1) Motor nesmí jet delší dobu konstantní rychlostí
- Vadí to něčemu? Nebo se to říká jen kvůli tomu, aby to člověk nezajel stylem Praha -> Brno tam a zpátky a za 2 dny by měl zajeto.
2) Motor se nesmí točit víc jak např. do 1/3 nebo do 1/2 plynu
- Z jakého důvodu? Jde jen o to motor příliš nezahřívat nebo je v tom něco jiného?
3) Na kratší dobu se může dát plný plyn
- Ad (2). Je to zase jen kvůli nadměrnému zahřívání motoru?
Ad. 2) a 3) - jde o vymezení vůlí. Motor bys neměl při záběhu dlouhodobě přatáčet. Ale ber na vědomí, že jak si motor zajedeš, tak podle toho pak bude "pružný".. Tzn. když to budeš pořád do 1000 km šolíchat pod 1/2 plynu, tak to asi nic moc.. Krátkodobě prostě plný plyn, tak na 2-3 vteřiny apod..
Je to na dýl..
Mirek12 a Johann ti odpověděli celkem výstižně
--------------
http://www.offmoto.cz
Meade>Si děláš srandu?
Mirek12 a Johann ti odpověděli celkem výstižně
klidek, to vis ze to byl pokus o joke, jak ostatne naznacuje xicht na konci.
samozrejme vim, ze jde o prizpusobeni mechanickejch casti, ponevadz v ramci vyrobnich toleranci sedej nektery vic, nektery min. A proto je potreba prvni olej vymenit tak brzo, protoze behem prvnich par kilometru dochazi k nejvetsim oterum, a proto je zadouci menit jizdni rezimy aby se charkter zatizeni stridal a motor/prevodovka se prizpusobily ruznejm otackam a silam.
Co jsem z reci pochopil, ze zabeh se spis tyka prevodovky, bo moderni,vodou chlazenej motor zas az tak haklivej na zabeh neni (mluvim o normalnim jezdeni, ne ze nekdo sedne na dalnici a do Brna jede na omezovac).
Ale rad se necham poucit.