Já samozřejmě preferuju řazení na vyšší kvalt bez vymáčknutí spojky. Jaký kdy máte fíhly, zkušenosti atd. ....
Anti>A já sem napsal,že se tu neozval nikdo,kdo by napsal že tímto způsobem odrovnal převodovku.
Podle me je dost nepravdepodobny ze by se nekdo takhle ozval, protoze nez by se to projevilo tak ta motorka uz treba trikrat zmeni majitele. To by musel nekdo po koupi motky rozpulit motor, premerit vydlicky a zuby treba tri roky jezdit a pak treba znova rozpulit a zjistit opotrebeni je treba v normalu nebo je nadmerne...
Moje VF mela prevodovku taky nasracky, u 20 let stare moto to chapu, ale je divny ze se tolik sypou prevodovky par let starych motorek
Kawasaki ZX9R, rok 1998, tj 10 let, motor ma 65tis km, prevodovka slape porad stejne (tento model je znamy falesnymi neutraly a horsi prevodovkou uz z vyroby), ja natocil 42tis km (mezi 22 a 64), casto bez spojky.
Zajimavy je, ze treba GSXR1100 z tech prvnich let byla znama tim, ze ji odchazelo dvojkovy soukoli, byla to slabina toho modelu.
Ze mela VF spatnou prevodovku je teda velka hamba Hondy. lol
Bubrak ZX10R>
Zajimavy je, ze treba GSXR1100 z tech prvnich let byla znama tim, ze ji odchazelo dvojkovy soukoli, byla to slabina toho modelu.
Ze mela VF spatnou prevodovku je teda velka hamba Hondy. lol
Mam rok 1985 a typuju ze to ma najeto dost pres 100tis, tu prevodovku sem na tom delal pred 5ti lety jak sem to koupil, melo to na sracky hlavne ty dvojkovy bocni zuby a vidlicku, jinak ostatni vpoho, jen jeste tusim lehce opotrebeny petkovy
To dvojkovy soukoli je slabina vsech starych tezkych litru, GSXR, FJ, GPZ1000RX, VF
> to fakt nemám slov ty jsi asi automechanik!!!!!!!
Ztroskotá čech američan a němec na pustým ostrově. Jenže není tak pustej jak se zdá a zajme je lidožravej kmen. Přijde šaman a povídá , my jsme civilizovaní lidožrouti , my vás možná nesníme. Pokud nám teda ukážete co jsme ještě neviděli s těmahle sklaněnejma koulema. Tak každej dostane 3 skleněný koule každýho zavře na celej den do jednoho stanu a tam je nechá se snažit. Večer přijde šaman , vytáhne ze stanu němca. Němec žongluje s koulemy jak o život, zepředu ze zadu , pod nohou , pod druhou nohou , jednou rukou , ani cirkusák by to nedokázal líp. Šaman: "to už jsem viděl , vykuchat vogrilovat sežrat" Američan vezme koule do ruky ty se začínají vznášet a levitují nad jeho rukama , běhá s tím po celým táboře a pořád je drží silou vůle nad dlaněma. Šaman: "to už jsem viděl , vykuchat vogrilovat sežrat" . Čech pořád nikde , šaman se rozhodne vlízt pro něj do stanu. Po chvíli vychází ven se zoufalým pohledem drží se za hlavu , kroutí s ní jak o život a hlásí: "To je kretén to jsem ještě neviděl dvě rozbil a jednu ztratil"
Dolu bych si to netroufl.
Jinak z 1 na 2 mi to taky vždy dělalo hroznej čurbes. Pak sem zjistil, že pokud to vytočíš jde to bez rámusení..
Nejsem ale storjař, mechanik atd.. tak si nechám rád poradit.
Jasek>Warthog>třeba na dragstrech bys byl se spojčením v hajzlu.Já třeba v dlouhejch,rychlejch zatáčkách mám potřebu přeřadit vejš a se spojkou je to necitlivý prostě motka v náklonu bez tahu začne kravit a když tam tisícovkou řachnu kvalt(samozřejmě správně)tak jen plynule zrychlí ten ráz je prostě menší(pořád platí,že se to musí umět)
dragstery nejsou běžnej provoz
stejně jako "valentino rossi"
na závodech není požadováno aby motorka zvládla několik desítek až stovek tisíc km a vydržela několik let
pořád říkám napřed se naučit používat spojku a pak řešit jakže to dělá ten "valentínek"
pepazdepa1>Vasek_DR> Asi jsi koukal špatně! Nahoru určitě neřadil se spojkou! Nevím proč by pak vozili speedshifter (přidávalo by jim to na hmotnosti). Dolů řadí se spojkou kvůli lepší kontrole nad motorkou.
Ten je tak těžkej že se jim to ani moc nezvedalo ve výjezdech na zadek lol lol lol lol lol