Tahle
http://www.tipmoto....p?tid=48622&fid=
nebo tahle
http://www.tipmoto....p?tid=48394&fid=
ale nevím, jestli do nich mám jít a jestli to nebude téměř stejný jako můj Monster 900.
Hmm? :shy:
1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900
A s těma kapotama je to tak – u některých (opravdu jen u některých motorek ) se dá tolerovat mnoho věcí. :shy:
No každopádně neprohloupíš - to je tutovka...
Já už mám moje budoucí moto taky "vybrané"... Už jen pár let počkat, koupit a dloooooouho se nic nezmění, protože vzhledově se mi to nikdy neokouká a dvouventilový litr mě taky neomrzí... :D
1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
můžete mi někdo napsat jak je to s ročníky, nějakými rozdíly apod.? od kterého roku se dělá SS 1000 ( předtím byla 900?), jaký je rozdíl mezi SS a DS, co za rok doporučujete? nějaké rozdíly v barvách pro jednotlivé roky (rám, kola, kapoty) ?
díky a sorry midlosovi, že jsem se mu tady tak vecpal :shy:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
http://www.ducati.c...ervice/archive.jhtml
1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900
Pak je SS1000 DS - DUAL SPARK - jina hlava - dve svicky na valec, lepsi prubeh kroutaku a vyssi vykon - 86 koní...
SS1000DS se dělalo od roku 2003 do roku 2006... Teď je SSko nahrazeno modely SportClassic - stejný rám, stejný motor... ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
např. 1000 DS z roku 05 uvádí 69.9 kw - 95 hp @ 7750 rpm
a SS 1000 DS z roku 03 a 04 uvádí 63 kW - 85,5 HP @ 7750 rpm
v čem je těch 10 koníků ? oba jsou to vzducháče, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
Michal_F6 píše: s4r> díky, ale stejně tomu moc nerozumím... studoval jsem ty stránky a:
např. 1000 DS z roku 05 uvádí 69.9 kw - 95 hp @ 7750 rpm
a SS 1000 DS z roku 03 a 04 uvádí 63 kW - 85,5 HP @ 7750 rpm
v čem je těch 10 koníků ? oba jsou to vzducháče, ne?
Michal, ducati v jednom obdobi zmenila metodiku merania vykonu (presla z realistickej verzie na japonsku - aby tam bolo co najviac koni) Podla mojho nazoru tie motorky maju bud rovnaky alebo velmi podobny vykon, akurat ta starsia je merana na kolese a novsia na kluke. Ale mozem sa mylit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
A kvalita toho řemenu se poznává těžko... Já myslel, že u mě je jeden z nich na odpis a prý byl dobrej... ;)
A co se týče spojky, tak se suchou nemám zkušenosti, takže neporadím... Ale suchá by měla vydržet cca 25 tis. při dobrém zacházení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
Hlavně pokud budeš jezdit brutální rozjezdy, tak se ti z ní zakouří dřív, než bys čekal...
Dozvěděl jsem se(i když to se sériovkama nemá co dělat), že suchá spojka v SBK u 999 vydrží pouze dva ostré starty do závodu...
Jinak jak říkám: se suchou spojkou nemám uživatelskou zkušenost, a to co říkám jsou postřehy jiných lidí, ale vzhledem k tomu, že to opravdu jezdí, tak nemám důvod nevěřit...
Další věc je, že mokrá Dukatí spojka jednak vydrží déle a je o dost příjemnější na užívání...
Jenže z litrů má mokrou spojku pouze GT1000, pokud se nepletu... Jinak suchá a u čtyřventilů je suchá všude... ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
otevřený víko u sériovky, která jede od 2000, od 3000 bez vybrací a dá se dát prudce plnej plyn, není nutný, WSBK má trošku jiný výkony a dá se rozjet až tak na 7000, krom toho spojka slouží i ke krocení těch ponníků co tam maj i během jízdy
ikdyž na chlazení má to víko vliv a prach z lamel jde pryč, ale kdo to má furt leštit , když je to zasviněný , nevypadá to hezky
novější typy spojek jdou zlehka , já měl starší , teď mám novější "prasátko" a jde spojka daleko lehčeji
když jsem odjížděl ze servisu, ještě jsem jim říkal , "cotoje ta spojka , u pořádnýho závodního stroje musí jít ztěžka" mechanik odpověděl " pokud chceš to starý prase , tak ho tam dám "
na jedny lamely jsem najezdil 30 000km
lamely jsem neupek ani při několika prudkejch rozjezdech za sebou (takovejch 6-7tis na otáčkoměru) , ta spojka je slušně předimenzovaná
mě taky jeden týpek tvrdil že na X11 najel 40 000 a nebyl v servisu , já se ho optal co na to ventili, a pozapomněl jsem na čištění třmenů , pístků , olej ve vidlici, brzdovou kapalinu, namazání páček přepákování, synchronizaci atd. , no odpověděl , už by asi ventili měli jít na seřízení
pokud člověk ujede 40 000 bez servisu , jen s výměnou oleje, pak se diví že motorka vydrží 60 000 a je po smrti
GS přítelkyně z 95roku mělo taky podložky ventilů z výroby , ventily už nezavíraly , naštěstí ta motorka víc napadala , než najezdila.
(jezdit do servisu není nutný , pokud to člověk doma zvládne sám , ale nešáhnout na motorku 40 000km, to je slušný)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
spojka je mi tudíž jasná, mohli by jste mi tady ještě někdo hodit servisní intervaly? řemeny vím (20.000/2 roky), ale co olej, ventily apod. co průměrný dojezd na nádrž? Liší se toto nějak u SS 1000 a kupříkladu 749/999?
A ještě jedna věc.. jel jsem kousek jenom na 999, ale SS 1000 působí možná díky jednodílnému sedlu tak nějak cestovněji. Je opravdu komfortnější nebo je to defacto to samé?
díky
jinak pokud na narážka na absenci servisu byla na mě a mého Fazera, tak jsme si nerozuměli... má pravidelnou péči, což v tomto případě znamená výměna náplní, gumy, řetězovka, filtry a v 55 byly 2 z 16 ventilů lehce mimo toleranci ;)... jinak po mě zatím fakt nic nechtěl :shy: :cool: ( ťuk, ťuk)
ne to bylo obecně , na narážky ducati je furt v servisu a já nic nedělám
a co rozvoďák v 70ti litrech? ten to ještě nechtělo?
co vim tak třebas na někrterejch japonskejch moto je výměna rozvoďáku po 30 000km , na některejch po 50 a ostatní nevim
SSko je ještě tvrdší něž 999 a cestovat se dá , jde o řídítka, nanejhůř nějaká úprava ať jsou výš
ventily po 10 000 , většinou stačí jen vyměnit půlkroužky a seřízení až po 20 000, což není až tak hrozný , dělá se sice 2x častěji ale je tam 2x míň ventilů
u závodního použití to bude asi horší - nevim
1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900
měl se měnit po 20 000 , trošku jsem ho přetáh - to jen k tomu servisu , jak jsou "ostatní motorky na ježdění a ne na servis " :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
ta údržba mi nepříjde zase až tak hrozná... asi jako každé moto, když se ze začátku nezadrbe...
jinak na ten rozvoďák jsem zapomněl, měnil jsem ho v 55t, ale prý čistě preventivně, ještě by to zvládl ;)
pocit z jízdy je na SS tvrdší než na 999
jednosedlo je pohodlnější než dvojsedlo - ty se dělaj vyloženě jako sportovní
servis u vzducháče dvouventila je o polovinu levnější
rozvoďák na ducati dá taky 20 v pohodě a bude fachčit dál , ale kdy přeskočí nebo ... nevim co , to už nikdo nezaručí, krom toho se vydáhne natolik že už není kam špomovat na šponováku
1 reakcí na tento příspěvek Ducati SS 1000 vs. Monster 900
toto mi nikdy nebylo jasne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati SS 1000 vs. Monster 900
Každá z těhle motorek nabízí naprosto něco odlišného a já sám osobně bych 999 nechtěl(říkám ted,uvidím za pár let), 749 mi v mnoha ohledech přijde použitelnější a co se týče SS => ZLATÍČKO největší!!!
I díky Davidovi jsem do něj šel, původně jsem chtěl Montyho, ale ted uz vim, ze to byla spravna volba! *yes*