1) Yamaha Virago 250 - musel bych jí ale koupit ojetou. Rok výroby mají obyvkle 1996-1998 nebo starší a najeto kolem 20000 Km. Cenově se pohybují kolem 55000 Kč. Například:
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=169397
http://motorky.hyper...0-nabidka-plzen-jih/
2) Yuki Darker 250(nebo Yuki Vice 250) - 75000 Kč stojí nová! A v tom je to dilema... Motorky Yuki nemají obecně, co se týče kvality, moc dobrou pověst. Někdo jim říká předražený šrot. Je tedy lepší NOVÁ Yuki nebo OJETÁ Yamaha? Přece jen, nová je nová. A ojetá mašina může mít vady, kterých si při koupi nevšimnete. Jasně že Yuki není moc kvalitní, ale recenze co jsem četl nevyplívají tak špatně, např.:
Yuki Darker 250:
http://www.idragons....sloclanku=2006042801
Yuki Vista 125:
http://www.motorkari...cid=3250&kid=785
Co byste brali Vy? Novou Yuki nebo ojetou Yamahu? Nebo jaký jiný chopper? Díky!
Naposledy editováno 26.05.2008 14:35:28
1100Virago: Potřebuju mašinu do 25kW.
Nemá Yamaha Virago s výkonem 25kW nějaké odlišné ozančení od té s 34kW? Nebo je prostě jen označení Yamaha Virago 535 a má různé výkony - buď 25kW nebo 34kW. A u oznančení Yamaha Virago XV 535 - co znamená to XV? Díky.
Siva8> Ta z toho inzerátu vypadá opravdu pěkně, něco takové bych si představoval, jen pokud možno černou.
Kdysi jsem někde narazil na tabulku, kde vysvětlovali význam jednotlivých písmen u různých modelů různých výrobců. "V" je jasné - je to uspořádání válců do V. "X" je myslím chlazení vzduchem (?) nebo něco takového.
No - řadilo to úplně normálně, jelo to moc hezky, zátah přiměřený kubatuře. Nespokojenost pramenila spíše ze "šikovnosti" řidiče.
Úplně stejná motorka, ale o 10 tisíc levnější, je Kentoya Blow Up 250V :
( http://www.kentoya.cz/cz/Model/blowup250v )
Já osobně (syn) mám s Kentoyou skvělou zkušenost, ale s modelem Lens. S Blow Upem osobní zkušenost nemám.
Výhodou Kentoy je, že servis jsem objednal v pondělí v poledne telefonicky a objednali mne hned na středu - žádné dlouhé čekací doby.
Zatím jsem jen 2x měnil olej a teď se chystám na třetí výměnu. Jediný miniproblém bylo prasklé papírové těsnění u olejového filtru a tam to nepatrně rosilo. Vyměněno v servisu v rámci první garančky.
![](http://img.photobucket.com/albums/v505/vmarty/Bikes/BW/virago3bw.jpg)
Naposledy editováno 28.05.2008 13:51:49
Současně kolega z práce si Yuki koupil loni, 200 motarda, a problémy typu vadná nádrž, kdy natankoval plnou a tekla, vadný odvzušňovací ventil zadní brzdy, kdy při jízdě sešlápl brzdový pedál a brzdová kapalina vystříkla na silnici, špatné pístky v přední brzdě, kdy jeden neměl dostatečný tlak, aby brzda brzdila, tak tyhle závady jsou také dost závažné s ohledem na bezpečnost jezdce. Nebudu rozebírat špatné startování, vadný karburátor, prasklá fajfka na svíčce.
Ať jen nehaním, tak si myslím, že na 125ccm bráchův motor šlape dobře (hold Suzuki) a kolega motarda taky nakonec během 5000km nechal v garančkách vyladit.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)