globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas EF-07
 
26.5.2008 v 14:26
Jen pokud by někoho zajímalo jak v reálu vypadá ta tro guma, dezén...

[URL=

Mitas EF-07

27.5.2008 v 07:17 | Nahoru | #1
každý tuhle gumu chválí, ale mě osobně by zajímalo, kolik vydrží a taky mi nejde do hlavy, proč má tak nízké špunty

Mitas EF-07

27.5.2008 v 07:49 | Nahoru | #2
black-jack> vydrží jak komu. Mně drží "už" 2tis Km, ale je tak akorát na doražení. Záleží jak jezdíš. Někomu odejde po jednom offmaratonu....

Nízké špunty... jestli to nebude tím, že je homologovaná i na silnici. Nevím.

Mitas EF-07

27.5.2008 v 09:03 | Nahoru | #3
Klasika> tak kdyby mi vydržela 2tis byl bych rád...no ale třeba mitaska C-02 je taky homologovana na silnicu a má špunty cca 2x větší a co vím, tak třeba michelin AC10 má taky homologaci a ty špunty jsou taky dost veliké, proto mi nejde do hlavy proč jsou tyhle mitasky od vyroby jakoby "na pul sjeté" :o

Mitas EF-07

27.5.2008 v 10:03 | Nahoru | #4
black-jack> Měřil jsem velikost špuntu a cca 1,2 - 1,3cm
Kámoš co jsem ji pro něj bral ji jezdí na 600TTR s tm, že jezdí 70% terénu a 30% silnice a říkal, že 1 000km vydrží, aby měla pořád kvalitní vlastnosti - tu co teď dojíždí, tak má 1500km najeto s tím, že posledních cca 350-500km 30%terén + 70% silnice - prostě už ji dojíždí, ale 1. tisíc v pohodě. Cena 1250Kč s DPH - neni co řešit

Mitas EF-07

18.6.2008 v 22:10 | Nahoru | #5
Chtěl bych se zeptat.... spíš k tej EF-5 ,ale asi je to hodně podobný. Jak to drží na silnici ? Mam enduro a chci aby to v lese bralo a abych nemusel jezdit zase na silnici jak připosranej, ze strachu že mi to někde ulítne. Jasan, že to neni silničí plášť ale nebudu pořád přezouvat motorku. dík

Mitas EF-07

19.6.2008 v 10:03 | Nahoru | #6
mrkey007> Sedí vcelku dobře, ale na silnici rychle ubývá

Mitas EF-07

19.6.2008 v 10:17 | Nahoru | #7
No nevím ale vše co je C od Mitasu je N.H.S not for highway use

Mitas EF-07

19.6.2008 v 14:16 | Nahoru | #8

maras>No nevím ale vše co je C od Mitasu je N.H.S not for highway use


Tak to asi doopravdy nevíš, že např. C02, C16, C17 splňují ECE-R75 (evrop.norma pro provoz na pozem. komunikacích) popř. DOT (Department Of Transportation - schválení pro provoz na pozem. komunikacích v USA).

Mitas EF-07

19.6.2008 v 16:54 | Nahoru | #9
Teď mě tak napadla otázka. Když je plášť určen spíše pro tvrdý povrch(kamení apod.) jaká je jeho tvrdost s porovnáním s plášťy určených spíše pro měkký terén(písek, bláto)? Dík...Vim, že na silnici víc sedí spíš měkčí směs, ale zase víc ubejvá. Ale jak už sem jednou říkal...Bez přejezdu na silnici se neobejdu (např.: jezdím občas na servisku Sušice-Písek a zpět)....Moc dík

Mitas EF-07

19.6.2008 v 17:03 | Nahoru | #10

OldDog>maras>No nevím ale vše co je C od Mitasu je N.H.S not for highway use
Tak to asi doopravdy nevíš, že např. C02, C16, C17 splňují ECE-R75 (evrop.norma pro provoz na pozem. komunikacích) popř. DOT (Department Of Transportation - schválení pro provoz na pozem. komunikacích v USA).

hm... to zni zajimavě akorát nevim jestli teda c02 nebo c16(co by líp sedělo na silnici? Ta C16 vypadá, že má nižší špunty)....teď mam na stroji 120/80-18 a ta C16 je nejširší 110. Tak to mě docela vadí... dík

Mitas EF-07

19.6.2008 v 21:09 | Nahoru | #11
C-02 jsem kupoval na XT a jsou to špunty jako prase, ale dost tvrdé, tak by snad tolik neobejvala.

Mitas EF-07

19.6.2008 v 22:45 | Nahoru | #12
Ale jak to sedí na silnici ?

Mitas EF-07

19.6.2008 v 23:24 | Nahoru | #13
mrkey007> Jedna věc je směs, ze které je pneu vyrobena a druhá věc je dezén - u terénních pneu dost důležitá věc.
C02 je na tvrdý až kamenitý povrch, tvrdá směs, "hustý" špunty (tzn. víc špuntů, míň mezer). Osobně ji nejezdím, ale kámoši na těžších jednoválech (KLR 650, KTM LC4) si ji chválí. Na silnici bude určitě vhodnější než C16. Ta má jinak poskládaný špunty, je vhodnější do středně tvrdýho terénu, míň se zanese v bahně, ale na silnici bude určitě horší než C02.
S tím rozměrem máš bohužel pravdu - šířka max. 110mm.

Mitas EF-07

19.6.2008 v 23:34 | Nahoru | #14
C-02 1380-ka ideál míra.
Jinak jak řekl OldDog.
C-02 má hustší skladbu špuntů, tudíž lépe sedí na silnici a na tvrdím povrchu,ale nemá tak dobré čistící vlastnosti jako napč EF07-kde to bahno mnohem lépe vypadne.¨
Na silnici v pohodě - hučí,ale to je u špuntů běžné, nesmíš ji ale sjet nna placku, hezky klopit, aby se sjížděla rovnoměrně.

Jinak mohu jen doporučit od Mitasu Telleborg Army - super guma i na silnici a vydřží opravdu dost- poslední od cca 4milimetrů jsem jezdil jen silnici, abych ji dodělal, tahal jsem za XT jak divej a po cca 300km po silnici slezl cca 1 milimetr, což je paráda, tady je když tak odkaz.
http://mitas.cz/inde...ranka=4&scid=337
je to ta
T-644 Army Special

Také spíše na tvrdší povrchy

Rozměr pláště 4,75-17 4,50-18 3,50-21

Mitas EF-07

20.6.2008 v 18:39 | Nahoru | #15
Moc děkuju za rady...a kdybych se rozhod pro C-02 tak co by jste mi doporučili na předek ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist