letos jsem si koupil nového sharka s pinlockem a načetl/nakoukal teorii k němu a způsob správné montáže + kontrolu (dýchnutím). Fólii se mi podařilo nasadit správně, kontrola byla také v pořádku, vše přesně sedí ve vybrání hledí.
Až do minulého týdne, kdy šli teploty ráno k 10°C to fungovalo OK. Teď se ale děje to, že po pouhých cca. 15km mám docela zamlženou (jakože celkem hodně) vnitřní stranu pinlocku, tu co je směrem ke xichtu. Tj. nemlží se mi prostor mezi fólií a plexi, fólie sedí přesně na místě a když na to v rámci kontroly dýchám, abych ověřil těsnost, tak je vše v pořádku. Takže se mi to jeví tak. že ačkoliv mám vše správně a na svém místě, tak to prostě v tomto počasí už nefunguje, což je za mě zklamání. Otázka do pléna tedy je, jestli je toto běžný jev, tj. i když je fólie správně, tak zkrátka chladnější počasí už nezvládne, nebo jestli jsou i helmy, kde to funguje za každé teploty a já si prostě jenom špatně vybral?
Helma stala nějakých +/-10k a je to úplně obyčejná klasická integralka, takže není to ten úplně nejlacinější shit, ale do top helem to má také ještě daleko.
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
Codo píše: Mně na pinlocku nejvíc sralo, že se nedal bez poškrábání omýt ani otřít, zkoušej co zkoušej. To neumí vyrobit pinlock trochu odolnější? Vyhodil jsem ho do prdele. Přilba se sice mlží, ale vidím s ní.
Já ho vždycky jen opláchnu pod kohoutkem a dobrý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
FiZzeR píše: Já ho vždycky jen opláchnu pod kohoutkem a dobrý
No to jo, jenže u nás se musí voda otřít, dělá děsný mapy, je prostě tvrdá jak sviň, a jak jsem na pinlock šáhnul čímkoliv, tak škrábanečky. Dnes bych to zkusil řešit ofoukáním stlačeným vzduchem, ale to mě tenkrát nenapadlo. A jak mě tak ten pinlock nasral, tak jsem ho hodil do koše...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
Jo a mám Shoei GT Air 2 a když je pod těch cca 15° tak pod těch cca 60-70km/h musím jezdit s nezamčeným plexi, ale mlži se jen kolem pinlocku. Horší je, že když teplota klesne, případně prší a mám zvedlou clonu, tak se zamlží a když ji pak dám dolů, ne a né se odmlžit ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
Ale musím říct že předchozí HJC RPHA ST to zvládala o trochu líp než SHOEI GT Air 2. Teda to odmlžování plexi kolem pinlocku a sluneční clony...
1 reakcí na tento příspěvek pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
jirka-mz píše: Codo> na Tigerovi s vyšším Plexi to je taky bída.
Ale musím říct že předchozí HJC RPHA ST to zvládala o trochu líp než SHOEI GT Air 2. Teda to odmlžování plexi kolem pinlocku a sluneční clony...
Odvětrání na Šubrtici je supr top na naháči. Nehlučnost taky. Na Forze za plexi už tyhle výhody zřetelně mizí. Ale protože mám jak velkýho naháče, tak i Forzu, je jen na mě, kdy a kam na čem a s čím na hlavě pojedu. Šubrtice je ale každopádně i tak supr, navíc v ní jsou integrovaný repráky z výroby, a tak je to na delší výlety s navigací jasná volba. Na pomrdávání po městě vozím hodně dobře odvětranou otevřenou šlupku s dlouhým plexi k bradě od LS2 a žádnej problém, naopak. Palici mám i v horku docela v pohodě.
Naposledy editováno 27.09.2022 20:59:21
3 reakcí na tento příspěvek pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
Jezdil jsem s pinlockem od podzimu, ze začátku nádhera, žádná mlha. Sice úplně první dojem byl nic moc, protože jsem tu folii prostě viděl, průhled nebyl tak průzračný jako se samotným plexi. Ale na to jsem si zvykl během pár minut. Jenže větší problém byl, že při otvírání plexi drhla horní strana folie o přední hranu "skořápky" (nevím jak to nazvat, snad chápete). Což mě trochu sralo, protože díky tomu nešlo lehce otvírat ani samotné plexi ani celá brada, ale dalo se to přežít. Jenže časem celý pinlock přestal držet na místě a začal sjíždět dolů, tím jak při každém otevření dostal "ránu" shora. No a skončilo to tak, že se dole udělala škvíra, kterou začal jít dech mezi plexi a folii a začalo se to mlžit mezi, což byl průser, protože pak nepomohlo ani pootevřít plexi a jet chvíli s pootevřeným a nedalo se to ani setřít rukavicí. Dneska mi došla trpělivost a vyhodil jsem to, budu pár dnů zkoušet jezdit bez toho.
Měli jste to někdo podobně? Nebo všichni s pinlockem máte mezi plexi a skořepinou dost místa na to, aby tam folie nedrhla?
1 reakcí na tento příspěvek pinlock mlží (i když by teoreticky neměl)
Každopádně, včera a dneska jsem jel bez toho, a je to peklo Takže už je to tam zpátky. A teď už to tak nedrhne, aspoň zatím, takže to asi fakt bylo nějak blbě nasazené.
Teď mám nové plégo i pinlock a pohoda. Taky jsem promazal panty pléga ať to otevírání klade menší odpor a plégo se při otevíraní nekroutí.
A na tom starším plégu jsem pinlock očistil odmastil tu hranu s těsním a když bylo vedro naordinovalnjsem to zpět. Vypadá že to drží, ale už v tom tolik nejezdím bo je plégo trochu poškrábaný.
Jinak jsou to Shoei GT Air a rozklápěčka 1 generace.
Naposledy editováno 16.11.2022 12:01:19
Pak jsem celé léto používal stříbrné hledí a pinlocka tam předělal - taky dobrý.
A teď je tu skoro podzim ráno je tma a já ho dal zpět na čiré.... No a je to na, prostě nic moc.
Tak mám objednaný nový, dám pak vědět. ?