globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nasartuju - chcípne (dakar)
 
31.3.2008 v 20:52
Je to studený. Nastartuju - běží deset vteřin - chcípne - znovu natočím - deset vteřin - chcípne - natočím - pohoda. Jako by za studena byly malý otáčky. Důvod? Mimochodem mám stříkačku. Kolik vlastně mají bejt volnoběžný otáčky?

Nasartuju - chcípne (dakar)

31.3.2008 v 20:53 | Nahoru | #1
stříkačka by si měla volnoběžný otáčky upravovat sama podle poměru lambda

Nasartuju - chcípne (dakar)

31.3.2008 v 20:58 | Nahoru | #2
Když to srovnám se svým autem tak si taky myslím že by to tak mělo bejt. Ale není. Kámoš má na 1150 stříkačce ještě sitič.

Naposledy editováno 31.03.2008 20:58:44

Nasartuju - chcípne (dakar)

31.3.2008 v 21:08 | Nahoru | #3
novej>chtělo by to napsat co te je za moto

Nasartuju - chcípne (dakar)

31.3.2008 v 21:14 | Nahoru | #4

Bago>novej>chtělo by to napsat co te je za moto


Je to v nadpisu - BMW F 650 GS Dakar

Nasartuju - chcípne (dakar)

31.3.2008 v 23:09 | Nahoru | #5

novej>Bago>novej>chtělo by to napsat co te je za moto
Je to v nadpisu - BMW F 650 GS Dakar


ajo, nevšimnul jsem si
no, pokud je problém ve vstřikování a ta moto nemá mechanickej sytič(nezmiňuješ ho tak asi ne) tak jedinym řešením bude pěkně do servisu a píchnout na diagnostiku

Nasartuju - chcípne (dakar)

1.4.2008 v 09:34 | Nahoru | #6
I u stříkaček bývá šroub nastavení volnoběhu tak si ho zkus trochu zvednout nebo po nastartování než ti to chcípne zkus trochu vrknout plynem to už by si pak mohlo upravit otáčky samo

Nasartuju - chcípne (dakar)

1.4.2008 v 10:18 | Nahoru | #7
Prda1> Pořád stejný i když zavrkám plynem. Otáčky klesnou na volnoběch a po chvíli to stejně zdochne

Nasartuju - chcípne (dakar)

11.4.2008 v 13:47 | Nahoru | #8
novej> Měl jsem něco podobnýho, v servisu s tím nic nedělali, jen poradili, ať nechám dýl zaplej klíček, než to na točím, a pak taky nechat to dýl zahřát. Nevím, jestli na tom něco je, v praxi jsem to ještě pořádně nevyzkoušel, momentálně mi to nedělá

Nasartuju - chcípne (dakar)

11.4.2008 v 20:09 | Nahoru | #9
novej> Na GSu volnobeh stelovat nejde, ale napada me, jestli pri startovani cekas nez zhasne kontrolka teploty (cca 4-5 vterin), v ty dobe ridici jednotka sbira udaje z cidel a podle toho potom nastavuje startovaci smes, predstih apod. Takze chvilku pockat, az potom startovat. A mezi otocenim klicku a nastartovanim nehybat s plynem. Me GSo chcipalo taky, ale spis kdyz sem jel tak zaclo vynechavat a pak sem volnobeh musel drzet plynem, byly povoleny kontakty na baterce. Takze mozna to taky zkus dotahnout, oni se radi povolujou, maj totiz blbej tvar, ty kabely fungujou jako paka, normalne to povolis kdyz zatahnes za kabely, coz u BMW moc nevychytali.

Nasartuju - chcípne (dakar)

13.4.2008 v 22:52 | Nahoru | #10
JiraCZ> Brácho čekám. a furt to samý

Nasartuju - chcípne (dakar)

14.4.2008 v 09:38 | Nahoru | #11
novej> a máš origo lauf nebo nějaký ladák mě se to po namontování ladáku taky občas stane že za studena chcípne ale obávám se že s tím nic neudělám jedině hodit zpět origo

Nasartuju - chcípne (dakar)

14.4.2008 v 10:19 | Nahoru | #12
Prda1> Mašine je v originale. najeto 10000

Nasartuju - chcípne (dakar)

15.4.2008 v 11:22 | Nahoru | #13
novej> Jestli se s tim chces zabejvat a umis trochu anglicky tak tady http://faq.f650.com...ixes_for_s_and_s.htm to ti mozna pomuze, hned prvni mozna pricina sou uvedeny ty kontakty na baterce

Nasartuju - chcípne (dakar)

15.5.2008 v 17:17 | Nahoru | #14
novej>
Mám GS650 r.v.2004 a občas mám naprosto stejný problém jako popisuješ. Jediné co mi pomůže je ihned po nastartování přidat plyn někde na 3000 otáček a tam to tak na 10 vteřin podržet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist