shantis>Jenik789> tak kour byl cernej a nezdalo se mi ze by motor mlel z posledniho - jel svizne a tahnul i ve 160-ti a to jako motorka nechcipne, kdyz ji ucpu vejfuk? sem to nikdy nezkousel tak nevim
Tak pak to muze byt ze tam jde hodne benzinu... Zkus rukou na tak 2 vteriny to ucpat, dyl to stejne nevydrzis bo to ma vetsi silu a teplotu nez zvladne tvoje ruka lol
Jinak veškerý ostatní šťourání se v motorce jsou jen moje nápady, úpravy, vylepšení atp. Nějaký už jsou a nějaký ještě budou.
Každopádně tuhle mašinu musím velmi pochválit neb je strašně krásná, úžasná, pohodlná, projede kde co a velmi mě vyhovuje. Dokáže bejt i dost svižná. Ale to už se zase opakuju
Jenik789>shantis>Jenik789> tak kour byl cernej a nezdalo se mi ze by motor mlel z posledniho - jel svizne a tahnul i ve 160-ti a to jako motorka nechcipne, kdyz ji ucpu vejfuk? sem to nikdy nezkousel tak nevim
Tak pak to muze byt ze tam jde hodne benzinu... Zkus rukou na tak 2 vteriny to ucpat, dyl to stejne nevydrzis bo to ma vetsi silu a teplotu nez zvladne tvoje ruka lol
tak sem prubnul tu rukavici chvili to vydrzis, ale pak te prefoukne kdyz uz se tu ty jehly v karbeci nakously - jak pak se dají snizit? predpokladam, ze se musi sundat plasty a nadrz... je potreba potom nejaky sestelovani?
mira008>Sundáš plasty pod sedlem, sedlo, povolíš boční plasty na nádrži, sundáš nádrž, filtrbox, povolíš karburátory, sundáš membrány, posuneš jehly na zajišťovacích kroužkách a zpětně sestrojíš. Seřizovat nemusíš. Práce na 20 minut. Tak asi u mě. Vynechal jsem něco?
No u me to trva dyl, protoze sundavam predni bocni i zadni bocni(kvuli sedlu)plasty, sedlo, nadrz, airbox, pak povolit na kazdem karburatoru 2 sroubky, vytahnout jehly a hlavne rovnou poradne prohlidnout membrany (i malinkata prasklinka, ktera nemusi byt skoro videt muze nadelat paseku, pokud budou vypadat zpuchrele, urcite dat nove - lepeni je na figu) Serizeni pak neni potreba, ale urcite to neni dobry prehanet kam se ta jehla posune.
2shantis - tak vidis, nic hroznyho to neni a aspon vis jak je ten motor hlusny *- btw. jak to dopadlo? Koupil jsi? Nekdy je treba dobry se pokusit sehnat trochu z historie motorky, coz se muze nekdy podarit, pokud predchozi majitel s nami ostatnimi komunikoval . Znam i takovou masinu, kterou bych nedoporucil, protoze predchozi majitel byl .... vid Smudlo
Naposledy editováno 24.09.2008 08:32:05
2shantis - tak vidis, nic hroznyho to neni a aspon vis jak je ten motor hlusny *- btw. jak to dopadlo? Koupil jsi? Nekdy je treba dobry se pokusit sehnat trochu z historie motorky, coz se muze nekdy podarit, pokud predchozi majitel s nami ostatnimi komunikoval . Znam i takovou masinu, kterou bych nedoporucil, protoze predchozi majitel byl .... vid Smudlo
jeste nekoupil, ale pristi tyden pro ni jedu tak se pak pochlubim za rady a navody diky, uz se tesim az to budu rozebirat
EDIT: blbej format citace...
Naposledy editováno 25.09.2008 07:04:51
http://www.autojarov...-xtz-750-tenere-102/
mam to kousek od prace tak sem tam zajel osobne....
prvni co me zarazilo uz na webu je fakt ze tam "visi" celkem dlouho a taky cena, podezrele nizka....
pri osobni prohlidce co sme s kamosem koukali tak ram se tvari rovne, stejne tak vidle, vypada to ze nekdo pracoval s lakem na masce, obrousenej kryt rukojeti takze se asi klouzala ale ne nic drastickyho, predni desticky by potrebovaly vymenu ale predni guma je sjeta a prisla mi "oskakana"... pravej zadni plast zrovna dvakrat nelicuje v miste kde se spojuje s nadrzi a sedlem... stk vice jak rok propadla... rv98, dovoz do cech 05, v cechach prvni majitel, tachometr stocenej, moto krom spodku umyta...
co si o tom myslite? neco mi tam fakt smrdi, nebyl ste se na ni treba taky nekdo podivat?
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XTZ 750 SuperTenere
Jinak tenhle kousek už se prodává dost dlouho, to máš pravdu. Porozhlídni se ještě někde ...
EDIT: Vyloženě na rok výroby bych kašlal, spíš bych hledal podle stavu. Samo, že čim novější, tím lepší, ale vzhledem k tomu, že za ta léta výroby se na ní skoro nic nezměnilo ...
Jo a ještě to, že roky výroby 95 a 96 by měly mít z výroby pancéřový hadice vepředu, tahle má gumový. Šel bych po laku - nejlépe zkusit rozpoznat, jestli je originální, nejlépe sundáním nějakého plastu - na každým kousku plastu (pokud je origo) je takový to kolečko z měsícem a rokem výroby a taky typem (např . 3LD, 3TD, ...). Mělo by to sedět na všech plastech stejně. Pak mrknout, kde se nachází regulátor dobíjení - pokud pod levým podsedlovým plastem vedle baterky přímo na rámu, mělo by se jednat o moto do r.v. 93 (pokud to není předělaný), pokud na plastovým držáku pod sedlem, mělo by se jednat o r.v. 94 - 96. Pokud je zbarvení (a lak) originál, měl by to být model 95 a 96.
Tohle Ti pomůže určit rok výroby v případě, že má motorka originální lak a plasty, je to striktní (žádná výjimka):
barevné varianty
Naposledy editováno 31.10.2008 15:58:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere | pařenica | 17 | 1.7.2023 v 08:12 wáca |
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere | georgeCZ | 11 | 16.2.2023 v 11:35 markus |
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Tomkertis | 6 | 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis |