kolik cca km než se budou moct pořádně klopit zatáčky. o víkendu se chystám konečně letos vyrazit tak to přezutí asi nechám až po víkendu abych si ten víkend taky pořádně užil.
slyšel jsem o tom že se daj jemným šnirglem trochu obrousit.
díky za rady,triky a tipy
Micin
Bubrak ZX10R>2LEKO: To je zajimavy, ted sem se ptal kamose co jezdi CEC, celkem slusne, a prej kdyz nazuje novy gumy, tak je vubec neresi, ma je teda nahrate. Vyjede z boxu a jede hned naplno.
Bubraku... jestli jezdí takovej šolich jak ty... tak je to vlastně furt opatrná jízda:)))))))))
Bubrak ZX10R>2LEKO: To je zajimavy, ted sem se ptal kamose co jezdi CEC, celkem slusne, a prej kdyz nazuje novy gumy, tak je vubec neresi, ma je teda nahrate. Vyjede z boxu a jede hned naplno.
No jasan,ono to je hlavně v rukách a hlavě!!I studený/SC2/ na okruhu v polovině /cca 2km/se zahřejou a "drží"!
A když jsem "kopyto" tak to položím kdykoliv a kdekoliv!!/ovšem taky může být "smůla"/
Naposledy editováno 07.04.2008 17:36:32
Micin>2LEKO> ty woe nestraš... tak to je mazec... člověk si koupí nový gumy za takovej ranec a pak kvůli nim rozseká mašinu...
Ty ,vole,buď v klidu a normálně jezdi,podle toho jak píšeš asi žádný "palič" nebudeš ,tak je to v pohodě.Se ojedou jízdou.Mít "nové" gumy je radost a né starost!!
Pak uz jsem jel cca 50 km posuchu, zahraly se a jel jsem je hned prvni den skoro do hrany a sedely dobre ve stope.
jestli nejezdis strelbu a nemas litra dvouval tak bych se toho nebal, ze zacatku je trosku ojed vlnovkou v male rychlosti.
Cely je to o tom, ze potrebujes ojet slizkou vrstvu po celem profilu gumy. Pokud ti nekdo rekne "ujed 100 km a mas vyhrano", je to blbost - kdyz najedes v Praze na dalnici a po 100 km sjedes, muzes mit uprostred polovinu vzorku a stejne na bocich budes mit porad jeste oslizlo - nedej boze, abys pri opousteni dalnice mel na ctyrlistkovem sjezdu mokro.
Ja mam vyzkouseny, ze si staci ohlidat, abys prezouval jen kdyz je sucho. Primo cestou z pneuservisu jedu hada (samosebou nutnosti je nulovy nebo jen minimalni provoz) a postupne zvetsuju naklon. Hezky zvolna, zadny tlaceni na pilu, ale neustavat, proste furt prava/leva/prava/leva a pridavat a pridavat naklon, pricemz rychlost drzim stale kolem cca 60ti (motorka je v tehle rychlosti uz dostatecne stabilni a pritom to neni takova rychlost, aby se v pripade pruseru nedalo nic zachranit) ... no a vetsinou tak po 4 az 5ti km si poprvy skrtnu stupackou. Do prace jsem to z pneuservisu mel nejakych 15 km a pri mem prvnim zajizdeni predni gumy jsem na silnici nechal polovinu hlasicu naklonu.
Samo ze zalezi na tom, jakou mas motorku, jaky konkretne gumy mas, jaka je teplota, jestli je asfalt opravdu vyschly a cisty, jestli provoz hada vubec umoznuje a tak dal, toze za urcitych situaci tohle proste delat nejde.
Smirgl je taky reseni, ale jednak jen na zadni kolo (postavit motorku na central, nechat nekoho drzet otacky a hrat si na smirglovyho soustruznika) a asi bych to resil jen v pripade neustaleho destiveho pocasi bez sance na zlepseni.