globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7
 
25.10.2022 v 19:12
Jazdím okruhy na Yamahe R3 a už cítim že sa nemám kam viac posunúť. Preto zvažujem ísť o úroveň hore, kde mám vyskúšanú ako Apriliu RS660 tak aj Yamahu R7. Obe sa mi páčia, obe mám odskúšané, obe majú čo ponúknuť. Výkon má až tak netrápi, keďže sa neradím medzi strelcov, ide mi o zdokonalenie jazdného štýlu. Na litrový štvorvalec sa ešte necítim. Na oboch mám cca 300km v bežnej premávke, z netu mám naštudovaný každý detail oboch motoriek, cenovku neriešim. Na predajni majú ihneď k odberu aj jednu aj druhú. Len môj problém je sa rozhodnúť. Srdce je za Apriliu, rozum hovorí Yamahu. Babo raď.

2 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

25.10.2022 v 19:26 | Nahoru | #1
na Japonce je vždycky času dost. Naopak taliana si má člověk užít dokud má elán, nepořídí si břicho a nestane se nejchytřejším na světě

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

25.10.2022 v 20:28 | Nahoru | #2
Ač možná lehce zaslepen Aprilii, tady se musím přiznat, že Yamaha se mi líbí víc.

(reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

25.10.2022 v 20:36 | Nahoru | #3
Johny_Servis> K tomu elanu bych prihodil jeste odvahu,prachy,cas,nervy..

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

25.10.2022 v 21:13 | Nahoru | #4
Aprilia mi hra na city, počas jazdy mi odpadla malá krytka v oblasti kolena, asi hodinu som ju hľadal pri ceste, celkovo spracovanie veľmi slabé, ale ten wou efekt tam aj tak bol. Pri Yamahe toľko emócií nebolo, ale pocitovo mi sedia obe. Aprilia je vášnivá temperamentná južanka. Ale rozum mi hovorí že ak si chcem stabilne zajazdiť a nestarať sa či mi niečo odpadne, alebo bez poruchy prídem do cieľa, mám brat R7.

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

25.10.2022 v 22:15 | Nahoru | #5
Ja myslim, ze motorky jsou hlavně o emocich... Asi mas jasno Chces si to prece uzit

1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

25.10.2022 v 23:24 | Nahoru | #6
Mě přijde, že si trochu odporuješ. Nemám se kam posunout a nejsem střelec, jde mi o zdokonalení stylu.... Na rychlejší motorce nebudeš nutně rychlejší, ale to si musíš srovnat sám. Aprilka by byla moje volba, kdybych se na ní vešel

1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 00:57 | Nahoru | #7
Pokud na okruh tak R6. Ty dve co zminujes jsou paskvily ktere (snad zatim) nemaji zadnou kategorii a tudiz budes jezdit sam, bez srovnani s ostatnima na podobnem stroji ...

(reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 04:33 | Nahoru | #8

Johny_Servis píše: na Japonce je vždycky času dost. Naopak taliana si má člověk užít dokud má elán, nepořídí si břicho a nestane se nejchytřejším na světě


Měl jsem přesně opačný postup, mám břicho jako trautnberk, elánu poslední zbytky a že jsem nejchytřejší, to ví každej přece
Ale Italka mě vyloženě baví a nelituju jedinyho metru, co jsem na ní zatim najel. Ale není to supersport, to je pravda.

Autorovi vlákna: víš co říká Kofola, žejo? Když jí miluješ, není co řešit ! jasná volba srdcem, jednoznačně

(reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 06:31 | Nahoru | #9
milonovo> Nepotrebujem byt zaradený v kategórii 600, ani sa porovnávať s ostatnými. Jazdím pre svoje potešenie, a posunúť sa je vždy kam. Je to väčšia, ťažšia, výkonnejšia motorka.Treba skoršie brzdiť, viac bojovať s váhou, a podobne. Nepotrebujem si nič dokazovať, ide naozaj o moju radosť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 06:34 | Nahoru | #10
Ozzy_> áno R6 je skvelá voľba, ale….má ju každý Ja som rozhodnutý ísť svojou cestou.

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 08:29 | Nahoru | #11
Mně se líbí RS660. Co se týká rozumu, tak nevím jestli je R7 zas tak lepší volba, ano spolehlivější Japonec, víc jezdění a méně servisu, ale na svůj výkon je to dražší stroj a může být nakonec horší ho pak prodat než RS660.
Ještě se mi líbí CBR 650R. A třeba bude brzo dostupný nový Hornet, tak to by bylo spolehlivý stokoňový dvouvál.

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 08:36 | Nahoru | #12
jestli jezdíš okruhy asi není nic jednoduššího než obejít depo... RS660 jezdila na Dafitu třeba Veronika Hankocyová...

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 08:53 | Nahoru | #13
za mě R7, ale jsem lehce zaujatý...

mimochodem se svými 191 cm se na ní poskládám na pohodu, bohatej katalog "powerparts" se taky hodí na házení peněz do kanálu...:D

subjektivně se mi malá Aprilka nelíbí (když už, tak V4 je hezčí), což mimo jiné taky rozhodlo...na okruzích ala Brno to bude na celkem na prd, naopak na menších cajk, ale to ti musí být jasné a že by se případně neprodala nemám strach (však zrovna všechny modely kolem cp2 motoru se prodávají , jak housky na krámě...)...


Naposledy editováno 26.10.2022 08:53:51

(reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 11:57 | Nahoru | #14

PallkoXR píše: Ozzy_> áno R6 je skvelá voľba, ale….má ju každý Ja som rozhodnutý ísť svojou cestou.



Kdyz ti bude vyhovovat, jezdit na okruhu s dalsima 200 lidma ale pritom sam, bez jakyhokoli rozumnyho srovnani s kamaradama/znamejma/ostatnima, tvoje volba .... me osobne to prijde nesmyslny. Urcite jsou to motorky na kterych se da hezky svezt, ale pokud vim ze chci motorku na okruh, proc nemit takovou, ktera spada do nejake kategorie a muzu si "pozavodit se sobe rovnyma" ? I tristovka me stvala tim, ze tech potencialnich souperu bylo hrozne malo a nebylo s kym se nahanet a vzajemne zlepsovat ....

Jak rikam, tvoje vec. Me to smysl nedava.

S novejma sestkama (pokud si to nenechas individualne dovezt) je to na koupi zly, ale starsich kousku je vic, a nebo existujou moznosti jak jit "svou cestou" ... treba koupit triumpha street tripple RS, a dat na to vlastovky a laminaty z Daytony, a mit supersporta na jakym ted jezi Hanes Sommer ve WSS. Sice je to imho podvod, s obsahem 765 Ale na amatersky jezdeni bez ambici na nejaky mistraky je to porad "sestistovka, se kterou si muzes zazavodit s ostatnima sestkama" ....

Ty 100/76 konovy dvouvalce budou mozna hezky svezeni, ale pro okruhovy jezdeni to nema nic ... poradny podvozky, poradny brzdy ... proste udelat z toho "slabsiho supersporta" bude stat mozna vic, nez si rovnou koupit hotovyho. Neni to supersport, je to nahata motorka s turistickym podvozkem oblecena do hezkejch kapot.

Ale znova, jak chces, je to tvoje motorka a jezdeni ....

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

26.10.2022 v 19:48 | Nahoru | #15
Súhlasím aj nesúhlasím. Tebe to zmysel nedáva, ale možno keby si má poznal pochopil by si. Nepotrebujem sa naháňať, nepotrebujem si nič dokazovať,chcem sa sám zlepšovať, učiť sa okruhy, postupne sám zrýchľovať. Zánovnú motorku nechcem. Laborovať s nastavením a prestavbou zatiaľ v pláne nemám, respektíve max tlaky v pneu možno nastavenie tlmičov a podobne. Ide mi o radosť, o voľnosť o to že na okruhu relatívne v bezpečí sa viem posunúť v jazdeckom štýle rýchlo do predu. Odjazdil som tretiu sezónu na R3-ke a napríklad Slovakia Ring robím na cca 40 koňovej motorke s minimom úprav za cca 2:48 a som si vedomí že na tak rýchlom okruhu je cca 70 resp 100 koni pre niekoho málo. Ale pre mňa zatiaľ nie. Nemám problém si ísť kúpiť litrovú motorku bez možnosti prihlásenia, vyslovene určenú a pripravenú na okruh. Ale keď, alebo ak sa raz budem cítiť že na to jazdecký mám, tak budem riešiť aj “konkurenciu” a kategóriu kde sa budem mať možnosť s niekým porovnávať. Ale toto zatiaľ nepotrebujem.

Naposledy editováno 26.10.2022 19:48:32

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

27.10.2022 v 07:13 | Nahoru | #16
Ozzy,
Jasně, máš pravdu ohledně třídy SSP 600.
Ale zakladatel tohoto vlákna řeší, jak to zde čtu jiné touhy, hlavně nee okruhové.

Kategorie SSP 300 je svojí koncepcí motocyklu od počátku vzniku k závodním účelům pro smích a v nynějším světovém šampionátu SSP 300, akorát svými nevhodnými technickými parametry je nebezpečnou zbraní, viz už několik úmrtí mladých kluků, kteří tuto techniku přivedli na samotnou hranu technické funkčnosti a možnosti ovládat motocykl.

Novodobé stroje RS660, R7 a možná i H750, tak ty se pomalu, ale jistě chystají vystřídat již zastaralé stroje na přírodních okruzích ve třídě SUPERTWIN.
Proto je nyní v inzercích tolik závodních twinů např. oblíbené SV650, nebo Er-650.
A všichni se začínají bláznit do RS660Factory, aby obměnili svůj závodní park a Aprilia bude do budoucna asi ta správná cesta, co se týče podvozku a motoru.
Ale u prvních modelů od Itala čekám trochu problémů s elektronikou, která bude určitě zlobit majitele strojů a Ti si s tím jen tak neporadí a fabrika bude muset poslat patřičně funkční software Update.
R7 bude zase a jen opět draze předělávaný motocykl k závodním účelům do zmíněné třídy twin a moc nepojede díky svým cestovním parametrům.
Ale bude zase spolehlivý díky JPN světa.
No a předělávat H750 na přírodu a dromy, tak to by bylo snad házení cestovních perel sviním..

Měj se okruhový mágu a třeba někdy někde se potkáme na dromu a dáme řeč
S pozdravem S

Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

27.10.2022 v 20:00 | Nahoru | #17
Twin na velkém okruhu má místa, kde jedeš plný knedl a ta motorka stejně nestíhá, překvapivě těch míst není o moc méně, než kde nestíha SSP 300. Někdy je to dost ke vzteku, krásný úsek, ale ty se nedostaneš na hranu, protože motor už nemá rezervu, šestka už v takových úsecích funguje mnohem lépe. Pokud bys chtěl jezdit přírodu, je twin dobrá volba, ale čistě na okruhy jen kvůli tomu, že je to nevšední?

1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

29.10.2022 v 20:09 | Nahoru | #18
Prírodné okruhy v pláne niesu, a dôležité je, že jazdím amatérsky, naozaj pre radosť. Chcem ísť do väčšej, silnejšej motorky a mne to zmysel dáva. Tak má nenúťte ísť do niečoho do čoho zatiaľ nechcem Preto som dal výber, kde som reálne motorky už skúšal. U mňa zatiaľ vedie aprilia a asi do nej pôjdem.

(reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

29.10.2022 v 22:09 | Nahoru | #19

PallkoXR píše: Prírodné okruhy v pláne niesu, a dôležité je, že jazdím amatérsky, naozaj pre radosť. Chcem ísť do väčšej, silnejšej motorky a mne to zmysel dáva. Tak má nenúťte ísť do niečoho do čoho zatiaľ nechcem Preto som dal výber, kde som reálne motorky už skúšal. U mňa zatiaľ vedie aprilia a asi do nej pôjdem.



Já řešil ER6 vs SV, při výběru twina, ve výsledku úpravy podvozku, brzd, nebo i blbé přepáčko udělaly více rozdílu, než výběr motorky. Já osobně jsem nakonec šel do šestky, ale hodně kamarádů si kvůli přírodě volilo jednu z nich a velká výhoda tam nebyla. Možná je ta špageta oproti Japoncům o kus dál, pokud se ti líbí, neřeš to. Okruh je stejně studna na peníze, maximálně to za rok prodáš a utopíš zlaťáky zase v něčem jiném .

e: Ještě jsem se podíval na tabulkové výkony, R7 má jen 54kW, pro porovnání SVčka, MTčka a ER6 mají už 20let kolem 53kW a když jsi do toho nasypal kupu peněz, dostal jsi to na cca 100koní, což už na rovince bylo sakra znát. Podle tabulkových parametrů má ta RS 660 100 koní už v základu. Pokud to není spíše nějaké kreativní měření, tak je to z pohledu závoďáku vlastně obrovská úspora peněz .

Naposledy editováno 30.10.2022 17:47:30

1 reakcí na tento příspěvek Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

3.11.2022 v 16:58 | Nahoru | #20
Zdravím,

jak RS660 tak R7 jsem měl možnost asi hodinu projet na silnici, hned třeba za Panigale V2 a podle mě ani jedna nemá s okruhovkou nic společného. Tedy snad ta RS660 ještě méně než R7. Jasný, dělá se nějaká ta Trofeo verze, která je vychytaná, ale furt mi to přijde jako cpát velký peníze do špatnýho základu.

Jestli se chceš na okruhu odlišit ve SSP od R6, tak máš přece Triumphy, MV Agusty, nebo právě Panigale V2, když 'peniaze nehrajú roli' to jsou supersporty, se kterýma se da na okruhu jezdit a jsou na to stavěný.

Píšeš, že nechceš závodit, ale zplepšovat se. To jde většinou pod někoho vedením, kdo Ti ukáže stopu, rychlost v zatáčce atd. a tady je ideální když máš standardní bike, protože se to dá krásně porovnat, kde začit tahat, atd.

Jako SSP kategorie aktuálně (resp. posledních pár let) trochu skomírá, ale furt je tam dost živo a podle mě se zase vrátí v nějaké formě.

Jinak proti gustu..., když se Ti líbí Aprilka, tak z ní budeš mít radost a přeji mnoho rychlých km.

Ciao,
Elf

Naposledy editováno 03.11.2022 17:01:33

(reakce na) Vybrať srdcom (RS660) alebo hlavou R7

3.11.2022 v 20:23 | Nahoru | #21

Elfmen píše: Zdravím,

jak RS660 tak R7 jsem měl možnost asi hodinu projet na silnici, hned třeba za Panigale V2 a podle mě ani jedna nemá s okruhovkou nic společného. Tedy snad ta RS660 ještě méně než R7. Jasný, dělá se nějaká ta Trofeo verze, která je vychytaná, ale furt mi to přijde jako cpát velký peníze do špatnýho základu.

Jestli se chceš na okruhu odlišit ve SSP od R6, tak máš přece Triumphy, MV Agusty, nebo právě Panigale V2, když 'peniaze nehrajú roli' to jsou supersporty, se kterýma se da na okruhu jezdit a jsou na to stavěný.

Píšeš, že nechceš závodit, ale zplepšovat se. To jde většinou pod někoho vedením, kdo Ti ukáže stopu, rychlost v zatáčce atd. a tady je ideální když máš standardní bike, protože se to dá krásně porovnat, kde začit tahat, atd.

Jako SSP kategorie aktuálně (resp. posledních pár let) trochu skomírá, ale furt je tam dost živo a podle mě se zase vrátí v nějaké formě.

Jinak proti gustu..., když se Ti líbí Aprilka, tak z ní budeš mít radost a přeji mnoho rychlých km.

Ciao,
Elf



... děkuji ti náčelníku, že ses mě zastal ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist