globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejaka 125 silnicní do 50000kc
 
2.6.2008 v 23:06
Cus vsichni co koupit za starsí silnici 125 do 50 tisíc jak je na tom aprilie rs.budu rad za kazdou odpoved dikes

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

3.6.2008 v 00:09 | Nahoru | #1
Caues, RS 125 je nejlepší 125ka na trhu (dle mého názoru), ať výkonově, tak i co se týče jízdních vlastností, ale se spolehlivostí a servisama je to s ní na štýru... V dnešní době jde na dračku Honda CBR 125. Sice vzhledově oproti RS vypadá jak miminko, ty úzký kola vypadaj, jak kdyby je sundali z nějaký kapotovaný padesátky, ale co se servisů týče, je to OK... RS je dvoutakt, tudíž počítej s tim, že to zadřeš (a že se to povedlo každýmu, koho znam), bývají problémy s CDI, má vyšší spotřebu jak benzínu, tak i oleje (a že jí chutná jen kvalitní syntetika), má dražší a hůř dostupné ND, ale naopak jde jednoduše otevřít a jede i 170 a vypadá jak dospělá máša - 100% babolap pro náctiletý. CBRo zase neni náročný na údržbu, má super spotřebu, ale vedle RSa nebo třeba Mita vypadá strašně pohuble a nedospěle a jede "jen" něco kolem 120ti. Je těžký si vybrat, ale pokud ti jde o spolehlivost a o to že se v tom nechceš neustále hrabat, jdi do nějakýho japonskýho čtyřtaktu, ale pokud chceš budit dojem, povozit se na slušný zalehávačce a nevadí ti občasný investice navíc a delší čekání na některý ND, jdi do italskýho dvoutaktu. Ale jednoznačně poradit nejde... Hlavně při koupi buď hodně ostražitý a vem s sebou někoho, kdo má s malorážkama zkušenosti. Životnosti 125tek motorů nejsou nijak slavný a neni těžký se napálit a narazit na vrak, kterej tě ve finále bude stát jenom peníze a ani se pořádně nepovozíš.

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

3.6.2008 v 07:46 | Nahoru | #2
Prodavam svoji, te to mazel. Neni potreba nic dodelavat nebo po tydnu delat GO. Mrkni http://www.motorkar...-tzr-125-.26736.html

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

3.6.2008 v 13:54 | Nahoru | #3
Cagiva Mito, nebo RS 125. To mas nejvic muziky za malo penez.. Jen to chce mit stesti u koupi, aby nebyla naprosto vyhrkana..

http://www.czechbikers.cz

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

3.6.2008 v 23:29 | Nahoru | #4
bak.hacker> moc hezky napsany dikys

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

3.6.2008 v 23:29 | Nahoru | #5
jinak dík vsem

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

4.6.2008 v 00:06 | Nahoru | #6
Dobrá rada nad zlato=vyber motorku, která je v pořádku, ve které se nějaký diletant nevrtal, nejlépe od prvního majitele - dobré koupě jsou od Němčourů=neodbývají servis, protože pro ně není drahý! Pokud možno nebouranou a při prvním kouknutí Tě musí oslovit. Dost o vztahu předchozího majitele Ti řekne čistota a údržba motorky na méně přístupných místech, řetězové sadě, když se zeptáš na destičky hned Ti řekne dobrý majitel kdy a jakou směs montoval.

Třeba tady Ti Venca nabízí TZR - 13-ti letou s 21 t. km=ročně najeto < 2000km = a) byla pořád roztřískaná a stála
b) kilometrový proběh je blábol
Na motorce jsou neoriginální zrcátka a blikače, má nový lak a kosmetické vady...?!
Na loňské dovolené jsem viděl 2 u silnice s cedulí 650€ a 800€ v optickém stavu o něco lepším.

Pokud chceš novou a hodláš si jí užít = necháš si jí několit let vůbec se neboj Kymka nebo Hyosunga = raději tyto novém než-li ohoblovaného Japonce.
Osobně doporučuji vyhnout se dvoudobým Italům, protože sice jedou jako z praku, ale vyžadují kvalitní údržbu a jsou minimálně "blbůmvzdorní" - tzn. jetá dvoudobá Taliánka se Ti určitě rozsype. Němci říkají "radost pro Tvého mechanika!"
Hondy NSR už jsou dost staré na to, aby byly v dobrém stavu, stejně jako TZR ad.. Taková jetá dobrá CBR za 45 t. kč není špatnou volbou, když se jí budeš chtít za rok zbavit, ale osobně bych bral raději dvouválec nejlépe Varadero-ten Ti dá neskutečně radosti i užitné hodnoty!Pokud trváš na supersportu pak jetina CBR nebo nový Hyosung nebo Kymko Quanon v nějaké akci budou jistě do 60 t. kč. Špatná volba není ani česká Dandy - s tím výkonnějším motorem je to pěkná zábavná věcička s cenou začínající okolo nebo i pod 30 t. kč - a výběr bude dost veliký.
Je to na Tobě=frajeřit-drahá nebo hodně jezdit-účelná?!

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

4.6.2008 v 07:37 | Nahoru | #7

Franky>Dobrá rada nad zlato=vyber motorku, která je v pořádku, ve které se nějaký diletant nevrtal, nejlépe od prvního majitele - dobré koupě jsou od Němčourů=neodbývají servis, protože pro ně není drahý! Pokud možno nebouranou a při prvním kouknutí Tě musí oslovit. Dost o vztahu předchozího majitele Ti řekne čistota a údržba motorky na méně přístupných místech, řetězové sadě, když se zeptáš na destičky hned Ti řekne dobrý majitel kdy a jakou směs montoval.

Třeba tady Ti Venca nabízí TZR - 13-ti letou s 21 t. km=ročně najeto < 2000km = a) byla pořád roztřískaná a stála
b) kilometrový proběh je blábol
Na motorce jsou neoriginální zrcátka a blikače, má nový lak a kosmetické vady...?!
Na loňské dovolené jsem viděl 2 u silnice s cedulí 650€ a 800€ v optickém stavu o něco lepším.

Pokud chceš novou a hodláš si jí užít = necháš si jí několit let vůbec se neboj Kymka nebo Hyosunga = raději tyto novém než-li ohoblovaného Japonce.
Osobně doporučuji vyhnout se dvoudobým Italům, protože sice jedou jako z praku, ale vyžadují kvalitní údržbu a jsou minimálně "blbůmvzdorní" - tzn. jetá dvoudobá Taliánka se Ti určitě rozsype. Němci říkají "radost pro Tvého mechanika!"
Hondy NSR už jsou dost staré na to, aby byly v dobrém stavu, stejně jako TZR ad.. Taková jetá dobrá CBR za 45 t. kč není špatnou volbou, když se jí budeš chtít za rok zbavit, ale osobně bych bral raději dvouválec nejlépe Varadero-ten Ti dá neskutečně radosti i užitné hodnoty!Pokud trváš na supersportu pak jetina CBR nebo nový Hyosung nebo Kymko Quanon v nějaké akci budou jistě do 60 t. kč. Špatná volba není ani česká Dandy - s tím výkonnějším motorem je to pěkná zábavná věcička s cenou začínající okolo nebo i pod 30 t. kč - a výběr bude dost veliký.
Je to na Tobě=frajeřit-drahá nebo hodně jezdit-účelná?!



Souhlasím téměř ve všech bodech, které Franky napsal, kromě jediného. Vyhni se obloukem české Dandy, mám jí a stojí mi v rohu dílny, protože je to nespolehlivý, chatrný a hlavně se na to už téměř nedají sehnat ND!!! Při koupi čehokoli se informuj na dostupnost ND a schopnost a rychlost servisáků, ať jde o jakoukoli moto! A v tom je na prvním místě japonec, to mi nikdo nerozmluví. Na takovou cagivu W8, kterou obstarávam v autoškole byl problém sehnat i obyčejnou brzdovou páčku, tak bacha! Je zbytečný kvůli takovýhle prkotině třeba 14 dní nejezdit!

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

4.6.2008 v 10:00 | Nahoru | #8
Franky> Hele frajere libi se mi kdyz kecas o tom o cem vis asi ho.. nechci byt sprostej nebo takhle, ale starej se o svuj vrak. Ja jsem si motorku privezl z Nemecka pred 3ROKAMA! Kde nemcovi stala ve stodole se zadrenym motorem a neorig barvama. Tim padem nevim jak dlouho kolik let mu jen tak stala! Kdyz jsem ji koupil tak jsem udelal komplet GO a motorka jezdi uzasne, on mel spatne zrejmne postelovanou smes! Za ten jeden rok jsem toho najezdil docela malo, za zimu jsem si nechal udelat original lak na moji verzi!! Protoze cerna po nemcovi byla fakt hrozna! Zrcatka, ram atd vse je orig nevim co kecas ze to nepatri, kdyz se nevyznas v modelech tak si nech recicky. Jak jsem si nechal udelat komplet lak tak jsem to cca po mesici lehce slozil na pravou stranu-> odrena jen prava cast kapoty + zrcatko. Tak jsem byl nasranej moc jsem nenajezdil a zpravil jsem si ten bok! tj kit a znova do laku, z toho padu jsou 3mensi skrabance na podsedadlovce a kvuli 3ryhem jsem nenechal lakovat celou podsedadlovku tak proto je tam napsany mensi vady. Za moji motorku dam ruku do ohne ze jsou kapoty a vsechny dily z orig modelu co tam ma byt! Kdyz se ti to nelibi tak mas tvuj problem, a jelikoz uz jsem prestoupil na FZR 1000 a FJR 1300 co mam v garazi tak uz na dvace proste nejezdim proto ma tak malo najeto! Za 36t si dovolim rict ze na dnesnim trhu v CR v takovim stavu nic lepsiho nekoupi! Aspon ne s takovou poctivosti jakou rikam ja pravdu!

Nejaka 125 silnicní do 50000kc

11.6.2008 v 23:36 | Nahoru | #9
...tedy koupena venku s motor "total schade"!!! Tak to stála 50-150€ kdo ví jestli?!
Venco, nestydíš se? - Ty takovej bohatej člověk(FZR 1000 a FJR 1300) chtít si takhle polepšit (či okrást?!) nějakého mladého českého kluka???

K té Dandy je fakt, že na to nic není a je to Jawa = tzn. k odšroubování plastu musíš strčit ruku po loket do kapoty, abys chytil protimatku a podobné děcké nemoci, ale jinak když se staráš není zas tak úplně špatné pojezdění-soudím dle vlastní zkušenosti(prodal jsem počátkem roku).
Samozřejmě když jsou peníze... Mě se moc líbí hlavně po technické stránce dvouválce do V - Varadero, Hyosung a nakonec i K. Lens ad.. To je bašta i rozebírat-ventilky jako prd ad..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist