zajímalo by mě jak je to u obou co se poruchovosti týče,
spotřeby, pohodlí na delší cesty, ceny a dostupnost náhradních dílů atd.
Vybírám svojí druhou motorku, teď mám mustanga :)
jednoduše řečeno, kdo tu v okolí měl MZ ať 150 či tohle řešil jiní to předělávali na klasický zapalování.. atd.. většinou se jí nakonec rádi zbavili...
takže Jawa
http://stunt2t.blog....-350-638-z-roku-1988
jinak jeste co se tyce dostupnosti dilu, jawa na tom jeste nikdy v minulosti nebyla tak spatne jako dnes, sehnat se da, ale uz ne rozhodne v ''kazdem krame''
Jediný proč váhám je, že jawina má jen 4 kvalty, jinak neváhám a jdu rovnou do jawy.
Taky jsem se chtěl zeptat, kdybych jel nějakou kupovat, byl by třeba někdo ochotnej za uhrazení cesty přijet se podívat a zhodnotit stav, někdo kdo má s jawkou zkušenosti, abych nekoupil zajíce v pytli.
yeuop>jo, ty vibrace na ni jsou fakt otresny.. jeste ted se mi klepou ruce a to jsem ji prodal 1,5 roku zpatky lol
jestli tu někdo chce vibrovat tak si kupte yukinu 4T Sportku to teprve uvidíte to sou teda problémy....
Naposledy editováno 12.06.2008 09:16:41
to je moje jawka
Sema>yeuop> Jasně, určitě musel generálkovat několikrát, jo a dokonce jsem četl, že prý někdo byl na Jawě až na Nordkappu, to už úplnej nesmysl
No víš.....to byl právě Yeuop lol lol lol
http://yeuop.unas.cz/
Allan>Sema>yeuop> Jasně, určitě musel generálkovat několikrát, jo a dokonce jsem četl, že prý někdo byl na Jawě až na Nordkappu, to už úplnej nesmysl
No víš.....to byl právě Yeuop lol lol lol
http://yeuop.unas.cz/ [/quote]
Právě že to vim lol lol
Ještě co se týče spotřeby, tak moje dvě jawky (640 a 638) jezdily za cca. 4,8l, to mi zas tak strašný nepřijde..
Pokud chceš opravovat méně, mít poměrně dobře ovladatelnou, dobře brzdící a akcelerující mašinu s menší spotřebou, jdi do MZ !
Jezdil jsem na obojí, na MZ více a řeknu ti, za 3 roky jsem najel 25 tis km a mimo gufera na klice jsem neřešil nic!
Před čundrem šli Jawáci do garáže a MZ-ťáci do hospody. Jawa má lehce větší maximálku, ale zkus jet ve dvou v zatáčkách, kdo bude mít navrch?
Samozřejmě záleží kus od kusu, můžeš narazit i na špatnou MZ, ale konstrukčně a koncepčně je MZ daleko, daleko před Jawou...
myslím si o sobě, že jsem spíš pohodvej jezdec kochající se krajinou a proto si myslím že pro mě bude lepší jawa, hrabat se v motoru, mít špinavý ruce, porejpaný do krve od šroubováku, kopat do věci okolo vzteky to mi nevadí :) jsem zvyklej z mustanga a favorita :)