[URL=
Kámoš co jsem ji pro něj bral ji jezdí na 600TTR s tm, že jezdí 70% terénu a 30% silnice a říkal, že 1 000km vydrží, aby měla pořád kvalitní vlastnosti - tu co teď dojíždí, tak má 1500km najeto s tím, že posledních cca 350-500km 30%terén + 70% silnice - prostě už ji dojíždí, ale 1. tisíc v pohodě. Cena 1250Kč s DPH - neni co řešit
maras>No nevím ale vše co je C od Mitasu je N.H.S not for highway use
Tak to asi doopravdy nevíš, že např. C02, C16, C17 splňují ECE-R75 (evrop.norma pro provoz na pozem. komunikacích) popř. DOT (Department Of Transportation - schválení pro provoz na pozem. komunikacích v USA).
OldDog>maras>No nevím ale vše co je C od Mitasu je N.H.S not for highway use
Tak to asi doopravdy nevíš, že např. C02, C16, C17 splňují ECE-R75 (evrop.norma pro provoz na pozem. komunikacích) popř. DOT (Department Of Transportation - schválení pro provoz na pozem. komunikacích v USA).
C02 je na tvrdý až kamenitý povrch, tvrdá směs, "hustý" špunty (tzn. víc špuntů, míň mezer). Osobně ji nejezdím, ale kámoši na těžších jednoválech (KLR 650, KTM LC4) si ji chválí. Na silnici bude určitě vhodnější než C16. Ta má jinak poskládaný špunty, je vhodnější do středně tvrdýho terénu, míň se zanese v bahně, ale na silnici bude určitě horší než C02.
S tím rozměrem máš bohužel pravdu - šířka max. 110mm.
Jinak jak řekl OldDog.
C-02 má hustší skladbu špuntů, tudíž lépe sedí na silnici a na tvrdím povrchu,ale nemá tak dobré čistící vlastnosti jako napč EF07-kde to bahno mnohem lépe vypadne.¨
Na silnici v pohodě - hučí,ale to je u špuntů běžné, nesmíš ji ale sjet nna placku, hezky klopit, aby se sjížděla rovnoměrně.
Jinak mohu jen doporučit od Mitasu Telleborg Army - super guma i na silnici a vydřží opravdu dost- poslední od cca 4milimetrů jsem jezdil jen silnici, abych ji dodělal, tahal jsem za XT jak divej a po cca 300km po silnici slezl cca 1 milimetr, což je paráda, tady je když tak odkaz.
http://mitas.cz/inde...ranka=4&scid=337
je to ta
T-644 Army Special
Také spíše na tvrdší povrchy
Rozměr pláště 4,75-17 4,50-18 3,50-21