...
edit:
A ted jsem se docetl, ze je to rok 2002 a majitel je tedy jediný, kdo ji kdy vlastnil... Docela rád bych tu 748 viděl a znal její kompletní historii, protože i kdybych 100x chtěl, tak tomuhle prostě nemůžu věřit... Uvědomme si, že 748 moc změn za celou dobu výroby nezaznamenala, a rok 2002 je jedna z jejích posledních sérií. Stát se může spooooousta věcí, ale z toho, co popisuješ, není v tom motoru absolutně nic dobře a ať se ti to líbí nebo ne, tak to dávám za vinu majiteli...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)
Já myslím že se bavíme o kravinách, ona totiž každá motorka má svoje pro a proti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
Plejba jr. píše: Hmmm, jak mi teda vysvětlíš to, že ty motorky jezdí na západ od nás bez jinej van, bez otevřenejch laufů (na rozdíl od ČR to někdo na TK kontroluje) a servisní interval dodržují standardní. Ty motorky mají běžně přes 60-70tkm a furt ještě fungujou, tak nevím, nevím. Známej problém těhle starších ducatích čtyřventilů jsou snad jenom ta nepovedená vahadla na rozvodech. Ovšem zeptej se sám Roberta Papežíka, při pravidelném intervalu se na ně kouká a když je některé načaté (bohužel často), tak ti ho za pár kaček vymění, páč jich má pořád dost skladem a nechají se repasovat (nově nanesený tvrdochrom).
Já myslím že se bavíme o kravinách, ona totiž každá motorka má svoje pro a proti.
Hm, ono totiž když je odloupnutý tvrdochrom, tak pochromuješ, ale když je ohnutý, tak ti nepomůže ani svěcená voda :lol: JJ, Papežík tvrdí, že maji nalítáno 70 tisíc leckterý :lol: 70000 km znamená, že maji vyměněný vahadla 10x? :shy: Jedno za 5litrů? :lol: Neni cena těch vahadel skoro cena celý nový motorky? :lol: Nevim, jestli si z toho mám dělat srandu nebo to psát vážně :rolleyes: zkrátka, mě je ducati moc sympatická, má charisma, skvěle se na tom řádí, naprosto jedinečnej dizajn, ale najezdím ročně v průměru 30tisíc a servisní práce na rejži jsou nula!!! Opakuju nula. Jednou za 50tisíc rozvodovej řetěz a tim to končí.A když má ta rejže nalítáno 150tisíc, tak koupím motor z bouračky za 15litrů a za jeden víkend mám motorku zase s 20ti tisícema :shy: Proto nejsem ani potenciálním zákazníkem ducati :cool:
chlumakFZS600 píše: [quote=Plejba jr.]Hmmm, jak mi teda vysvětlíš to, že ty motorky jezdí na západ od nás bez jinej van, bez otevřenejch laufů (na rozdíl od ČR to někdo na TK kontroluje) a servisní interval dodržují standardní. Ty motorky mají běžně přes 60-70tkm a furt ještě fungujou, tak nevím, nevím. Známej problém těhle starších ducatích čtyřventilů jsou snad jenom ta nepovedená vahadla na rozvodech. Ovšem zeptej se sám Roberta Papežíka, při pravidelném intervalu se na ně kouká a když je některé načaté (bohužel často), tak ti ho za pár kaček vymění, páč jich má pořád dost skladem a nechají se repasovat (nově nanesený tvrdochrom).
Já myslím že se bavíme o kravinách, ona totiž každá motorka má svoje pro a proti.
Hm, ono totiž když je odloupnutý tvrdochrom, tak pochromuješ, ale když je ohnutý, tak ti nepomůže ani svěcená voda :lol: JJ, Papežík tvrdí, že maji nalítáno 70 tisíc leckterý :lol: 70000 km znamená, že maji vyměněný vahadla 10x? :shy: Jedno za 5litrů? :lol: Neni cena těch vahadel skoro cena celý nový motorky? :lol: Nevim, jestli si z toho mám dělat srandu nebo to psát vážně :rolleyes: zkrátka, mě je ducati moc sympatická, má charisma, skvěle se na tom řádí, naprosto jedinečnej dizajn, ale najezdím ročně v průměru 30tisíc a servisní práce na rejži jsou nula!!! Opakuju nula. Jednou za 50tisíc rozvodovej řetěz a tim to končí.A když má ta rejže nalítáno 150tisíc, tak koupím motor z bouračky za 15litrů a za jeden víkend mám motorku zase s 20ti tisícema :shy: Proto nejsem ani potenciálním zákazníkem ducati :cool: [/quote]
A olej po 7 tis. neměníš???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
Kdezto Ducati ma motor reseny oproti japonskym 4V uplne jinak a z toho ten servis vychazi, ale nutno podotknout, ze ten motor ma k motorkovemu motoru asi nejbliz... :P :shy: :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)
Jinak máš pravdu japonec je skoro bez investic, ale něco dost důležitého mu schází............. a to najdeš pouze du Ducati. Ovšem za jisou investici v nákupu, servisu atd.
Docela dost, zablbnul sem si na Českým Šternberku, ale vzhledem k tomu, že ten peklostroj byl na leasing a kdybych ho někam poslal a nedejbože se to nedalo zakamuflovat, byl by průser s pojišt´ovnou, tak sem si moc nelajsnul :rolleyes: Nemám na takovej stroj financ, to za prvý a za druhý je to ducati a nemám čas ani peníze každejch 5tisíc rozhodit motor a udělat generálku :lol:
Mimochodem, dneska sem kecal asi hodinu na pumpě s jedním nešt´astným majitelem 748čky a co ten povídal za storky, jak to nemaže horizontální válec, takže má tendenci se přidírat kvůli velkejm vůlím v olejovým čerpadle, jak se mu vyklepal šroubek, co tam něco drží a spadnul mu do hlavy k ventilům, jak každejch 6tisíc musí měnit vahadla, protože sou vohnutý a jedno stojí 4800 Kč, jak se napínaji řemeny nějakým strojkem podle zvuku, takže doma nenapneš ani omylem, jak to musí mít furt přelitý olejem, jinak by přidřel kliku, takže asi duc fakt ne :P [/quote]
A tu motorku ma teda uz 5 rokov aj s takymito problemami? Tak tomu hovorim laska :D