globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kejlebe kurňa problém:(
 
3.4.2008 v 22:38
Pomoc woe... mám potíž s mazáním když položím motorku na čep, co je na padacím rámu, abych mohl dělat tu pisčovinu jak leží motorka na boku, ty po ní hópeš, gumuješ a točí se to s tebou dokola.nemaže to, svítí kontrolka, skříň mám přelitou cca o litr.. Víc už se bojím přelívat, aby to pobralo odvzdušnění..
...nějaká rada?

Kejlebe kurňa problém:(

3.4.2008 v 22:42 | Nahoru | #1
tady nekdo trenuje na sobotu

Kejlebe kurňa problém:(

3.4.2008 v 22:55 | Nahoru | #2
matrixbiker> kámo stihl jsem jeden jediný uslintaný trénink na parkovišti...veškeré tréninkové snahy se odehrajou v sobotu hezky od rána. Jestli mně sporťák vyhecuje, tak tam zkusím novou věc..

Kejlebe kurňa problém:(

3.4.2008 v 22:56 | Nahoru | #3
cim to saje ze skrine? neslo by na to udelat hadici se zavazickem?

Kejlebe kurňa problém:(

3.4.2008 v 23:09 | Nahoru | #4
RUTAN
no možná že se tam na vás přijedu juknout už dřív budu chrápat v bydžově

Kejlebe kurňa problém:(

4.4.2008 v 13:01 | Nahoru | #5
skuz víc oleje neboj se toho hlavně at máš odvzdušnění mimo sání já maám 7 litrů a origo je 3 a ještě výhod ty klapky na odvzdušnení motoru

Kejlebe kurňa problém:(

4.4.2008 v 15:13 | Nahoru | #6
RUTAN:no tak to zaklepe.Z toho naděláš,stejnak to má za pár no sakrááá.Tak to budu hecovat o sto péro v kolik tam tak budeš?

Kejlebe kurňa problém:(

4.4.2008 v 15:13 | Nahoru | #7
RUTAN:no tak to zaklepe.Z toho naděláš,stejnak to má za pár no sakrááá.Tak to budu hecovat o sto péro v kolik tam tak budeš?

Kejlebe kurňa problém:(

4.4.2008 v 17:54 | Nahoru | #8
assassin> je tam koš. už to mám vymyšlené - mezikus mezi koš a hrdlo, čímž ho posunu blíž ke dnu...ale teď se v tom ještě vrtat nebudu...burnoutspin prostě nebude v sobotu no..

Kejlebe kurňa problém:(

4.4.2008 v 17:55 | Nahoru | #9
kejleb> pokecáme o tom u tebe na narozkách. Mám to přelité cca o litr.. a stejně svítí mazání.

Kejlebe kurňa problém:(

4.4.2008 v 17:56 | Nahoru | #10
sportacek.> no jedu za půl hodinky, ráno bych tam chtěl být tak dvě hoďky před ..takže tak desátá, devátá..uvidím.

Kejlebe kurňa problém:(

5.4.2008 v 17:07 | Nahoru | #11
Muzu se vam sem pris*rat s dotazem?

Mam opacny problem.Na ZX6 mam ted 1.5l nad max. a zase mi lita ven prepadem.Airbox mam zaslepeny a odfuk vytazeny ven na bok.Jak jsem prez zimu menil nejaky kolecka v prevodovce,tak jsem i trosku ten odfuk poupravil.Origo je od vrsku odvetrani nad prevodovkou trubicka a na nai hadicka co vede az na dno motoru a je stale ponorena.Proto jsem usoudil,ze je to duvod toho litani oleje ven,jelikoz si to nasava olej uplne od spodu odfuku.Takze jsem to zaslepil a udelal vyvod ven az v tom plechu jak je labirint nahore nad prevodovkou a z nej uz to vede ven z motoru,pak uz je jen napojena hadice co vede origo do sani.Tu mam vytazenou na bok a na ni malej filtrik,aby to mohlo odfukovat.Kdyz mam oleje pod litr nad maximum,nic nelita,ale kvuli motoru po zkusenostrech s predchozi yamahou,bych rad mel radeji vice nez jen litr.Na Hondach jste kvuli tomu taky neco upravovali,nebo tam takovy problem neni?
Co to zaslepit uplne a udelat odfuk z ventilovvyho vika??Fakt jsem myslel,ze jsem se toho zbavil,ale porad je to stejny.Dik za nejaky rady

Kejlebe kurňa problém:(

6.4.2008 v 15:12 | Nahoru | #12
pánové kaskadéři, asi blbý dotaz, ale mě tvrdili, že olej by se přelévat neměl. půl litru, max litr bych ještě bral, ale na 3 litrech 7 je už trochu moc, ne?

Kejlebe kurňa problém:(

6.4.2008 v 19:52 | Nahoru | #13
Dolík .> je to akorát pod kliku takže no problem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist