Cebo urcite spatna motorka neni, ale i ctvrtky maj neco do sebe. Jde jen o to, jestli dokazes motorku vyuzivat v oblastech, kdy je na ni jizda zabavna a neco ti da. Pokud budes trapit 250ku na dalnici, budes z toho nadsenej asi stejne, jako kdyz se budes chtit na goldwingu proplejtat ucpanou jizni spojkou.
Pokud si kluk jako buk a nedela ti problem zvednou dvestekilovou motorku, muze ti pripadat, ze nic neni lip ovladatelny nez cebo. Ale spousta lidi je se svoji schrankou na urovni, kdy oceni, ze ctvrtka ma o nejakych 40 kilo min nejen na zvedani padle motorky, ale i na manipulaci na miste a ovladatelnosti pri jizde. A je pomerne casty, ze lehkost, s jakou se tyhle "zacatecnicke stroje" vodi v zatackach, dokazi prijemne prekvapit i piloty navykle na mnohem ostrejsi motorky.
Kdyz si k tomu prictes fakt, ze ne kazdy prahne po vykonu, treba proto, ze nedokaze vyuzit ani potencial toho petikila, urcite maji i mensi motorky svoje nezastupitelne misto v radach pilotu. A to i pres jejich nevyhody, ktere vychazi z mensi rozsirenosti, vyssi ceny a faktu, ze touhu po ostrejsim motoru nevyresi otevreni na plny vykon.
CB 500 je nejdrazsi, do roku 97 (nebo 96?) ma vzadu taky buben. Plusem je nejvyssi vykon. Podvozek a brzdy prej dobry. U me ji vyradil predevsim vzhled, ikdyz uznavam ze je to individulani vec. Ty naroubovany plasty na nadrz pod kterejma je chladic, nechapu proc na tlumic vyfuku nedali aspon chromovanej plisek, kdyz ho tam ma i kdejakej cinskej skutr. Podle me je to jedna z nejosklivejsich motorek jaka jezdi (ale to individulani). Ve vyberu ji do posledni chvile zachranovalo ze ma nejlepsi motor (az na to ze to neni vzduchac...).
GS 500 se mi od prvniho pohledu libila. Oproti predchozim dvema ma pekne vzduchem chlazenej motor. Centralni tlumic vzadu. Jako ojetina je nejlevnejsi. Bezproblemova motorka (to vsak plati o vsech 3). Vykonove je nejslabsi, coz mi moc nevadi, sportovni jizde neholduju a na tom nahaci uz jizda nad 110 neni prijemna (na tuto rychlost se ale dostane velmi svizne, dal uz je to horsi...). Vyborny podvozek a brzdy. Kotouc vzadu ve vsech rocnicich, tady nekdo namitne ze buben vzadu to taky ubrzdi, ubrzdi, ale bubny vetsinou (hlavne u motorek co uz maj neco za sebou) brzdi ze bud nebrzdi, nebo zadni kolo zablokujou. Kotouc se zacatecnikovi mnohem lepe davkuje.
Mym pozadavkum nejlip vyhovelo GS a proto jsem se pro nej rozhodl.
Sakra to je zas roman... Omlouvam se vsem ktery to museli cely prelouskat
Edit: Musel jsem to rozdeli, jako jeden post se to nechtelo odeslat.
Naposledy editováno 17.04.2008 14:59:38
1. k nam se skrceny nevozily, nevim teda jak je to tedka v inzeratech, kolik jich bude
2. hrozne zalezi na zpusobu uskrceni. Nektery jsou skrceny nalitkem v prirube, to pak opravdu "boucha, kouri, netahne", hrozne to omezi rozsah pouzitelnejch otacek, asi do 4tis se nic nedeje a tak od 6tis se uz zas nic nedeje. Nektery GS byly skrceny dorazem plynu, s tim zkusenost nemam.
Jinak pokud jde o ovladatelnost a tak, tak mi ta motorka naprosto vyhovuje a nebrala bych jinou a po odskrceni (podle me..) dokonalost sama
Naposledy editováno 17.04.2008 15:20:23
Na to odskrceni (od predchoziho majitele) mam fakturu z autorizovanyho servisu. Material jsou tam jen trysky a pak nejaka ta hodina prace.