globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz
 
25.4.2008 v 11:06
Je možný místo dvoufázovýho použít torjfázový s tím že jedna fáze nebude zapojená? Odešel mi regulátor napětí tak špekuluju co s tím... Cena 2700,- za origoš ducati co je uplně stejnej až na tu jednu fázi na víc se mi zdá více než příjemná :)

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 12:06 | Nahoru | #1
up

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 12:07 | Nahoru | #2
no cece ja se elektriky bojim, ale zkusil jsi treba vape (vape.cz) nebo ignitech (ignitech.cz)?

edit: rekl bych, ze to pouzit nemuzes, ty faze budou k sobe jinak posunuty - ale to by mel rict nekdo, kdo se v tom pohybuje. jinak od vape jsme brali regulatory dobijeni na vfr pod 2 tisice

Naposledy editováno 25.04.2008 12:09:28

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 12:10 | Nahoru | #3

Peacemaker>no cece ja se elektriky bojim, ale zkusil jsi treba vape (vape.cz) nebo ignitech (ignitech.cz)?

edit: rekl bych, ze to pouzit nemuzes, ty faze budou k sobe jinak posunuty - ale to by mel rict nekdo, kdo se v tom pohybuje. jinak od vape jsme brali regulatory dobijeni na vfr pod 2 tisice



spíš obecně... k regulátorům přístup mám...jde jen o to vědět jakej použít. Ducati = guzzi. Ducati od roku 1997 dává třífáz, guzzi až do 2003? dává dvoufáz. Jinak jsou uplně na chlup stejný. Jde o to že ty dvoufáze jsou hrozně drahý a blbě se sháněj. Těch třífázů je všude kolem plno ...

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 12:30 | Nahoru | #4
medved_puzzle_bedrich: Půjč si od někoho regulátor a poměř to za chodu. Za minutu ho neodpráskneš (pokud nezapomeneš připojit baterii) a na změření to bohatě stačí.
Myslím, že takhle od pasu ti nikdo neodpoví přesně, protože nestačí znát jen počet fází ale i způsob rozložení pólů a vinutí. Točivé magnetické pole je na výpočty pěkná sviňa Ale podle mě máš slušnou šanci, že to pojede naprosto normálně.
Není někde na nějakém Guzzi fóru nebo klubu náčrt vnitřností toho regulátoru? Pak by se to dalo odhadovat o dost přesněji.

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 12:39 | Nahoru | #5

1100Virago>medved_puzzle_bedrich: Půjč si od někoho regulátor a poměř to za chodu. Za minutu ho neodpráskneš (pokud nezapomeneš připojit baterii) a na změření to bohatě stačí.
Myslím, že takhle od pasu ti nikdo neodpoví přesně, protože nestačí znát jen počet fází ale i způsob rozložení pólů a vinutí. Točivé magnetické pole je na výpočty pěkná sviňa Ale podle mě máš slušnou šanci, že to pojede naprosto normálně.
Není někde na nějakém Guzzi fóru nebo klubu náčrt vnitřností toho regulátoru? Pak by se to dalo odhadovat o dost přesněji.



jediný co mám...
[img]

1 reakcí na tento příspěvek Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 12:53 | Nahoru | #6
Já žádnej dvoufázovej regler ani altík u motorek ani jinde neznám!!! Dělají se JEDNOFÁZOVÉ A TŘÍFÁZOVÉ a jednofázový za 3fázový nahradit nejde, má to myslim jiné vnitřní zapojení

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 12:56 | Nahoru | #7
no a jakej je dle tebe z obrázku? Z altu mi jdou dvě fáze, dva kabely. Nejde jeden ani tři.

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 13:00 | Nahoru | #8
Z altecu ti dou dva dráty - tudíž 1FÁZE

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 13:03 | Nahoru | #9
tak to sem z toho už komplet jelen...

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 13:12 | Nahoru | #10
medved_puzzle_bedrich> tys asi nechodil na ZŠ viď: lol

Jednoduchá pomůcka elektrický obvod musí bejt uzavřený a to jedním drátem neuděláš - musíš mít dva dráty z JEDNÉ cívky, kdežto u třífázu jsou tři cívky a vednou z nich tři dráty

Nebo se koukni do domácí síťové zásuvky, pominešl li uzemnění, jsou tam dva dráty, ve třífázový zásufce pomineš li uzemnění jsou dráty 3

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 13:14 | Nahoru | #11
no jo no.
vycházel jsem z infa co jsem dostal od mechaniků ducati a guzzi... mám hloupej gympl specializovanej na matematiku a fyziku ale profilace na historii, dějiny umění a pod :)

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 13:44 | Nahoru | #12
Dingo: Teoreticky by mohl mít dvě vinutí proti zemi, to už jsou vlastně tři vývody. Ale kompatibilní s třífázovým regulátorem by to rozhodně nebylo. Tam je podmínka, že vinutí uzemněné být nesmí.

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 14:16 | Nahoru | #13
jestli je tam jedna civka tak by to melo fungovat i na tom trifazovem regulatoru... rpoblem ale bude ze jestli je tam treba 100W altik - na jedny civce, a regulator je delanej treba na 100W na trech, tak to bude ale zkratovat je pres jeden spinaci prvek - normalne to zkratuje pres tri... tzn je dost mozny ze tam potece vetsi proud a ze ho to driv nebo pozdeji vysmahne....

zeptal bych se lidi v ignitechu, technicky podpory, celkem ochotne mi poradili kdyz sem resil dobijeni...

myslim ze by umeli bud oni nebo vape udelat regulator i pro tu tvoji bestii...

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 14:40 | Nahoru | #14

assassin>jestli je tam jedna civka tak by to melo fungovat i na tom trifazovem regulatoru... rpoblem ale bude ze jestli je tam treba 100W altik - na jedny civce, a regulator je delanej treba na 100W na trech, tak to bude ale zkratovat je pres jeden spinaci prvek - normalne to zkratuje pres tri... tzn je dost mozny ze tam potece vetsi proud a ze ho to driv nebo pozdeji vysmahne....

zeptal bych se lidi v ignitechu, technicky podpory, celkem ochotne mi poradili kdyz sem resil dobijeni...

myslim ze by umeli bud oni nebo vape udelat regulator i pro tu tvoji bestii...



je tam stejnej altík jako maj ducati. Je na klice ... a má 350W. Kolik ale má cívek to bohužel netuším :(

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

25.4.2008 v 16:13 | Nahoru | #15
je fakt 1 nebo 3 fáze, ale co jsem viděl tak 1fázák má z motoru jen jeden kabel, mínus je už v altiku ukostřen, ale jistě to nemusí být převidlo, další kabely co jdou ze zapalování je od čidla snímaže polohy klikovky, popř několika snímačů který pak vyhodnocují i otáčky a CDI podle toho řídí předstih, ale tutově bych tady nedělal nějakou alchymii 1fázový regulátory prodávaj i ignitechu stejně jako 3fáz. jsou tam i pěkný schemata, já podle nich znovu oživil XTčko

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

26.4.2008 v 01:16 | Nahoru | #16
Na tom obrazku je 1-fazovy alternator.
ZADNY alternator nema jeden vyvod uzemenej! Nesel by usmernit mustkem, sel by usmernit jen jednocestne, tim by se zahodila jedna polarita prubehu a tedy polovina vykonu altiku.
U 3-fazovych altiku jsou civky zapojeny do hvezdy nebo trojuhelniku, tedy civky maji spolecne vyvody, ale zadny neni uzemen.
Uzemnuje se 400V civka v altiku pro napajeni stridavyho CDI - u motorek co maj CDI bez menice. (To jsou ty co jdou snadno roztlacit nebo nakopnout bez baterky) U toho zapalka se na vykon kasle, usmernuje se jednocestne, zaporna pulvlna se orizne diodou.

(reakce na) Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

6.8.2009 v 15:25 | Nahoru | #17

Dingo>Já žádnej dvoufázovej regler ani altík u motorek ani jinde neznám!!! Dělají se JEDNOFÁZOVÉ A TŘÍFÁZOVÉ a jednofázový za 3fázový nahradit nejde, má to myslim jiné vnitřní zapojení



Předevčírem jsem se v něm hrabal. Italové skutečně používaj dvoufázovej. Neměřil jsem to nijak důkladně, ale počítám, že je mezi nima normoš 180 stupňů. Prakticky ověřeno, že jezdit jde jen na jednu fázi (ikdyž blbě).
Nevim, jestli jednu půlvlnu dycky ořezávaj a jestli tudíž fakt neni prostřední fous uzemněnej. Měřit se mi to znova nechce.

Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz

6.8.2009 v 15:27 | Nahoru | #18
už je to vyřešeno.. Vape funguje v poho...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist