edit: rekl bych, ze to pouzit nemuzes, ty faze budou k sobe jinak posunuty - ale to by mel rict nekdo, kdo se v tom pohybuje. jinak od vape jsme brali regulatory dobijeni na vfr pod 2 tisice
Naposledy editováno 25.04.2008 12:09:28
Peacemaker>no cece ja se elektriky bojim, ale zkusil jsi treba vape (vape.cz) nebo ignitech (ignitech.cz)?
edit: rekl bych, ze to pouzit nemuzes, ty faze budou k sobe jinak posunuty - ale to by mel rict nekdo, kdo se v tom pohybuje. jinak od vape jsme brali regulatory dobijeni na vfr pod 2 tisice
spíš obecně... k regulátorům přístup mám...jde jen o to vědět jakej použít. Ducati = guzzi. Ducati od roku 1997 dává třífáz, guzzi až do 2003? dává dvoufáz. Jinak jsou uplně na chlup stejný. Jde o to že ty dvoufáze jsou hrozně drahý a blbě se sháněj. Těch třífázů je všude kolem plno ...
Myslím, že takhle od pasu ti nikdo neodpoví přesně, protože nestačí znát jen počet fází ale i způsob rozložení pólů a vinutí. Točivé magnetické pole je na výpočty pěkná sviňa Ale podle mě máš slušnou šanci, že to pojede naprosto normálně.
Není někde na nějakém Guzzi fóru nebo klubu náčrt vnitřností toho regulátoru? Pak by se to dalo odhadovat o dost přesněji.
1100Virago>medved_puzzle_bedrich: Půjč si od někoho regulátor a poměř to za chodu. Za minutu ho neodpráskneš (pokud nezapomeneš připojit baterii) a na změření to bohatě stačí.
Myslím, že takhle od pasu ti nikdo neodpoví přesně, protože nestačí znát jen počet fází ale i způsob rozložení pólů a vinutí. Točivé magnetické pole je na výpočty pěkná sviňa Ale podle mě máš slušnou šanci, že to pojede naprosto normálně.
Není někde na nějakém Guzzi fóru nebo klubu náčrt vnitřností toho regulátoru? Pak by se to dalo odhadovat o dost přesněji.
jediný co mám...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor napětí dvoufáz vs. třífáz
Jednoduchá pomůcka elektrický obvod musí bejt uzavřený a to jedním drátem neuděláš - musíš mít dva dráty z JEDNÉ cívky, kdežto u třífázu jsou tři cívky a vednou z nich tři dráty
Nebo se koukni do domácí síťové zásuvky, pominešl li uzemnění, jsou tam dva dráty, ve třífázový zásufce pomineš li uzemnění jsou dráty 3
zeptal bych se lidi v ignitechu, technicky podpory, celkem ochotne mi poradili kdyz sem resil dobijeni...
myslim ze by umeli bud oni nebo vape udelat regulator i pro tu tvoji bestii...
assassin>jestli je tam jedna civka tak by to melo fungovat i na tom trifazovem regulatoru... rpoblem ale bude ze jestli je tam treba 100W altik - na jedny civce, a regulator je delanej treba na 100W na trech, tak to bude ale zkratovat je pres jeden spinaci prvek - normalne to zkratuje pres tri... tzn je dost mozny ze tam potece vetsi proud a ze ho to driv nebo pozdeji vysmahne....
zeptal bych se lidi v ignitechu, technicky podpory, celkem ochotne mi poradili kdyz sem resil dobijeni...
myslim ze by umeli bud oni nebo vape udelat regulator i pro tu tvoji bestii...
je tam stejnej altík jako maj ducati. Je na klice ... a má 350W. Kolik ale má cívek to bohužel netuším :(
ZADNY alternator nema jeden vyvod uzemenej! Nesel by usmernit mustkem, sel by usmernit jen jednocestne, tim by se zahodila jedna polarita prubehu a tedy polovina vykonu altiku.
U 3-fazovych altiku jsou civky zapojeny do hvezdy nebo trojuhelniku, tedy civky maji spolecne vyvody, ale zadny neni uzemen.
Uzemnuje se 400V civka v altiku pro napajeni stridavyho CDI - u motorek co maj CDI bez menice. (To jsou ty co jdou snadno roztlacit nebo nakopnout bez baterky) U toho zapalka se na vykon kasle, usmernuje se jednocestne, zaporna pulvlna se orizne diodou.
Dingo>Já žádnej dvoufázovej regler ani altík u motorek ani jinde neznám!!! Dělají se JEDNOFÁZOVÉ A TŘÍFÁZOVÉ a jednofázový za 3fázový nahradit nejde, má to myslim jiné vnitřní zapojení
Předevčírem jsem se v něm hrabal. Italové skutečně používaj dvoufázovej. Neměřil jsem to nijak důkladně, ale počítám, že je mezi nima normoš 180 stupňů. Prakticky ověřeno, že jezdit jde jen na jednu fázi (ikdyž blbě).
Nevim, jestli jednu půlvlnu dycky ořezávaj a jestli tudíž fakt neni prostřední fous uzemněnej. Měřit se mi to znova nechce.