globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s CBR600F3
 
26.5.2008 v 18:38
Zdravim,
mám problém se svou CBR600 r.v.98.
Na 1,2 jede slušně normálně jde za plynem, když dám 3 tak přestane a musim ubrat plyn tak na 1/4 a pak to jede, ale jakmile přidám tak se jí vůbec nechce, ostatní kvalty 4,5,6 se chovají jako 3..
Do výfuku nestřílí, je tam nový vzd. filtr a svíčky, když vyndám svíčky tak jsou ok, spíš chudší směs.
Na moto je otevřený výfuk.
Dík za radu.

Problém s CBR600F3

26.5.2008 v 18:41 | Nahoru | #1
nový filtr origo??s výfukem se většinou mění i filtr na otevřený např KN

Problém s CBR600F3

26.5.2008 v 18:47 | Nahoru | #2
Bidlo>

origo filtr, předtím tam byl taky origo

Problém s CBR600F3

26.5.2008 v 18:56 | Nahoru | #3
Co podtlakoví ventil na uzavírání paliva z nádrže???

Problém s CBR600F3

26.5.2008 v 18:59 | Nahoru | #4
tak něco podobnýho se už tady řešilo když máš cbr 600f 95 a vejš tak maj náporový sání a jinak hadice ke karburátoru 91 až 94 žádný náporový sání nemáš náhodou streata nebo něco pozměněnýho

Problém s CBR600F3

26.5.2008 v 19:26 | Nahoru | #5
Joda>
Nevím jaký myslíš, odvzdušnění nádrže je podle mne ok, ale ještě to pořádně zkontroluju.

Problém s CBR600F3

26.5.2008 v 19:32 | Nahoru | #6
burton888>
jo koukal jsem na starý témata v diskusi, našel jsem tam, že měl podobný problém někdo, kdo sundal náporový sání na stretu, ale já tam mám lamino kapotou od sebimoto a náporový sání, tak jak je to origo

Problém s CBR600F3

26.5.2008 v 19:53 | Nahoru | #7
308win> a co ty 2 nasosky co maji byt pod svetlem? mas je tam a jsou zapojene? tipoval bych to na ten debilni ventil kterej prepina pretlakovani karburatoru

Problém s CBR600F3

27.5.2008 v 08:17 | Nahoru | #8
havrajz>
Ty dvě násosky tam jsou a jsou zapojený, jaký ventil myslíš, kde ho najdu ?

Problém s CBR600F3

27.5.2008 v 18:02 | Nahoru | #9
308win> tady mas prepis toho co uz jsem tu jednou psal, nechce se mi to psat znova:

Rutan>Medy> aby ram air s karbecama fungoval tak jak ma, tak se musi privezt pretlak z airboxu nad hladinu benzinu v plovakovych komorach, tyhle CBRa na to maji takovy vypic system jakoby zdvojeny, jednak vede hadice primo z airboxu a pak tam jsou jeste ty nasosky pod svetlem s tim, ze asi do 20km/h je pretlakuje nasoskama pod svetlem a nad 20 to pretlakuje primo tou hadici z airboxu. Proc to je tak udelany nevim, snad kvuli lepsimu odpalu z mista....

To ktery system pretlakuje ridi solenoid ventil kterej je pod nadrzi, je spinanej od budiku a tachometru. Takze jestli jsi zrusil budiky, tak uz ho jaksi nema co ovladat

no a pomoc je jednoducha, staci to zapojit aby sel do karbecu pretlak primo z airboxu a celou tu vopicarnu s nasoskama pod svetlem a tim solenoidem muzes klidne vyhodit

sam to tak mam a jezdi to dobre(na 6tku )

jestli tam nemas budiky, tak nema co rict ventilu aby se prepnul a musis to zapojit aby to pretlakovalo z airboxu

Problém s CBR600F3

2.6.2008 v 10:01 | Nahoru | #10
havrajz>
Děkuju za radu, v neděli jsem to předělal podle tvého návodu a chodí to bez problémů.

Problém s CBR600F3

2.6.2008 v 20:13 | Nahoru | #11
308win> cajk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist