globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?
 
4.5.2008 v 14:50
Čemu to pomůže?
Předchozí
1 2
Následující

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 14:55 | Nahoru | #1
Nutné to není, ale může to pomoci
přeci jen KN má o něco vyšší propustnost vzduchu...

ale v čem vidím hlavní výhodu toho filtru je to, že je pratelnej, tudíž při dobrým zacházení může sloužit stejně dlouho jako motorka

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:04 | Nahoru | #2
Tak nutný to není a s tou propustností nevím nevím. Když máš už řízenej motor tak si stejně pustí tolik vzduchu kolik jednotka dovolí a nevím nebo mi aspoň není známo, že by se něco zlepšilo.KN budu teď taky kupovat a právě kvůli tomu, že v motorce vydrží celou dobu její životnosti a dá se udržovat. Taky ke každýmu filtru můžeš zvolit i koncovku nebo komplet výfuk a stejně finálně, když má bejt všechno v cajku se musí všechno zesynchronizovat na brzdě, ale nutností to není.Toť můj názor nepotřebuju citovat

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:06 | Nahoru | #3
madmarty> Nezvedne KN spotřebu paliva?

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:11 | Nahoru | #4
SValovec> tohle se píše o jejich filtrech:
- zvýšení propustnosti vzduchu až o 40 %
- zvýšení výkonu motoru
- snížení spotřeby paliva
- 1 filtr po celou dobu životnosti motocyklu !!!

Věřil bych tomu poslednímu ostatní je jen prodejní trik a navíc jak sem psal tak jak ti může zvýšit výkon a zároveň snížit spotřebu? Dva protiklady který se hodně rozcházejí

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:14 | Nahoru | #5
madmarty> Díkes

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:21 | Nahoru | #6
jestli nebudeš přetryskovávat nebo přemapovávat tak KN nemontuj

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:41 | Nahoru | #7
Ano, KNko vydrží hodně dlouho, jenže ho musíš celkem často čistit. Sada na vyprání filtru je docela drahá, takže cenově to vyjde dlouhodobě spíš dráž než origo filtry. Po vyprání filtru se nanáší olej, který pak zachytává nečistoty, pokud tam tento olej nemáš, nebo vyschl, zestárnul, tak filtr do motoru pustí mnohem víc nečistot než je zdrávo.

Kamarád co dělal mechanika u Vojtíška (závody tahačů Renault) tvrdil, že jim KNka dost kurvili motory, u závodních aut se s tím prý počítá ale do normálního auta/motorky by si to prý nedal.

Já ho mám na TDI fábce, když jsem ho po roce čistil, čučel jsem jak byl zanesený, motor asi moc nedýchal.

Změna filtru má zásadnější vliv na motor než laďák, laďákem bez přemapování zase tak moc nepokazíš, filtr ti bez úprav může dost koníků sebrat, takže v tomto směru bych byl opatrný.

Láďa Ešner má pro můj model motorky dokonce 4 palivové mapy, origo výfuky + filtr a další kombinace, docela jsem čučel.

Naposledy editováno 04.05.2008 18:42:40

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:46 | Nahoru | #8
TAKŽE BYCH MĚL HODIT KONCOVKU A DÁT TO PŘEMAPOVAT??? TO ASI V YAMAZE NEDĚLAJÍ? KVŮLI ZÁRUCE....KN ZATÍM DÁVAT NEBUDU...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:48 | Nahoru | #9

Indigo>TAKŽE BYCH MĚL HODIT KONCOVKU A DÁT TO PŘEMAPOVAT??? TO ASI V YAMAZE NEDĚLAJÍ? KVŮLI ZÁRUCE....KN ZATÍM DÁVAT NEBUDU...



Mám filtr BMC + Akrapovič a v úterý to jdu poladit na brzdu do Šenova - ve středu dám vědět , kolik to ukázalo HP .

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:50 | Nahoru | #10

Dina-1>Indigo>TAKŽE BYCH MĚL HODIT KONCOVKU A DÁT TO PŘEMAPOVAT??? TO ASI V YAMAZE NEDĚLAJÍ? KVŮLI ZÁRUCE....KN ZATÍM DÁVAT NEBUDU...

Mám filtr BMC + Akrapovič a v úterý to jdu poladit na brzdu do Šenova - ve středu dám vědět , kolik to ukázalo HP .


Střílí to? Nebo co to dělá, že jdeš na brzdu?

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:52 | Nahoru | #11

Indigo>Dina-1>Indigo>TAKŽE BYCH MĚL HODIT KONCOVKU A DÁT TO PŘEMAPOVAT??? TO ASI V YAMAZE NEDĚLAJÍ? KVŮLI ZÁRUCE....KN ZATÍM DÁVAT NEBUDU...

Mám filtr BMC + Akrapovič a v úterý to jdu poladit na brzdu do Šenova - ve středu dám vědět , kolik to ukázalo HP .
Střílí to? Nebo co to dělá, že jdeš na brzdu?



Při ubrání plynu to trochu střílí , ale chci i vědět , kolik to přidalo kobyl !!

A nechce se to na pětku stavět na zadní !!! lol lol lol lol

Naposledy editováno 04.05.2008 18:52:43

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:54 | Nahoru | #12

Dina-1>Indigo>TAKŽE BYCH MĚL HODIT KONCOVKU A DÁT TO PŘEMAPOVAT??? TO ASI V YAMAZE NEDĚLAJÍ? KVŮLI ZÁRUCE....KN ZATÍM DÁVAT NEBUDU...

Mám filtr BMC + Akrapovič a v úterý to jdu poladit na brzdu do Šenova - ve středu dám vědět , kolik to ukázalo HP .



Brzda v šenově??kolik si učtuje za hodinu..odladěni??nebo jak??

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:54 | Nahoru | #13

Dina-1>Indigo>Dina-1>Indigo>TAKŽE BYCH MĚL HODIT KONCOVKU A DÁT TO PŘEMAPOVAT??? TO ASI V YAMAZE NEDĚLAJÍ? KVŮLI ZÁRUCE....KN ZATÍM DÁVAT NEBUDU...

Mám filtr BMC + Akrapovič a v úterý to jdu poladit na brzdu do Šenova - ve středu dám vědět , kolik to ukázalo HP .
Střílí to? Nebo co to dělá, že jdeš na brzdu?

Při ubrání plynu to trochu střílí , ale chci i vědět , kolik to přidalo kobyl !!

A nechce se to na pětku stavět na zadní !!! lol lol lol lol


Ty máš ale model 2006 ne? Tam je jiná mapa vstřikování....Kolik to stojí v tom Šenově? Jdeš jen změřit výkon nebo i ladit??? Nemám s tímhle zkušenosti a taky nevím co by na to řekli v origo servise...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:55 | Nahoru | #14
Indigo> Mám 07 , jdu měřit i ladit .

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:58 | Nahoru | #15

Dina-1>Indigo> Mám 07 , jdu měřit i ladit .


No mě má tento týden přijít laďák DEVIL tak pak hoď info jak jsi dopadl a kontakt..asi půjdu na brzdu taky...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 18:59 | Nahoru | #16

Indigo>Dina-1>Indigo> Mám 07 , jdu měřit i ladit .
No mě má tento týden přijít laďák DEVIL tak pak hoď info jak jsi dopadl a kontakt..asi půjdu na brzdu taky...


Ve středu to tady bude - www.sindlermotors.cz

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 19:00 | Nahoru | #17
Hlavně bych se prostě rád vyvaroval nějakým propadům ve výkonu a střílení..o nárust mi nejde...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 19:01 | Nahoru | #18

Indigo>Hlavně bych se prostě rád vyvaroval nějakým propadům ve výkonu a střílení..o nárust mi nejde...



Tak prodej motku a vyvaruješ se všeho !!!!! lol lol lol lol lol

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 19:05 | Nahoru | #19

Dina-1>Indigo>Hlavně bych se prostě rád vyvaroval nějakým propadům ve výkonu a střílení..o nárust mi nejde...

Tak prodej motku a vyvaruješ se všeho !!!!! lol lol lol lol lol


lol
280,-Kč za změření je v poho..

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 19:08 | Nahoru | #20

Indigo>Dina-1>Indigo>Hlavně bych se prostě rád vyvaroval nějakým propadům ve výkonu a střílení..o nárust mi nejde...

Tak prodej motku a vyvaruješ se všeho !!!!! lol lol lol lol lol
lol
280,-Kč za změření je v poho..



Doufám , že to naroste aspoň na 220 kobyl , jinak jde z baráku !!!! lol lol

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 19:10 | Nahoru | #21

Dina-1>Indigo>Dina-1>Indigo>Hlavně bych se prostě rád vyvaroval nějakým propadům ve výkonu a střílení..o nárust mi nejde...

Tak prodej motku a vyvaruješ se všeho !!!!! lol lol lol lol lol
lol
280,-Kč za změření je v poho..

Doufám , že to naroste aspoň na 220 kobyl , jinak jde z baráku !!!! lol lol


No z toho co tam mají na těch stránkách tam není celekem nic moc nárust výkonu na těch mašinách spíše ztráta

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

4.5.2008 v 21:12 | Nahoru | #22
Já měl na CBR929RR filtr BMCracing a bylo to dost poznat oproti originálu. Motor se líp zbíral z nízkých otáček. Ale nebyl pěnový(nebo molitanový). Údajně to bylo z nějaké chirurgické tkaniny... Teď mám 1000RR a chci tam dát zase filtr,KN apod.

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 14:19 | Nahoru | #23

Dina-1>Indigo>Dina-1>Indigo> Mám 07 , jdu měřit i ladit .
No mě má tento týden přijít laďák DEVIL tak pak hoď info jak jsi dopadl a kontakt..asi půjdu na brzdu taky...
Ve středu to tady bude - www.sindlermotors.cz


Tak co jak jsi dopadl???

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 14:32 | Nahoru | #24
Ja jsem KN dal do X11....a trochu se zmenila charakteristika prubehu motoru(subjekt.dojem),nicmene spotrebu by to melo snizit.Nazor ,ze tam KN pusti sracky....tomu se mi moc nechce verit,pokud se o nej majitel stara,tak jak ma....cisteni a napousteni origo pripravkama.Kazdopadne by to melo jit na brzdu pred a po vymene filtru....pro me osobne par koniku neni az zas tak dulezity,ikdyz by me to asi sralo...,nicmene mrdal jako ja to stado stejne nema sanci a v norm provozu vyuzit a nejaky minusovy konik na pocitu nikdo nepozna...Kdyby to byl takovej srac...tak uz by firma davno zkrachovala...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 15:05 | Nahoru | #25

Indigo>Hlavně bych se prostě rád vyvaroval nějakým propadům ve výkonu a střílení..o nárust mi nejde...



laďák ochudí směs, KN filtr ji ochudí ještě víc - chápeš?

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 15:12 | Nahoru | #26

Vespa>Indigo>Hlavně bych se prostě rád vyvaroval nějakým propadům ve výkonu a střílení..o nárust mi nejde...

laďák ochudí směs, KN filtr ji ochudí ještě víc - chápeš?

Myslel jsem, že stříkačka si směs obohacuje a ochuzuje sama podle podmínek...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 15:32 | Nahoru | #27
Indigo> stříkačka si to přebere,ale asi nejlepší řešení je powercomander,tam si to necháš na brzdě namapovat jak potřebuješ

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 15:39 | Nahoru | #28
Strikacka si to upravi jen do urcite miry....,konkretne by tam mela hrat roli lambda sonda a ruzny cidla....,ale neni to samospasitelny...nejlepsi je brzda a prizpusobeni palivove mapy

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 17:44 | Nahoru | #29
madmarty> otevřená koncovka + KN znamená krapetko lepší vyhlazení otáček. Nevím proč by to mělo být protichůdné!?! KN má lepší propustnost vzduchu, čili se seřídí karburátory tak (nebo si to upraví řídící jednotka), že jde do válců směs, která je ochuzena o benzín = menší spotřeba. Na druhou stranu více vzduchu znamená teoreticky lepší výkon (když foukneš do ohně, taky lépe hoří).

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

8.5.2008 v 18:15 | Nahoru | #30
Pokud si laďák a filtr kupuješ protože Ti to někdo poradil,tak se nemá cenu ptát.
O tom musíš být sám přesvědčen.
Pro každej servis(prodejce) je nejlepší když to koupíš od sání přes dynojet,svody až po koncovku vše.
Co více chceš slyšet???
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist