globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Derbi Senda, stoupání otáček
 
5.5.2008 v 17:05
Čau všichni, mam krátce Sendu SM 50 a nějak se mi nezdálo že nejde rychle do vysokejch otáček, vytočim jí na 8000 a pak to jen stoupá pomalu na 10 000. Na videjkách sem videl jak to vytáčej uplne v pohode i přes 10 000. Tak sem kompletně vyčistil karburátor a docela špinavý trysky a ted je to ještě horší dam tak 6500 a jen čekam až to vyběhne na max potom když to takhle vytočim už to de normálně ale jen chvíli, časem to zase nejde vytáčet.
Prosím o jakoukoli radu nebo zkušenost s tím, nebo jak bych měl poštelovat karburátor??. myslim že pouští málo benzínu do směsi
Předem díky

Naposledy editováno 12.06.2008 21:24:15

Derbi Senda, stoupání otáček

5.5.2008 v 17:06 | Nahoru | #1
přívěra ?

Derbi Senda, stoupání otáček

5.5.2008 v 18:18 | Nahoru | #2
Číkus> Nema..

Moc nechapu tvuj problem.. Ja teda nemuzu posuzovat podle moji Sendy, mam 70ku s jinym karbecem a vyfukem.. Ale mam dva kamose, co maji sendy. Jeden ma SMko, jako ty.. Zkus nejak lip popsat ten tvuj problem a snad poradim Hodne byva u Sendy problem vyfuk, casto je ucpany a pak to nejede.. To bych ti doporucil vypalit.. Vypal ho cely, ale hlavne tlumic vyfuku, rozrezej ho flexou(tenkym kotoucem), poradne ho vypal nejlip autogenem a obouchej ho drevenou palickou, at z neho vypada vsechen karbon. Pak to zase zavar a uvidis ten rozdil.

Derbi Senda, stoupání otáček

5.5.2008 v 19:27 | Nahoru | #3
Johnyppe> No muj "problem" je že když to normálně turuju tak to vylítne tak na 7000ot a víc se tomu nechce.(Je to jak kdyby karbec pouštěl málo béňa)
Když to držim tak to vyleze na těch 10 000 ale trva to dlouho - po tomhle vytočení to necham spadnout a když to znova proturuju uplne v pohode to dá max. ,ale tak po 15sek už je to jako na začátku.
Jo a vejfuk sem už chtel vypalit, ale nemam flexu, svarecku ani autogen :\

Derbi Senda, stoupání otáček

6.5.2008 v 12:03 | Nahoru | #4
Covece, kamos mel podobny problem, vycistil vyfuk a bylo to ok. Do karbecu radsi moc nerypej, protoze pak uz to poradne nenastavis (vlastni zkusenost). Pro kontrolu se muzes podivat na svicku - na jeji barvu. Kdyz bude svicka cerna, mas moc bohatou smes. Kdyz bude svicka bila, mas chudou smes. Pokud bude mit cihlovou barvu, mas smes v poradku. Ale jestli na Sende nemas nejake upravy tak by karburator mel slapat jak ma, zkus se poptat nekterych znamych co maji vercajk na vypaleni vyfuku, s tim bych asi zacal, pokud to nepomuze tak az pak bych rypal do karbece.

Derbi Senda, stoupání otáček

6.5.2008 v 19:51 | Nahoru | #5
Johnyppe> Zatim moc děkuju za rady taky myslim že je vejfuk potřeba vypalit má to nalitano skoro 15 000 a typuju že je vejfuk puvodní a bez vypálení. Zatim budu hledat skušeny lidi v okoli kdo to dělaj.
A karbec sem už celej vyčistil, vše vyšrouboval a proplách kanálky, asi budu muset zajet nekam na seřízení , ale to až budu mít papíry (nemůžu to vydržet!!!!!! )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist