paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: cfmoto 800NK
Ahoj, jako majitelka bych byla moc ráda, kdybych ji mohla s někým podrobně probrat. Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek cfmoto 800NK

29.7.2024 v 10:12 | Nahoru | #1
Tenhle model tady dle databaze nikdo nemá, zkus FB nebo detailní info poskytne prodejce

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

29.7.2024 v 12:48 | Nahoru | #2
Gahan37> Nejde mi o bežně dostupné informace, myslím, že téměř všechny jsou k dispozici, ale o podrobnější analýzu a získané poznatky, zkušenosti.
Sice mám teprve nyní přes 1000km, ale mouchy jsou a pak chci řešit doplňky, mnohé jistě zbytečné, k dispo jen na aliexpress. Díky.

cfmoto 800NK

29.7.2024 v 13:06 | Nahoru | #3
Tak to mě zajímá, ta analýza , mouchy ….žena měla testovací jizdu na 800 advanced i sport….ale nechtěla to nakonec koupila jinou .

2 reakcí na tento příspěvek cfmoto 800NK

29.7.2024 v 13:11 | Nahoru | #4
https://www.motorkari.cz/tema/?t=232813
Sám ji nemám, jen jsem zkoušel a zvažuji Advanced....

(reakce na) cfmoto 800NK

29.7.2024 v 13:17 | Nahoru | #5

Zlati píše: Gahan37> Nejde mi o bežně dostupné informace, myslím, že téměř všechny jsou k dispozici, ale o podrobnější analýzu a získané poznatky, zkušenosti.
Sice mám teprve nyní přes 1000km, ale mouchy jsou a pak chci řešit doplňky, mnohé jistě zbytečné, k dispo jen na aliexpress. Díky.



Tak pripadne mouchy se oceni urcite i tady a nejen majitele ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

29.7.2024 v 14:06 | Nahoru | #6

Zlati píše: Gahan37> mouchy jsou a pak chci řešit doplňky, mnohé jistě zbytečné, k dispo jen na aliexpress. Díky.


puffybodie píše: Tak pripadne mouchy se oceni urcite i tady a nejen majitele ne?



Mouchy? Pořádné masařky, jako na čerstvě položeném psím lejnu

Doplňková výbava kde jinde než z aliexpressu? Je to tak nějak logicé dávat na motorku věci stejné úrovně kvality. A hlavně, snad si nemyslíš že na motorky které se prodávají v podstatě jen na území bývalého "východního bloku" začnou něco vyrábět renomovaní výrobci? (někdo jako jsou Halvarssons a Rukka v hadrech) Navíc když se jedná o sezóní záležitost.

(reakce na) cfmoto 800NK

29.7.2024 v 14:25 | Nahoru | #7
bazin.> Tak je to v segmentu značky novinka, tzn základní věci jako tankvak, heat grips nějaké padaky seženeš. A na zadek moto uchytit válec nebo větší bágl lze, na to nepotrebuješ Givi nebo Shad ani u “ renomovaných” značek

cfmoto 800NK

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2024 v 22:00 | Nahoru | #8
Tak přidám poznatky po 9000km. Mladá si ji vyhlédla, bez vyzkoušení jen osedlala kvůli výšce přeci jen má 160cm Já jsem zajel prvních 300km, dále už sama. První servis v 1000km, a jdeme na to. Jízdní vlastnosti super, podvozek fakt dobře nastavej, třeba oproti MT 09 krásně žehlí a i když se jede sportovněji tak fakt drží super. Jezdil jsem X desítek motorek ale fakt jsem byl překvapený. Naposled Tracer 900GT a ten podvozek ten motor nestíhá, strašně měkej, i když jsem dal předpětí na doraz tak furt se pohupoval, při ostřejší jízdě, u 800NK nic, kam nasměruju, tam jede . Jezdíme hodně Pezinskou Babu, přijedu tam na své ( Suzuki GSX-S 1000GT ) a půjčím si od mladé 800NK a to je jak na kole, supr, užívám si každou zatáčku. Má to svoje mouchy, lehce ucukaný plyn při nízkých otáčkách, ale kterej dvouvál s el. plynem to nemá. Zkoušel jsem KTM 790, 890 a je to dost podobný v nízkých otáčkách. Doplňky jen z Ali a to ochrana nádrže, jinak vše origo, není důvod to měnit. V 8000km nové gumy Metzeler Roadtec Z8 a za mě super, jízdní vlastnosti se jen zlepšili. Tak asi tak Olej v 8500km vyměněn, nebudu držet servis na 15tisic. Ročně dáme tak 13000km, teď jsme byli na Balkáně cca 3500km. Za mě supr moto s krásným designem a za fakt super peníze.

Naposledy editováno 29.07.2024 22:05:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

29.7.2024 v 22:18 | Nahoru | #9

bazin. píše: Mouchy? Pořádné masařky, jako na čerstvě položeném psím lejnu



Můžeš to prosím nějak podložit?? Aby nezůstalo jen u textu na internetu.

(reakce na) cfmoto 800NK

29.7.2024 v 22:22 | Nahoru | #10

Zlati píše: Můžeš to prosím nějak podložit?? Aby nezůstalo jen u textu na internetu.


Bažin jen provokuje

(reakce na) cfmoto 800NK

29.7.2024 v 22:39 | Nahoru | #11

capo56 píše: https://www.motorkari.cz/tema/?t=232813
Sám ji nemám, jen jsem zkoušel a zvažuji Advanced....



Tvého tématu jsem si všimla, později, ale stejně tam nemohu nicmoc napsat.
Odpověď na otázku č.6) 14.8. uvidíme, bude, ale já rozdíl zřejmě ani nepoznám.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

30.7.2024 v 11:39 | Nahoru | #12

bazin. píše: Mouchy? Pořádné masařky, jako na čerstvě položeném psím lejnu
Zlati píše: Můžeš to prosím nějak podložit?? Aby nezůstalo jen u textu na internetu.


Za dvě-tři-čtyři sezóny tě bude svrbět ruka že bys chtěla vyzkoušet jezdit i jinou motorku (sportovnější, cestovně-terénější, choppera, atd... prostě změna). Nebo přijde doba že motorkám odzvonilo (baby boom).
U naháčů dvouválců je velký výběr a tahle čína má kromě jiného i problém s nadváhou. Duke 790 o 20kg lehčí, CB750 Hornet a Tuono 660 o +-10kg lehčí, jen GSX-8S je na tom váhově přibližně stejně. I tříválcová MT-09 je o 20kg lehčí. Zkusila jsi jak se vodí MT-07, Trident 660 nebo Speed Triple 765? 20kg váhy je u těhle "prcků" strašně moc cítit.
Prodat tohle "vnadidlo na masařky" bude velký problém, nebo žádný problém s hodně velkým fifančním propadem. Pokud tomu za dva roky neslevíš jářku 100.000,-Kč bude z toho motorka na celý život.
Momentálně (od března do dneška) se trh s ojetinami téměř vůbec nehýbe. Prodat jetou motorku je dost velký problém a to se bavím o těch nečínských. Průpovídky prodávjících o tom kolik ho stála třeba jen při loňském nákupu už dnes u nikoho neobstojí. Zájem o jeté motorky je teď malý protože ubylo lidí které přetáhl nákup nových číňanů, tak jako tebe.

Nebýt tohohle zla koupila by jsi si lehce jetou SV650, ER-6N, MT-07, Shiver 750, Monster 696, atd... za dva roky v pohodě prodala a postoupila na MT-09, V-Stoma, kapotovanou silnici, nebo cokoliv jiného. Takhle zůstaneš u čínské mrdky nadosmrti nebo provaříš majlant při prodejí. Všechno kvůli hlupákům kteří se nechali zlákat momentálním "čajna moto-shooping boomem".

cfmoto 800NK

30.7.2024 v 12:36 | Nahoru | #13
Motorek je tolik, že koupit si novou nk800 není žádná tragédie. Dost lidí to má takhle spojené, protože takhle kupují i auta korejské, i čínské výroby. Ale ono i F900XR má “ cinsky “ motor. A když tu motorku máš od nové 5-7 let je pak úplně jedno za kolik se proda, ta cena bude srovnatelná s cenou 15 let staré “ značkové “ motorky. I váha nk800 je +- stejná jako shiver 750 třeba a není to tak malý jako SV , ER, monster i Trident. Na všech jsem jel a není to až takový odskok. To možná pozna někdo, kdo má extra najeto. Začátečník je +- štastnej na všem co mu sedne.
Já bych si taky nekoupil CFmoto nebo royal, ale taky bych si nekoupil strom, versys a další oblíbené cestaky.
Každý to má nějak nastavené….a jezdi to co mu vyhovuje. To ze něco neuznávám neznamená že je to špatné pro všechny okolo mě

Naposledy editováno 30.07.2024 12:38:27

(reakce na) cfmoto 800NK

30.7.2024 v 12:46 | Nahoru | #14
bazin.> porad se tocis na te hmotnosti, ale geometrie a poloha teziste a rozlozeni hmoty udelaji pocitove vic... teda samo, pokud neni priorita zvedani motorky ze zeme.

mel jsem tu dve TL - svoje upravene, ktere ma s plnou nadrzi pod 190kg a "temer" seriove, o desitky kg tezsi motorka, ale snizena... kdybych ti zavazal oci a nechal te kus tlacit nebo popojet, vsadim se, ze reknes, ze lehci je ta snizena... sam jsem tomu neveril a sel obe motorky prevazit...

podobne jako kdyz jsem kdysi srovnaval sveho husaberga TE300 - s lehci SXF450 ... nejspis kazdej by pri jizde tipnul, ze ta 300 je lehci...

nechci tady nijak hajit cinske motorky, ale tvoje srovnavani na zaklade tabulkovych hmotnosti je mimo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

30.7.2024 v 14:11 | Nahoru | #15
bazin.> Kde jsi přišel na to že MT09 je o 20kg lehčí. V garáži mi jedna MT09 stojí a váhové jsou úplně na stejnou MT 188KG vs NK 186kg - výbava sport bez tabletu. Asi tak. Jízdně nemůžeš moc srovnávat tříválec vs dvouválec a hlavně, jestli si někdy seděl na MT09 třeba r.v 2018 to byl kurňa ucukanej plyn, 2020 skoro to samý, 2022 a výš je to už lepší. A to se nebudu vyjadřovat než prodloužili zadní kyvku tak se to vlnilo jak had, malém ti to vyrazilo řídítka z ruky

(reakce na) cfmoto 800NK

30.7.2024 v 16:41 | Nahoru | #16

assassin píše: bazin.> porad se tocis na te hmotnosti, ale geometrie a poloha teziste a rozlozeni hmoty udelaji pocitove vic... teda samo, pokud neni priorita zvedani motorky ze zeme.

V tom máš pravdu, ale já jsem tu, až na Shivera 750, vypsal motorky konstrukčně shodné - nádrž nad motorem, řidítka v klemách nad brýlema, výfuk pod kyvkou. Takže až na tu váhu žádné podstatné rozdíly.

Aldamore73 píše: bazin.> Kde jsi přišel na to že MT09 je o 20kg lehčí. V garáži mi jedna MT09 stojí a váhové jsou úplně na stejnou MT 188KG vs NK 186kg - výbava sport bez tabletu. Asi tak. Jízdně nemůžeš moc srovnávat tříválec vs dvouválec a hlavně, jestli si někdy seděl na MT09 třeba r.v 2018 to byl kurňa ucukanej plyn, 2020 skoro to samý, 2022 a výš je to už lepší. A to se nebudu vyjadřovat než prodloužili zadní kyvku tak se to vlnilo jak had, malém ti to vyrazilo řídítka z ruky


MT-09 188kg pohotovostní, CF 800MT 186kg suchá. Tady je těch 20kg.
Jezdil jsem na r.v. 2016 a 2023, žádné cukání ani vlnění se nekonalo. Možná je to ale tím že jsem s tím víc jak 160km/hod nejezdil. Ve 180km/hod je to při tom motárdovém posezu už vyloženě o tom jak se na motorce udržet. Musí se dávat pozor na každičký pohyb a taková jízda mě nebaví. Do 140km/hod je s tím zábava, 160km/hod jen kátkodobě když potřebuješ "prchnout". Tak nějak jsem se na tom cítil vzhledem k mým schopnostem.

PS: Víc než délka kyvky mě sralo ovládání blinkrů, Který kokot vymyslel vypínání stejný stiskem jako zapnutí?

Naposledy editováno 30.07.2024 16:49:26

(reakce na) cfmoto 800NK

30.7.2024 v 19:05 | Nahoru | #17
Zlati> zkusil bych to spis na nejake facebookove skupine venovane cfmoto a nebo nk800.. tady vam z toho udelaj akorat guláš..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

30.7.2024 v 22:04 | Nahoru | #18

bazin. píše: Prodat tohle "vnadidlo na masařky" bude velký problém, nebo žádný problém s hodně velkým fifančním propadem.



Na vše nebudu odpovídat, protože by následovala ledová sprcha rozporující vše co se zrovinka mně líbí a hodí, proto jsem si ji koupila.
Hádám to máme každý trochu jinak, váhy jsi přestřelil a nabídku vypsal takovou, se kterou bych si prostě nevybrala.
Vybírala jsem rok, takže žádné jé ta je pěkná tu chci... Vyzkoušela jsem jich pár, píšu to u své motky v profilu.
Neseděli mi stromci, ovšem nejvíc mi neseděl 800MT a Tuareg (no a to byl dlouho favorit), prostě autobus, jelikož jsem původně uvažovala o pseudoenduru, rychle mne to přešlo. Jediné co bych chtěla je KTM690enduro, ale snad za rok dva, jako druhou na chalupu. Donedávna jsem brousila pouze rekreačně úžasné KLR650 a XT660R+motard kola, právě díky nim jsem chtěla výše zníněné, ale překvapil mi jejich nárůst váhy.
Prioritou při mém výběru byla nová motka a hlavně 5let záruky, při mém nájezdu max.10tis. ročně naprostý ideál, střelit na konci záruky? Možná, uvidíme.
Neber mi z ní radost, nepovede se to nikomu.

Naposledy editováno 31.07.2024 13:51:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

31.7.2024 v 07:56 | Nahoru | #19

Zlati píše: ale překvapil mi jejich nárůst váhy.
Prioritou při mém výběru byla nová motka a hlavně 5let záruky, při mém nájezdu max.10tis. ročně naprostý ideál, střelit na konci záruky? Možná, uvidíme.
Neber mi z ní radost, nepovede se to nikomu.


To je ono, to reklamní zaklínadlo - nová motorka. A když v showroomu prodavač přidá větičku "čína jde nahoru" a "nedejte na řečí paní, čínské motorky jsou dnes už stejně spolehlivé jako ty západní" je průser dokonán. Barvičky, světýlka, mrkajíci display na palubce ...

Nové MT-07 a SV650 stojí stejně, váží o 20kg méně. SV650X má výborný posez když nechceš vyloženě ten cestovatelsko-motárdovský co mají téměř všechny naháči. Vyzkoušela jsi?
Kawasaki Z650 funglovka 175tis.Kč a 4 roky záruka. Rozměrově malá motorka, pro holku ja vyšitá. Vyzkoušela jsi?
Triumph Trident funglovka trošku dražší 208tisKč. Na tu sedneš a všechno je tam kde to čekáč, stupačky, řidítka, ovladače. Žádný kompromis netřeba. Vyzkoušela jsi?
Všechny mají o 10-15kw měně, ale ptám se poznáš to? Pokud ano, bude ti ten rozdíl výkonu reálně scházet?
A teď ještě váha, všechny zde uvedené važí cca o 20kg meně a to poznáš bez pardónu hned. Jako ženská víš co je to přibrat 5kg a tohle je 20kg.

Nebudu se omlouvat za zkaženou radost z nové motorky, to aby to pochopily i ostatní co to čtou a třeba ještě naštěstí nekoupily. Čína je zlo. Na západě jí prodej motorek nekvete, tak do toho šlape a bouhužel úspešně, tady u nás pořád ještě myšlenkové zaostalém východě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

31.7.2024 v 07:57 | Nahoru | #20
Zlati> Jeho si opravdu moc vsimat nemusis. Rychle se tu proslavil Nehlede na to, ze neumi ani cist technicke udaje jak na strankach vyrobce nebo i tady v ramci testu a pohotovostni zamenuje za suchou. Z tech dvou bych taky kupoval spise CFMoto, ale ja sel do XSR 900 noveho, ten trival je proste uplne jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cfmoto 800NK

31.7.2024 v 08:09 | Nahoru | #21
puffybodie> Nesmíš tupě uvěřit všemu co se v tech. údajích napíše. 186kg je chybně, dost možná záměrně chybně, zapsáno v kolonce pohotovostní. I když je to váha suchá.

(reakce na) cfmoto 800NK

31.7.2024 v 08:22 | Nahoru | #22
bazin.> Je treba si taky zjistit, ze to v podstate je Duke 790 a ne rozpoctovka jako 650NK. Taky se treba podivat na zapade u prodejcu (tam kde se to neprodava vubec......), ze sucha je 175 a mokra 186 pro standard a 189 pro advanced. Taky verim, ze vis, ze spousta vyrobcu vcetne japonskych tyto mokre hmotnosti uvadi s polovinou nadrze a to je i pripad CFMoto, takze s plnou uplne je pak pro standard hmotnost 192 a pro advanced 195. Coz jaksi neni rozdil tebou zminovanych 20kg, ze ano A neboj, narozdil od tebe jini uz to na vahu vzali. Muzes si to najit i na YouTube

cfmoto 800NK

Skvělá odpověď, děkuji! 31.7.2024 v 09:26 | Nahoru | #23
Vyzkoušel jsem ji protože se mi celkem dost líbila a protože jsem chtěl konečně vyzkoušet něco od CF Moto. Jede se na ní moc pěkně, dojem je celkově veskrze pozitivní, zvlášť když jsem chtěl něco na mé relativně obyčejné ježdění. Podvozek absolutně bez problémů, na sedačce jsem nestrávil dost času, abych mohl říct, jestli bude nepohodlná. Dost dlouho jsem přemýšlel o koupi. Nakonec jsem se rozhodl ještě rok počkat ze dvou důvodů: mám KTM 890 a ten motor je chováním velmi podobný (dole trochu nervózní, láká do otáček, kde se uklidní, táhne pořád) takže bych měl, s lehkou nadsázkou, dvě motorky se stejným motorem. Druhý důvod byl, že čekám na ten tříválec. Nk 800 na mne udělal opravdu příjemný dojem a vůbec bych se jí nebál.

(reakce na) cfmoto 800NK

31.7.2024 v 09:48 | Nahoru | #24

bazin. píše: To je ono, to reklamní zaklínadlo - nová motorka. A když v showroomu prodavač přidá větičku "čína jde nahoru" a "nedejte na řečí paní, čínské motorky jsou dnes už stejně spolehlivé jako ty západní" je průser dokonán. Barvičky, světýlka, mrkajíci display na palubce ...


Jojo přes Lanškroun jsem musela v pátek večer, jako jediná možnost jak se dostat do Mor. Třebové, mohl jsi mi to vysvětlit osobně.
Ze showroomu ji nemám, jen přes eshop, ochotně přivezli.. Pak přesvědčili mne zkušenosti s tímto motorem v 800MT a 100tis. najetých mistrem Simou a redakční test.

Naposledy editováno 31.07.2024 09:50:34

(reakce na) cfmoto 800NK

15.8.2024 v 08:50 | Nahoru | #25

capo56 píše: https://www.motorkari.cz/tema/?t=232813
Sám ji nemám, jen jsem zkoušel a zvažuji Advanced....
6) nechával někdo z vás po najetí nějakým km měnit sání a upravovat výkon v ThrottlePunks a má zkušenost ze srovnání?



Včera provedeno v ThrottlePunks při první záběhové prohlídce v 1086km, mapa upravena taktéž. Vyšší výkon je znát až v maximálních otáčkách, ale tam já chodím vyjimečně, takže kdo rád vytáčí na max přijde vhod. Pro sportovní účely na okruh asi, nebo jak poznamenal mechanik, účel je více praktický, ten molitanový filtr vydrží mohem víc, při jízdách v marastu a dešti se hned nezapráší a nezaplísní, lze jej jednoduše vyprat v jarové vodě, namazat a opětovně vrátit, úkon na 15min. Zvládne každý.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s CFMoto 800NK CFMOTO 800NK capo56 1 23.7.2024 v 16:35 Krautkopf

TOPlist