globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati SS 1000 vs. Monster 900
 
1.5.2007 v 20:17
Uvažuju, že si udělám radost a tak jsem přemýšlel o Ducati SS 1000 ….

Tahle
http://www.tipmoto....p?tid=48622&fid=

nebo tahle
http://www.tipmoto....p?tid=48394&fid=

ale nevím, jestli do nich mám jít a jestli to nebude téměř stejný jako můj Monster 900.

Hmm? :shy:

Ducati SS 1000 vs. Monster 900

1.5.2007 v 20:25 | Nahoru | #1
Fešandy *yes* Taky jsem tak přemítal, jestli bych si někdy nepořídil to DSko, ale nevim, jestli to za těch cca 30 tisíc stojí. 10 koní, nějakej krouťáček navíc, vzadu Ohlins.... Chtělo by to projížďku. V mém případě to ale bude aktuální až tak napřes rok :)

Ducati SS 1000 vs. Monster 900

1.5.2007 v 20:41 | Nahoru | #2
Hele stejný jak Monty to nebude... Tady pořádně poznáš, zač je toho bolet ruce a zač je toho podvozek jako prkno...

Takže přeci jen toho Montyho prodáváš?!

Mimochodem - nepsal jsi náhodou ještě před pár měsícema, že kapoty nikdy?! :P

1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900

1.5.2007 v 20:46 | Nahoru | #3
No Monstříka rozhodně <strong>neprodávám</strong>, já jsem si jen myslel, že by mu sestřička v garáži udělala radost. ;)
A s těma kapotama je to tak – u některých (opravdu jen u některých motorek ) se dá tolerovat mnoho věcí. :shy:

(reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

1.5.2007 v 21:32 | Nahoru | #4
midlos> Takže pán je fajnšmekr... Chtěl by k Montymu ještě SS ségru... *yes*

No každopádně neprohloupíš - to je tutovka...

Já už mám moje budoucí moto taky "vybrané"... Už jen pár let počkat, koupit a dloooooouho se nic nezmění, protože vzhledově se mi to nikdy neokouká a dvouventilový litr mě taky neomrzí... :D

1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900

1.5.2007 v 21:41 | Nahoru | #5
SS 1000 je strašně krásná a jedinečná motorka............jdi do ní ! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

2.5.2007 v 09:55 | Nahoru | #6
jj, tahle kráska mi taky uvízla v hledáčku potenciálních nástupců mého Fazera pro příští rok :) ( i když doufám, že to nakonec stejně bude 749 nebo 999, ale kdyby to náhodou neklaplo :P )

můžete mi někdo napsat jak je to s ročníky, nějakými rozdíly apod.? od kterého roku se dělá SS 1000 ( předtím byla 900?), jaký je rozdíl mezi SS a DS, co za rok doporučujete? nějaké rozdíly v barvách pro jednotlivé roky (rám, kola, kapoty) ?

díky a sorry midlosovi, že jsem se mu tady tak vecpal :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

2.5.2007 v 16:07 | Nahoru | #7
Michal_F6> Já bych ti rád odpověděl, ale nemám teď nějak náladu - unavenej a hotovej - tak se nezlob, pošlu ti jen link, kde si můžeš brouzdat a najdeš tam relativně dost...

http://www.ducati.c...ervice/archive.jhtml

(reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

2.5.2007 v 21:51 | Nahoru | #8
s4r> díky.. problém me, že když si na ty stránky najedu, tak nejsem schopen vyjet ze sekce fotogalerie a tudíž se ani dozvědět nějaké základní info.... (jako ne že by to nešlo, ale nejsem prostě schopen :shy: ) .. takže nějaké polopatistické info? hlavně ten rozdíl SS a DS? dělaly se souběžně? výkonově je tam rozdíl cca 10 koní?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900

2.5.2007 v 22:00 | Nahoru | #9
Bylo SS900, které mělo jednu svíčku na válec a nižší výkon - 80 koní....

Pak je SS1000 DS - DUAL SPARK - jina hlava - dve svicky na valec, lepsi prubeh kroutaku a vyssi vykon - 86 koní...

SS1000DS se dělalo od roku 2003 do roku 2006... Teď je SSko nahrazeno modely SportClassic - stejný rám, stejný motor... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 10:20 | Nahoru | #10
s4r> díky, ale stejně tomu moc nerozumím... studoval jsem ty stránky a:

např. 1000 DS z roku 05 uvádí 69.9 kw - 95 hp @ 7750 rpm

a SS 1000 DS z roku 03 a 04 uvádí 63 kW - 85,5 HP @ 7750 rpm


v čem je těch 10 koníků ? oba jsou to vzducháče, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 11:21 | Nahoru | #11

Michal_F6 píše: s4r> díky, ale stejně tomu moc nerozumím... studoval jsem ty stránky a:

např. 1000 DS z roku 05 uvádí 69.9 kw - 95 hp @ 7750 rpm

a SS 1000 DS z roku 03 a 04 uvádí 63 kW - 85,5 HP @ 7750 rpm


v čem je těch 10 koníků ? oba jsou to vzducháče, ne?


Michal, ducati v jednom obdobi zmenila metodiku merania vykonu (presla z realistickej verzie na japonsku - aby tam bolo co najviac koni) Podla mojho nazoru tie motorky maju bud rovnaky alebo velmi podobny vykon, akurat ta starsia je merana na kolese a novsia na kluke. Ale mozem sa mylit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 13:49 | Nahoru | #12
ducmon> aha díky, to by vysvětlovalo ty stejné otáčky pro dosažení max. výkonu ... jinak je něco vyloženě specifického na co si dát u tohot konrétního modelu pozor? např. lze poznat kdy byly měněny řemeny, co má za sebou spojka apod.?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 14:36 | Nahoru | #13
Michal_F6> Horko těžko... Stejně když to SS koupíš, tak obětuj cca 2000 a řemeny nech vyměnit - lepší dát 2000 Kč preventivně než platit GO motoru diky potkanym ventilum...

A kvalita toho řemenu se poznává těžko... Já myslel, že u mě je jeden z nich na odpis a prý byl dobrej... ;)

A co se týče spojky, tak se suchou nemám zkušenosti, takže neporadím... Ale suchá by měla vydržet cca 25 tis. při dobrém zacházení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 14:41 | Nahoru | #14
s4r> jasně, s tím počítám.. pokud bych neměl v ruce prokazatelně doklad o tom, že byly vyměněny, tak by šly řemeny a celkové seřízení na řadu jako první věc... trošku mě překvapila ta životnost suché spojky - 25t. při slušném zacházení? Není to málo? ach jo, asi jsem zhýčkaný z Fazera, který po mě po pěti letech a skoro 70t na tacho nic nechce :shy: ... ale co ital za to stojí :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 19:00 | Nahoru | #15
Michal_F6> suchá spojka vydrží málo - jsou jiné styčné plochy, žádný olej, větší teplo, prudší záběr... Takže u suchých spojek vidím jako nutnost otevřené víko spojky... Ne pro styl, ale pro chlazení... V nějakém pařáku by se ti totiž lehce mohlo stát, že se ti lamely připečou...

Hlavně pokud budeš jezdit brutální rozjezdy, tak se ti z ní zakouří dřív, než bys čekal...

Dozvěděl jsem se(i když to se sériovkama nemá co dělat), že suchá spojka v SBK u 999 vydrží pouze dva ostré starty do závodu...

Jinak jak říkám: se suchou spojkou nemám uživatelskou zkušenost, a to co říkám jsou postřehy jiných lidí, ale vzhledem k tomu, že to opravdu jezdí, tak nemám důvod nevěřit...

Další věc je, že mokrá Dukatí spojka jednak vydrží déle a je o dost příjemnější na užívání...

Jenže z litrů má mokrou spojku pouze GT1000, pokud se nepletu... Jinak suchá a u čtyřventilů je suchá všude... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 21:37 | Nahoru | #16
s4r> v jakem smyslu je mokra spojka prijemnejsi na uzivani?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

3.5.2007 v 21:56 | Nahoru | #17
yeuop> je měkčí, nezabírá tak prudce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 06:50 | Nahoru | #18
s4r> zabírání spojky se dá nastavit pomocí lamel

otevřený víko u sériovky, která jede od 2000, od 3000 bez vybrací a dá se dát prudce plnej plyn, není nutný, WSBK má trošku jiný výkony a dá se rozjet až tak na 7000, krom toho spojka slouží i ke krocení těch ponníků co tam maj i během jízdy
ikdyž na chlazení má to víko vliv a prach z lamel jde pryč, ale kdo to má furt leštit , když je to zasviněný , nevypadá to hezky

novější typy spojek jdou zlehka , já měl starší , teď mám novější "prasátko" a jde spojka daleko lehčeji
když jsem odjížděl ze servisu, ještě jsem jim říkal , "cotoje ta spojka , u pořádnýho závodního stroje musí jít ztěžka" mechanik odpověděl " pokud chceš to starý prase , tak ho tam dám "

na jedny lamely jsem najezdil 30 000km

lamely jsem neupek ani při několika prudkejch rozjezdech za sebou (takovejch 6-7tis na otáčkoměru) , ta spojka je slušně předimenzovaná

mě taky jeden týpek tvrdil že na X11 najel 40 000 a nebyl v servisu , já se ho optal co na to ventili, a pozapomněl jsem na čištění třmenů , pístků , olej ve vidlici, brzdovou kapalinu, namazání páček přepákování, synchronizaci atd. , no odpověděl , už by asi ventili měli jít na seřízení
pokud člověk ujede 40 000 bez servisu , jen s výměnou oleje, pak se diví že motorka vydrží 60 000 a je po smrti
GS přítelkyně z 95roku mělo taky podložky ventilů z výroby , ventily už nezavíraly , naštěstí ta motorka víc napadala , než najezdila.
(jezdit do servisu není nutný , pokud to člověk doma zvládne sám , ale nešáhnout na motorku 40 000km, to je slušný)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 08:32 | Nahoru | #19
David 900SS> díky za vysvětlení :thmubup:

spojka je mi tudíž jasná, mohli by jste mi tady ještě někdo hodit servisní intervaly? řemeny vím (20.000/2 roky), ale co olej, ventily apod. co průměrný dojezd na nádrž? Liší se toto nějak u SS 1000 a kupříkladu 749/999?
A ještě jedna věc.. jel jsem kousek jenom na 999, ale SS 1000 působí možná díky jednodílnému sedlu tak nějak cestovněji. Je opravdu komfortnější nebo je to defacto to samé?

díky


jinak pokud na narážka na absenci servisu byla na mě a mého Fazera, tak jsme si nerozuměli... má pravidelnou péči, což v tomto případě znamená výměna náplní, gumy, řetězovka, filtry a v 55 byly 2 z 16 ventilů lehce mimo toleranci ;)... jinak po mě zatím fakt nic nechtěl :shy: :cool: ( ťuk, ťuk)

(reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 08:39 | Nahoru | #20
Michal_F6>

ne to bylo obecně , na narážky ducati je furt v servisu a já nic nedělám
a co rozvoďák v 70ti litrech? ten to ještě nechtělo?
co vim tak třebas na někrterejch japonskejch moto je výměna rozvoďáku po 30 000km , na některejch po 50 a ostatní nevim

SSko je ještě tvrdší něž 999 a cestovat se dá , jde o řídítka, nanejhůř nějaká úprava ať jsou výš

ventily po 10 000 , většinou stačí jen vyměnit půlkroužky a seřízení až po 20 000, což není až tak hrozný , dělá se sice 2x častěji ale je tam 2x míň ventilů
u závodního použití to bude asi horší - nevim

1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 08:41 | Nahoru | #21
jo a po 30ti tisících jsem měnil olej ve vidlici , já najezdil 15 000 , a byl to normální olej s červenou barvou a ne ta šedá břečka plná železnejch pilin co většina vylejvá
měl se měnit po 20 000 , trošku jsem ho přetáh - to jen k tomu servisu , jak jsou "ostatní motorky na ježdění a ne na servis " :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 09:31 | Nahoru | #22
David 900SS> ještě tvrdší než 999? no vidíš, a přítelkyně si říkala, že když je tam to jednosedlo, že se ji bude hezky sedět ;) no pro SS mluví oproti 999 případě 749 dost podstatně příznivější cena, ale nikdy jsem na SS nejel, tak nemůžu porovnat.... Líbí se mi obě, v některých ohledech více SS v jiných zase 999... sakra to je dilema...

ta údržba mi nepříjde zase až tak hrozná... asi jako každé moto, když se ze začátku nezadrbe...

jinak na ten rozvoďák jsem zapomněl, měnil jsem ho v 55t, ale prý čistě preventivně, ještě by to zvládl ;)

(reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 10:47 | Nahoru | #23
Michal_F6>

pocit z jízdy je na SS tvrdší než na 999

jednosedlo je pohodlnější než dvojsedlo - ty se dělaj vyloženě jako sportovní

servis u vzducháče dvouventila je o polovinu levnější

rozvoďák na ducati dá taky 20 v pohodě a bude fachčit dál , ale kdy přeskočí nebo ... nevim co , to už nikdo nezaručí, krom toho se vydáhne natolik že už není kam špomovat na šponováku

1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 11:06 | Nahoru | #24
ja vam tu nacpu jeden dotaz, ktery nesouvisi s tematem, ale hodne mne to zajima, jak to je.. jsou v Ducati krom rozvodovych remenu take rozvodove retezy? nebo tam jsou pouze rozvodove remeny, ktere maji na starosti i otevirani i zavirani ventilu?
toto mi nikdy nebylo jasne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 11:31 | Nahoru | #25
yeuop>Jenom řemen , pro každou hlavu jeden .

(reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 11:33 | Nahoru | #26
_max_> dik.. tak to se mi libi *yes*

(reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900

4.5.2007 v 19:55 | Nahoru | #27
Michal_F6> no myslim, že rozhodovat se mezi 749/999/SS1000 moc dilema není...

Každá z těhle motorek nabízí naprosto něco odlišného a já sám osobně bych 999 nechtěl(říkám ted,uvidím za pár let), 749 mi v mnoha ohledech přijde použitelnější a co se týče SS => ZLATÍČKO největší!!!

I díky Davidovi jsem do něj šel, původně jsem chtěl Montyho, ale ted uz vim, ze to byla spravna volba! *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist