globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati S4r (S4rs)
 
16.6.2007 v 21:27
projizdil sem inzerci, dival sem se po mojem "snu" (S4rs) a 99% z nich je padenych.
Je jasne, ze kdyz budu chtit, tak urco najdu i v pohode, jen me to prekvapilo, asi to bude tiim ze u kazdeho je psane <strong>jede pekelne</strong> Fakt jede jak z pekla?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

16.6.2007 v 21:32 | Nahoru | #1
Numy> Osobně jsem na něm nejel, ale co jsem viděl na Ducati dnu, tak na nich kluci lítali opravdu neskutečně. Motor z 999 dělá u naháče svoje, ale dostaneš k tomu samozřejmě perfektní podvozek, takže to spíš bude rukama... ;) *yes*

Za týden se svezu na S4R, takže pokud budeš mít zájem, pak ti dám dojmy... :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)

16.6.2007 v 21:41 | Nahoru | #2
S4r jede hodně, S4rs jede opravdu pekelně !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

16.6.2007 v 21:59 | Nahoru | #3
s4r> to bys byl hodny

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

16.6.2007 v 22:31 | Nahoru | #4
Numy> dobrá, počítej s tím... *yes* :)

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)

16.6.2007 v 23:06 | Nahoru | #5
Měl sem možnost projet ereso a navíc s otevřeným filtrem, předělaným čipem, svodama bez baňky a termiňonama a je to vopravdu peklo horoucí :lol: Bez antihopu a s nevohrabanejma rukama je to smrt :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 10:58 | Nahoru | #6
chlumakFZS600> Jak moc ses projel? Stalo to za to aspon? Sel bys do toho nebo "zlaty fazer"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 20:20 | Nahoru | #7
Numy>>
Docela dost, zablbnul sem si na Českým Šternberku, ale vzhledem k tomu, že ten peklostroj byl na leasing a kdybych ho někam poslal a nedejbože se to nedalo zakamuflovat, byl by průser s pojišt´ovnou, tak sem si moc nelajsnul :rolleyes: Nemám na takovej stroj financ, to za prvý a za druhý je to ducati a nemám čas ani peníze každejch 5tisíc rozhodit motor a udělat generálku :lol:
Mimochodem, dneska sem kecal asi hodinu na pumpě s jedním nešt´astným majitelem 748čky a co ten povídal za storky, jak to nemaže horizontální válec, takže má tendenci se přidírat kvůli velkejm vůlím v olejovým čerpadle, jak se mu vyklepal šroubek, co tam něco drží a spadnul mu do hlavy k ventilům, jak každejch 6tisíc musí měnit vahadla, protože sou vohnutý a jedno stojí 4800 Kč, jak se napínaji řemeny nějakým strojkem podle zvuku, takže doma nenapneš ani omylem, jak to musí mít furt přelitý olejem, jinak by přidřel kliku, takže asi duc fakt ne :P

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 21:11 | Nahoru | #8
No jo Chlumáku, ale ono novej S4r také není vyběhlá 748 desátého majitele, že.................hele zeptej se třeba toho chlapíka, co dělá každý rok na Ducati Day občerstvení, všechny své má kupované nové, dodržuje intervaly ale na druhou stranu je taky tahá po okruhu.............za ty roky zatím neměl žádný problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 21:26 | Nahoru | #9
Plejba jr.>>
Rok 2002, kupovaná nová tady u Papežíka, pravidelnej servis po každejch 2000 km :lol: :puke: , žádnej okruh, jen kochačka na Dubou a domu :lol:
BTW proč mají všechny závodní 748čky jinou vanu, než seriový? Protože se to z tý seriový nezvládá mazat na klice:lol: Proč mají všechny termignony? Protože se seriovýma laufama se to vrací zpátky do ventilů :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 21:42 | Nahoru | #10
chlumakFZS600> Poskytnul jsi zajímavé informace, leč poměrně úsměvné...
Nejvíc se mi asi líbila vůle v olejovým čerpadle... :lol: :lol: :lol: *yes* *yes* *yes* - chtěl jsi určitě napsat, že na krátký okamžik po startu motoru se nemaže zadní válec na 100%... :lol: :lol: :lol:

Servis po 2000 km - taky poměrně dobrý, ale naprosto nereálný... Pokud je to 748 do roku 98, tak ani ta nemá tak krátké intervaly, a pokud dělá servis po 2000 km, tak to bude tím, že ji trápí poměrně často na okruhu, a v tom případě je to jen jeho plus, že tu motorku do servisu dává po tak krátké době...
Vahadla: další blbost... V případě dodržování servisu, tzn. výměna oleje a seřízení ventilů, vždy vydrží předepsaný servisní interval... Pokud nevydrží, je motorka natolik zanedbaná, že už spousta věcí nejde ani nastavit, ani udržovat při životě... Určitě to není problém 748čky, ale majitele, který si koupil Superbike a myslel, že mu bude vzkvétat bez údržby...

edit:
A ted jsem se docetl, ze je to rok 2002 a majitel je tedy jediný, kdo ji kdy vlastnil... Docela rád bych tu 748 viděl a znal její kompletní historii, protože i kdybych 100x chtěl, tak tomuhle prostě nemůžu věřit... Uvědomme si, že 748 moc změn za celou dobu výroby nezaznamenala, a rok 2002 je jedna z jejích posledních sérií. Stát se může spooooousta věcí, ale z toho, co popisuješ, není v tom motoru absolutně nic dobře a ať se ti to líbí nebo ne, tak to dávám za vinu majiteli...

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 21:48 | Nahoru | #11
s4r> :lol: :lol: :lol: Jen to toho :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 21:48 | Nahoru | #12
Hmmm, jak mi teda vysvětlíš to, že ty motorky jezdí na západ od nás bez jinej van, bez otevřenejch laufů (na rozdíl od ČR to někdo na TK kontroluje) a servisní interval dodržují standardní. Ty motorky mají běžně přes 60-70tkm a furt ještě fungujou, tak nevím, nevím. Známej problém těhle starších ducatích čtyřventilů jsou snad jenom ta nepovedená vahadla na rozvodech. Ovšem zeptej se sám Roberta Papežíka, při pravidelném intervalu se na ně kouká a když je některé načaté (bohužel často), tak ti ho za pár kaček vymění, páč jich má pořád dost skladem a nechají se repasovat (nově nanesený tvrdochrom).

Já myslím že se bavíme o kravinách, ona totiž každá motorka má svoje pro a proti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:04 | Nahoru | #13

Plejba jr. píše: Hmmm, jak mi teda vysvětlíš to, že ty motorky jezdí na západ od nás bez jinej van, bez otevřenejch laufů (na rozdíl od ČR to někdo na TK kontroluje) a servisní interval dodržují standardní. Ty motorky mají běžně přes 60-70tkm a furt ještě fungujou, tak nevím, nevím. Známej problém těhle starších ducatích čtyřventilů jsou snad jenom ta nepovedená vahadla na rozvodech. Ovšem zeptej se sám Roberta Papežíka, při pravidelném intervalu se na ně kouká a když je některé načaté (bohužel často), tak ti ho za pár kaček vymění, páč jich má pořád dost skladem a nechají se repasovat (nově nanesený tvrdochrom).

Já myslím že se bavíme o kravinách, ona totiž každá motorka má svoje pro a proti.


Hm, ono totiž když je odloupnutý tvrdochrom, tak pochromuješ, ale když je ohnutý, tak ti nepomůže ani svěcená voda :lol: JJ, Papežík tvrdí, že maji nalítáno 70 tisíc leckterý :lol: 70000 km znamená, že maji vyměněný vahadla 10x? :shy: Jedno za 5litrů? :lol: Neni cena těch vahadel skoro cena celý nový motorky? :lol: Nevim, jestli si z toho mám dělat srandu nebo to psát vážně :rolleyes: zkrátka, mě je ducati moc sympatická, má charisma, skvěle se na tom řádí, naprosto jedinečnej dizajn, ale najezdím ročně v průměru 30tisíc a servisní práce na rejži jsou nula!!! Opakuju nula. Jednou za 50tisíc rozvodovej řetěz a tim to končí.A když má ta rejže nalítáno 150tisíc, tak koupím motor z bouračky za 15litrů a za jeden víkend mám motorku zase s 20ti tisícema :shy: Proto nejsem ani potenciálním zákazníkem ducati :cool:

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:11 | Nahoru | #14

chlumakFZS600 píše: [quote=Plejba jr.]Hmmm, jak mi teda vysvětlíš to, že ty motorky jezdí na západ od nás bez jinej van, bez otevřenejch laufů (na rozdíl od ČR to někdo na TK kontroluje) a servisní interval dodržují standardní. Ty motorky mají běžně přes 60-70tkm a furt ještě fungujou, tak nevím, nevím. Známej problém těhle starších ducatích čtyřventilů jsou snad jenom ta nepovedená vahadla na rozvodech. Ovšem zeptej se sám Roberta Papežíka, při pravidelném intervalu se na ně kouká a když je některé načaté (bohužel často), tak ti ho za pár kaček vymění, páč jich má pořád dost skladem a nechají se repasovat (nově nanesený tvrdochrom).

Já myslím že se bavíme o kravinách, ona totiž každá motorka má svoje pro a proti.


Hm, ono totiž když je odloupnutý tvrdochrom, tak pochromuješ, ale když je ohnutý, tak ti nepomůže ani svěcená voda :lol: JJ, Papežík tvrdí, že maji nalítáno 70 tisíc leckterý :lol: 70000 km znamená, že maji vyměněný vahadla 10x? :shy: Jedno za 5litrů? :lol: Neni cena těch vahadel skoro cena celý nový motorky? :lol: Nevim, jestli si z toho mám dělat srandu nebo to psát vážně :rolleyes: zkrátka, mě je ducati moc sympatická, má charisma, skvěle se na tom řádí, naprosto jedinečnej dizajn, ale najezdím ročně v průměru 30tisíc a servisní práce na rejži jsou nula!!! Opakuju nula. Jednou za 50tisíc rozvodovej řetěz a tim to končí.A když má ta rejže nalítáno 150tisíc, tak koupím motor z bouračky za 15litrů a za jeden víkend mám motorku zase s 20ti tisícema :shy: Proto nejsem ani potenciálním zákazníkem ducati :cool: [/quote]
A olej po 7 tis. neměníš???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:14 | Nahoru | #15
chlumakFZS600> Jen tak na okraj: tu 748 si stejně koupím, takže ti pak řeknu, jestli to byla pravda, nebo nebyla... :P :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:17 | Nahoru | #16
s4r> No samozřejmě, že měnim, sice po 10ti, ale to je jedno, ročně ve spotřebáku zahučim tak 50tisíc, oleje, filtry, svíčky, gufera, destičky, kapaliny, ložiska, gumy etc. ale rozhodně na nic z toho nepotřebuju servis :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:22 | Nahoru | #17
chlumakFZS600> jj, ale tak ono to vychází z koncepce toho motoru... Kazde je vlastne uplne o necem jinem... Radove 4V bych se nebal prirovnat svymi resenimi k auto motorum, ktere taky vlastne nic nepotrebuji... Predpokladam, ze kdyby ty 4V tolik netocily, ale drzely se v mezich otacek u aut, tak bys ani ten olej po 10ti nemusel menit... O ventily se starat nemusis, u auta taky ne, svicky menis jak tam tak tady, rozvodak to same...
Kdezto Ducati ma motor reseny oproti japonskym 4V uplne jinak a z toho ten servis vychazi, ale nutno podotknout, ze ten motor ma k motorkovemu motoru asi nejbliz... :P :shy: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:29 | Nahoru | #18
s4r> No jasný, to je přesně ten důvod, proč mě ducati bere, ale nikdy si jí nekoupím. Je to Motorka s velkým "M" ale neni vhodná pro mě ;) Pokud najezdíš 5kilo ročně a leštíš to a vzdycháš nad tim, tak je pro tebe duc satisfakce, pokud je to pro tebe napůl pracovní nástroj a každodenní špinavý nářadí, tak to duc nebude :rolleyes: Holt něco za něco, já to charisma oželím a vyblbnu se i na rejži, i když má moje řadička odklapáno 3x tolik co tvoje :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:35 | Nahoru | #19
Pro chlumakFZS600 : Dnes jsem přijel na Dubou ( červená 748 + črvená 900 SS) chvilku před tím než jsi odjížděl a zaslechl část rozhovoru s tím klučinou co tam byl na té 748. Myslím ,že to tady trochu dramatizuješ. Informace o ohnutých vahadlech byla řečena tím klukem jako, že prý na 999 a né 748 a i o té informci bych dost pochyboval jako relevantí . A mezi náma nechápu co znamená ,že 748 musí jezdit s jinou vanou, nebo co to píšeš protože nezným jediný desmo motor co by měl vanu demontovatelnou jako japonec :D . Vždy jsou to dva kartery L+P. A jinak když jsem slyšel motor té 748 tak neměla moc zdravý zvuk. Vahadla jsou problémem 748 a i přes sebelepší seřízení ventilu se nevyhneš jejich výměmě, prostě tam to Itošové materiálově posrali.
Jinak máš pravdu japonec je skoro bez investic, ale něco dost důležitého mu schází............. a to najdeš pouze du Ducati. Ovšem za jisou investici v nákupu, servisu atd.

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:38 | Nahoru | #20
chlumakFZS600> JJ, to mas pravdu! Ja mam motorku opravdu jen pro zabavu a moje kilometraz tomu i odpovida... Pravda je, ze kdybych lital 30k rocne, tak by me ty servisni intervaly vice nez deprimovaly a asi bych nutne potreboval dve motorky... Jednu "pracovni", druhou "vonavou"... :/

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:43 | Nahoru | #21
Allgyda> No tak já sem to pochopil tak, že mluví o své 748. Nejsem odborník na duc, jen se snažím reprodukovat, co mi dneska vyprávěl jeden majitel ducny, možná mi něco vypadlo cestou, přeci jen sem natočil 600 km a měl sem tlumiče dost na tvrdo :lol:

Ducati S4r (S4rs)

17.6.2007 v 22:52 | Nahoru | #22
Tak to jooooooooooooo. Tak si je malinko povol do comfortu ať neděláš kachničky :D .

Ducati S4r (S4rs)

18.6.2007 v 07:58 | Nahoru | #23
No Chlumáku, jestli opravdu nalítáš tolik kiláků, co píšeš a měníš jenom spotřebák, tak jsi chytnul super kus a drž se ho. Jezdili s náma taky 2 bráchové na těhle starejch Fazerech a myslím, že by se s opravama na pár stránek taky rozepsali. Opravdu s těma mašinama nebyly spokojeni :) a přestože je kupovali nové (myslím, že 2003), ještě před koncem záruky putovali do světa. Já ti třeba můžu potvrdit, že ta moje rejže sežere 3x víc prachů, než kdejaká Italka.

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

18.6.2007 v 11:28 | Nahoru | #24
chlumakFZS600>>
Docela dost, zablbnul sem si na Českým Šternberku, ale vzhledem k tomu, že ten peklostroj byl na leasing a kdybych ho někam poslal a nedejbože se to nedalo zakamuflovat, byl by průser s pojišt´ovnou, tak sem si moc nelajsnul :rolleyes: Nemám na takovej stroj financ, to za prvý a za druhý je to ducati a nemám čas ani peníze každejch 5tisíc rozhodit motor a udělat generálku :lol:
Mimochodem, dneska sem kecal asi hodinu na pumpě s jedním nešt´astným majitelem 748čky a co ten povídal za storky, jak to nemaže horizontální válec, takže má tendenci se přidírat kvůli velkejm vůlím v olejovým čerpadle, jak se mu vyklepal šroubek, co tam něco drží a spadnul mu do hlavy k ventilům, jak každejch 6tisíc musí měnit vahadla, protože sou vohnutý a jedno stojí 4800 Kč, jak se napínaji řemeny nějakým strojkem podle zvuku, takže doma nenapneš ani omylem, jak to musí mít furt přelitý olejem, jinak by přidřel kliku, takže asi duc fakt ne :P [/quote]
A tu motorku ma teda uz 5 rokov aj s takymito problemami? Tak tomu hovorim laska :D

Ducati S4r (S4rs)

26.7.2007 v 00:06 | Nahoru | #25
pánové čistě teoreticky, kdybych se v budoucnu rozhodoval mezi 999/1098 a S4Rs, co je větší peklo? miluju svou S2R a Monstry obecně, na druhou stranu mám spíš to srdce "závodnické" než ...., kochat se okolím a já nevím co, ale zase mě moc nebaví dálnice (ikdyž když mi to nejede víc jak 220-230..) a zato mě baví okresky všeho druhu a zatáčky, na okruhu jsem nikdy nebyl a S2R začíná pomaličku být ne úplně dostačující, obzvlášť ve dvou, hlavně mi jde o ten zátah... zároveň si myslím, že S2R 1000 nebude příliš velkej rozdíl a zase bych to za rok chtěl vyměnit... neříkám, že jsem nějakej profi jezdec, nemusím jezdit jak prase, ale chci cítit v určitých situacích že je tam ta výkonová rezera která jinde prostě není... co byste si v této hypotetické situaci vybrali? :)

3 reakcí na tento příspěvek Ducati S4r (S4rs)

26.7.2007 v 00:07 | Nahoru | #26
hypermotarda? :D

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

26.7.2007 v 06:53 | Nahoru | #27
sors>DRAKU :cool: :lol: :cool:

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

26.7.2007 v 10:49 | Nahoru | #28
sors>>
.........:thmubup: :shy:

Ducati S4r (S4rs)

26.7.2007 v 11:00 | Nahoru | #29
A vite co mam nejradsi? Kdyz si nekdo kupuje litrovyho nahace jako je s4r a pak kouka na provozni naklady :lol: ducna, laverda, bimota, benelli, guzzi. To se neda vnutit. To se musi co? Citit :)

(reakce na) Ducati S4r (S4rs)

30.7.2007 v 08:31 | Nahoru | #30
sors>Hypermotarda . :thmubup: Taky by mě zajímalo kolik toho vydrží protože mu v každym videu dávaj dost záhul .... snad stim u ducati počítali .







*yes* *yes* *yes*
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist