paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000
Ahoj, řeším problém s kawou zxr 750 H2, nikde jsem podobné téma tady nenašel, tak pokud bude vadit, smažu.

Začnu asi tím, že jsem koupil motorku nepojízdnou v neznámém stavu - původní majitel měl od překupníka na díly, ale nakonec z ní nic nepoužil, tak ji prodal značně pod cenou.

Oživování jsem začal vyčištěním karburátorů v ultrazvuku, výměnou jehlových ventilů a následném nastavení hladin. Karburátor je v továrním stavu dle manuálu, jediné, čím se liší, tak jsou hlavní trysky, místo 128 jsou tam 130, ale to bude asi tím, že je tam jiná koncovka výfuku. Trysky jsem i měřil, membrány měkké bez děr. Celkově jsem nad karburátorem strávil asi měsíc času, 80x rozebral a znovu složil, několikrát se ujistil, jestli jsou průchozí všechny kanálky atd.. vše ok.
Problém je, že motorka nemá výkon a pokud nevysroubuju pilota na nesmyslné 3,5 otáčky, tak jede víceméně jenom na sytič, bez toho zdechne. Střílí do karburátoru i do výfuku. Když se mi podařilo volnoběh (i se synchronizaci na budíky) nějak seštelovat a kousek jsem ji projel (7 km), tak i se startováním v garáži na sytič ( dohromady max 15 minut) mi to sežralo všech 5 litru benzinu, co jsem tam nalél. Jo, dával jsem tomu pokouřit a jel spíše na jedničku a dvojku ve vysokých otáčkách, ale spíš z důvodu testování, dovedu si představit dávat tomu větší čočku.
Hlavní problém je, že je jí nechce přes 5000 otáček, jenom když přicpu airbox rukou, to to pak vytočit jde. Při testovací jízdě to nějak vytočit šlo, ale znatelně se to hádalo od tech cca 5 tisíc otáček, navíc mi přišlo, že to má malý výkon.
Tlaky válců jsem měřil na studeném motoru před projížďkou byly v rozmezí 12,5-13,5 baru. Ventilové vůle všechny v pořádku, jenom na jednom ventilů byly hraniční u horní tolerance. Ze začátku mi to jelo na 3 válce, až jsem zjistil, že netěsní dosedací plocha mezi hlavou a přírubou 4.karburátoru. Ztrhnul jsem vytlačenou hranku u závitu a podlepil silikonem pro jistotu všechny 4 příruby a ověřil si těsnost přírub tak, že jsem nasadil hadičku na díru v prirube pro seřízení podtlaků a vstup pro karburátor ucpal rukou a do hadičky foukl. Dokonce jsem do přírub i foukal pusou přímo do vstupu pro karburátor, abych vyloučil, že to fouká před tu záslepku na pripojeni podtlaků. Příruby těsní, nejsou ani nikde popraskané.
Přesto se ale motorka chová, jakoby si někde přidávala falešný vzduch. Zkoušel jsem za chodu motoru stříkat na příruby čistič brzd. Prvních pár sekund nic a pak se otáčky zvýšily cca o 500. Tak jsem si myslel, že to podsává ještě v místě, kde se spojuje karburátor s přírubou, tam kde je ta spona. Která byla ale dotažena na max (!). Když jsem zkoušel točit s klikou startérem pomalu, nebo golou, jde slyšet syčení, tak jsem se podíval na sací ventily a jdou od nich bublinky. Je tohle normální? A jak je možné, že jsem naměřil tak dobré tlaky?
Moje teorie je, že motor podsává přes netesnici ventily a gufera ventilů, viz experiment s čističem brzd. Že by se čistič dostal přes ventilové víko přes těsnění, které není bůhvíjak těsné. Když jsem totiž foukal do hadičky připojené k přirubě, bylo při dotazenem ventilovým víku vidět, jak od něho jdou taky malé bublinky. Nebylo to moc, ale vidět to bylo. Mám i video, kde jsou vidět bublinky od ventilu, tak snad se mi ho podaří nějak připojit ?
Díky za konstruktivní odpovědi, motorku jsem koupil jako projekt, který prostě potřebuje péči, na ježdění mám druhou, takže s touhle se tak nějak hraju, protože mě to baví. I když by se to teda už mohlo někam posunout a mohl by aspoň ten motor šlapat jak má, ať se můžu hrát s plastama a ostatníma věcma. Tak snad mi někdo poradí ? díky
Odkaz na video https://youtube.com...?si=btryjqw1yPzk3dyK
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 07:17 | Nahoru | #1
Začni tím, že ty piloty nebudeš povolovat, ale utahovat, protože povolováním ochuzuješ. Ne, není to fuel pilot, je to air pilot.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 08:21 | Nahoru | #2
Tam jsem zkoušel všechny možné nastavení od 1 až po 3,5 otáčky, v manuálu je 1 a 3/4 otáčky, lépe se to chovalo spíš při víc povoleném šroubu.

Naposledy editováno 20.05.2024 08:31:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 08:48 | Nahoru | #3

Kohlstein píše: Začni tím, že ty piloty nebudeš povolovat, ale utahovat, protože povolováním ochuzuješ. Ne, není to fuel pilot, je to air pilot .



Určitě?


Tak nebo tak by piloty ovlivňovaly jen volnoběh a malé otevření klapky, třeba do 3-4tis otáček. Tohle podle popisu spíš vypadá, jako by tam nešel benzín, ale to pak nechápu kam mohlo zmizet těch pět litrů.

Karbce když jsi dával do ultrazvuku, dávals je tam vcelku, nebo jsi je rozebíral na jednotlivý?

Hladiny jsou OK? Pumpa/solenoid (pokud má) je ok? Pokud nemá a má to podtlakový kohout, neteče přes něj tím podtlakovým šlauchem benzín do motoru? Ty trysky by takový rozdíl asi neudělaly si myslím, otázka je co všechno je tam rozmrdaný - u různých těch kitů se i vrtaly šoupátka a tak.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 09:05 | Nahoru | #4
Benzín tam teče, je to přes pumpu. Relé spína pumpu jenom za chodu motoru, ne jako třeba na fazerovi při otočením klíčkem. Proto jsem před každým startováním na konektor pumpy napojil drátky z baterky, aby doplnila hladinu do plna, dokud jehlové ventily nezavřou. Hladiny jsem serizoval tak, že jsem si změřil úhel přírub a udělal si že dřeva přípravek, na který jsem karburátory dal, aby měly stejný úhel jako v motoru. Měřeno tenkou infuzní hadičkou a Benzín do karbců doplňován pumpou, dokud nezastavila. Jediná anomálie, co jsem našel, je výška plováků, která je při nastavení hladiny na 5 mm od rysky asi 17 mm, podle manuálu má být 13 +- 2. Jinými slovy - při stejné hladině s novýma jehlama je výška plováků o cca 4 mm větší. Jako směrodatnou ale beru výšku hladiny paliva, protože nové jehlové ventily, můžou mít tvrdší pružinku a uzavřít později atd. - klidně mě opravte, jestli to tak neni.
Benzín do motoru neteče, hladina oleje je pořád na stejném místě.
Jinak jak říkám, karburátor není nijak upravený žádným kitem, trysky (až na ty hlavní) jsou podle manuálu, jehly taky.
Co to syčení ventilů? Je to normální? A proč jsem naměřil 13,5 baru?

Naposledy editováno 20.05.2024 09:09:46

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 13:13 | Nahoru | #5
Máš dobře rozvody a není vytahany rozvodový řetěz ?

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 13:37 | Nahoru | #6
Rozvody jsem kontroloval podle manuálu, od rysky na výfukové vačce spočítal články řetězu a tuším že to byl 33. článek, který má sedět na rysce sací vačky. Takže asi ano. Jinak napínák bych řekl, že je tak v půlce. Musel jsem ho hodně stáhnout, když jsem ho tam vracel.
Funguje vám ten odkaz na video? Nikdo se mi k němu zatím nevyjádřil
A ještě dodám, svíčkama to není, ty jsem přehazoval do fazera a tam chytly jak nic. Jsou docela dost černé. Cívky jsem proměřoval multimetrem, odpor mají lehce nad, ale někde v návodu na YouTube bylo napsané, že odpor lehce nad nezpůsobí žádné problémy.
Zkusil jsem cívky i prohodit mezi sebou a taky beze změny. Zapojeny jsou podle schématu správně.

Naposledy editováno 20.05.2024 13:45:58

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 14:45 | Nahoru | #7
Rozvody musí sedět ryska na klice s ryskama na vačkách.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 14:59 | Nahoru | #8
Sedělo, dole jsem otočil a klikou na tu rysku TDC a nahoře seděly rysky na počet zubů. Klidně na to ještě dnes mrknu a hodím sem fotky, ale řekl bych, že je to ok.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 17:12 | Nahoru | #9
Tak pak už jedině strihly klinek na zapalku

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 17:23 | Nahoru | #10
A kde to najdu? Tam je alternátor hnaný přes řemen. Střihlý klínek jsem řešil naposledy na MZ 150. Jo a ještě jsem zapomněl zmínit, že motorka nedobiji. Jinak ale baterka.je nová a všechny testy byly dělané, když byla baterka nabitá. A co ty bublinky, co jdou přes ventily? To je v pořádku?

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 18:00 | Nahoru | #11
To dobijeni mne taky napadlo. Bublinky by jít neměly.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 18:08 | Nahoru | #12
Tak nevím, má někdo nějak typ poslední záchrany, čím by to mohlo být, než sundám hlavu? Jenom připomínám symptomy: nejde vytočit na víc než 5000 pokud nepřicpu airbox rukou, žere 100/100, střílí do karburátoru i do výfuku, jakoby někde podsávala, když přidám prudce plyn tak se dusí. A jak je možné, že tlaky válců byly 13,5 baru, když přes ventily jsou bublinky.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 18:39 | Nahoru | #13
No ventily by jistě bublinky pouštět neměli.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

Skvělá odpověď, děkuji! 20.5.2024 v 20:34 | Nahoru | #14
Hovnotsuts: Podle toho co píšeš mi přijde že se ti spíš ulejvá...Kdyby přisávala, tak ti otáčky spíš vyletí nahoru...I ta zadehtovaná svíčka by tomu odpovídala...Ty trysky jsi nezkoušel dát menší podle manuálu? Ono u takový babičky vracet vše na tovární nastavení nemusí dost dobře fungovat...btw. co máš za manuál, Haynes předpokládám?
Jinak doporučuju napsat o radu uživateli mischa638 nebo stevee viz. skupina

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 21:41 | Nahoru | #15
Trysky jsem nezkoušel dávat původní, ale ono by to asi neudělalo takový rozdíl, ty dvě setiny, ne? Předpokládám, že tam ty 130 někdo dal přede mnou kvůli té koncovce výfuku, co je tam. Manuál mám haynes, jiný jsem na internetu nesehnal.
Jako pochopil bych, kdyby to mělo v určitém pásmu nějakou díru ve výkonu, ale tohle je úplně jiné kafe napadlo mě i, jestli nejsou ty hlavní trysky na prasáka převratné, tak jsem je měřil a jsou to fakt 130.
Kontroloval jsem dneska ty rozvody podle manuálu a sedí to, přiložím, viz fotka. Mezi ryskama je 37 zubů, přesně podle manuálu.
A ještě jsem teda dneska udělal experiment, jestli to nepřisává na přirubě u spony. Když jsem na motorce dával do přírub karburátory poprvé, šlo to velmi těžko. Po nekonečném sundávání karbců tam a zpět se příruby asi lehce roztáhly, protože to jde už celkem snadno. Tak jsem oblepil hrdla karburátorů izolační páskou, tím se jejich průměr zvenku zvětšil o cca milimetr a hlavně tak vznikl povrch, který k přírubám snadno přilne. Jako sichr jsem to ještě ,,namazal" jarovou vodou, která když vyschne, tak povrchy jakoby přilepí.... Ale výsledek pořád stejný, spony dotažené na max a chová se furt stejně. Tak nevím no.
Jinak díky za radu, hned jim napíšu.

Naposledy editováno 20.05.2024 21:44:46

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 22:06 | Nahoru | #16

FiZzeR píše: Určitě?


Minimálně se to tak jmenuje. Nicméně přiznávám, že jsem se na to ráno mrknul velmi zběžně a že ten air pilot je na velmi nepravděpodobném místě, aby tak i fungoval.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 22:16 | Nahoru | #17
To bude nejspíš jenom proto, že má partsdepot nějakou šablonu, podle které tam díly zadává. Jinak v manuálu je to prostě pilot screw. I na YouTube jsem někde viděl, že u těchto keihinů cvk se směs obohacuje vyšroubováním.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 22:21 | Nahoru | #18
Přidám schéma volnoběžného okruhu pro Keihin FCR. Ultrazvuk není všemocný a pokud není v pořádku volnoběžná tryska včetně jejího směšovacího komínku, přívod vzduchu a vyústění kanálků pod hranou škrticí klapky (na obrázku pod hranou šoupátka) a za škrticí klapkou, tak se to těžko seřizuje. V případě čtyřválce, když je každý karburátor jinak rozhašený, to nemusí jít vůbec.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 22:38 | Nahoru | #19
No když to tady tak čtu, řekl bych většinou je rovnice vysoká spotřeba + nejde vytočit = membrány v karbcich!
Díval jsi se pořádně? Pokud to stalo delší dobu, myslím že bude po nich.

Co podtlaky, dával jsi nové?

To štelování hladiny se mi taky nějak nezdá. Já teda vždy otočil karburátory vzhůru a měřil vzdálenost bříška plováku od těla karburátoru.


Vyšroubováním vzdušniku směs ochuzuješ(pouštíš víc vzduchu).

Tady jsem něco našel.

Naposledy editováno 20.05.2024 22:57:20

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 22:50 | Nahoru | #20
Jsem asi linej to nejak vic studovat, ale pocitam, ze kohlstein sem dava fcr jen pro ilustraci a ta vec ma klasicky podtlakem rizene karbce… podle popisu to vypada, ze se neotviraji soupatka tzn nakej problem v membranach respektive neni podtlak tam kde ma byt atd.. tezko na dalku soudit…

Bez airboxu je videt jestli se otviraji kdyz motor roztocis na neutral a kdo nekdy ladil karbce tak pozna, jestli se soupatka vraci jak maji ikdyz je prizvednes prstem skrz difuzor… nasledne ladeni bohatosti pres nejake otacky sroubu v manualu atd …. V 21. Stoleti? Ja treba poznam prd, nasroubuju lambdu do vyfuku a vidim na displeji co se tam deje…

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

20.5.2024 v 23:29 | Nahoru | #21
@kohlstein
Volnoběžné kanálky jsem postříkal čističem brzd ve spreji a stříkalo to ze všech otvorů z kterých by mělo. Zítra ale zkusím klidně znovu. Klapky jsem synchronizoval tak, aby byly stejně otevřené, je tam 5 děr Kama proudí volnoběžná směs, tak jsem si to nastřeloval tak, aby každá klapka těsně byla těsně za první dírkou. Podrobnější synchro jsem dělal taky, na budíky, asi 3x, ale stejně když pohnu s pilotama, tak to synchro na budíky musím dělat znovu. A že jsem zkoušel těch poloh pilotů hodně. Zítra si teda zkusím tím sprejem ověřit průchodnost znovu, ale budu to dělat už po 3..

@ fueltank a assassin

Membrány mi přijdou, že jsou v pohodě. Jsou měkké a nemají žádné praskliny. Jedna membrána se zvedala míň , než ostatní, tak jsem na všechny dal trošku vazelíny v místě, kde mají dosedat do zapichu v tělesu karburstoru, aby správně dosedla. To pomohlo, zvedají se všechny. Ale problém pořád stejný, jakoby neměly podtlak, aby se zvedly úplně. Proto přemýšlím, jestli nemůže motor tahat falešný vzduch, přes gufera ventilů.
A s těma hladinama se přiznám, že to moc nechápu. Jak může být uvedená tolerance v manuálu 4 mm na výšku plováků, když je tolerance hladiny 2 mm? A ze zkušeností s nastavováním hladiny na tomto karbecu udělá 1 mm na plovaku klidně 2-3 mm na hladině. A ještě na závěr, když jsem měnil jehlové ventily, bez jakého kolik ohýbání plíšků plováků se výška plováků zvetsila o 3 mm, protože tourmax jehly jsou o něco delší asi.
Měnil podtlaky? Co to znamená? Myslíš hadičky, které spojují karburátory? Ty tam nemám, tady je to vyřešené tak, že na každé přirubě je záslepka, když ji oddelas, tak tam můžeš dát hadičku budíků na synchronizaci podtlaků.
Zítra klidně nafotim ty membrány.
Každopádně díky za rady
Na fotce jsou hodnoty karbců z manuálu.

Naposledy editováno 21.05.2024 10:12:08

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 11:52 | Nahoru | #22
Já měl takhle tmavé svíčky když jsem měl hladiny moc nízké, ve vysokých otáčkách to jelo jen na moment a pak hned otáčky klesly. Ale jak fungují tyhle karbce nevím, já mám Mikuni.

Naposledy editováno 21.05.2024 11:53:18

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 12:24 | Nahoru | #23
kdyby motor sal vzduch misto karbcem skrz gufera ventilu, tak jakoze odkud? z pod ventiloveho vika? a nasledne z oddechu motoru? je ti jasne, ze by to bralo s sebou spoustu oleje? a kourilo to? Navic jak by tuhle skutecnost ovlivnilo pricpani airboxu? a taky by ten motor byl chudej a tohle vypada spis na to ze je docela fest bohatej... ono do toho motoru jde docela dost vzduchu, kdyby dokazal projit guferama tak aby to melo vliv na slozeni smesi tak by tam snad gufera ani nesmela byt a uz ve voditkach silena vule...

aby se soupe spravne otviralo, musi byt pod membranou vetsi tlak nez nad membranou... to, ze je membrana samotna ok nestaci - jsi si jisty, ze jsou tyhle komory propojene tam kam maji a kanalky jsou pruchozi? ze vse tesni jak ma?

synchronizace atd nema pri plnem plynu skoro vliv, tzn jestli ti to nejede na full gas, nema smysl nejak slozite nastavovat sycnchro a volnobezny okruh... je potreba zjistit jestli tam nejde vzduch nebo palivo...

tohle se na dalku resi slozite, karbce jsou za me docela alchymie a vyzaduji cloveka s mnozstvim zkusenosti - to ja treba nemam, takze ja potrebuju na to pripojit "moderni" pristroje a zjistit co je spatne...

zajimave je, ze se do tehle diskuzi nezapojuji odbornici, co v jinych tematech vystupuji proti vstrikovani a vysvetluji jak karbec opravi kazdej blbec na cestach sroubovakem, zatimco FI s hromadou senzoru je jeden velky problem

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 13:08 | Nahoru | #24
No nevím, ten karburátor rozhodně není jednoduché zařízení, ten kdo to vymyslel musel mít fakt hodně pod čepici, všechny kanálky udělat tak, aby to správně fungovalo podtlak jde k membránám přes díry v šoupátku, a pak maji membrány jakoby odfuk do air boxu.
Zajímalo by mě, jestli není třeba nějaká souvislost mezi výškou těch plováků a hladinou paliva. I když na.puvodnich jehlových ventilech byla vzdálenost plováků 13 a nefungovalo to úplně stejně. Těžko říct, jestli je to chudé nebo bohaté, spíš se palivo se možná se vzduchem špatně mísí.

Naposledy editováno 21.05.2024 13:10:35

(reakce na) Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 15:04 | Nahoru | #25
Hovnotsuts> Měnil jsi jehlové ventily a máš problém. Může to spolu souviset. Zkus to s těmi starými.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 15:20 | Nahoru | #26
Se starýma byl stejný problém, 2 ventily propouštěly, tak jsem myslel, že to může být tím (propouštějící ventil - vysoká hladina - vysoká spotřeba a divné chování), ale nové ventily včetně seděl nepomohly. I když je pravda, že s těma starýma se mi to nějaký zázrakem jednou podařilo seřídit tak, že to aspoň jelo, při připojeném airboxu jsem to dokázal vytočit, až to bylo kompletně zahřáté a i drželo volnoběh. No ale výkon nic moc, hodně se to hádalo od tech 5000 a stejně to žralo tako tank.
Ještě dodám, že to žere na můj vkus moc i na volnoběh v garáži. Z těch 5 litrů celkem to sežralo asi 3 litry odhadem za těch 7 km jízdy. Zbytek motor vcucnul v garáži během startování a pokoušení se o vytočení. A benzín nikama neteče, dával jsem nové palivové hadice, protože staré hadice byly tak ztvrdlé, že se z nich staly trubky.
Dokázal by mi někdo poradit, jak může být na vzdálenost plováků od dělící roviny komory tolerována +-2 mm a hladina jenom +-1 mm? Viz screen manuálu v předchozím příspěvku.

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 17:12 | Nahoru | #27
To zkoušíš bez airboxu? To nikdy nebude správně fungovat. Jaký jsou tam karburátory?

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 18:12 | Nahoru | #28
Zkouším tak z 50% bez airboxu, abych viděl, jak se zvedají šoupátka. Nečekám, že to bude fungovat 100%, ale vytočit by to mělo jít. Sorry ale kvůli změně v nastavení pilotů o čtvrt otáčky nebudu montovat dolů a zase zpátky celý airbox, ty závity v hliníku nemají věčnou trvanlivost.
Jak to myslíš, jaké karburátory? Jestli myslíš označení karburátoru, tak je to Keihin CVK D38, spolu s velikostmi trysek, typy jehel atd jsem to posílal na screenu z manuálu pár příspěvků výš.

Naposledy editováno 21.05.2024 18:28:32

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 18:34 | Nahoru | #29
pilot byva na karbcich zespod ne? proc by se kvuli jeho serizovani musel sundavat airbox? karbec neni pristupny? ale zasadni rozdil to delat nebude...

jinak je celkem fuk jakou toleranci ma to ktere mereni, protoze kazde je jinak presne... plovaky jsou mene presne a meri se plus minus autobus, pokud dokazes merit hladinu, je stezejni tohle mereni a jakou pozici ma v tu chvili plovak je fuk...

Naposledy editováno 21.05.2024 18:42:56

Kawasaki zxr 750 h2- nejde vytočit přes 5000

21.5.2024 v 19:14 | Nahoru | #30
Musím sundat airbox, abych mohl sundat karbec, protože je tam přístup jak k penězům.. nahodim foto. Dalo by se to jedině úhlovým šrubovákem, ale ten nemám a u toho bych se bál, že bych nevěděl, o kolik jsem pootočil, protože na ty piloty není vidět, když je karburátor namontovaný. Ani ráčnu s bitem tam nepichnu... Ze stejného důvodu jsem si udělal i přípravek na měření hladin, protože karburátory jsou uložené pod úhlem a dělící rovina plovákové komory není rovnoběžná s hladinou. No prostě lahůdka..
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist