globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co je lepší?
 
3.1.2008 v 19:31
Co je lepší Fároš r.v.96 ,km 30t.nebo r.v.98, km 52t?

(reakce na) Co je lepší?

3.1.2008 v 19:38 | Nahoru | #1
šíša>96 32 tis je docela nereálné, je to určitě stočene, r.98 a 52 tisic je možnych, vybirej ale podle stavu :thmubup:

Co je lepší?

3.1.2008 v 20:10 | Nahoru | #2
je to těžký ,obě jsou pekný-ta 96,je v origo stavu po 1 .majiteli ty km mi taky přijdou jahk kdyby to byla vojenská uloženka .jinak dík za názor.

96 reakcí na tento příspěvek Co je lepší?

3.1.2008 v 20:10 | Nahoru | #3
96 32t. :D blbost ale souhlas s Axel

1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší?

3.1.2008 v 20:12 | Nahoru | #4
kašli na kilometry, ber podle stavu... *yes* najetým kilometrům se dneska nedá věřit :rolleyes:

(reakce na) Co je lepší?

3.1.2008 v 20:29 | Nahoru | #5
Peca>>
asi tak,no *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší?

3.1.2008 v 22:35 | Nahoru | #6
Taky radim, koukej na stav. Jen mala rada, ale mozno pomuze.
Jestli jsou pneumatiky sjety po obvode, mel to strelec, jestli jsou po obvode nejete,
mel to prdola, a pak je lepsi vzit tu s vic km. Prece jen byla jeta turisticky a ne zavodne.
Jsou sjety desky na prach? Byla jeta v alpach, nebo ji mel Ital na Sicilii. Dobre je vedet odkud motorka presne je, vic to napovi o predchozim zivote motorky a pak je mozne verit, ze i motka s 30000km ma mrtve brzdove desticky a nemusi mit zrovna stoceny tacho.

Dale, jake jsou stopy ve predu na tlumicich, je lak opraskanej, je chrom cistej? Jela v blate, spine, nebo po ciste silnici (vecsinou). Ma jeste pouzitelnej olej (na prstech hodne klouze a neni hovinkovej), nebo to majitel kalil do posledni chvile? Ma potrhanou kozenku na sedle, ma obite rafky, ma doskrabanou nadrz od klicku?
Vybirej dle citu a rozumu a snad to stesti prijde samo *yes* .

(reakce na) Co je lepší?

3.1.2008 v 22:45 | Nahoru | #7
Fufi>sorry ale že někdo umí v zatáčkách nutně neznamená že pod ním motorka trpěla víc, jsou rovinkáři a tůrovači co tomu uškodí mnohem víc..
Taktéž desky vůbec nic nevypoví, někdo je sjede za 12 tis, někdo za 50. Mě třeba vydržely jen 25 tis a to jsem houby závodník.. S tím olejem to je taky trochu ujetý :)

1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší?

3.1.2008 v 22:47 | Nahoru | #8
S tím olejem to je taky trochu ujetý

Mel jsem jen na mysli, ze je lepsi koupit motorku po starostlivem majiteli...
Chci jen pomoct.
Nebrecte... :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je lepší?

3.1.2008 v 22:48 | Nahoru | #9
Fufi>no dobře :)

(reakce na) Co je lepší?

3.1.2008 v 22:52 | Nahoru | #10
Vespa> Ja kdyby jsem neveril tomu, co jsem napsal, tak to jsem hodne spatne koupil :marod: .

Co je lepší?

3.1.2008 v 23:10 | Nahoru | #11
model: HONFA CBR900RR
rok výroby: 1996
najeto: 29 000 km - poctivých!!
poznámka:
TOP STAV!!, nutno vidět, nádherná motorka v super stavu, komplet svody Termignon, karbon. doplňky, panceře, přepákování, pěkné pneu,CZ TP
cena: 85 000 kč
http://www.free-moto...900RR-96/moto001.jpg

1 reakcí na tento příspěvek Co je lepší?

3.1.2008 v 23:14 | Nahoru | #12
aha takže olej se mění až když hovinkovati :lol:

(reakce na) Co je lepší?

4.1.2008 v 07:29 | Nahoru | #13
Jaryn82>Ne, kdes to nabral. To se koupi jetej motocykl se 20000km z roku 1995 a meni se predce motor. Pak je na tvem uvazeni jestli ho menit kazdych x tisic km. Kdo by pak se prlal s vymenou oleje :puke: kdyz to ma najeto jenom dvacet?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist