globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2t nebo 4t
4.1.2023 v 17:05
ahoj, tenhle rok budu dělat papíry (A1) a teď řeším co si koupit jestli 2t nebo 4t. Osobně miluju 2t kvůli výkonu, zvuku a celkové jak se to chová. Ale na druhou stranu vím kolik mě to bude stát když to třeba zadřu a tak. A navíc bych s tím občas zajel do školy což znamená nějakých 40km. kvůli tomu se právě ptám kdybych s tím měl lítat jenom po okolí tak to asi ani neřeším ale fakt občas bych chtěl přijet do školy na té motorce řekněme třeba jednou za měsíc nebo jednou za dva týdny. Jinak do budoucna bych chtěl koupit i to druhý, za rok za dva prostě až bych měl prachy. byl bych rád kdyby mi poradil někdo kdo 2t měl a třeba dvě sezóny na tom jezdil
předem díky za odpověď

2t nebo 4t

4.1.2023 v 17:13 | Nahoru | #1
Po okolí znamená 2 km tam a zpátky, zatímco 40 km už je fakt něco jako cesta na konec světa?

2t nebo 4t

4.1.2023 v 17:21 | Nahoru | #2
Myslim, ze az kouknes na inzerci, tak budes mit jasno. 2t je malo a uz jsou stary a vojezdeny. A kdyz ne, tak si je lidi nechaji pekne zaplatit.

2t nebo 4t

4.1.2023 v 17:24 | Nahoru | #3
Pokud nechceš krosku, tak se na 2T vykašli, jak píše Koudy, seženeš akorát nějakou vylítanou vraždu za nesmysl a ještě do ní nesmysl zahučíš.

2t nebo 4t

4.1.2023 v 17:26 | Nahoru | #4
2T na okolo a 4T na učňák

2t nebo 4t

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2023 v 18:50 | Nahoru | #5
Ahoj , hele v 16 sem řešil to sami nakonec sem zvolil 4t Varadero 125 dalo se s tím jezdit furt 90-100 maximální to mělo kolem 120 a bralo to do 3.5l jen sem měnil olej a občas gumy nebo destičky, takže na ty 2 roky mi to vydrželo a potom si stejně uděláš řidičák na silnější a koupíš něco jinýho 2t bych na delší cesty nebral a zvlášť jako student co řeší každou korunu a nemá moc peněz navíc přeci jen 2t bude brát podle mě kolem 5l + a může se ti někdy hryznout ...

2t nebo 4t

5.1.2023 v 18:10 | Nahoru | #6
Ak nájdeš Derbi Senda alebo niečo podobné od nich v slušnom stave za rozumnú cenu tak to nie je zlý stroj,

1 reakcí na tento příspěvek 2t nebo 4t

6.1.2023 v 07:38 | Nahoru | #7
Dcera jezdila od 16-ti let do školy 35 km tam a 35 km zpět dost často a v pohodě. Syn si teď dělá též A1 a motorka už na něj čeká. Cestovat na 2t není až tak velký problém. Podívej se na můj profil. Mně se též líbí chování solidního 2t - 125ccm, ale hlavně nízká váha a ovladatelnost. Jezdí na nich celá moje rodina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t nebo 4t

6.1.2023 v 08:11 | Nahoru | #8
mito7> Jenže on je dost rozdíl v tom, když ty stoje mají šikovnýho mechanika a sponzora, který je schopen je udržet v provozu. Třeba zadření motoru a ladění řídicích jednotek úplně nepovažuju za v pohodě.

Naposledy editováno 06.01.2023 08:13:44

2t nebo 4t

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2023 v 11:25 | Nahoru | #9
Ahoj,kup si nějaký 4T,klidně čínu stejně tě to nebude dlouho bavit jezdit na 125ce jak to pujde tak určitě budeš chtít nový stroj.To Varadero jezdí celkem dobře ale zase je taky dražší.Výhoda 2tktu je že je takový "návykový" ale pokud není otevřený,tak to zase není žádný trhač asfaltu.Nevýhoda je že to už bude starý a olítaný,je to řešitelný svépomocí si to dát do nějakého rozumného stavu,ale stojí to prachy.Pokud to někdo má a je ta motorka dobrá tak se toho nezbaví.Prodají ti nějakou hujdu a ješte ti budou tvrdit že to včera vyhrálo závod.....Pokud se ti vysype čína tak za cenu opravy dvoutaktu máš celý nový motor...Jediné co může trpět bude tvoje ego ale s tím se dá žít, Abych nezapomněl spotřeba u 2T bude dvojnásobná.

2t nebo 4t

6.1.2023 v 11:40 | Nahoru | #10
tady něco je něco pro inspiraci.....https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-125-sport/jawa-125-sport-1809254.html

1 reakcí na tento příspěvek 2t nebo 4t

6.1.2023 v 11:45 | Nahoru | #11
S ohledem na pozdější prodej a bezproblémovou dostupnost ND Čínu ne a tu Jawu z odkazu taky ne.

(reakce na) 2t nebo 4t

6.1.2023 v 12:56 | Nahoru | #12
Koudy01> Je to věc názoru a hlavně je to vždy o penézích,pokud není vhodný sponzor.Jinak dnes dělá tyhle malé obsahy především čína ....ale řešit to nechci....mam názor že za svoje vydřený...prachy si může každý pořídit co chce.... Jinak 2T mám taky a zkušeností s tim dost.

2t nebo 4t

6.1.2023 v 13:06 | Nahoru | #13
O penezich to je no. Proto je lepsi koupit japko za 30 ve 4t. Dva roky na tom odjezdit a pak to za 29 prodat. A za usetreny penize si v 18 koupit neco lepsiho.

2t nebo 4t

6.1.2023 v 21:48 | Nahoru | #14
řeknu to takhle asi tak od desíti se plácám na 50ccm fichtl, simson a rozhodně mě to nepřestává babit a myslím si že ani nepřestane. A servis není problém to zmáknu sám ale ty prachy už jsou problém. To je asi jedinej důvod proč to řeším, mě by nevadilo se v tom hrabat ani do toho vrazit prachy ale finančně bych to nejspíš neutáhl nebo nevím kolik by mě stála sezóna bez benzínu a oleje. a úplně nebudu jezdit celí čas po dvou takže se koukám spíš po mototárdu ( dt,wr,...)

2t nebo 4t

7.1.2023 v 09:56 | Nahoru | #15
Za sebe bych volil jasně 2T, ale je fakt, že moje vzpomínky na něj jsou z doby, kdy,to byly relativně nový motorky, na RS ani Touaregu nebylo co řešit a dostávaly napít řádně. Dneska ten příběh bude asi spíš tak, jak už psali ostatní. Na čínu se vybodni, to bude taková kombinace toho že to nejede a ještě se v tom budeš hrabat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t nebo 4t

7.1.2023 v 23:18 | Nahoru | #16

Koudy01 píše: mito7> Jenže on je dost rozdíl v tom, když ty stoje mají šikovnýho mechanika a sponzora, který je schopen je udržet v provozu. Třeba zadření motoru a ladění řídicích jednotek úplně nepovažuju za v pohodě.


Po tom, co jsem vychytal "dětské nemoci" , zjistil, že musím dávat Motul 800 ve správném poměru místo Castrol power 1 ač za dvojnásobnou cenu - je s ním provoz levnější. Od té doby je provoz bez závažných problémů. Řídící jednotky odcházejí - to se stává. No a to, že Ignitech umožňuje si hrát je jen třešnička na dortu.

Naposledy editováno 07.01.2023 23:19:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2t nebo 4t

8.1.2023 v 10:48 | Nahoru | #17
mito7>Určitě máš s 2tkty bohaté zkušenosti když jich máte v rodině tolik....ale to se netýká většiny "náctiletých"ty motorky jsou na hraně svých výkonových možností a mladíci tomu dokážou dát ještě něco navíc.....všichni jsme si tím prošli. Většina to nezvládne sama opravit v odpovídající kvalitě,určiě víš co to potom stojí....to nejde ošidit ...kvalitní olej je jen třešnička na dortu.nemám moc přehled co se v 2T dá koupit a za jakou cenu?Můj názor je pokud tedy 2T tak klidně "popravenej"alespon budu vědět co jsem tam dal......na tom dost záleží.Taky to nebude levné....sponzor důležitý

(reakce na) 2t nebo 4t

9.1.2023 v 07:50 | Nahoru | #18
macgyver55> Ano, souhlasím. Většinou jsem motorky kupoval zadřené a opravil je. Pak mám jistotu, že je to udělané dobře. Kupní cena to kompenzovala poslední motorku jsem kupoval za 14 000,- a předposlední za 19 000,-. Samozřejmě opravy něco stály, ale dohromady to vyjde asi jako koupit motorku po "generálce", ale víte jak to chodí dělat GO před prodejem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist