globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak je to krucim s guferama
 
11.4.2008 v 12:38
Zdarec zabijáci. Tuhle po vyjížďce koukám že mi z levé vidle chcčije olej. No nic utřu slzy a začnu zjišťovat jak to dár do kupy. a Koukám na vrchu těsnění prosti prachu vespod retenční kroužek pak těsnění oleje. Pak nějak gumovej bazmek na vrchní i spodní část vidle a o kroužek u šroubu. celkem tedy šest gumovejch spotřebních kusů. No nic chtěl jsem to teda vyměnit celé ale ouha, jediné co dostanu koupit jsou ty vrchní gumové gufera. Prej že jesli teče olej je to tím, říká týpek v motoshopu. Tak jak to teda je? A k čemu tam je teda potom tolik gumy?

Jak je to krucim s guferama

11.4.2008 v 19:02 | Nahoru | #1
jj, taky mi teče olej z levé vidle, stačí teda ty gufera?
Zrovinka sem to chtěl objednávat, tak teda čekám na radu. A co olej, vzít podle manuálu k motorce, nebo je nějakej universální pro všechny???

Jo a zvládne to naprostej amatér vyměnit doma na koleni

Jak je to krucim s guferama

11.4.2008 v 21:09 | Nahoru | #2
Taky mi teče olej z levé a zítra to jdu dát dokupy, tak uvidíme, ale snad už nepoteče

Jak je to krucim s guferama

11.4.2008 v 22:27 | Nahoru | #3
Jimm> Vetsinou jo, ale musis se s citem, at se ti nekousnou ty distancni krouzky...jsou potazeny teflonem aby neposkodily chrom...to je potom docela problem..

Jak je to krucim s guferama

11.4.2008 v 22:58 | Nahoru | #4
staci vymenit gufera ale ja mel ten problem, ze byly mirne vyskakane i dve takove kovove pouzdra a po vymene gufer to tema mirnyma vibracema znicilo brit ten gufer a chcalo to nanovo, takze vymena pouzder a znovu gufer ale od te doby je pokoj pokud mas hlavni stojan, nebo jak podeprit/povesit masinu, tak to zmaknes vymenit sam

Jak je to krucim s guferama

12.4.2008 v 11:16 | Nahoru | #5
díkec, hlavní stojan myslíš jako přípravek kterým zvednu přední kolo? No to teda nemám, budu ju muset nějak pověsit za trám :\

Jak je to krucim s guferama

12.4.2008 v 11:44 | Nahoru | #6
já jsem nechal koupit dvě nový gufera!!jedno cca 200kč a jelikož je u motorek rozdíl v olejích ve vidlicích tak jsem si nechal zjistit co za olej a nahuštění!dovez jsem to do brna a nahuštění na 10 a pul atmosfer stálo 600kc +2gufera 400kc!!!od té doby z vidlí nejsou problémy!!!

Jak je to krucim s guferama

12.4.2008 v 11:48 | Nahoru | #7
Jimm> hlavni stojan jako ten pod motorku ma ho treba Bandit krome bocniho/policajta

Jak je to krucim s guferama

15.4.2008 v 00:11 | Nahoru | #8
Ondrasher> nahuštění??? nechápu, čeho nahuštění??? Myslel jsem, že vidlicích je jenom pružina, olej, ložiska a těsnění

Jak je to krucim s guferama

15.4.2008 v 00:18 | Nahoru | #9

Jimm>Ondrasher> nahuštění??? nechápu, čeho nahuštění??? Myslel jsem, že vidlicích je jenom pružina, olej, ložiska a těsnění



vzduchem se hustí některé vidlice na motocrossech. Na silniční motorce jsem se s tím ještě nesetkal

Jak je to krucim s guferama

15.4.2008 v 00:20 | Nahoru | #10
můžu se k vám přidat?mě taky chčije levej tlumič,heč? lol lol ale jsou oba sundaný a poputujou do Hondy ať tam daj co je třeba... lol

Jak je to krucim s guferama

15.4.2008 v 10:12 | Nahoru | #11
mě trochu levá šavle taky kapala třeba kapka za 300km ale po výměně gufer a oleje v cajku :)

Jak je to krucim s guferama

15.4.2008 v 11:01 | Nahoru | #12
Je nějak extra důležitá kvalita toho vidlicového oleje? Chystám se tam nalít valvoline za 180 kč litr...

Jak je to krucim s guferama

15.4.2008 v 11:42 | Nahoru | #13
Lada.s> tak to sem si oddechl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist