paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha yzf-r6 2000
 
3.12.2007 v 16:19
Zajímalo by mě na co si u tohoto modelu R6 dát pozor,jaké jsou nejčastější problémy a poruchy?chci ji na příští sezonu kupovat tak abych věděl,díky za každou radu...
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

3.12.2007 v 16:24 | Nahoru | #1
jnyk>mam 02,to je to samé.Mám ju dva roky,byla ježděná i závodně a neměl jsem jediný problém.Ale četl jsem nějaky německý dlouhodobý test a tam ju moc nechválili

Yamaha yzf-r6 2000

3.12.2007 v 16:42 | Nahoru | #2
mám taky 02 nalítáno přes 20tis km a zatím měním jen spotřební věci a žádnej problém :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

3.12.2007 v 16:49 | Nahoru | #3
krutak r6 nemas jeste nekde ten nemecky test nebo neco takoveho....dik

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

3.12.2007 v 16:56 | Nahoru | #4
http://www.yr6.webzdarma.cz tu mas adresu a tam zjistis jaka mela r 6 zmeny v urcitych modelech ale myslim si ze modelova rada 01-02bude lepsi ve vydrzi motoru nez model99-00 ale v roce 03 byl motor s ersetky uplne prekopany zcela novy agregat ja mam vplanu kupovat model 01-02 ceny se pohybuji okolo 115 a za rady 99-00 90 -100 tisic vsechno zalezi jak se majitel choval.. kdybych narazil za zachovalou 99-00 model tak vemu i ji protoze vim ze motku budu mit max 2 sezony....a poslu dal do sveta...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

3.12.2007 v 22:22 | Nahoru | #5
zxero750>>
měl jsem to v záložkách,ale nějak jsem to projebal,bylo tam těch testů na víc moto,přeložené do češtiny plus fotky rozebraných součástí atd.bylo to gut a odkaz na tu stránku dával někdo odtud :/

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

3.12.2007 v 22:25 | Nahoru | #6
zxero750>testovala to redakce časopisu motorad...nevím jak se to správně píše :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 15:48 | Nahoru | #7
a jak moc vám žere olej?a jěště jeden dotaz,dá se nějak poznat jak se k motorce chvoal předchozí majitel?

Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 16:01 | Nahoru | #8
jnyk>nevím o žádné typické slabině téhle motorky, takže jen běžná prohlídka opotřebovanosti.

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 16:02 | Nahoru | #9
krutak r6>a joo....testy lpx. kvalitní testy posazené na špatném základu..

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 16:04 | Nahoru | #10
jnyk>R6 v dobrém stavu nežere ani kapku oleje. To, v jaké je motorka kondici pozná pouze zkušený mechanik. To, že ti někdo tady řekne jak na to je sice fajn, budeš vědět co hledat, něco najdeš, ale nebudeš to umět vyhodnotit + si spousty věcí nevšimneš. Ideální je, aby s tebou šel někdo, kdo má se servisem motorek nějaké zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:03 | Nahoru | #11
dik,no jednu r6 sem uz videl akorat mi majitel rikal ze zere olej asi 200ml na 1000-1500km,takze motor asi neni uplne ok ze?

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:09 | Nahoru | #12
jnyk>ne, motor v tomhle případě není v pořádku. Buď má už hodně najeto (odhaduju to při běžném provozu na 70-100 000km) nebo byla jako hodně R6 dříve jetá na okruhu.

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:30 | Nahoru | #13
70-100 tisic kilometru :) nektere motorky zerou uz od novoty jako napriklad r1 protoze je to 20 ventil coz znamena vice ploch na utesneni,,,myslim si ze 1500 km 2 decy je jeste v norme vem si ze je to motorka kterou tocis 14 tisic a bud rad ze na rovinu ti rekl ze zere ostatni ti nereknou nic kamos ma suzuki rf 600 a zeremu 8 dc na 1000 je to moc ale do stare motorky nema cenu vrazet kdyz dolejvas tak by se nic nemelo stat ale 8 dc uz je fak docela moc a motorka ktera jezdila na okruhu znamena kdyz najededes na okruhu 10 000km ze vynasob 2 a ma 20 tisic

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:31 | Nahoru | #14
no na počítač ukazuje asi 22tis,je dovezena z itálie...jakej problém u takovéto motorky hrozí?nechtěl bych to koupit a pak jen lítat po servisech...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:32 | Nahoru | #15
jasne ze ty testy ze testujou ze najedou za kratkou dobu 50 tisic a rozeberou znamena neco jineho nez za 10 let najete dohromady 50 tisic ale je to jen pro orientaci s ostatnima modelama ...

22 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:36 | Nahoru | #16
22 tisic za rv 99 je malo to ma asi vic nejlepsi je si vzit sebou nekoho kdo tomu rozumi aspon vic nez ty, a vem v potaz jak jsou na tom kotouce,desky,retezovka,gumy protoze to vse muze potom celkove cene udelat hodne a svezes se parkrat a pak muzes investovat do spotrebnich veci hodne ti povi jestli je motorka v originalnim stavu....ale tech 22 tisic muze byt pravdou jestli to mel 1 majitel a taky hodne se divej jestli nema naznaky po bouraccce svarene plasty odrene vidle atd

Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:39 | Nahoru | #17
ja vzdy rikam je to stroj a posrat se ti tam muze vzdycky vse,vzdy jak koupim motorku tak se modlim at se hlavne nic neposere hned za mesic ale hned vimen olej s filtrem a skoukni na vzduchac ....

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:40 | Nahoru | #18
má novou řetězovku,brzdový desky,rozvoďák a gumy...tady by to mělo být ok,spíš mám strach z toho motoru

Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 19:45 | Nahoru | #19
byl jsem jednou v servisu hned s koupenou motorkou a rikal jsem mu co rikate na motor a on neslysim nic pochybneho ale vis jak nikdy nevidis do motoru to se pozna az to rozeberes a nikdy taky nepoznas jestli majitel menil vcas olej steloval ventily proste dodrzoval potrebne intervaly to vzdy se projevi az ma motor vice najeto dobry kup jsem mel jednou jak jsem unas kupoval cebru od 1 majitele ze serviskou to jsem si byl jist ze vzdy vsechno dodrzel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 20:08 | Nahoru | #20
zxero750> manželka měla R6 a nebrala ani ň.
ano, některé motorky žerou olej od novoty...a to, co tu píšeš je pitomost, opravuji - uvěřil si pitomosti, kterou ti někdo jiný řekl. 20 ventilů se spotřebou nemá nic společného. R1 je schopna slupnout litr oleje na tisíc jen to hvízdne a motor je přitom naprosto v pořádku, ale není to kvůli ventilům, ale díky větším vůlím mezi pístem a válcem které jsou záměrně takto nastaveny od výroby. Stejnou spotřebu vykazoval thunderace (i když se najdou u každé mašiny vyjímky, že nežerou nic) a to je 16ti ventil! FZR 1000 Exup s tím měl problém taky. Koneckonců spotřeba oleje je známý jev třeba i u TDM 850 nebo BMW 1150/1200 GS a to rozhodně dvacetiventily nejsou. Už logicky vzato, kdyby to souviselo s množstvím ventilů, tak by spotřeba oleje 16ti ventilu oproti 20ti ventilu byla jen o 20% nižší, tedy místo litru 0,8 deci. Tak potom mi neleze do hlavy, proč třeba R6 nebere nic místo těch 0,8 litru....které by měla brát?!
mně totiž strašně sere, jak někdo tupě uvěří nějakému kecu a automaticky to rozšiřuje dál, aniž by se nad tím zamyslel, jestli to dává smysl nebo ne.

každopádně shrnuto, podtrženo - viděl jsem R6 s najetou padesátkou a nebraly nic. Některá brala dvě deci po třicítce, což ukazovalo buď na hrubé zacházení, nebo -anedbanou údržbu. Těch 70-100tkm jsem soudil podle těch R6, které měly najeto 50 a nebraly nic. podle mně, pokud se o ten motor staráš a nedáváš mu kdovíjak zabrat, tak ti musí 100-150tkm v pohodě vydržet, než potřebuje nějaký větší zásah.

:)

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 20:09 | Nahoru | #21
zxero750>mno já co jsem se po lpx pohyboval a četl jsem to, tak mám za to, že oni s tím tu kilometráž vůbec nejezdili. Prostě sehnali motorku s touhle kilometráží, rozebrali ji a vyhodnocovali, což je blbě. Jak správně píšeš, je rozdíl jak a kdo a za jak dlouho s tím ty kilometry najezdí. Pokud by ty vzorkové mašiny měly stejné podmínky pro najetí 50tkm, dalo by se vyhodnocovat teprve nějaké výsledky!

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 20:12 | Nahoru | #22
jnyk>nevím o žádné vrozené vadě, jak už jsem napsal - sežeň dobrého mechanika ať s tebou na to mrkne. Jestli má 22tkm, tak by ještě teoreticky mohla mít originál řetězovku, nebo ta, co je nahozená bude téměř nová. Stejná věc je u předních destiček, ale to je strašně relativní. Nezaměřuj se na kilometráž, ale na celkovou kondici motorky. Neměla by brát olej, musí to jet za každých okolností rovně a zbytek nech na mechanikovi.

Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 20:14 | Nahoru | #23
*yes* dikec

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 20:15 | Nahoru | #24
jnyk>rozvoďák po 22tkm je naprostá pitomost!!! teď si můžeš být jistý, že pokud ten rozvoďák byl měněný na konci životnosti, tak ta mašina má najeto minimálně 50tkm! Dělal jsem jednu R6 o které vím, že měla rozvoďák původní a měl najeto 46tkm a stále naprosto v pohodě. na napínáku fůra místa.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 20:25 | Nahoru | #25
musis ale uznat mozna placam s 20 ventilama blbosti ale vse co jsem napsla neni blbost ...ale myslim si ze 2 dc neni tak hrozne ...nechtel jsem te urazet ale v servisu mu rekl manik ze s tim rf 600 co mu zere olej 8 dc ze je to pres ventily pres stiraci tesneni....prosimte nevis kde jsou na netu ty testy kratkodobe ....muzu ti rict ze jsem mel 10 japonskych motorek a stoho mi zrala kazda suzuki i yamaha a kawa zrala tak 2-4 dc a honda ty vogo ta vzdy ani kapku ... byli to vsechno supersporty ja motorkam docela davam ... jo fzr 1000 exup ten si bral thuderrace taky zerou i thudercaty tak se nedivim ze i r 6 muzou brat, vzdycky muj sen byl kdyz treba koupim motorku sni najet treba 100 tisic a menit jen spotrebni veci a casem opotrebovane a pak si rict tahle motorka je fakt drzak ...rikam chtel bych se treba na r 6 za 10 let projet ktera ma 150 tisic nalitano a zhodnotit ten motor to by me opravdu zajimalo tak nic proti mej se ...

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

5.12.2007 v 20:45 | Nahoru | #26
RUTAN: Jen pár technických připomínek - Thunderace je dvacetiventil, Thundercat a sedmsetpadesátka šestnáctiventily. A úvaha, že jedním ventilem navíc by se měla spotřeba zvýšit jen o pětinu, je taky mimo - to by musely být všechny stejně velké a muselo by to sát všemi ventily stejně. Ale motory polykají olej hlavně přes sací ventily, ty jsou u pětiventilů navíc zmenšené a hůře utěsněné, takže poměr nárůstu spotřeby opravdu není v přímé úměrnosti. A je fakt, že pětiventilové Yamahy jsou mnohem žravější, než čtyřventilové. Ale ta větší vůle tam opravdu je a je to taky jeden z faktorů, to souhlasím.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha yzf-r6 2000

6.12.2007 v 12:15 | Nahoru | #27
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=123668
co si o ni myslis?tady je najeto taky okolo 22tis a pise novej rozvodak

Yamaha yzf-r6 2000

6.12.2007 v 16:31 | Nahoru | #28
no myslimze za 115 mas model 2001-2002 ale rikam vse zalezi jakem je stavu ale ma napsane ze pochazi s cr to bych se ho zeptal kolikaty je majitel??? ale novy rozvodak pri 24 tisicich se mi nezda meni se okolo 50....ale je v originalnim stavu krome ladaku barvy jsou taky origo ..tak na 110 ho urco sklepnes :)mozna i vic kdyz neco najdes a das mu to na ruku je prece zima a tohle neni zimni cena ....

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

6.12.2007 v 21:21 | Nahoru | #29
zxero750> se hned nenasírej ne?:)
nevím před jakou dobou jsi viděl to RF, ale je to poměrně stará motorka a 8dcl je už poměrně havarijní stav. To, že to šlo horem přes gufera bylo dáno tím, že gufera měly dost, byly tvrdé a netěsnily. Vsadím se, že od novoty ani RF nebralo nic...a časem se to prostě vyšmatle a nazdar.
Thundercata měla přítelkyně před R6 a nevím čím to teda je, ale nebral taky ani kapku a to se s ním taky nemazlila. Osobně jsem ani od nikoho, kdo má Cata neslyšel, že by mu bral olej... takže buď já mám kliku na extra kusy, nebo ty na ty špatné:)..nevim..
s tím projetím na mašině co má 150 000km by to mohlo být zajímavé, ale málokdo nechá na odometru tenhle údaj kvůli případnému kupci, ale myslím, že na to nemusíš čekat deset let, projeď se třeba na GSXR 750 ´92,nebo na CBR600 ´89 ty by tyhle kilometry už mít mohly:) ale to bys musel trefit na výstavní kus, aby ti to něco řeklo...

(reakce na) Yamaha yzf-r6 2000

6.12.2007 v 21:23 | Nahoru | #30
jnyk>mno jako z fotek člověk pozná prd. nezdá se mi, proč je měněný ten rozvoďák, když je minimálně v půlce životnosti...
taky ta koncovka počítám nebude doladěná. ale i přesto si myslím, že té motorce třeba nic nechybí..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist