Rohlik exup>hudec> to je treba vzdy to poradne zapit
Abych se priznal, posledni dobou me to tim smerem taky tahne.
Na silnici je to o drzku a uz mi to nedava, to co driv :\
Ti to nedává to co dřív protože seš rozežranej a v kategorii litrovejch sportů už nemáš od tvý mašiny moc kam stoupat
Rohlik exup>hudec> to je treba vzdy to poradne zapit
Abych se priznal, posledni dobou me to tim smerem taky tahne.
Na silnici je to o drzku a uz mi to nedava, to co driv :\
To byl taky jeden z důvodů,proč jsem to koupil.Ale sporta si nechávám v každém případě. Na okruhu je super.
Asi sem rozezrany Kdysi jsem omezovac poradne nezasahl a vcas radil, a ted koutim a kroutim a ono nic a nic
Jako bych jel na tri valce, zda se mi to slaby
A taky aby clovek porad hledal nejake dobre cesty....
Rohlik exup>hudec> ja bych dve motorky asi neuzivil ani bych na to nemel cas a aby se mi stala zbytecne
mozna to prodam a koupim EXC300
Ovsem na ceste si potom uz nikam nezajedu
já třeba po cestách už vůbec nejezdím a když jsem si půjčil od kamaráda línou dvácu ve 4T, Hodnů CLR, normálně jsem si ten asfalt užíval...to bych nevěřil Ale o hubu je to každopádně hodně...krosu zdar
hudec>Rohlik exup>hudec> to je treba vzdy to poradne zapit
Abych se priznal, posledni dobou me to tim smerem taky tahne.
Na silnici je to o drzku a uz mi to nedava, to co driv :\
To byl taky jeden z důvodů,proč jsem to koupil.Ale sporta si nechávám v každém případě. Na okruhu je super.
Asi si taky koupím jednu motku do bláta abys měl s kým jezdit akorát nevím kdy to budu stíhat
Rohlik exup>hAjPR> Zajima me kolik stoji zivit takove moto. Podle me je to min jak silnici. Prece jenom gumy stoji min, tolik benzinu taky neprojezdis, sice je drahej servis ale i tak myslim ze to vyjde levneji.
Co ty na to?
Co já na to? No, že je to asi dost individuální. Ale levnější než silnice to není. Pokud nejezdíš silniční okruhy. Gumy stojí možná méně, ale zato jich sjedeš hafo, benzínu projedeš dost...ale pořád je to nejmenší položka. Servis je drahej zase jak čeho, že. Každopádně se často mění olej a filtry (4T), do dvoutaktu zase leješ drahej olej do benzínu, celkově to pořád čistíš sračičkama, vypotřebuješ hodně sprejů na řetěz a tak. Žere to destičky, kotouče, náplně do tlumičů se mění 1-2x do sezony pro hobíky, vata do výfuku, plasty a páčky se lámou a tak bych mohl pokračovat
http://www.mapy.cz/...135191680@z=13@mm=FP
stopy drapáků jsem zaznamenal taky v téhle jámě:
http://www.mapy.cz/...135134416@z=16@mm=FP
Určitě se tady dá na enduru dobře vyblbnout.
Carlos Rider>Hlavně je imho kolem ostrýho endura daleko větší údržba a ne nadarmo se řiká 1/3 času trávim v posilce 1/3 opravama a údržbou a zbylou třetinu jezdim...
no fuj, takhle bych nikdy nechtěl skončit
u mě je to:
ježdění - 80%
opravy a hlavně mytí techniky 20%
posilovna 0% , tam jsem ještě nikdy nebyl
hudec>Dave Reza>hudec>Nahoru
to už jseš z5 z traumatologie ?
u chemičky jak vede new dálnice tak je vpravo od řeky vyježděná trasa a občas když jedu kolem na kole tak tam potkávám nějaký "tvý kolegy"
Jo,tam jsem taky hodil tlamu. lol
koukám že "toho" máš tolik, že až se zas někdy uvidíme tak tě přes novej facelift nepoznám