1 reakcí na tento příspěvek Bezpecna helma-po nehode
1 reakcí na tento příspěvek Bezpecna helma-po nehode
https://www.reddit.c...ny_brack_survived_a/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Edit: sorry ale to je hloupé přirovnání. Kdyby byl součástí toho auta tak je na kaši.
Naposledy editováno 16.07.2022 23:06:43
4 reakcí na tento příspěvek Bezpecna helma-po nehode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Kapsle je z vyrazu capsule co je pouzit i na Reddit. Realne je tim samozrejme mysleny cockpit a ten i ve Formuli 1 je delany aby to fungovalo jako na tom videu, ze vsechno okolo at se rozflaka, ale pilot at je kryty.
Tady pekne povidani, i kdyz starsi o cockpitech F1, i kdyz primarne zamerene na to proc je vubec otevreny
F1 cockpit safety (Racecar Engineering)
Law-Enforcement-Motorcycle-Helmets
Stale nejcastejsi klasicka otevrena, protoze treba 8 hodin na hlave, vetsinou pomale rychlosti, vedro, nutnost casto komunikovat s okolim. V detailech je i videt ze tam jsou ruzne od HJC, Scorpion, Nolan, LS2 ty co uz jsou vyklopky nebo integralni.
Nemcouri ti maji taky hlavne Schuberth vyklopky z podobnych duvodu.
Japonci vypada, ze stale svoji klasiku s vetsim pohyblivym stitkem, plus cire plexi (nekteri jezdi ale bez nej a misto toho bryle)
W_P píše: Taky jsem kvuli brejlim vystridal 2 vyklapecky nez jsem koupil integralku a jezdil jenom v ni. Chvilka zvykani ze musim porad sundavat/nandavat brejle, ale to se da zvladnout.
Na konci dubna me v 80 zboku smetla krava co nezna prednosti, letel jsem nejakejch 20 metru a plesknul siskou o zem. Zustal jsem pri vedomi po celou dobu nez me uspali v nemocnici.
Mam v sobe dost zeleza abych si mohl otevrit obchod, ale hlava to prezila bez uhony, a nedovedu si predstavit stejnou ranu na tu vyklapecku.
Ze zkusenosti se tedy priklanim k nazoru ze skorepina z 1 kusu > mechanismus vyklapecky.
Tady fotka moji vyklapecky po vyseuvedene nehode - krapnul jsem hlavou o asfalt a jel po nem par desitek metru, helma zustala zavrena, vyklapeni bez problemu funguje dal, ten vyklapeci dil vcelku. Jedine, co popraskalo je ramecek hledi, ktery je (byl) samostatne vyklopny. Hlava v poradku (resp. nejsem na tom hur nez predtim ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
Capt.Orr píše: josefNetol> Nic ve zlým, ale Stanley ti ty Géčka vysvětlil. Je to tvoje smůla, že ten rozdíl nechápeš. Jinak těch 300g je reálnejch. Zkus se podívat třeba sem , požadováno je 275 g
Fakt se chces nejak seriozne bavit s fizlem? .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
K té debatě ťch dvou cos poslal. Melou docela obyčejná hovna co každý (krom tebe) ví. Ten jeden zmiňuje vysoká Gčka když bouchne rukou o stůl a že se mu nic nestane. Dva blbci z nějakého fóra, nic víc.
Edit: Tuším, že se dokonce pracuje nebo už existuje na tom aby byl v capsuli i pilot stíhačky a ta se jednoduše oddělila os letadla v případě potřeby bo pilot na pár vteřin dostane hodně “napít” když se sám v křesle vystřelí. Dokonce to ani není záruka, že samotný “eject” přežije. V kapsli to je (bude) asi bezpečnější. Jseš docela fakt vůl, že ses té kapsli hloupě vysmál aniž bys nad tí néjak popřemýšlel nebo mrknul na net.
S tím lanem si tě taky natřu na chleba Jen teď řeším co zvednout aby to bylo měřitelné jako důkaz.
Naposledy editováno 17.07.2022 09:54:43
Vim jak se konstruuje zavodni auto, rozhodne ne tak, ze z nej neco vylitne jako kdyz vylitne pilot oknem…
Takze ty mas lepsi info o tom kde se merilo to pretizeni? Kde podle tebe byly ty senzory ?
Naposledy editováno 17.07.2022 11:04:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
puffybodie píše: assassin> Mas ji ve videu
Kapsle je z vyrazu capsule co je pouzit i na Reddit. Realne je tim samozrejme mysleny cockpit a ten i ve Formuli 1 je delany aby to fungovalo jako na tom videu, ze vsechno okolo at se rozflaka, ale pilot at je kryty.
Tady pekne povidani, i kdyz starsi o cockpitech F1, i kdyz primarne zamerene na to proc je vubec otevreny
F1 cockpit safety (Racecar Engineering)
Ano, uz jen to, ze pouzivaji termin ktery se v oboru vubec nepouziva je videt ze jsou odbornici. Monokok formule je auto, na monokoku je pripevnenej motor a zavesy kol, pri havarii se ulomi zavesy kol, aero a nekdy motor, ale rozhodne tu situaci nepopisuje, ze neco vyleti z auta. A pokud nekde merili pretizeni, tak v monokoku, pretizeni meri pristroje pro mereni jizdich dat, laptimery, datalogg… proc davat takovej pristroj na aero prvky, na zaves kol nebo na motor?
Ale jsem rad, ze se tu zas nasla particka odborniku co me pouci o moji praci
Naposledy editováno 17.07.2022 11:03:31
Capt.Orr píše: Dawe02> Nebo jenom prostě posunout tu desetinnou čárku
Ale vazne, kdyz uz se diskutuje pretizeni behem nejakeho narazu, tak by se hodilo uvest jakou hodnotu clovek vlastne mysli. Jestli abs. max impulz ze surovych dat (z nekolika duvodu irelevantni hodnota), nebo maximum nejakeho plovouciho prumeru (pro hlavu je standard 3ms kriterium), pripadne jestli mysli aritmericky prumer pres nejake typizovane casove okno (nejcasteji 15ms, 36ms)...nebo nejakou uplne jinou hodnotu pretizeni. Nakonec je lepsi odkazovat misto zrychleni rovnou ten HIC.
Naposledy editováno 17.07.2022 11:59:16
1 reakcí na tento příspěvek Bezpecna helma-po nehode
PetrXX: jsem nemocnej a valim se v posteli… ale balim a jedu se aspon podivat do lokte na mxgp
Naposledy editováno 17.07.2022 11:41:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
MartasUS píše: ...Vsadim se že by se ta helma rozlítla na kousky vč. té umělé hlavy. Tvl to jste se váženě pomátli že věříte týhle blbosti? Z 6m/s na nulu je prostě konečná.
Ty zde tvrdis, ze zpomaleni o 6m/s behem nedefinovaneho intervalu je jakasi "konecna". To je vtipne, to jsme asi vsichni, kdo se kdy pohybovali rychleji nez 22km/h a nasledne zpomalili do klidu, uz na konecne.
MartasUS píše: Nejsem kvalifikovanej jen se v ničem nenechám opít rohlíkem jak kde jaký ťunťa. Mám rád realitu a reálné testy a výsledky.
Jsou pro tebe treba vysledky automobilovych crashtestu, kde se tradicne meri m.j. vektor zrychleni primo v hlave zkusebni figuriny, dostatecne realne?
Prikladam par realnych grafu prubehu vektoroveho souctu takoveho zrychleni resp. vysledneho pretizeni behem crashtestu. Je tam rovnou i vycisleni vysledneho HIC a polopaticke vysvetleni - grafy jsou jeste stare IIHS crashtesty na autech z devadesatek, cili celni, plne prekryti, 30mph.
edit: jo a na svislych osach jsou skutecne uz g a nikoliv m/s, kdyby ses chtel hadat. Takze napr. zde bez airbagu, jen s pasy, dostala hlava z cca 48km/h abs.max. impulz pres 100 g, pricemz 3ms to je skoro 90 g, 36ms HIC pak 682 pri odpovidajicim prumernem zrychleni pres 50 g.
Naposledy editováno 17.07.2022 12:10:48
1 reakcí na tento příspěvek Bezpecna helma-po nehode
assassin píše: PetrXX: jsem nemocnej a valim se v posteli… ale balim a jedu se aspon podivat do lokte na mxgp
Ty jseš taky jak reklama na zdraví člověče, ať se brzo uzdravíš… až se někdy budeš chtít zastavit zajezdit Slovinské alpy na kole nebo moto, nebo jen tak na pokec, vůbec neváhej.
Teda, snad už tou dobou budu mít kolo zatím u mně furt vede ten Haibike, tak uvidíme.
1 reakcí na tento příspěvek Bezpecna helma-po nehode
Za mě jedině integrální. Polystyren praskl, ale hlava nebolela. Vnitřní hledí nefunguje asi deformací Vnitřní výplně.
Naposledy editováno 17.07.2022 19:52:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
MartasUS píše: Dawe02> Prosim tě nebuď další assasin. Zpomaleni z 6m/s na nulu je konečná. Docela jednoduché na pochopení. Bavíme se o helmě v které je hlava. Né jen o helmě.
... ja treba zpomaluju z 6m/s na nulu bezne... a furt jsem tu... asi by ses mel zamyslet, co tim Dawe myslel... pokud jsi toho schopnej....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode
A opravdu helma nevydrzi 300G jak jsi psal?
A co uz vis, jak zmerit pri kolika kilech praskne lano? Je fakt, ze to je od) dost komplexnejsi problem nez mudrovat o zavodnich autech
Dneska jsem zpomaloval i z mnohem vetsich rychlosti na nulu nekolikrat. Zadna konecna se nekonala
Naposledy editováno 17.07.2022 23:03:55