globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Update - EWC 2024 startuje. Zajímá to někoho?


Naposledy editováno 18.04.2024 20:45:47

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 10:02 | Nahoru | #331
Kluci neviděl sem to co se stalo

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 11:23 | Nahoru | #332
Hodina do konce, stmívá se, začalo chcát a jde se na mokré gumy. SERT:

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 11:26 | Nahoru | #333

Kubik19 píše: Kluci neviděl sem to co se stalo



Si to tu precti

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 11:27 | Nahoru | #334
SERT šroubují

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 11:33 | Nahoru | #335
SERT 6 minut v boxech

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 11:34 | Nahoru | #336
Virtual championship

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 11:40 | Nahoru | #337
Japonský mistrák? A FCC Honda, kteří na tom byli z evropanů po hodině nejhůř, jsou najednou nejlepší.


Naposledy editováno 06.08.2023 11:41:17

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 11:51 | Nahoru | #338
BMW se na chvilku ocitlo před FCC Hondou, polský kometátor říkal, že se neukvapili a deštík přečkali na slickách.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 12:28 | Nahoru | #339
5 minut do konce a Nagashima má dost času, aby dotankoval a vrátil se zpět na první místo.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 12:36 | Nahoru | #340
A je to.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 12:41 | Nahoru | #341
Uzasnej zavod (ale musim zavrit oci pred tim co se stalo YARTu i SERTu). Skoda no.

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 12:49 | Nahoru | #342


Nechces

Aneb jak Black zahodil Zuzku na vode na MOKREJCH KOLECH z druhyho fleku ...

Naposledy editováno 06.08.2023 12:50:38

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 13:02 | Nahoru | #343
Ozzy_> Teď jsem to našel na youtube taky, protože mě ten polský stream dost vynechával. Reklamy byly v pohodě ...

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 13:04 | Nahoru | #344

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 13:10 | Nahoru | #345
Pro me katastrofa, napred se z #2 zastavil Yart, jeste Hanikovi pod pazourama, a pak to z #2 zahodi SERT

Edit: Jeste by to mohl zahodit Filip, a mame to dneska komplet

Naposledy editováno 06.08.2023 13:11:34

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 15:40 | Nahoru | #346
A máme tu rychlý recap. U Hondy jsou nejspíš hodně spokojení.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 17:46 | Nahoru | #347
Snad nemám v součtech bodů chybu - bodový stav po 8Hours Suzuka :
***********************************************************************************
- SERT Yoshimura 75 bodů ( před Suzukou 66 + 9 za 12.místo)
- BMW EWC 102 bodů (před Suzukou 85 +17 za 5.místo)
- YART 120 bodů (před Suzukou 118 + 2 za 19.místo v kategorii EWC)
- F.C.C TSR Honda 130 bodů (před Suzukou 117 + 13 za 8.místo) .

+ body za kvalifikaci !
=================
YART +4 body za 2.místo
SERT +1 bod za 5.místo
https://www.fimewc.c...-explainer#content-2

Takže navzdory té kolosální "elektronické" smůle nejsou pro závěrečných
24Hours v září na Paul Ricard *karty rozdány* beznadějně ...
Navíc se tam body po 8 a 16 hodinách násobí 1,5 ...
Fabrická HRC *With Japan post* v tom finále nepojede a Frantíky od F.C.C
s Baworáky *utahají* Nikoló, Marvin a Karel tak jako v úvodu dnešní Suzuky .
Avšak nesmí už *přijít* ŽÁDNÉ DALŠÍ technické potíže !

Naposledy editováno 07.08.2023 17:55:35

1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

6.8.2023 v 19:05 | Nahoru | #348
Bojim se ze to mas zasadne spatne Zaprve zanedbavas body za kvalifickaci, a zadruhe FCC dojeli #4. Takze za me:

FCC (predtim, kvalda, zavod) 117+0+19 = 136
Yart (predtim, kvalda, zavod) 118+4+2 = 124 (-12)

Ale jinak samozrejme vzhledem k tomu ze ve 24 hodinovce je k dispozici celkem masakr bodu (max 5 za kvaldu, 10 po prvnich 8 hodinach, 10 po druhejch 8 hodinach, a 60 (1.5*obvyklejch 40)bodu za vitezstvi (tzn maximalni zisk 85 bodu), nevidim to s Yartem nijak smrtelne. Maj to ve svych rukou.

Naposledy editováno 06.08.2023 19:05:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 07:20 | Nahoru | #349

Ozzy_ píše: Bojim se ze to mas zasadne spatne Zaprve zanedbavas body za kvalifickaci, a zadruhe FCC dojeli #4. Takze za me:

FCC (predtim, kvalda, zavod) 117+0+19 = 136
Yart (predtim, kvalda, zavod) 118+4+2 = 124 (-12)

Ale jinak samozrejme vzhledem k tomu ze ve 24 hodinovce je k dispozici celkem masakr bodu (max 5 za kvaldu, 10 po prvnich 8 hodinach, 10 po druhejch 8 hodinach, a 60 (1.5*obvyklejch 40)bodu za vitezstvi (tzn maximalni zisk 85 bodu), nevidim to s Yartem nijak smrtelne. Maj to ve svych rukou.



Já osobně to nevydím zase moc vesele. FCC má skvělé jezdce, funkční motorku a budou připraveni... co z toho že YART má nejrychlejší a nejstabilnější jezdce když ta jebka nevydrží ani osm hodin ... jako upřímně mi to už něpříjde ani vtipný, že YART není schopný postavit funkční motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 09:32 | Nahoru | #350

Kubik19 píše: Já osobně to nevydím zase moc vesele. FCC má skvělé jezdce, funkční motorku a budou připraveni... co z toho že YART má nejrychlejší a nejstabilnější jezdce když ta jebka nevydrží ani osm hodin ... jako upřímně mi to už něpříjde ani vtipný, že YART není schopný postavit funkční motorku.



Tak zase .... FCC taky nejel zadni senzor a dokonce kvuli tomu spadli. Oni meli stesti ze ztratili jen cca jedno kolo pomalejsi jizdou a malickym zahozem + opravou, kdezdto yartu to zdechlo uplne na druhy strane okruhu, coz pak bohuzel znamenalo ztratu cistejch 13 kol, chcipnout to o kus jinde, tak muzou bejt v depu taky za kolo Todle uz je nahoda a stesti, problemy se stavaj vsem.

Jasny, Yart toho mel za posledni 2 roky celkem hodne, ale tudle sezonu se mi zda ze slapou dobre (2 misto v Lemans, vyhra ve SPA, a ted jim zdechla elektrika, ale motor odjel opet celej zavod bez problemu a patrili na trati k nejrychlejsim ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 09:49 | Nahoru | #351

Ozzy_ píše: Tak zase .... FCC taky nejel zadni senzor a dokonce kvuli tomu spadli. Oni meli stesti ze ztratili jen cca jedno kolo pomalejsi jizdou a malickym zahozem + opravou, kdezdto yartu to zdechlo uplne na druhy strane okruhu, coz pak bohuzel znamenalo ztratu cistejch 13 kol, chcipnout to o kus jinde, tak muzou bejt v depu taky za kolo Todle uz je nahoda a stesti, problemy se stavaj vsem.

Jasny, Yart toho mel za posledni 2 roky celkem hodne, ale tudle sezonu se mi zda ze slapou dobre (2 misto v Lemans, vyhra ve SPA, a ted jim zdechla elektrika, ale motor odjel opet celej zavod bez problemu a patrili na trati k nejrychlejsim ....



patří vždy k nejrychlejším a to si myslím, že je jejich hlavní problém.. Když si vezmeme SERT, který nemá tak výkonou motorku a kdyby to teď nezahodili, tak snad nikdy neměli žádnou větší technickou závadu.. a když ano tak to vyřeší.

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 17:53 | Nahoru | #352
Karel : SUZUKA 8H
***********************
Máme za sebou závod v Suzuce, který bohužel nedopadl podle našich
představ. Byli jsme na pohodlné druhé pozici, po skvělém startu Niccola,
a i když se mi první stint nejelo moc dobře, tak i tak jsem dokázal o nějakých
8s zvýšit náskok na 3. místo. 5kol do konce mého stintu mi motorka vypnula
před Spoon corner, a bohužel jsem se zastavil v ďolíku na zadní rovince.
Musel jsem tlačit motorku nějakých 25minut zpět do boxu, a tím jsme ztratili
asi 14kol. Bylo to fakt utrpení, ale jsem rád, že jsem se dostal zpět. Tohle mi
vzalo hodně sil do zbytku závodu, ale nevzdali jsme se a řekli jsme si,
že zkusíme urvat nějaký bod. Moji kolegové jeli skvěle a já jsem se od
druhého stintu cítil už zase dobře jako normálně. Nakonec jsme sjeli na
tovární HRC, která vyhrála, víc jak jedno kolo a získali 2body.
Byl to elektronický problém, kterému nemohl nikdo předejít, jinak motorka
fungovala skvěle celý závod.
V šampionátu je všechno otevřené a uděláme v Bol d’Or maximum,
aby jsme dosáhli výsledku, po kterém toužíme.
Děkuji týmu a mým kolegům za skvělou práci a všem za podporu.

PS: děkuji FIM Endurance World Championship EWC za trofej Anthony Delhalle,
která ztotožňuje ducha Endurance, ve smyslu nikdy se nevzdávat.


Naposledy editováno 08.08.2023 06:27:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 18:54 | Nahoru | #353

Kubik19 píše: patří vždy k nejrychlejším a to si myslím, že je jejich hlavní problém.. Když si vezmeme SERT, který nemá tak výkonou motorku a kdyby to teď nezahodili, tak snad nikdy neměli žádnou větší technickou závadu.. a když ano tak to vyřeší.



Krátká paměť, nebo co ... Připomínám, že poslední závod se jmenuje Bol d´Or a vyhlášenou rovinku Mistral projel ten etalon spolehlivosti loni asi nejmíňkrát, než na jejím konci zaklepal motor.
Z těch, kteří jsou letos na prvních pěti místech celkově, tam nezakukal motor akurát u FCC Hondy a i tak propálili dvakrát výfuk a jednou chladič.

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 19:37 | Nahoru | #354

Ariete píše:
Krátká paměť, nebo co ... Připomínám, že poslední závod se jmenuje Bol d´Or a vyhlášenou rovinku Mistral projel ten etalon spolehlivosti loni asi nejmíňkrát, než na jejím konci zaklepal motor.
Z těch, kteří jsou letos na prvních pěti místech celkově, tam nezakukal motor akurát u FCC Hondy a i tak propálili dvakrát výfuk a jednou chladič.



Uvidíme. I když Yart fandím. Tak klidně vsadim litr ze motorka nevydrzi

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 21:35 | Nahoru | #355

Kubik19 píše: patří vždy k nejrychlejším a to si myslím, že je jejich hlavní problém.. Když si vezmeme SERT, který nemá tak výkonou motorku a kdyby to teď nezahodili, tak snad nikdy neměli žádnou větší technickou závadu.. a když ano tak to vyřeší.


Neřekl bych, že Yamaha byla/je silnější než motorka SERTu. Ve Spa to na té dlouhé rovince bylo vidět, tam na výkon dávali všechny a dokonce dal Guintoli nejrychlejší kolo závodu a to v noci. Loni v Bol d'Or na rovince Mistral taky letěli, ale bohužel to odneslo ložisko, takže ani oni nemají 100% spolehlivost.
Edit. Tak už to tady je.

Naposledy editováno 07.08.2023 21:36:55

2 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

7.8.2023 v 22:28 | Nahoru | #356
Na dvacátém místě dojela jedna Aprilia v japonských rukách. Sledovat jejich výměnu kol je koncert ... pro lenochody Neporovnávám to teda se sebou, spíš s tím, jak to umí u LRP nebo u YARTu .

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 00:05 | Nahoru | #357
Ale tak oni zas oddělavají náhodou i třmeny

(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 07:02 | Nahoru | #358
[quote=Ariete]Na dvacátém místě dojela jedna Aprilia v japonských rukách. Sledovat jejich výměnu kol je koncert ... pro lenochody Neporovnávám to teda se sebou, spíš s tím, jak to umí u LRP nebo u YARTu .


já na ewc dělal mechoše 2x po sobě ... a na stock motorce to je fakt těžký udělat rychle. Ty FORMULA EWC mají všechno nachystáno na rychlou výměnu.. stock nemůže mít nic všechno seriove. snad jen napínáky řetězu

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 14:17 | Nahoru | #359
Presne, nejde porovnavat Stock a EWC bajk / pitstop ...

EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or

8.8.2023 v 21:22 | Nahoru | #360
OK, předpisy pro Superstock jsem až tak moc nestudoval (doteď), ale je možné, že se k tomu postavili u Aprilie konzervativně, s ohledem na výkony na trati - že je ty čtyři výměny gum stály 100 sekund navíc proti potenciálně nejlepším SST, ale nemuseli provádět žádné náročné mechanické úpravy v rámci pravidel.

Na Suzuce měli pitstop nejkratší u BMW #37 - 7 zastávek za 5:09 minuty, průměr 44 vteřin i s průjezdem, podobné časy měla i první HRC, ti ale udělali poslední zastávku bez výměny gum.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35369 Včera v 21:48 Veverčák
Výroba karbonových dílů Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 7 4.5.2024 v 18:29 Valve
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist