globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS
25.5.2008 v 19:12
Ahoj,

rozhoduji se při výběru ojetiny mezi těmito dvoumi modely (zhruba kolem 100tis. Kč = ročníky cca 2000) - kterou byste doporučili jako první moto vůbec? Obě se mi líbí víceméně stejně.

Chtěl bych nějakou univerzální mašinu - nicméně nevím, kolik času strávím v terénu... zatím to krosím po lese jenom na kole :D.

Díky za tipy.

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

25.5.2008 v 20:11 | Nahoru | #1
Do terénu je z výběru více BMW

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

25.5.2008 v 20:20 | Nahoru | #2
Jezdím docela hodně s kamarádem, jenž má GSo 2004. Transalp líp a komfortněji jezdí po silnici, GSo je trošku lepší v terénu a jako jeho výraznou přednost vidím spotřebu- moje TA600 cca. 5 na 100 (a TA650 má ještě o něco větší spotřebu), bávo tak 3,5-3,8 a to běžným způsobem jízdy. Na delších štrekách je to docela znát. Vybavení BMW ABSkem je taky plus, to ale bylo za příplatek. Univerzální motorky jsou to obě a obě jsou na začátečníky hodné

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

25.5.2008 v 23:01 | Nahoru | #3
Díky za rady. Teď koukám ještě na BMW F 650 ST, jak říkám, nevím, nakolik budu rasovat mašinu v terénu, spíš to vidím na lehčí terén, kde by to STčko snad stačilo. Je to v podstatě motorově to samé jako GS (opravtě mě jestli se pletu), ale tím, že je to starší typ, tak je zas o nějaký ten (deseti)tisíc levnější. Takže to skoro začínám vidět na něj .

Transapl i GS se mi ale moc líbí, tak uvidíme, jak to dopadne. Přece jen mě dost bere něco na styl Dakaru... Kdybych neměl strach, že se mi starší Africa Twin začne sypat, tak jdu asi do něj. Jako nemechanik bych to totiž asi horko těžko dával do kupy .

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

26.5.2008 v 07:50 | Nahoru | #4
Ani TA ani GS nejsou na jiný terén než polňačku
Do lesa se s tím nepouštěj, pokud ti nejde o život nebo pokutu lol

Ohledně ST bohužel vím prd. Já bych šel do GS, kdybych si mohl vybrat.

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

26.5.2008 v 21:27 | Nahoru | #5
myslím že ST má motor rotax, a BMW ho nechavalo stejne jako Fko montovat v Aprilii, oproti pegasu by mělo být rozdíl v počtu ventilů A.-5 BMW -4. F650 gs už myslim montovalo BMW. Nejsem si 100% jisty, ale myslím že sem to někde četl.

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

26.5.2008 v 21:58 | Nahoru | #6
Z Tvého výběru jsou všechny volby hodně zajímavé a záleží jen jak se předchozí majitel o motorku staral. Osobně, pokud budeš více jezdit po silnici bych doporučil dva válce. Za 100t můžeš mít hezkého TA650 a to je vychytaný stroj. Nebo vzít TA600 a za ušetřený peníz koupíš výbavu. AT už také seženeš, ale co se týče živosti tak třeba TA650 je na tom o malinko lépe, už má lepší brzdy, podvozek, sedlo.

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

27.5.2008 v 10:14 | Nahoru | #7
Nazdar.Obě moto jsou supr..já měl F 650 GS a ohledně zpotřeby a jízdy v terénu je si myslím Brambora na tom líp.Mám dost kamarádů co mají i STčka a jsou to krásné a bezproblémové stroje.BRAMBORÁCI jsou prostě 1dničky .Trans.má určo taky něco do sebe a něco jsem na nich najezdil.Je to ale o chuti, kráse apod.Já už z bawora neslezu .

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

27.5.2008 v 10:27 | Nahoru | #8
Je to možné, dva úplně stejné topicy jen dva dny od sebe? :\

Takže pejstnu, co už jsem napsal kolegovi:

Když si projdeš starší fóra, najdeš toho k tématu hafo

Záleží, jaké máš konkrétní představy o tom, kde a jak budeš jezdit. Transalp je pohodlná cestovní motorka, na které je bezva svezení po asfaltu i na delší trasu, terénem to projede i docela těžkým (když to dobře obuješ), ale je to přece jen už trošku autobus. Hůř se to zvedá a snáze to přijde k úhoně při pádu (zrcátka, zadní blinkry, plasty).

GS je lehčí, štíhlejší, obratnější. Blinkry jsou hezky schované, zrcátka nepřesahují přes řidítka... Do terénu bych ovšem doporučoval verzi Dakar.

Jinak Generiq kecá - s oběma mašinama se toho dá projet docela dost, ale na vyložené blbnutí to není. Halt jsou to už těžší stroje (zvlášť TA), tudíž je to znát.

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

10.6.2008 v 21:37 | Nahoru | #9
ja resim podobny problem jen trosku horsi cesty nez polnacku..
vychazi mi dakar..viz
Generiq>

Jetiny - Honda XL 650 V Transalp vs. BMW F 650 GS

16.6.2008 v 19:54 | Nahoru | #10
ant>Ono taky zaléží hodně na tom, co si člověk představuje pod pojmem "blbnuti". Já si tuhle s TA zablbnul docela dobře. Ovšem hodinu jsem motorku doloval z bahna. Dakar by tam možná vůbec nezapad, a pokud zapad, šel by líp ven (přece jen váží o něco méně). Potom jsem zase málem uvíz v brázdě, která byla tak hluboká a úzká, že jsem dřel padákama o strany a málem zůstal viset. Dakar by zase problémy neměl, protože je štíhlejší. Dnes jsem měl ale náladu spíš na silnici, a to by mě Dakar tak dobře nepovozil...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist