globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skůtr
 
13.5.2008 v 17:12
Protoze se skůtrama nemam opravdu žádné zkusenosti tak se obracim na vas .... Mlada si chce poridit skutr. No a ma ridicak pouze na 50ku. Patral jsem ale treba Honda uz 2taktni 50ky vubec nedela. Hodne se ji zaujala (i me) Yamaha. Chce takovy ten sportovni design a ne s prominutim ty nakupni tasky ... No ale k veci. Poradte. Ma cenu vubec uvazovat o 50ce? Jak na tom jsou 2takty u skůtrů? Nebylo by lepsi si udelat papiry a koupit treba 125cu nebo 150ku? Preci jenom to uz jese lip. a co znacky? Proste co koli vas napadne poradte. I treba na co si pri koupi dat pozor v pripade ojetiny.
Předchozí
1 2 3
Následující

Skůtr

13.5.2008 v 17:16 | Nahoru | #1
Já toto řešil onehdy a koupil 4T 125ku.
2T je sice nabroušené,ale mě nevyhovuje.
Navíc- kola jsou,pokud nejsi přímo ve městě slabina. 12ky kola jsou prostě na naše tankodromy moc málo.
Koupil jsem skůtr se 17" koly.

Skůtr

13.5.2008 v 17:31 | Nahoru | #2
prackarr> Ty jo se 17kama jo? to bych ji mohl pujcovat kola z farose lol ... No me se ty 2T docela libi. Jen me stve ze to jede jen nejakych 50km/h coz kdyz by chtela jet do sousedniho mesta je narez. Ale zajimalo by me jak to je s vydrzi a funkcnosti u 4T a 2T. No a taky od ceho to koupit... Co jsi poridil ty?

Skůtr

13.5.2008 v 17:33 | Nahoru | #3

Davátor>prackarr> Ty jo se 17kama jo? to bych ji mohl pujcovat kola z farose lol ... No me se ty 2T docela libi. Jen me stve ze to jede jen nejakych 50km/h coz kdyz by chtela jet do sousedniho mesta je narez. Ale zajimalo by me jak to je s vydrzi a funkcnosti u 4T a 2T. No a taky od ceho to koupit... Co jsi poridil ty?


Rozhodně si myslím,že 4T by měl vydržet daleko víc.
Já koupil innovu 125i Hondu.
Stříkačka,4 kvalty bez spojky!! jen to tam házíš,ukazatel zařezené rachlosti,jede to 110,žere cca 1,7l /100 a stojí 55000
17ky kola mazec,na polňačkách se neztratí,kdyby jsi chtěl jet na hříbky,nebo mladou ojet v lese pod smrčkem.. :D

Naposledy editováno 13.05.2008 17:34:12

Skůtr

13.5.2008 v 17:40 | Nahoru | #4
tak on ten 2T skutrik 50ccm jede i tech 70, ne jen 50 teda predpokladam ze 45kmh by se nechalo jen v papirech... ale muj nazor - udelat A1cku a vzit 125ku

Skůtr

13.5.2008 v 17:46 | Nahoru | #5
prackarr> lol

Skůtr

13.5.2008 v 17:47 | Nahoru | #6
tak ale ten 2T s 70/80kou valcem, vetsim karburatorem a treba jeste ladakem taky nepojede spatne (ale zase to taky nestoji malo, no)....
A nechtela by treba misto skutra neco podobneho, jako mam ja? v papirech 45 km/h a 50ccm, takze papiry stejne jako na 50koveho skutra , ale je to uz docela dospela motorka....
+ nejaky ten vetsi valec a karbec a jede to na svuj objem dobre....

Skůtr

13.5.2008 v 17:48 | Nahoru | #7
Cosmogagy> No ja nevim. Vycházel jsem z údajů od výrobce. Ale nadruhou stranu ta mala 50ka ma svoje kouzlo co... A jen tak pro zajimavost, co jezdi v zavodech skůtru za motory?

Skůtr

13.5.2008 v 17:49 | Nahoru | #8
Miši> No ja vim ale to uz je na ukor peněz a zivotnosti motoru... No ona prave chce skutr. Hrozne se ji to libi a na masinu ma zatim strach

Skůtr

13.5.2008 v 18:03 | Nahoru | #9

A jen tak pro zajimavost, co jezdi v zavodech skůtru za motory?



Jako objemove nebo primo typy a znacky?

Skůtr

13.5.2008 v 18:13 | Nahoru | #10
50 v žádným případě, pokud chceš jet mimo město.Potřebuješ ujet nákladákům a babetám .Kup minimálně 125,4takt, nízká spotřeba, ekologie....V Janově Ti poradí

Skůtr

13.5.2008 v 18:26 | Nahoru | #11
Zdar, loni jsem tento problém řešil taky, a nakonec jsem šel do 2T skútra 50ccm od Yamahy. Koupil jsem funglovku Jog 50 R výprodej staršího modelu za neuvěřitelnou cenu(za cenu číny), a ještě na takový kusy narazíš, můžu ti jen a jen doporučit 2T skútra Malá spotřeba, nenáročnost, blbu vzdornost, vzduchem chlazený motor a po odblokování jede víc než dobře ( mám skoro 100kg a semnou mastí 70km/h rovina, z kopce cca 85 ) spotřeba s mojí jateční váhou cca 2.6-2.7l/100km - páč mám téměř pořád plnej. S tvojí mladou počítej se spotřebou okolo 2l !!! Pozor - málokterý skútr 2T 50ccm má tak malou spotřebu.
Jezdím s ním do práce, do města, za kámošema prostě všude, a pořád mě to baví - myslel jsem že bude časem štvát malý objem, ale spíš naopak

Takže pokud skútra od Yamahy s krásným designem za dobrý peníze, určitě jdi do Jog 50 R - dělá se ještě i verze RR(ta je vodou chlazená) a je o dost drazší, jinak ve finále jede téměř stejně.

GO motoru u těchto 2T děláš cca tak jednou za 30-50t.km(záleží jaký prasena tom jezdí), u tovjí mladý počítej GO až tak za 50t.km...

Kdybych neměl metrák, ale tak cca 60kg tak je to semnou "střela" ale i tak si neztěžuju na výkon, fakt v pohodě.

Píst stojí 600kč, nebo pak rovnou koupíš KIT sadu 70ccm, která obsahuje litinovej válec,hlavu, píst,čep, tesnění, a to vše stojí jen cca 3t.kč a tento kit můžeš použit na stávajicí klikovku a karburaci

Na to že to je sportovní skútřík, má velký úložný prostor pod sedlem - vejde se tam v pohode velká integrální přilba.

A pokud chceš malinko jiný design, jdi třeba do novýho Neose

Jestli chceš víc informaci, rady ohledně odškrcení a zvednutí výkonu(jednoduchý jak facka - stačí drobek šikovnosti)a celkově ohldně Joga co a jak, rád ti poradím, tak mě můžeš zastihnout na ICQ nebo ve fóru na mém webu(viz můj profil). Mám Joga 50 R prolezlýho skr za skrz..

A troufám si říct, že za ty peníze neseženeš lepší hezčí skútr 50ccm Design prostě nemá chybu

PS: Můj Jog, a samolepky jsem dělal po vzoru RR...



Skůtr

13.5.2008 v 18:36 | Nahoru | #12

Mildahb>50 v žádným případě, pokud chceš jet mimo město.Potřebuješ ujet nákladákům a babetám .Kup minimálně 125,4takt, nízká spotřeba, ekologie....V Janově Ti poradí



hele nesouhlasím

Pokud dotyčná slečna má hodně peněz a chce kvalitu a pěkný design, tak určitě ráda objetuje cca 80-100t.kč za 125ku skútra.

kvalitní 50ku seženeš okolo 38t.kč funglovku a je za to hodně muziky

ALe je to každýho věc, na co se cítí, kolik do toho chce vrazi, jeslti to chce mít na dojíždění do školy, do párce, po okolí.

Nejsem proti větším objemům, jen mě vadí nesmyslná cena u značkových 125ccm skútrů

Skůtr

13.5.2008 v 18:42 | Nahoru | #13

Davátor>prackarr> Ty jo se 17kama jo? to bych ji mohl pujcovat kola z farose lol ... No me se ty 2T docela libi. Jen me stve ze to jede jen nejakych 50km/h coz kdyz by chtela jet do sousedniho mesta je narez. Ale zajimalo by me jak to je s vydrzi a funkcnosti u 4T a 2T. No a taky od ceho to koupit... Co jsi poridil ty?



Hele stav se někdy s mladou až pojedeš kolem, půjčím ji Jog 50 R, ať si na tom pojezdí, ať ochutná 2t skútra jestli jí to bude vyhovovat nebo ne, a věř, že 50km/h se s tím plazit nebude Ještě musím upozornit, že muj Jog 50 R je v sérii!!! Není tam žádný karbec kit, ani laděný výfuk, jen jsem si pohrál se seřízením karburátoru, odstranil omezení výkonu a omezení rychlosti

Nepředpokládám, že tvoje mladá má 100kg, po rovině tam má celkem bněhem chvilky cca 65-70km/h každý kilo je hrozně znát, jak říkám, kdybych měl cca 60kg, byl by to nářez

Skůtr

13.5.2008 v 18:49 | Nahoru | #14
Jedinej správnej skútr je nasraná dvoutaktní padesátka A těch masakrálních vychytávek, co se na to dá sehnat

Skůtr

13.5.2008 v 19:25 | Nahoru | #15

Skůtr

13.5.2008 v 19:53 | Nahoru | #16

Meade>Mildahb>50 v žádným případě, pokud chceš jet mimo město.Potřebuješ ujet nákladákům a babetám .Kup minimálně 125,4takt, nízká spotřeba, ekologie....V Janově Ti poradí

hele nesouhlasím

Pokud dotyčná slečna má hodně peněz a chce kvalitu a pěkný design, tak určitě ráda objetuje cca 80-100t.kč za 125ku skútra.

kvalitní 50ku seženeš okolo 38t.kč funglovku a je za to hodně muziky

ALe je to každýho věc, na co se cítí, kolik do toho chce vrazi, jeslti to chce mít na dojíždění do školy, do párce, po okolí.

Nejsem proti větším objemům, jen mě vadí nesmyslná cena u značkových 125ccm skútrů

Mluvím ze svý zkušenosti, navíc můžeš pořídit solidní ojetinu - za lepší cenu než nová padesátka.Jinak 50 2T určitě jede líp než 50 4T.

Skůtr

13.5.2008 v 20:13 | Nahoru | #17
50ccm ve 2t vůbec nemá smysl.v tom dvojtaktu to docela jde .samozřejně ted myslim "značkový" skůtry.Třeba Aerox je fakt pěknej a dobrej a docela i dobře jede v serii.Má stejnej motor jak ten JogRR.

Skůtr

13.5.2008 v 21:06 | Nahoru | #18
Miši> Myslel jsem objemove

Skůtr

13.5.2008 v 21:11 | Nahoru | #19
Meade> Tak toz jasne ze penez do toho nechce rvat nejak moc. Proste neco kvalitniho za dobrou cenu. Za kolik jsi koupil toho Joga v tom vyprodeji? No tech 70 kdyby to jelo to by slo. By bylo akorat. Sem si rikal kdyz pujde s objemem nahoru tak strati pomalu tu hravost a dravost a vubec kouzlo tech skutru... No a jinak by chtela spis novou coz chapu

Skůtr

13.5.2008 v 21:13 | Nahoru | #20
Meade> jinak za svezeni moc dik. Ale prece jen je to zruky. Ale nahoda je blbec tak treba se ozvu

Skůtr

14.5.2008 v 00:40 | Nahoru | #21
Mildahb>
Tak o tom žádná, 4T v objemu 50ccm určitě nebrat jedině 2T, pokud větší objem, nic jiného už se stejně prakticky nedělá než 4t, a i ta 125 ve 4T je dobrý stroj.

jinak bral jsem to z pohledu nových strojů - když to budem brát z pohledu ojetit, tak je jasný že sedá experimentovat a za cenu nový 50ky seženu 125ku, jenže! jakou 125ku? K čemu mi je 7 let stará vojetá třeba Majesty 125 která má nalítáno těch posledních 20t.km, když potřebuju dalších x let jezdit a neřešit servis. jak říkám, každýho to je věc co si koupí, a já to kupoval s tím, že budu mít skútra do důchodu nebo dokud h ototálěn nevojezdím, pak zas koupím novýho. Já osobně bych si moc nepomohl kdybych koupil ojetýho skútra, jeidný čím bych si pomohl, že byhc měl větší objem = větší výkon, rychlost atd, ale tím to končí a dřív nebo později bych do něj musel sypat peníze. Takhle mám u nový 50ky na 6 let klid co se týče technické a na hodně let nemusím prakticky vůbec nic řešit, jen jednou za cca 1200km doleju litr oleje do nádržky a jen tankuju benzín. Kupovla jsem ho za účelem aby mi šetřil peníze a vozil mě kamkoliv, a to mi plní na 100%

Skůtr

14.5.2008 v 00:52 | Nahoru | #22

Davátor>Meade> Tak toz jasne ze penez do toho nechce rvat nejak moc. Proste neco kvalitniho za dobrou cenu. Za kolik jsi koupil toho Joga v tom vyprodeji? No tech 70 kdyby to jelo to by slo. By bylo akorat. Sem si rikal kdyz pujde s objemem nahoru tak strati pomalu tu hravost a dravost a vubec kouzlo tech skutru... No a jinak by chtela spis novou coz chapu



Hele toho joga 50 R jsem kupoval loni ve výprodeji za krásných neuvěřitelných 37700kč Byl to model 2005, funglovka, záruka se vším všudy 2 roky. Jinak model 2008 je do šroubku stejný, jen jsou jiný barvy. Když jsem ho loni kupoval ve výprdoeji, tak ten samej model, jen jakoby rádoby rok 2007 stál 55000kč a kousek ode mne v Yamaze vyprodávali rok 2006 za 49t.kč a stejně mě neukecali, cena 37700kč byla prostě jasná a neodradila mě ani dálka cca 250km do olomouce.. Takže pokud na něco takového narazíš, uečitě do toho jdi, nebudeš litovat, nový stroj je prostě nový stroj, stále mám z mý vosy radost

PS: Dnes přesně po roce mám najeto skoro 6t.km a super super..
Mimo jiné, ve stejně době tady jeden v okolí skoro zat usamou cenu, myslím že 35t.kč, kupoval Keeway Matrix 50 nebo něco takovýho, byl z toho nešťastný jak se mu to sypalo, jedna porucha za druhou

Ještě ti můžu doporučit jednoho skůtříka 50ccm, je to CPI Aragon GP, je fakt vychytanej, design snad ještě hezčí nez u Joga a stojí funglovka 35t.kč! Kdybych loni nekupoval joga a nevěděl co mám pořídit, tak letos jdu na 100% do CPI Aragon GP 50ccm.. Tyhle skútry mám prolezlý od A do Z,a věř že CPI jsou po Japoncích , italech nejkvalitnější skútry( hlavně si neplést CPI s čínksýma skútrama, nemaj totiž společnýho vůbec nic).
Jeden kluk tady u nás co s ním sem tam hodím řeč má CPI Olivera, je to v podstastě předchůdce Aragona, má na tom nalítáno přes 5t.km a super. Opravdu nevidím mezi Jogem a Aragonem moc velký kvalitatnivní rozdíly, jen je prasekcý rozdíl v ceně kde paltíš zančku YAMAHA..
CPI má v sérii laděný výfuk a je lépe naladěnej, jede prostě líp, má otáčkoměr a LED blikry...no..









Naposledy editováno 14.05.2008 00:58:45

Skůtr

14.5.2008 v 07:57 | Nahoru | #23
pokud je překážkou řidičák a uživatel nemá na víc jak 50ccm papíry,tak jedině 2T. To je jasné.
Pokud ale obsah nerozhoduje,rozhodně bych šel spíše do 4T 125ky.
Dá se poříditza 50-60 tis. značkový,což není moc a svezení je na tom o hodně lepší.
Jde sice i o peníze,50ku koupíš levněji,ale otázkou je,kolik vydrží.
Na drandění po městě by asi stačila. Ale pokud bys měl jezdit po výpadovkách,nebo po venkově,tak už to rozhodně nestači.
Otázkou je i to,na jak dlouho to chceš
Asi bych kvůli spolehlivosti připlatil a koupil značku se servisem. Honda,Yamaha,Aprilia atd.
Design je sice důležitej vzdy,ale rozhodně bych kupoval podle kvality,ceny a způsobu využívání dříve,jak podle designu.

Naposledy editováno 14.05.2008 07:58:33

Skůtr

14.5.2008 v 11:31 | Nahoru | #24
on staci na pojizdeni v primesti ci na venkove i Simson, a spousta tech 2T 50ccm skutriku jede podobne, nektere i rychlejs.. takze i toho popojizdeni mimo mesto bych se nebal... a jak tady Meade doporucuje, tak doporucuje dobre, nebal bych se ani jednoho.

jinak pokud by byly penize, z nabidky CPI doporucuju tohle http://www.motopres...motocykly/cpi_gtr_50
oproti Aragonovi je vykonejsi, o 4kg lehci, ma podstatne vetsi nadrz a hlavne vypada skoro jako normalni motorka a ma 17ti palcove kola - tj lepsi jizdni vlastnosti, vlastne temer stejne jako motorka.

Naposledy editováno 14.05.2008 11:36:16

Skůtr

14.5.2008 v 12:13 | Nahoru | #25
Tak to CPI at to nebo to vypada vazne hodne schopne. Hlavne ta cena. Jen jsem o nem vazne neslysel. Muzes se na to vazne spolehnout ze to je kvalitni bezproblemova motorka? Nechci neco jako Yuki. A co treba nahradn díly?... ten Jog se mi vazne zamlouva ale kdyby tohle melo byt srovnatelne tak neni co resit... A co Peugeot skutry?

Skůtr

14.5.2008 v 12:14 | Nahoru | #26
Jo a myslite ze kdyz kdyz vetsina skutru je omezenejch na 45km/h ze to pujde obechcat a odbrzdit?

Skůtr

14.5.2008 v 12:50 | Nahoru | #27
mrkni na www.scooter-tuning.cz mrkni tam na forum tam ti kluci poradi ze vsech nejlip !! treba misto toho joga bych uz sel radeji do yamaha aerox vypada to hodne sportovne /sportovneji nez jog/ jede to jak prase /se mnou v klidu 100km/hod, a de to na zadni / jinak po odblokovani to jede tech 80 po dani ladaku a sportoviho variatoru cca 90 a pri prestavbe na 70ccm mu to jede 120km/hod: podotykam ze to ma na bezne jezdeni zadny zavodni special!!"!

Skůtr

14.5.2008 v 12:52 | Nahoru | #28
cpi sem mel cca 1rok bylo bez problemu ,ale nejede to tak jako ty znackove skutry! a ten ladak co tam je to je jen takova lehka nahrazka! z normalnima tuning laufama se to neda srovnat!!

Skůtr

14.5.2008 v 12:54 | Nahoru | #29
jj, otevrit na plny vykon to jde, at tak ci onak to CPI doavzi stejna firma jako Cagivu nebo MV-Augustu, to nemuze byt zadne smecko... a s dilama to bude stejne jak na vyse zminovane znacky zminovaneho dovozce.. vubec bych se toho nebal... ja osobne kdybych mel jit do 50ccm skutra (za predpokladu ze by byly penize) tak by to byl ten CPI GTR 50... a nebo jako duhou volbu
http://www.motoprest...ocykly/derbi_gp_1_50
je to ta stejna katerogie jako CPI, jen je drazsi, ma jen 14ky kola a taky je tezsi.. ale vykonu by mohla mit o malinko vic (nemyslim papirovy)

kazdopadne, CPI se neboj

Skůtr

14.5.2008 v 13:04 | Nahoru | #30
tak pokud chce noveho cca do 35 tis. tak asi nej volba ale pokud je ochotny dat vice tak bych z aeroxem nevahal !! jestli ojetinu tak za 30 rox de koupit a rikam je to o necem jinem nez cpi! jo mimochodem cpi je trosku lepsi cina !!
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist