Další věc která mě zajímá je dostupnost servisu (pokud možno Ostravsko),jeho kvalita atd...
Nakonec bych poprosil ty kteří nemají k tématu co říct,ať se zdrží komentářů a OT tlachů. Dík.
Jak je to s jízdníma vlastnostma na asfaltu?Přeci jen budu jezdit asfalt/terén v poměru tak 70/30,protože situace s jízdou mimo cesty je jaká je a rozhodně to nebude lepší.
Dále mě zajímá dostupnost servisu,protože už nehodlám cestovat přes půl republiky kvůli servisu a dílům tak jako teď (BMW).
Vsetky problemy aj s rieseniami su popisane tu: http://www.ktm950.info/
Ohledne podvozku pouze jedno : v Alpach mi s Hayabusou proste neujedes a dokazu se drzet jakehokoliv sportu na Alpskych silnicich ,kdyz ho ridi vyjezdeny klucina. Kdyz je za riditky jelito-tak nema sanci ...a myslim to vazne-tak se 990 ka na patricnych gumach chova na ceste...
restore>matuS> Obrázky fajn,leč angličtinou nevládnu.(stará škola-rusky mi to jde lol )
I tak díky.
Nejni to uplne nejlepsi,ale neco se vycist da...
http://translate.goo...amp;hl=&ie=UTF-8
...na Pireli Scorpion se na silnici chová přesně tak jak popisuje Alex - zažil jsem Cobru na LCachtu v Alpách a hodně sme čuměli jaká palba se v těch zatáčkách jet a to on vedl celou grupu střelců...
...moledy 2003 měly problém s těsněním pod hlavou...
...modely 2004 také, ale jen první kusy - mě osobně dost blbě odešel simering u vodní pumpy - viz. stránku od matuse...
...model 2005 - znám pár lidí co je mají a nevím o nějakých jejich problémech...
...modely 2006 mají hoňku se startérem - to co přesně popisoval Alex ve foru vedle - sám s touto motorkou nemám problém...
...další modely až tak moc neznám,a le vzhldem k tomu, že jsem psal test na ojetinu do Motoráje tak sem se ptal i v Sette a řekli mi, že nějakým se měnila palivová mapa - oprava na dvě hodinky a jedeš-:)...
...servis v Ově je také SETTE a pokud mám dobré info - respektive nemám staré tak i tak velký 2V vozí do SETTE ve Vlašimi - což je dle mne JEDINÝ servis, který to umí a ví jak na to!!! Na mou motorku nesmí sáhnout nikdo jinej než Jirka ze SETTE Vlašim - teda pokud mi neklekne někde v Bijsku a pak jsem rád i za odborníka (ve velmi, ale velmi dobrém slovasmyslu) v Moskvě...
...jo a jestli má Dudys najeto na LC8 100.000km tak mě právě opíchal oranžovej mimozemšťan - ale to jen tak na okraj...
To, že se nejvic prodavaj ojety ročniky 2003, je celkem pochopitelný, když jsou dneska už ty motorky 5-ti letý. Ne každej si chce nechat motorku navěky (jako třeba ja)
Fanos tady psal o klukovi, co má snad přes 120 tis. km, jeho motorku jsem viděl na jaře v servisu a pak v Lužickejch horách, kde byl na vejletě s kámošem taky na LC8. Obě motorky vypadaly jak nový. A ne proto, že by byly poskládaný z novejch dílů. Takže když se budeš starat, motorka bude sloužit.
Doba je dnes jiná a žádnej výrobce nemá zájem stavět motorky, který vydržely to, co kdysi starý XT nebo Afriky. V kontextu s dnešní konkurencí (mám na mysli toho, co se vyrábí)není kvalitativně LC8 o nic horší než jiná motorka a oproti konkurenci nabízí vlastnosti, který jinde těžko najdeš.