Téma: Versys 1100 x Versys 1000
18.10.2024 v 12:34
Loňský rok i letos jsem na předváděčku zkoušel Versys 1000, dostal mě motorem a pohodlností. Zvažuji jím nahradit dosavadní V-Strom 650. Od prosince bude Versys lehce modernizovaný na 1100, o cca 15 koní (120-135) a 10 Nm (102-112) a pár drobných změn, které stejně asi moc nevyužiji. Spíš bych stejně koupil základní model a pouze dokoupil blastry a vyhřívání rukojetí. Sleduji testy novinky na netu, protože vyzkoušet si Versyse 1100 půjde až na jaře. Jenže předpokládám, že přes zimu přijdou nějaké výprodejové akce na Versys 1000.
Takže řeším, zda koupit už ten trochu modernizovaný Versys 1100 nebo v nějaké slevě Versys 1000? (v některých okolních státech už mají akci k verzi 1000 kufry zdarma, u nás tedy zatím jen třeba slevy u jednotlivých prodejců cca 20-30 tis.na konkrétní motorku) Co myslíte? Díky za názory.
Předchozí
1 2
Následující

Versys 1100 x Versys 1000

18.10.2024 v 12:41 | Nahoru | #1
Já jsem škudlil, takže bych chtěl ušetřit Vzal bych se slevou základní letošní model. Vzhledově se to neliší.
Taky o něm uvažuju. Jak jsi se popasoval s tou hmotností a jak ti fungoval štítek? Díky

2 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

18.10.2024 v 13:12 | Nahoru | #2
Mám 179 cm a 120 kilo, takže v pohodě. Ale vážně, na místě je to obrovská motorka (i když V-Strom taky), ale při rozjezdu váha fakt zmizela. V tom problém nevidím. Jednou jsem zkoušel základní model se základním štítkem a podruhé verzi SE se semiaktivním podvozkem a větším štítkem. Výškově mi stačil i ten základní. Ale je užší a víc mi foukalo na ramena. Což zase v létě a horkém počasí může být výhoda. V chladném počasí moc nejezdím. Stejně tak jezdím hlavně sám a nejezdím v noci (nepotřebuji semiaktiv podvozek ani přisvědcování do zatáček). Taky je otázka, zda cestovní motorka potřebuje rychlořazení...Na všech motorkách, kde bylo mě moc nechytlo... Takže jsem došel k závěru, že mi základní Versys stačí. A to plexi případně dokoupím později, pokud by mi základní nestačilo.

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

18.10.2024 v 13:28 | Nahoru | #3
zahadnytajemny> turbulence ten štítek nedělal? Jak jsi vnímal ten rozdíl základního podvozku a semi aktivního? QS taky nepotřebuju .díky

Naposledy editováno 18.10.2024 13:29:04

Versys 1100 x Versys 1000

18.10.2024 v 14:06 | Nahoru | #4
Turbulence základní štítek nedělal. Co se týká podvozku, tak se srovnává těžko, protože jsem motorky zkoušel s ročním odstupem. Můžu ale říct, že i s tím základním jsem byl spokojený, jak vše dobře žehlil. Na druhou strany, jsou tady majitelé, kteří vyměnili Versyse se základním podvozkem a koupili SE a prý je to nebe a dudy. To úplně nedokážu posoudit. Vždy jsem měl cca hodinovou předváděčku, takže nelze objektivně hodnotit.

Versys 1100 x Versys 1000

19.10.2024 v 12:43 | Nahoru | #5
Cestovni motorka nepotřebuje rychlořazeni, to patří na závodní speciál , opotřebovává to převodovku víc než se spojkou, loni byl základ v akci za 299 tisíc , koupil bych základ a vše ostatní postupně doladil.
Ještě doplňuji, je to velká mohutná motorka, s nadbytkem prostoru pro spolujezdce, ideální pro vyššího mohutnějšího chlapa.....starší slabší kusy pod 180 cm pod 80kg budou mít problémy s manipulací na místě atd...

Naposledy editováno 22.10.2024 08:11:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

21.10.2024 v 11:52 | Nahoru | #6
zahadnytajemny> Letos jsem si koupil Versys 1000,mám 186cm a tak nemám problém s nastupováním,i když je motorka dost vysoká.Základní štítek stačí a zjistil jsem taky,že mi vyhovuje základní poloha-nejníž.Když ho zvednu,fouká mi na helmu a to jezdím s otevřenou helmou (shark evoline).Rychlořazení jsem si vypnul,škoda převodovky.Motor je vynikající,na šestku od padesáti do maxima,ale jezdím do pěti tisíc.Spotřeba asi 5,2l.Vadí mi,že při plném rejdu se mi opírají zrcátka o štítek.Nechápu,kde udělali inženýři z Kawasaki chybu.Brzdy jedovaté.Nemá semiaktivní podvozek,ale mi to nijak nevadí,protože jsem na jiné nejel.Když je vedro,fouká mi horký vzduch z motoru na pravou nohu,ale dá se to vydržet.Škoda.že menu na displeji není v češtině.Moto příručka je jen na stáhnutí na nějakém webu,ale je tam tisíc motorek,ale Versyse jsem tam neviděl,snad jen dle typu.Je to dost nepřehledné.Ale s mašinou jsem zatím spokojený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

21.10.2024 v 13:01 | Nahoru | #7
Sivy> V krabici to chodí bez zrcátek, asi to při vybalování blbě namontovali. Povol kontramatku na "noze" zrcátek, otoč je trochu dozadu a výhled si pak našteluj pomocí kloubu u zrcátka. Moc místa tam není ani pak, ale jde to nastavit aniž by drnkaly o štítek.

Versys 1100 x Versys 1000

21.10.2024 v 16:23 | Nahoru | #8
Buď ešte čakať rok, až bude 1100 v nejakej drobnej akcii na jeseň 2025, alebo ísť do výpredajových 1000ciek. Ale vždy človek vie, prečo tá 1100 je drahšia a za čo si priplatil.
1000ku som skúšal, dávam postrehy, možno to niekomu pomôže:
Očakával som od tej motorky viacej. Čítal, počul som niečo o nej, chcel som to zaradiť do konkurencie pre cendurá, ale nie je to tak. Je to ako s Tracerom 9, motorka čo nesadne každému. Strašne jazdec sedí v motorke, to nechcem. Na konci asi 50km výjazdu cítiš, že ruky na riaditkách sú dosť hore oproti zadku na sedačke a človek už má tendenciu sa krčiť v chrbáte. Mrzí na hrozne komplikované nastavovanie plexi. Ale ako sa dočítaš aj v iných testoch novinárov, na lepšej turistickej motorke s originál plexi som nešiel. Plexi je maximálne široké /kryje aj ramená a ruky/ a pri zalahnutí /mal som ho v nízkej polohe/, 150 po diaľnici a kľud. Turistická diaľničná krása. S váhou motorky som nemal problém, nejak to klame ťažiskom. Veľa miesta na kolená /no slabšie krytie ako na Ninji1000SX/, na päty nezavadzali stupačky, nič. Zvukový prejav motora dosť utlmený, to mi tam chýbalo oproti 1000SX. Sklamanie bol aj QS. Strašne gumenná odozva na páčke. Pri radení hore to trvá asi vyše sekundy než to preradí /zrýchľuješ, radíš - odpojí to elektriku, tak motorka spomaľuje, zaradí a zas vystrelí/. Pre mňa asi najhorší QS čo som na motorke z roku 2023 zažil. Plyn jemne cukol pri zatváraní, ale je to tak možno 50% toho ako cuká pri Yamahách. Záťah na plyne sa mi zas zdal reskejší ako na 1000SX /možno to robila tá väčšia kapota, vtedy sa rýchlosť viacej stráca/.
Kúpil by som si to? Asi nie, testovačka možno 50km ma nepresvedčila. Posed v motorke mi nevyhovuje a správanie QS nebola žiadna sláva. Vždy som sa pri tejto motorke obával váhy, ale tá je zas úplne v poriadku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

24.10.2024 v 17:39 | Nahoru | #9
FiZzeR> Dík,já už jsem si to opravil,ale montují to přece motorkáři a tak mi to nedalo.

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

1.11.2024 v 18:09 | Nahoru | #10
Sivy> Aneb dodělej si sám, taky mi to brnkalo o štítek

2 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

6.11.2024 v 11:57 | Nahoru | #11
Pánové, nový model Versys 1100 v základu bez doplňků stojí 325 tis., mám nabídku na současný "doprodejový" Versys 1000, oficiální prodejce Kawasaki, 0 km, 2024, záruka 4 roky...za 299 900 + všechny doplňky, které jsem chtěl v hodnotě 40 tis. Kč zdarma k tomu. Myslím, že to není špatná nabídka, když jediný rozpoznatelný a použitelný rozdíl pro mě mezi 1000 a 1100 je ve výkonu (120 x 135 koní). Pak ještě lepší rychlořazení, které si ale do toho stejně nebudu dávat. nejsem toho na tomto typu motorky příznivcem. Šli byste do toho? Díky za názory.

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

6.11.2024 v 11:59 | Nahoru | #12
zahadnytajemny> Já jo. 65 000 už jsou celkem peníze. A o 65 000 ta 1100 asi lepsi nebude + ta záruka.

Naposledy editováno 06.11.2024 12:01:17

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

6.11.2024 v 12:02 | Nahoru | #13
zahadnytajemny> projel bych se starým, novým, pak opět starým, kdybych nepozoroval výrazný nárůst výkonu a jiné změny, vzal bych ten litr s výbavou

Versys 1100 x Versys 1000

6.11.2024 v 12:38 | Nahoru | #14
"Starý 1000" znám, měl jsem na 2 předváděčky. Na nové jsou zatím jen předobjednávky a fyzicky jako předváděčky budou až na jaro 2025, kdy už bude po výprodejích 1000. Takže úplně to bohužel nesrovnám. Vycházel jsem pouze z videí a první novinářské testovačky ve Španělsku. Všichni novináři se shodují a ve videu byly i grafy srovnání výkonu, které to potvrzovaly, že do 4000 otáček to jede úplně stejně. Nově posíleno bylo pásmo mezi 4-7 tis. otáček. Nicméně nemám pocit, že by mi na Versysu 1000 výkon chyběl. Nejsem žádný závodník. Samozřejmě, jak to už bývá, může časem přijít pocit, že by to chtělo další, zase ještě výkonnější... Ale tomu pocitu by asi stejně nestačila změna ze 120 na 135 koní, a díval bych se ještě dál. Ale těžko říct, co bude.

Versys 1100 x Versys 1000

6.11.2024 v 12:56 | Nahoru | #15
Za me neni vubec co resit, bral bych nabidnutej komplet, dokud je. Kamarad ma uz druhyho a chtit na cestovani takovou obludu velikou, jednoznacna volba.

1 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

6.11.2024 v 15:19 | Nahoru | #16
Tak objednáno Díky za názory

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

8.11.2024 v 10:35 | Nahoru | #17
zahadnytajemny> objednávka - 1000, předobjednávka- 1100....takže 1000 vesrys v plné palbě? Pak sem dej ňáké foto

1 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

8.11.2024 v 14:35 | Nahoru | #18
Vybrán a objednán Versys 1000, základní model doplněný o výbavu, kterou jsem chtěl a potřeboval... za cca 40 tis. Kč (v plné palbě ne), montáž a dovoz domů zdarma, 4 roky záruka. Cena 299 900,-. Perfektní jedná prodejce. Spokojenost Co vím, tak mají skladem ještě jeden stejný poslední kus. Fotku přidám později, přivezou mi ji asi koncem příštího týdne.

Versys 1100 x Versys 1000

8.11.2024 v 20:14 | Nahoru | #19
Jak jste na stávajícím Versysu spokojeni s displejem? Modelová řada 2025 má mít barevný a to ještě snad výběr ze schémat. Praktický smysl to za denního světla asi moc nemá, nevím. Není na stávajícím displeji problém s viditelností při slunci v létě?

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

8.11.2024 v 22:41 | Nahoru | #20

zahadnytajemny píše: Vybrán a objednán Versys 1000, základní model doplněný o výbavu, kterou jsem chtěl a potřeboval... za cca 40 tis. Kč (v plné palbě ne), montáž a dovoz domů zdarma, 4 roky záruka. Cena 299 900,-. Perfektní jedná prodejce. Spokojenost Co vím, tak mají skladem ještě jeden stejný poslední kus. Fotku přidám později, přivezou mi ji asi koncem příštího týdne.



Gratulace, dej pak vědět jak jsi spokojený.

Naposledy editováno 08.11.2024 22:41:23

2 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

12.11.2024 v 21:16 | Nahoru | #21
Tak už je doma...posílám fotku, jak jsem slíbil

1 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

17.11.2024 v 21:08 | Nahoru | #22
Snad jsem udělal dobře. Versyse 1100 bych si koupil a doplnit do úplně stejné konfigurace. Takže rozdíl by byl 65 tis. Kč a jediná dvě "vylepšení" by byla zvětšení brzdového kotouče z 250 na 260 mm a posílení motoru v otáčkách od 4 tis. otáček o 15 koní 10 Nm. Jsem zvědavý, až si na jaro půjčím a srovnám 1100. Doufám, že rozdíl nebude propastný, hlavně v reálně využitelných podmínkách a otáčkách. Protože i Versys 1000 je v nízkých a středních otáčkách (pro cesťáky typické otáčky) a do rychlosti cca 150 km/hod. srovnatelný s většinou i papírově výkonnější konkurence ( BMW S1000XR, BMW 1250 GS, Ducati Multisrada V4...) viz např. videa srovnání akcelerace na yo.tubku.





Naposledy editováno 17.11.2024 21:09:50

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

20.11.2024 v 10:02 | Nahoru | #23
zahadnytajemny> pěkný

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

20.11.2024 v 10:04 | Nahoru | #24
zahadnytajemny> bez obav, nebudeš brzdit nikoho

Versys 1100 x Versys 1000

21.11.2024 v 17:21 | Nahoru | #25
Toho se taky nebojím. Musím si ale rýpnout do záměru Kawasaki ušetřit za každou cenu. Když teď aktualizovala své modely (samozřejmě hlavní důvod byl přechod na Euro 5+) byla líná a lakomá investovat pár peněz i do lehké změny plastů v oblasti displeje, kde by esteticky nedle zásuvky 12V umístila i USB zásuvku a vytvořila místo na novější a modernější infotainment. Osobně nejsem žádný IT fanoušek a propojení s mobilem sám nevyžaduji, ale v dnešní konkurenci to prostě udělat měla. Každý, jako já, má možnost to nepoužívat. Např. ten starý LCD displej na základním modelu V1000 i V1100 je špatný vtip a ostuda. Zobrazuje sice všechny údaje jako ty novější "tablety", i jako větší a barevný displej u verze S a SE, ale prostě už vzhledově dojem z motorky kazí v roce 2024/2025 už na novou motorku nepatří. Ten větší a barevný displej u verze S a SE je hezčí, ale navíc umí jen při propojení s mobilem na displeji ukázat ikonku, že mi někdo volá nebo píše (neukáže kdo ani co) a můžeš si na dálku přes mobilní aplikaci nastavovat menu motorky (proč by to kdo dělal?). To stejné mám totiž i na Z900 a je to úplně k hov.., nepoužívám to.
S těmi starými displeji a hnusným, velkým UBS konektorem prdnutým na řídítka to Kawasaki prokaučovala. I proto mi nevadí má volba V1000, protože V1100 by to stejně nevyřešila.

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

21.11.2024 v 17:41 | Nahoru | #26

zahadnytajemny píše: Tak už je doma...posílám fotku, jak jsem slíbil ]


Super

1 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

15.12.2024 v 13:08 | Nahoru | #27
....když vidím, jak výrazněji se Honda nebála "odstranit" mouchy a modernizovat NT1100, je fakt škoda, že Kawasaki to u Versysu 1100 takto odflákla.

(reakce na) Versys 1100 x Versys 1000

17.12.2024 v 10:35 | Nahoru | #28
zahadnytajemny> entéčku pořád chybí malá palubní přihrádka na uložení mobilu ( protože dealeři chtějí něco vydělat prodejem ošklivých tankbagů s magnety s logem HOnda) a zůstala mu idiotským způsobem řešená USB zásuvka, která je příliš mělká, vidlice datových USB kabelů jsou příliš dlouhé a po zapojení je problém nasadit na otvor vodotěsnou gumovou ucpávku....někteří koumáci proto vyříznou do ucpávky otvor nebo jí nenasazují

1 reakcí na tento příspěvek Versys 1100 x Versys 1000

26.4.2025 v 14:39 | Nahoru | #29
Už jste někdo měli možnost vyzkoušet Versys 1100 a srovnat ho s Versysem 1000? Hlavně myslím reálný pocit z rozdílu výkonu motorů. Zítra jedu se svým Versysem 1000 na první garančku po 1000 km, chtěl si při čekání vyzkoušet 1100, ale ještě není k předváděčce k dispozici (není zajetý a pojištěný). Dle testů a názorů na videu jde rozdíl výkonu poznat, ale zase ne tolik, aby to byl důvod k přechodu z 1000 na 1100. Papírově dle údajů výrobce by měl být nárůst výkonu a točivého momentu cca 10% (V1100 135/112 a V1000 120/102), ale dle reálných grafů skutečně změřených výkonů "tzv. na brzdě" (zdroj internet) je to však méně...cca 7% ve výkonu a 2% krouťáku (V1100 124,84 koní 77,46 ft-lb (105,02 Nm) krouťák x V1000 116,62 koní 76,06 ft-lb (103,12 Nm) krouťák. Podle jiného testu naměŕili V1100 130.2 koní (rozdíl 11%) a 78,62 (106.59 Nm) (rozdíl 3%).
Mám v plánu ten reálný pocit rozdílu co nejdřív sám vyzkoušet.

Naposledy editováno 27.04.2025 11:18:33

Versys 1100 x Versys 1000

26.4.2025 v 18:42 | Nahoru | #30
OK takže to zhrniem: prešiel si na motorku o 50 koní výkonnejšiu než si mal pred rokom. Teraz riešiš YT videá, displej a špekuluješ či 1100 náhodou nie je lepšia než minuloročný model na ktorom si ušetril 65.000 Kč
Chápem, že pre kľud duše chceš vyskúšať aj tú inovovanú, tiež som si po kúpe svojej musel čosi overiť. Ale motorka je na jazdenie a nie na premeriavanie si pipíkov
Začala sezóna, hor sa na silnice a nie tam po salónoch riešiť nezmysly
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek

TOPlist