paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TE 610 ojnice
 
25.2.2007 v 21:44
mam ostrou TE610 r.v. 97-posledni dobou zazlobila :( Poradte-kde sezenu novou ojnici za nejrozumnejsi peniz?Diky
Předchozí
1 2
Následující

TE 610 ojnice

25.2.2007 v 21:47 | Nahoru | #1
zavolej p Hory www.motohora.cz on tuším má nejaké repáska, nebo repliky, a nebo se zeptej Kotrby a to nejdeš zase na HQv racingu kams to taky psal :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

25.2.2007 v 22:20 | Nahoru | #2
popo>nemoc starych husek se opět projevila jak hodne to maš vybehane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

26.2.2007 v 12:12 | Nahoru | #3
gsxr>no rekl bych, ze celkem dost:)Byla jeste puvodni,takze uz asi neco pamatovala. Ale uz mi poradili jednoho chlapika,co je vyrabi,tak jsem mu volal a rekl bych,ze celkem v pohode

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

26.2.2007 v 15:39 | Nahoru | #4
popo>no myslim že je to zbyrečne delat novou ta stara se da opravit a co za to chce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

26.2.2007 v 16:22 | Nahoru | #5
gsxr>chce za novou komplet 3200,coz, myslim, jde..a navic ta stara je i trochu ohla.Jak se to spravuje?horni cep je jasnej,tam se vymeni pouzdro,ale ten spodni?to se nejak navaruje,nebo co?

(reakce na) TE 610 ojnice

26.2.2007 v 16:52 | Nahoru | #6
popo>ne tadira se znova vybrousi pokud vezmeš vic jak 0,3 tak se to překali a přecementje a na tom čepu se udela osazeni pokud to neni vybehane moc tak se to da nabrousit na puvodni rozmer a čep bude mit jeden promer po cele delce

1 reakcí na tento příspěvek TE 610 ojnice

1.3.2007 v 12:26 | Nahoru | #7
je lepsi to obcas rozhodit a vymenit zavcas vlozku a pistni cep nez ti to vulema vybije ojnici a dole kliku ... .)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 15:49 | Nahoru | #8
Joraell-TE>vetšina ojnic z novych motorek nema vložky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 16:25 | Nahoru | #9
gsxr>sem slyšel, že prej ty bezvložkový ojnice se dají opravit pouzdrem :puke: to bych si já nelajznul takovou prasárnu. Aby ta vložka za něco stála, tak musí mít njakou sílu a o tu se zmenší ten matroš na ojnici :puke: *no*

(reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 16:55 | Nahoru | #10
Dingo>no lepši je to překalit a přecementovat ta dira se stahne tak o 0,08-0,1 a pokud to předtim nebylo moc vebehane což se podaři pokud to podchytiš včas tak to nabrousiš na puvodni rozmer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 16:58 | Nahoru | #11
gsxr>ale TE 610 ji ma .) stejne jako 410

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 17:36 | Nahoru | #12
Joraell-TE>psal sem vetšina ne všechny a navic husa pod 99 rovna se problem s klikou nebrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 18:19 | Nahoru | #13
gsxr>hmm nemam problem .. klika je tam uplne v pohode. jak rikam je treba menit cep a vlozku pak neni problem s klikou ani ojnici ten kdo se na to vysere tak se mu pak vysere i klika a ojnice .. tod veskerej problem . a vubec me tu nezajima vetsina motorek pokud vim ptal se na TE 610 tak pisu k tematu a ne o tom jak to ma tamta a tamhleta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 19:17 | Nahoru | #14
Joraell-TE>a ja myslel že na motorce se ma jezdit a ne ji furt preventivne spravovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 19:34 | Nahoru | #15
gsxr>to ze ji po sezone rozdelam a pak sezonu jezdim mi prijde mnohem lepsi nez to nerozdelat jezdit 2 sezony a tu 3ti spravovat za 25tis Go .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 19:39 | Nahoru | #16
Joraell-TE>tak jo užij si to spravovani :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 19:53 | Nahoru | #17
gsxr>nedela mi to problem ... a myslim ze nejsem sam .. je mnoho lidi co pres sezonu radeji jezdi nez opravuje .) a motorka je jenom stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 20:11 | Nahoru | #18
Joraell-TE>no šak ja to beru a proto ti řikam at si to užiješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 20:20 | Nahoru | #19
gsxr>jo tak to jo sem to spatne pochopil :) ze to myslis tak nejak jinak ;)

(reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 20:45 | Nahoru | #20
Joraell-TE>ok praci zdar

1 reakcí na tento příspěvek TE 610 ojnice

1.3.2007 v 20:57 | Nahoru | #21
nesmí se to odrbávat u tehle vykonovejch motoru :thmubup: pak jezdí pořád

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 21:01 | Nahoru | #22
Mirek12>no ja si myslim že to neni vykonovy stroj je to težka tupa neohrabana koza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

1.3.2007 v 22:12 | Nahoru | #23
gsxr>>
Tezka neohrabana koza? :lol: tak to jo!Chlape ty ses dobrej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

2.3.2007 v 06:40 | Nahoru | #24
gsxr>hmm nevim proporce 54/124 my neprijdou zase az tak spatny ale klasicke Te je fakt ze ma kolem 130 a to uz je dost moje 410 ma 119 presne :) mluvim o kilech ..

(reakce na) TE 610 ojnice

2.3.2007 v 15:58 | Nahoru | #25
Susak11>tak jak to mam napsat ?posed a sedlo jak na cestovnim enduru sklon vidli jak na čopru vaha goldvingu a skurvene startovani

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

2.3.2007 v 16:00 | Nahoru | #26
Joraell-TE>njn neda se to srovnat s novejma 4t ktere maji 100 kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

2.3.2007 v 16:47 | Nahoru | #27
gsxr>srovnavej enduro s endurem nove endura maji kolem 110-115 takze to zase takovej rozdil neni jenom by me zajimalo na kolika 4-610 si jezdil ? ze vis ze tam je posez jak na cestovnim enduru atd :) ale asi mooc jich nebylo mel sem predtim KX a teda nepripada mi ze by 410 v ovladatelnosti nejak rapidne zaostavala .. krom tech par Kg navic .. + co myslis skurvenym startovanim ? to ze je na leve strane ? nemam problem spise bych rekl ze to ma jenom vyhody .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

2.3.2007 v 17:53 | Nahoru | #28
Joraell-TE>410 jedna 610 dve a sporovnanim třeba s 570 je to nebe a dudy jede to neskutečne lip a ořizeni ani nemluve a nepsal sem o endurech se 115 ale o 4t se 100 kilama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

2.3.2007 v 18:19 | Nahoru | #29
gsxr>hmm tak mi sem napis 4tenduro co ma 100Kq tezko takove najdes i mezi krosama :)
vyjma par 250 4t sranda je ze 570 poslednich let je vlastne 610 pouze 570 R a SM se lisily nejak zasadneji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 610 ojnice

2.3.2007 v 18:26 | Nahoru | #30
Joraell-TE>ja pišu o krosu od začatku konečne si to pochopil a pokud tvrdiš že 610 a 570 je to same tak se s tebou nemam o čem bavit
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist