
1 reakcí na tento příspěvek cfmoto 800NK
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK


Sice mám teprve nyní přes 1000km, ale mouchy jsou a pak chci řešit doplňky, mnohé jistě zbytečné, k dispo jen na aliexpress. Díky.
2 reakcí na tento příspěvek cfmoto 800NK
Zlati píše: Gahan37> Nejde mi o bežně dostupné informace, myslím, že téměř všechny jsou k dispozici, ale o podrobnější analýzu a získané poznatky, zkušenosti.
Sice mám teprve nyní přes 1000km, ale mouchy jsou a pak chci řešit doplňky, mnohé jistě zbytečné, k dispo jen na aliexpress. Díky.
Tak pripadne mouchy se oceni urcite i tady a nejen majitele ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK
Zlati píše: Gahan37> mouchy jsou a pak chci řešit doplňky, mnohé jistě zbytečné, k dispo jen na aliexpress. Díky.
puffybodie píše: Tak pripadne mouchy se oceni urcite i tady a nejen majitele ne?
Mouchy? Pořádné masařky, jako na čerstvě položeném psím lejnu

Doplňková výbava kde jinde než z aliexpressu? Je to tak nějak logicé dávat na motorku věci stejné úrovně kvality. A hlavně, snad si nemyslíš že na motorky které se prodávají v podstatě jen na území bývalého "východního bloku" začnou něco vyrábět renomovaní výrobci? (někdo jako jsou Halvarssons a Rukka v hadrech) Navíc když se jedná o sezóní záležitost.




Naposledy editováno 29.07.2024 22:05:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK
bazin. píše: Mouchy? Pořádné masařky, jako na čerstvě položeném psím lejnu
Můžeš to prosím nějak podložit?? Aby nezůstalo jen u textu na internetu.

capo56 píše: https://www.motorkari.cz/tema/?t=232813
Sám ji nemám, jen jsem zkoušel a zvažuji Advanced....
Tvého tématu jsem si všimla, později, ale stejně tam nemohu nicmoc napsat.
Odpověď na otázku č.6) 14.8. uvidíme, bude, ale já rozdíl zřejmě ani nepoznám.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK
bazin. píše: Mouchy? Pořádné masařky, jako na čerstvě položeném psím lejnu
Zlati píše: Můžeš to prosím nějak podložit?? Aby nezůstalo jen u textu na internetu.
Za dvě-tři-čtyři sezóny tě bude svrbět ruka že bys chtěla vyzkoušet jezdit i jinou motorku (sportovnější, cestovně-terénější, choppera, atd... prostě změna). Nebo přijde doba že motorkám odzvonilo (baby boom).
U naháčů dvouválců je velký výběr a tahle čína má kromě jiného i problém s nadváhou. Duke 790 o 20kg lehčí, CB750 Hornet a Tuono 660 o +-10kg lehčí, jen GSX-8S je na tom váhově přibližně stejně. I tříválcová MT-09 je o 20kg lehčí. Zkusila jsi jak se vodí MT-07, Trident 660 nebo Speed Triple 765? 20kg váhy je u těhle "prcků" strašně moc cítit.
Prodat tohle "vnadidlo na masařky" bude velký problém, nebo žádný problém s hodně velkým fifančním propadem. Pokud tomu za dva roky neslevíš jářku 100.000,-Kč bude z toho motorka na celý život.
Momentálně (od března do dneška) se trh s ojetinami téměř vůbec nehýbe. Prodat jetou motorku je dost velký problém a to se bavím o těch nečínských. Průpovídky prodávjících o tom kolik ho stála třeba jen při loňském nákupu už dnes u nikoho neobstojí. Zájem o jeté motorky je teď malý protože ubylo lidí které přetáhl nákup nových číňanů, tak jako tebe.
Nebýt tohohle zla koupila by jsi si lehce jetou SV650, ER-6N, MT-07, Shiver 750, Monster 696, atd... za dva roky v pohodě prodala a postoupila na MT-09, V-Stoma, kapotovanou silnici, nebo cokoliv jiného. Takhle zůstaneš u čínské mrdky nadosmrti nebo provaříš majlant při prodejí. Všechno kvůli hlupákům kteří se nechali zlákat momentálním "čajna moto-shooping boomem".
Já bych si taky nekoupil CFmoto nebo royal, ale taky bych si nekoupil strom, versys a další oblíbené cestaky.
Každý to má nějak nastavené….a jezdi to co mu vyhovuje. To ze něco neuznávám neznamená že je to špatné pro všechny okolo mě
Naposledy editováno 30.07.2024 12:38:27
mel jsem tu dve TL - svoje upravene, ktere ma s plnou nadrzi pod 190kg a "temer" seriove, o desitky kg tezsi motorka, ale snizena... kdybych ti zavazal oci a nechal te kus tlacit nebo popojet, vsadim se, ze reknes, ze lehci je ta snizena... sam jsem tomu neveril a sel obe motorky prevazit...
podobne jako kdyz jsem kdysi srovnaval sveho husaberga TE300 - s lehci SXF450 ... nejspis kazdej by pri jizde tipnul, ze ta 300 je lehci...
nechci tady nijak hajit cinske motorky, ale tvoje srovnavani na zaklade tabulkovych hmotnosti je mimo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK




assassin píše: bazin.> porad se tocis na te hmotnosti, ale geometrie a poloha teziste a rozlozeni hmoty udelaji pocitove vic... teda samo, pokud neni priorita zvedani motorky ze zeme.
V tom máš pravdu, ale já jsem tu, až na Shivera 750, vypsal motorky konstrukčně shodné - nádrž nad motorem, řidítka v klemách nad brýlema, výfuk pod kyvkou. Takže až na tu váhu žádné podstatné rozdíly.Aldamore73 píše: bazin.> Kde jsi přišel na to že MT09 je o 20kg lehčí. V garáži mi jedna MT09 stojí a váhové jsou úplně na stejnou MT 188KG vs NK 186kg - výbava sport bez tabletu. Asi tak. Jízdně nemůžeš moc srovnávat tříválec vs dvouválec a hlavně, jestli si někdy seděl na MT09 třeba r.v 2018 to byl kurňa ucukanej plyn, 2020 skoro to samý, 2022 a výš je to už lepší. A to se nebudu vyjadřovat než prodloužili zadní kyvku tak se to vlnilo jak had, malém ti to vyrazilo řídítka z ruky
MT-09 188kg pohotovostní, CF 800MT 186kg suchá. Tady je těch 20kg.
Jezdil jsem na r.v. 2016 a 2023, žádné cukání ani vlnění se nekonalo. Možná je to ale tím že jsem s tím víc jak 160km/hod nejezdil. Ve 180km/hod je to při tom motárdovém posezu už vyloženě o tom jak se na motorce udržet. Musí se dávat pozor na každičký pohyb a taková jízda mě nebaví. Do 140km/hod je s tím zábava, 160km/hod jen kátkodobě když potřebuješ "prchnout". Tak nějak jsem se na tom cítil vzhledem k mým schopnostem.
PS: Víc než délka kyvky mě sralo ovládání blinkrů, Který kokot vymyslel vypínání stejný stiskem jako zapnutí?
Naposledy editováno 30.07.2024 16:49:26
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK
bazin. píše: Prodat tohle "vnadidlo na masařky" bude velký problém, nebo žádný problém s hodně velkým fifančním propadem.
Na vše nebudu odpovídat, protože by následovala ledová sprcha rozporující vše co se zrovinka mně líbí a hodí, proto jsem si ji koupila.
Hádám to máme každý trochu jinak, váhy jsi přestřelil a nabídku vypsal takovou, se kterou bych si prostě nevybrala.
Vybírala jsem rok, takže žádné jé ta je pěkná tu chci... Vyzkoušela jsem jich pár, píšu to u své motky v profilu.
Neseděli mi stromci, ovšem nejvíc mi neseděl 800MT a Tuareg (no a to byl dlouho favorit), prostě autobus, jelikož jsem původně uvažovala o pseudoenduru, rychle mne to přešlo. Jediné co bych chtěla je KTM690enduro, ale snad za rok dva, jako druhou na chalupu. Donedávna jsem brousila pouze rekreačně úžasné KLR650 a XT660R+motard kola, právě díky nim jsem chtěla výše zníněné, ale překvapil mi jejich nárůst váhy.
Prioritou při mém výběru byla nová motka a hlavně 5let záruky, při mém nájezdu max.10tis. ročně naprostý ideál, střelit na konci záruky? Možná, uvidíme.
Neber mi z ní radost, nepovede se to nikomu.
Naposledy editováno 31.07.2024 13:51:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK
Zlati píše: ale překvapil mi jejich nárůst váhy.
Prioritou při mém výběru byla nová motka a hlavně 5let záruky, při mém nájezdu max.10tis. ročně naprostý ideál, střelit na konci záruky? Možná, uvidíme.
Neber mi z ní radost, nepovede se to nikomu.
To je ono, to reklamní zaklínadlo - nová motorka. A když v showroomu prodavač přidá větičku "čína jde nahoru" a "nedejte na řečí paní, čínské motorky jsou dnes už stejně spolehlivé jako ty západní" je průser dokonán. Barvičky, světýlka, mrkajíci display na palubce ...
Nové MT-07 a SV650 stojí stejně, váží o 20kg méně. SV650X má výborný posez když nechceš vyloženě ten cestovatelsko-motárdovský co mají téměř všechny naháči. Vyzkoušela jsi?
Kawasaki Z650 funglovka 175tis.Kč a 4 roky záruka. Rozměrově malá motorka, pro holku ja vyšitá. Vyzkoušela jsi?
Triumph Trident funglovka trošku dražší 208tisKč. Na tu sedneš a všechno je tam kde to čekáč, stupačky, řidítka, ovladače. Žádný kompromis netřeba. Vyzkoušela jsi?
Všechny mají o 10-15kw měně, ale ptám se poznáš to? Pokud ano, bude ti ten rozdíl výkonu reálně scházet?
A teď ještě váha, všechny zde uvedené važí cca o 20kg meně a to poznáš bez pardónu hned. Jako ženská víš co je to přibrat 5kg a tohle je 20kg.
Nebudu se omlouvat za zkaženou radost z nové motorky, to aby to pochopily i ostatní co to čtou a třeba ještě naštěstí nekoupily. Čína je zlo. Na západě jí prodej motorek nekvete, tak do toho šlape a bouhužel úspešně, tady u nás pořád ještě myšlenkové zaostalém východě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

bazin. píše: To je ono, to reklamní zaklínadlo - nová motorka. A když v showroomu prodavač přidá větičku "čína jde nahoru" a "nedejte na řečí paní, čínské motorky jsou dnes už stejně spolehlivé jako ty západní" je průser dokonán. Barvičky, světýlka, mrkajíci display na palubce ...
Jojo přes Lanškroun jsem musela v pátek večer, jako jediná možnost jak se dostat do Mor. Třebové, mohl jsi mi to vysvětlit osobně.


Ze showroomu ji nemám, jen přes eshop, ochotně přivezli.. Pak přesvědčili mne zkušenosti s tímto motorem v 800MT a 100tis. najetých mistrem Simou a redakční test.
Naposledy editováno 31.07.2024 09:50:34
capo56 píše: https://www.motorkari.cz/tema/?t=232813
Sám ji nemám, jen jsem zkoušel a zvažuji Advanced....
6) nechával někdo z vás po najetí nějakým km měnit sání a upravovat výkon v ThrottlePunks a má zkušenost ze srovnání?
Včera provedeno v ThrottlePunks při první záběhové prohlídce v 1086km, mapa upravena taktéž. Vyšší výkon je znát až v maximálních otáčkách, ale tam já chodím vyjimečně, takže kdo rád vytáčí na max přijde vhod. Pro sportovní účely na okruh asi, nebo jak poznamenal mechanik, účel je více praktický, ten molitanový filtr vydrží mohem víc, při jízdách v marastu a dešti se hned nezapráší a nezaplísní, lze jej jednoduše vyprat v jarové vodě, namazat a opětovně vrátit, úkon na 15min. Zvládne každý.




Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s CFMoto 800NK CFMOTO 800NK | capo56 | 1 | 23.7.2024 v 16:35 Krautkopf |