globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta zdechá
14.7.2022 v 23:26
Zdravím, ke konci minulého roku se mi dostala do rukou babetta 210. Prý asi 15 let nejezdila. Skladována v dobrých podmínkách, což se dalo podle vzhledu potvrdit. Vyčistil jsem nádrž, vyměnil olej, vyměnil gufera, vyčistil a přetěsnil karbec, vyčistil výfuk. Pak už byla zima a ani na ní nebyl čas. Na jaře jsem ji uvedl do provozu, ale přišel problém. Babetta se ohřeje a pak zdechne jakoby došel benzín. Svíčka cihlová. Někdy stačí chvíli počkat a na chvíli se rozběhne a pak se problém opakuje, nebo už ji nejde ani za nic nastartovat. Inu, řekl jsem si, že to bude asi zapalování. Bylo tam nějaké to deluxe, kde se tyristor kostří přímo na uchycení. Proměřil jsem zapalovací cívku - myslím, že to bylo cca 1,3 kiloohm (podle výrobce v pořádku), impulzni cívka 16 ohm -také v pohodě. Tak jsem koupil novou svíčku (Brisk N17C, 0.7 mm) a GYT jednotku. Namontoval. Jiskra byla trochu lepší. Nechtělo to naskočit, ale po chvíli to naskočilo studený, bez sitiče. Babetta táhla tak jak má. A už jsem si říkal, že by to mohlo být v pohodě, ale problém se zdechmutim se opakoval. Hned po zdechnutí jsem si řekl že vyzkouším jestli jde jiska. No svíčka teda byla rozpálená jako prase ( a to mi věřte, že už jsem jich pár držel). Motor taky hodně horký. Jiskra šla. Jelikož byla už tma, tak jsem dojel na šlapačku domů a vytáhl znova svíčku abych kouknul na barvu. Šedobílá - chudá směs.
Co s tím? Gufera jsou nový a těsnění karbecu a příruby nový. Mám hýbat s jehlou? Je možné, že se v tom předchozí majitel hrabal a dal tam třeba menší, nevím. Jaká tam má být? Nebo hýbat s hladinou? Zkusím ten karbec ještě jednou vyčistit, ale říkám, měl by být čistý, tryska profouknutá kompresorem.
Díky za všechny užitečné rady.

Babetta zdechá

15.7.2022 v 12:57 | Nahoru | #1
Přetěsnit sání, provrtat trysku, ...

2 reakcí na tento příspěvek Babetta zdechá

15.7.2022 v 16:45 | Nahoru | #2
Vymnen gumičku v kohoutku, nejspíš už bude naleptane a půjde málo benzínu do karbce

Naposledy editováno 15.07.2022 16:48:40

Babetta zdechá

15.7.2022 v 23:38 | Nahoru | #3
Vyndej palivový kohout a vyčisti. Tím myslím přímo díry co do něj vedou. Pak by to taky mohla dělat indukční cívka. Takhle se chová, když se ohřeje.

Babetta zdechá

16.7.2022 v 10:16 | Nahoru | #4
Smrdi to zmenou/problemem neceho elektrickeho (civka, zapalovani, atd) po ohrati. Zkus prohazet techdle par soucastek. A samozrejme zajisti ze tam tece dost benzinu.

Babetta zdechá

18.7.2022 v 09:09 | Nahoru | #5
přesně toto mi dělala úplně nová cívka GYT...stačilo vyhodit a dát novou od jiného výrobce....podruhé to byl snímač zapalování, prodává se celý i s nosníkem statoru...

(reakce na) Babetta zdechá

18.7.2022 v 14:24 | Nahoru | #6

ja1 píše: Vymnen gumičku v kohoutku, nejspíš už bude naleptane a půjde málo benzínu do karbce



Souhlas...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta zdechá

18.7.2022 v 16:45 | Nahoru | #7

ja1 píše: Vymnen gumičku v kohoutku, nejspíš už bude naleptane a půjde málo benzínu do karbce


Obecně tradovanej omyl. Obvykle zpuchřelá gumička těsnění plováku/kohoutku znamená moc benálu ve válci, chytne to pouze v běhu/na laně za kamarádovým autem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta zdechá

19.7.2022 v 08:02 | Nahoru | #8
Julip2> Právě, že ne. Zpuchřelá gumička v kohoutku přicpe ty dírky uvnitř a proto benzín nestačí při jízdě dotékat do karburátoru. Po zhasnutí motoru musíš chvíli počkat a pak to zase cca minutu jede a tak pořád dokola. Stačí vyměnit tuhle gumičku a je po problému.

(reakce na) Babetta zdechá

22.7.2022 v 20:36 | Nahoru | #9

micpos píše: Julip2> Právě, že ne. Zpuchřelá gumička v kohoutku přicpe ty dírky uvnitř a proto benzín nestačí při jízdě dotékat do karburátoru. Po zhasnutí motoru musíš chvíli počkat a pak to zase cca minutu jede a tak pořád dokola. Stačí vyměnit tuhle gumičku a je po problému.

Přesně, světlá a rozpálena svíčka, jasně chudá směs. U gumičky někdy stačí protáhnout dírky rozpáleném hřebíkem.

(reakce na) Babetta zdechá

22.7.2022 v 20:37 | Nahoru | #10

Julip2 píše: Obecně tradovanej omyl. Obvykle zpuchřelá gumička těsnění plováku/kohoutku znamená moc benálu ve válci, chytne to pouze v běhu/na laně za kamarádovým autem.

Ale pyču, píše, že je svíčka světlá, takže je to chudý. Kdyby to bylo uchcaný, svíčka bude černá a z vejfucku mu bude blejt benzín.

Naposledy editováno 22.07.2022 20:38:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 pitbikeros 8 Dnes v 11:36 Krautkopf
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 12 4.5.2024 v 21:37 pitbikeros
Zapalování Babbeta Babetta 210 Mira- 3 4.5.2024 v 12:27 krokoš
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 20 4.5.2024 v 08:34 Mira-
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl


TOPlist