bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Otvorenie výkonu
29.4.2023 v 21:46
Zdravím všetkých, viete poradiť, ako sa dá otvoriť výkon zo 72kw na všetky kone.? Je to z.v.97 dovoz z Nemecka. Ďakujem za rady.

Naposledy editováno 29.04.2023 22:40:33

Otvorenie výkonu

30.4.2023 v 07:46 | Nahoru | #1
Jestli je to určené pro německý trh tak to té asi zklamu, ale tam se do motoru dávaly jiné vačky. Nemeci mají limit 100koni.

1 reakcí na tento příspěvek Otvorenie výkonu

1.5.2023 v 09:25 | Nahoru | #2
No tak to si ma ozaj otrávil, no aj tak vďaka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otvorenie výkonu

1.5.2023 v 09:33 | Nahoru | #3
lucipuk1> z toho co pises to vypada, zes to koupil ted, je to uz skoro veteran a je klidne mozne, ze uz to nekdo predelal… a 72kW je jen v technicaku…

Ne vsechny motorky jsou skrcene na vackach, co mam zkusenost, tak na vackach byly skrcene francouzske verze, pripadne japonske a nemecke byvaji skrcene nejakou restrikci, aby to slo relativne snadno zavrit/otevrit.

U blackbirda neznam detaily, nevim jestli kolega co pise o vackach to vi jiste, nebo to strelil od boku, protoze ma zkusenost s nejakou FR verzi…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otvorenie výkonu

1.5.2023 v 20:26 | Nahoru | #4
assassin> moje zkušenost je taková že právě německé moto jsou škrceny na vačkách

ale snad podle VIN by to mělo jít zjistit

Naposledy editováno 01.05.2023 20:36:57

Otvorenie výkonu

3.5.2023 v 17:07 | Nahoru | #5
Ano sprány typ, od dnes som čerstvý majitel XX, r.v.97 a našťastie je to LEN v TP. Tak že dakujem za odpovede, strachoval som sa zbytočne. Motor ide jak hodiny, len jedna vec ma trochu trápi, ked vymačknem spojku tak počuteľne zmizne taký šelest. Na aute by som to hned diagnostikoval ako spojkové ložisko. Máva tento "vták" takúto neresť? (spojkový kôš či dačo podobné). Má nabehaných cca 50tis km.(nemám dôvod neveriť, predchodca ju mal velmi dlho).

Naposledy editováno 03.05.2023 17:10:16

Otvorenie výkonu

3.5.2023 v 17:09 | Nahoru | #6
Zalezi jak hodne to rachoti, ale určitá míra je normalni.

(reakce na) Otvorenie výkonu

3.5.2023 v 18:12 | Nahoru | #7

wáca píše: assassin> moje zkušenost je taková že právě německé moto jsou škrceny na vačkách

ale snad podle VIN by to mělo jít zjistit



jen pro zajimavost, u jake motorky? v nemecku to byla vec levnejsi pojistky proti francii nebo japonsku, kde je to vec legislativy ... tzn neni potreba aby to slo odskrtit snadno.

ad VIN, jakoze v autorizaku zada do systemu VIN motorky z devadesatek nebo starsi a ono vyjede jakym zpusobem je skrcena?

3 reakcí na tento příspěvek Otvorenie výkonu

3.5.2023 v 20:09 | Nahoru | #8
spojkové koše rachotí, ovšem není to ložiskem, ale díky pružinám ze zadní strany koše, které mají vynmlácené uložení a tím rachotí, ničemu to nevadí, ale časem se to bude zhoršovat.

100 koní jsme řešily hlavně na Hondách CBR, které měly normálně 100 a víc koní a vždy byly koupené v německu. Ale pro jaký trh byly určené zvýroby už jsme nezjištovali.

autorizák nevím jestli to zjistí, ale třeba u XRV když jsme to řešil co tam mám, jsem to dohledal na nějakých stránkách s OEM díly podle VIN. Byly tam dvě katalogová číslo a když tam, bylo plácnu MV1 byla to otevřená verze a když tam bylo KW1 byla to škrcená verze

1 reakcí na tento příspěvek Otvorenie výkonu

3.5.2023 v 22:26 | Nahoru | #9
Takže ak budem v budúcnosti meniť spojkové lamely, tak by bolo vhodné vymeniť aj koš. Vdaka za typ, ten zvuk je len také ševelenie. Zatiaľ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otvorenie výkonu

3.5.2023 v 23:09 | Nahoru | #10
wáca> jj podle VIN zjistis pro jaky byla trh a asi i to jestli byla skrcena z fabriky, ale jak to technicky udelaly - tomu neverim. U tech novejch uz je to ciste SW zalezitos, proc pracne delat jinou vacku, kdyz muzes v sw nechat zavrenou sekundarni klapku (u starsich moto) nebo primo primarni u ridebywire systemu…

Ale samo, kdyz si das praci, zjistit se to da, treba u TL1000 jsou v servisnim manualu v kapitole s rozvodama hodnoty pro servisni limity opotrebeni vacky a ta pro francouzske modely ma vyrazne nizsi zdvih. Nemecke modely maji plnej zdvih. Ale zase maji jina saci hrdla - s restriktorem a jinou mapu v ridici jednotce…

(reakce na) Otvorenie výkonu

4.5.2023 v 15:56 | Nahoru | #11

wáca píše: spojkové koše rachotí, ovšem není to ložiskem, ale díky pružinám ze zadní strany koše, které mají vynmlácené uložení a tím rachotí, ničemu to nevadí, ale časem se to bude zhoršovat.

100 koní jsme řešily hlavně na Hondách CBR, které měly normálně 100 a víc koní a vždy byly koupené v německu. Ale pro jaký trh byly určené zvýroby už jsme nezjištovali.

autorizák nevím jestli to zjistí, ale třeba u XRV když jsme to řešil co tam mám, jsem to dohledal na nějakých stránkách s OEM díly podle VIN. Byly tam dvě katalogová číslo a když tam, bylo plácnu MV1 byla to otevřená verze a když tam bylo KW1 byla to škrcená verze

To sú tie pružiny na tlmenie torzných kmitov?

(reakce na) Otvorenie výkonu

4.5.2023 v 21:44 | Nahoru | #12
assassin> ano ty rozměry vaček jsou známé i pro XRV......má se teda bavil o starých CBR a starých moto, kde jsou podtlakové karburátory. ( těch děláme nejvíc) novější už samo sebou pomocí sw popřípadě restrikce vsání

(reakce na) Otvorenie výkonu

4.5.2023 v 21:59 | Nahoru | #13
lucipuk1> koš je docela drahá sranda a těžko říct jestli ho nový ještě seženeš. Jde ale opravit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 9 6.1.2024 v 15:41 Samotář99
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 7 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird Šelmak 35 23.9.2023 v 21:55 dan1024
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird lucipuk1 22 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA


TOPlist