bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Virago přerušovač-sdružené relé
 
15.4.2008 v 22:18
Nesvítí mi blinkry ,nejdříve občas,teď už vůbec.Problém je v přerušovači,který je ale součástí sdruženého relé jež také spíná startér a pumpu na benzín.Máte někdo zkušenost s náhradou nebo doplněním o běžný přerušovač? MK

Virago přerušovač-sdružené relé

16.4.2008 v 07:12 | Nahoru | #1
Jó, něco podobnýho (nefunkčního) sem viděl u skůtru Majesty 125 lol pěkná vifikundace něco se na tom posere a stojí za

V tomhle případě je snad jedinná rada: koupit nový

Virago přerušovač-sdružené relé

16.4.2008 v 08:00 | Nahoru | #2
Nějak se mi to nezdá - Virago má normální elektronický přerušovač, doplněný o obvod automatického vypínání po ujetí určité vzdálenosti. Startér má relé samostatné a pumpa má taky vlastní relé, nebo ji ovládá řídící jednotka zapalování.
Ale nejspíš máš akorát zabordelené nebo opálené kontakty na samotném relátku v přerušovači. Přerušovač se dá rozebrat, stačí trochu rozáthnout ten plast a vyškubnout spodek s tištěným spojem. Na něm je normální relátko v průhledném plastu, do kterého se dá vlítnout a kontakty obrousit. Pak by to mohlo zase fungovat.
Napovědělo by, kdybys vyfotil sbírku elektroniky pod sedlem a fotku umístil sem.

Virago přerušovač-sdružené relé

16.4.2008 v 22:57 | Nahoru | #3
mně zas nefunguje to automatické vypínaní blinkru po určitém čase.nevíte,jestli tato funkce byla u všech typů,popř.rada na opravu?Díky

Virago přerušovač-sdružené relé

17.4.2008 v 11:19 | Nahoru | #4
1100Virago> Zdravím Tě,nevíš náhodou jak je to s tím aut.vypnutím blinkrů?mají to všechnny typy?Mi to u 535 nefunguje,nevíš v čem by to mohlo být?Dík za radu.Doctor.

Virago přerušovač-sdružené relé

17.4.2008 v 15:35 | Nahoru | #5
Doctor1: Všechny typy to nemají, třeba Němci to jednu dobu měli zakázané. Ale které verze ze kterých zemí a kterých let to nemají, přesně nevím. Já mám zrovna verzi bez vypínání, ale pokud jsem si všiml, liší se to asi jen tím sdruženým přerušovačem. Jazýčkové relé v tachometru je, dráty do přerušovače vedou, ale v jeho samotném tělese chybí pár součástek.
Chtělo by to půjčit přerušovač od někoho komu to funguje a vyzkoušet. Ale nějak jsem se nepřinutil po tom pátrat, zas tolik mi to nechybí.

Virago přerušovač-sdružené relé

17.4.2008 v 20:42 | Nahoru | #6
1100Virago> Díky za odpověd,já mám 94 DX z raichu,ale zkusím půjčit od někoho komu to funguje a uvidíme.Jo a ještě dotaz,všimnul jsem si že jsi z Ov,potřeboval bych radu ohledně karbeců na 535.Ale to by chtělo,kdyby jsi měl někdy chvilku o víkendu osobně.Nemůžu stále přijít na problém zřejmě přisávání vzduchu(jde to pomalu z otáček,zkusil už jsem kde co a stále to není ono).Tak kdyby jsi měl někdy chvilku tak se ozvi,přijel bych na radu.měj se.Doctor.

Virago přerušovač-sdružené relé

17.4.2008 v 22:12 | Nahoru | #7
1100Virago> blinkry už mám v pořádku,na destičku s tištěnými soji se přiletoval další běžný přerušovač a už to chodí.Normální přerušovač má 3 kontakty,ale tady je jich 9 a skutečně se tímto slaboproudým relé spíná přes selenový spinač startér.Já mám XV1000 US verze r.1985 a jsou tam nějaké rozdíly. MK díky

Virago přerušovač-sdružené relé

18.4.2008 v 08:13 | Nahoru | #8
Doctor1: Tenhle víkend jsem pryč, ale můžeme se zkusit domluvit během týdne nebo příští víkend. Kouknem případně na směs pomocí Colortune svíčky a uvidíme, jak na tom karburátory jsou.

Virago přerušovač-sdružené relé

18.4.2008 v 19:49 | Nahoru | #9
1100Virago> Zatím moc díky,domluvíme příští týden jak Ti to bude vyhovovat.Měj se.Doctor.

Virago přerušovač-sdružené relé

28.11.2009 v 12:29 | Nahoru | #10
zdravim. Mám problém u viraga 125. Startovací relé, hrozně podivně cvaká, když chci spustit startér. Koupil jsem nové, ale problém stále trvá. Čím to může být, že se nechce startér roztočit? Nějaký skříplý drát, nějaká skrytá pojistka?

Naposledy editováno 28.11.2009 12:29:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist