Slyšel jsem již dost narážek i pochval na cestování s F650GS(jednobuch). Ale ještě nikdo mi to neřekl ze své skušenosti. Žádám tímto dotyčné o poskytnutí rady, postřehů či připomínek. Mám na mysli cestování i ve dvou (Slovensko, Rakousko, Itálie,..) Budu moc vděčný za každou informaci o chování motorky při cestách.
Díky Bubák
Pozitiva: Spotreba!!, spolehlivost, super na 'kochaci' rychlost 90-110km/h
Negativa: Nedostatek vykonu pri presunech na dalnicich, motorka je moc lehka a pri silnym bocnim vetru je to pekna otrava udrzet smer a rovnovahu :)
Nikdy jsem nemel problemy s vibracema. A zadek boli na kazdy motorce, jen si musis za par dni zvyknout...
Moje doporuceni - cestovani na Fku bych se nebal, je to zlata motorka, kdyz od toho neocekavas luxusni komfort a vykon jak od velkych cestaku!
Nejaky foto z mych cest najdes na mojich www.
M.
Bubák
Bubák5>Díky!! Já zatím jezdím er5, ale BMW se mi libí již delší dobu (jezdím s 320D ). Takže výkonově na tom zůstanu stejně což mi vyhovuje (žádnej závodník nejsem) A do Chorvatska jsem na tom dolej i ve dvou a naloženej v pohodě. Takže to vypadá, že asi vyměním stroje....
Bubák
1 reakcí na tento příspěvek F650-jednovál.....cestování
Osobně, pokud to chceš na cestování hlavně po asfaltu, bych Ti doporučoval nějaký dvouvál - přece jenom ta jízda je jiná. U baworáků je samozřejmě výhoda ta spotřeba. Ale jinak není jezdec třeba nijak zvlášť krytý - štítek sice funguje (byť se to nezdá) docela dobře, ale zrovna tak máš úplně venku kolena apod. Nejde jen o vítr - žena se tuhle jela trošku víc projet, a vrátila se mi celá zalepená od much (a to jako fakt dost hustě) To se mně na TA nestává. Pokud se ti TA z nějakého důvodu nepozdává (i když já si ji nemohu vynachválit a za Dakara bych neměnil), co třeba V-Strom nebo Versys?
Zrovna nedávno jsme řešili, k čemu vlastně nedakarová verze GS je - dobrá volba pro lidi menší postavy, takže třeba pro holky.
neznamyMonsterD>stačí ovšem trocha terén a karta se obrací
Jasně - ale to platí pro Dakara. To menší přední kolo u normálního GS je imho dost handicap. Navíc on píše, že to chce primárně na asfalt a delší cesty - což si myslím, že opravdu není ideální volba - pokud tedy není hlavní rozhodovací faktor ta spotřeba...
2 reakcí na tento příspěvek F650-jednovál.....cestování
Mě zajímají názory majitelů co s nimi cestují delší tratě. A jak se dočteš ozval se jenom jeden.
Jestli to má vibrace, malej štítek, kolik to žere....na to seru. To si přečtu a zjistím kdekoli!!
Ohledně versysu, V-stromu, transalpa. V-strom ani transalp se mi prostě nelíbí. Na versysu jsem se již svez a musím říct, že moto je příjemný. Motor je
Ale bawor se mi líbí víc a tak mě zajímá, jak jsem již napsal jeho cestovní vlastosti na středně dlouhých tratích.
http://www.bmwgs.cz/...le.php?article_id=75
http://www.bmwgs.cz/...7&thread_id=1286
Kup si ho a už to neřeš :) .
Naposledy editováno 23.06.2008 10:32:45
1 reakcí na tento příspěvek F650-jednovál.....cestování
Díky za info
Pokud chces jezdit hlavne dalnice a dobre silnice (vseobecne Evropa) tak bych radeji zvazil nejaky dvouval. S tim zvladnes i nejakou lehci sotolinu ci polnacku bez ztraty kyticky a nebudes muset ostatni ukecavat aby drzeli 130 coz se ti asi casto nepovede
Takze celkove je to hodne dobra motorka na cestovani hlavne mimo dalnice (respektive i po dalnici ale ne vice nez 120) a zvlaste pak do lehciho az stredne tezkeho terenu. Je to jak tu bylo jiz psano drzak s pomerne snadnou udrzbou a levnym provozem. Spotreba je naprosto fantasticka, na 17l nadrz delam bez problemu 300km i kdyz jedu nalozeny po dalnici 140-150. Na 3500km mi to zere cca 1 deci oleje.
Jeste me napadla jedna vec, lide co meli Fko a maji nad 180cm tak si stezuji na horsi pozici v sede. Ja merim 170 a je to dobre jak v sedle tak ve stupackach. To same plati o stitku, s mou velikosti chrani dobre - jezdim v krosove helme a prakticky vubec mi do ni nefouka.
Naposledy editováno 29.06.2008 16:51:52
Přesto - lehké enduro je na dálnici nouzovka. I když to BMW už je celkem těžkotonážní třeba oproti NX650, tak to bude možná stabilnější.
Naposledy editováno 29.06.2008 19:40:47
Ackoli jsem byl zaprisahlej japoncofil a bmw sem odsuzoval, po svezeni sem musel uznat ze mam doma klenot
Naposledy editováno 03.07.2008 16:54:16
turby>TombaRider> no cestovat s otevrenym ladakem neni zrovna koser po par stovkach kilaku mas chut tam narvat hadr jen aby to uz bylo trochu ticho.
mám tam laďák a na cestování dávám razantní tlumič (vložku)- dost to řve už kvůli drapáku.
Jo cestovní limit pohodlnosti to má měkde na 140, naloženej jezdím tak do 120 - nejedu se zabít. Jede i 170 ale to už nemá smysl, stabilně se s tím dá jet 150 - 160 motorce to neva ale pro řidiče to není ono. Dá se jet klidně i 700km denně, 500 nic není. Spotřeba i při plný palbě nebo naloženej mi nejde nad 4l - což je super a to jezdím s třema kufry, tankvak, tašky a přítulka. V terénu zvládne to co lehký enduro jen pomaleji a opatrněji.
1 reakcí na tento příspěvek F650-jednovál.....cestování
Báwo je určitě pohodlnější,ovšem Fko je pro mě dost malé, takže časem asi stejně vyměním za Dakara.
Nicméně už tak v porovnání s Pegasem si troufám říci, že na cesty bude Báwo dost pohodlné a spotřeba super!!!
Myslím,že nebudeš litovat pokud koupíš. Ráda bych ti posloužila s více ineformacema,ale zatím na něm nemám ještě tolik najeto..
Mimochodem jsem si ho koupila na účely,pro které ho chceš kupovat i ty
Výhodou u Fka je ABS a vyhřívání rukojetí. Obojí využiju.
Spousta lidí mi také "vnucovala" Transalpa, že dvouvál je lepší.. ale jsem holka, takže pokud se mi motorka nelíbí tak si jí nebudu kupovat.. A mě se Transalp nelíbí.
Spousta lidí mi také "vnucovala" Transalpa, že dvouvál je lepší.. ale jsem holka, takže pokud se mi motorka nelíbí tak si jí nebudu kupovat.. A mě se Transalp nelíbí.
Moje žena TA taky odmítla, ale hlavně argumentovala tím, že je na ni těžký - hlavně v terénu se na tom bála.
Pro holku je myslím bávo lepší. Ale já osobně jsem se těšil, jak na tom Dakarovi budu ženě tajně rajtovat, ale párkrát jsem se na tom svez, a už nějak nemám potřebu - v terénu už jsem si na určitou neohrabanost transalpa zvyk a na cestě se to nedá srovnat, tam TA vede o několik koňských délek - a já se zas rád občas pěkně svezu po asfaltu...
Jsem zvyklá na Pegaso, to je oproti Báwu mnohem hůře ovladatelnější a těžší (i když v techničáku jen o 7 kg,ale zdá se jak kdyby o 20..).Nicméně mohutnost Pegasa mi vyhovovala.. byla jsem tam mnohem lépe chráněná a také je vyšší takže pro mou postavu lepší. Teď z Báwa budu rozmazlená
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS | sakal01 | 35 | 30.1.2024 v 07:23 Radek2107 |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |