Naposledy editováno 02.04.2008 10:15:20
Ratlik>Nedávno, cca tak 3 týdny to tu bylo, někdo tu dával přímy odkaz na maníky ... měli tu konstrukci s přesným úhlem a šli jezdit, když spadneš, tak se jí nic nestalo ... nerad bych lhal, ale myslím, že to bylo někde i prezentováno na nějaké moto výstavě nebo na něčem podobmém ... snad to tu někdo přesněji doplní
na nákony teda nevím ale na výstavě byl trenážer na naučení nebo spíš vyzkoušení jízdy po zadním kole
martasRR>Ratlik>Nedávno, cca tak 3 týdny to tu bylo, někdo tu dával přímy odkaz na maníky ... měli tu konstrukci s přesným úhlem a šli jezdit, když spadneš, tak se jí nic nestalo ... nerad bych lhal, ale myslím, že to bylo někde i prezentováno na nějaké moto výstavě nebo na něčem podobmém ... snad to tu někdo přesněji doplní
na nákony teda nevím ale na výstavě byl trenážer na naučení nebo spíš vyzkoušení jízdy po zadním kole
no to ono nebylo, myslis to, jak tam byli pripoutane to eFko cerno bile a predni kolo mele chytle lanem ze? To ono neni ... ale bylo to tu ...
Naposledy editováno 02.04.2008 11:15:15
blackrace>da se nejak presne urcit kolik se muzu v zatacce naklonit ?? vceho se da vychazet? tak pro informaci mam gumy micahline pilot road 2 jestli vam to pomuze
Zahřeješ gumy,napáliš to do zatáčky,vysedneš,vystrčíš koleno,nakláníš a nakláníš,položíš to na koleno a jedeš.Výjezd ze zatáčky opačný postup.A to máš ještě moc moc rezervy než spadneš!!Záleží jak moc vysedneš a vystrčíš to koleno!A když spadneš tak si udělal chybu!
Aspon co se týkalo GS 500e tak sem jel jak říkáte a čekám kdy mě zadrhne stupačka a najednou odpor ale stupačka to nebyla, byl to onen zmiňovaný padací rám a toho byla moc velka plocha a zadek šel napřed a najednou sem už nebyl na motorce lol
Naposledy editováno 02.04.2008 13:22:31