globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ 250/471 v ..
 
11.11.2007 v 14:11
tak stručnej nástin situace.... měl jsem na ČZ 250/471 (dvouválec) zadřený lpouzdro převodovky, tak jsem to rozebral, pouzdro vyvložkoval a vyměnil, kliku rozlisoval, vyměnil středový ložisko, pravej čep. kvůli závitu, (byl v jednom místě trochu vyrezlej, ale kyž koukám na ten původní, je taky trochu narezlej, a nejspíš i ve stejným místě, ovšem je to mezi ložiskem a místem na břit gufera.. takže přisávat falešnej by to nemělo.... slisoval, vyrovnal.. motor smontoval... natočit mi to nejdřív nešlo, páč to bylo zavlhlý jak se to zrosilo po ohřátí skříní a schlazení kliky, víc než je obvyklý, jednoválec mi nikdy žádnej nezavlhnul.... potom jsem ale nahřál svíce natočit se to povedlo... s námahou jsem to udrel v chodu (bez filtru vzduchu) aby se to pořádně ohřálo, pak jsem vyndal svíce, otevřel karburátor, písty dal tak abybyly pře fuky otevřený, valila se z toho pára... to vyschlo druhej strart už byl bez ohřevu... ale!!! když to natočím, tak s filtrem to běží jen s plným plynem, tak max na 2000 otáček... svíce mokrý bez filtru to jde roztočit, ale benál z karburátoru mlží až 10cm naproti na filtr a reakce na plyn je veeeelmi pomalá.... tzn. ale pří chudší směsi se to asi chová líp (bez filtru), zkusil jsem jehlu hodit úplně dolů a je to v podstatě stejný už když nechám vyndanej filtr a připojím to jen na tlumič sání to nejde roztočit jako s holým karbecem... předstih 3mm, změna na větší ani menší nemá v podstatě žádnej vliv... svíce po vyndání vždy mokrý.... před rozebráním, krom úniku oleje kolem zadřenýho pozdra (předlohová hřídel se točial i s pouzdrem v karteru) to jezdilo úplně normálně....

udělal jsem motorů mrak a tohle se mi ještě nestalo....

2 reakcí na tento příspěvek ČZ 250/471 v ..

17.11.2007 v 02:27 | Nahoru | #1
vyřešeno

(reakce na) ČZ 250/471 v ..

17.11.2007 v 07:36 | Nahoru | #2
pech.> a co to bylo?

(reakce na) ČZ 250/471 v ..

17.11.2007 v 09:41 | Nahoru | #3
pech.>netěsnost mezi karburátorem a válcema?

ČZ 250/471 v ..

18.11.2007 v 22:30 | Nahoru | #4
pokud vím, tak Pech koupil druhý motor :thmubup:

ČZ 250/471 v ..

19.11.2007 v 14:11 | Nahoru | #5
A nebylo to tím, že nalisoval ten čep malinko jinak?

ČZ 250/471 v ..

25.11.2007 v 01:24 | Nahoru | #6
bylo to tím, že pravej čep si přes vyrovnání kliky po jeho výměně do normálu po nastartování sednul a začal házet 0,4mm... což znamenalo to, že gufero si s tím moc neporadilo a druhak na nastavení předstihu musel bejt odtrh jako kráva a tak to potvrdilo bordel ve vysokejch otáčkách.... tudíž to co jsem předpokládal, a protože 250 má kliku jinou a wenca mne shodou okolností upozornil na motor na prodej v brně (zaujaly ho světlý válce, myslel že jsou hliníkový, chyba lávky, kutil se stříbřenkou ), tak jsem tam těch 300km sjel a koupil, nánosy stříbřenky a černýbarby po majiteli odstranil motor vzhledově zkulturnil směrem na originál, zkontorloval válce písty, ojnice, smontoval, hodil do rámu, připojil, seřídil a tradá...

původní si nechám na potom, vysoustružím čep, nechám zakalit, obrousit motor rozeberu, čep přelisuju,m vyrovnám smontuju, vyzkouším a uložím...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist