1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
***********************************************************************************
- SERT Yoshimura 75 bodů ( před Suzukou 66 + 9 za 12.místo)
- BMW EWC 102 bodů (před Suzukou 85 +17 za 5.místo)
- YART 120 bodů (před Suzukou 118 + 2 za 19.místo v kategorii EWC)
- F.C.C TSR Honda 130 bodů (před Suzukou 117 + 13 za 8.místo) .
+ body za kvalifikaci !
=================
YART +4 body za 2.místo
SERT +1 bod za 5.místo
https://www.fimewc.c...-explainer#content-2
Takže navzdory té kolosální "elektronické" smůle nejsou pro závěrečných
24Hours v září na Paul Ricard *karty rozdány* beznadějně ...
Navíc se tam body po 8 a 16 hodinách násobí 1,5 ...
Fabrická HRC *With Japan post* v tom finále nepojede a Frantíky od F.C.C
s Baworáky *utahají* Nikoló, Marvin a Karel tak jako v úvodu dnešní Suzuky .
Avšak nesmí už *přijít* ŽÁDNÉ DALŠÍ technické potíže !
Naposledy editováno 07.08.2023 17:55:35
1 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
FCC (predtim, kvalda, zavod) 117+0+19 = 136
Yart (predtim, kvalda, zavod) 118+4+2 = 124 (-12)
Ale jinak samozrejme vzhledem k tomu ze ve 24 hodinovce je k dispozici celkem masakr bodu (max 5 za kvaldu, 10 po prvnich 8 hodinach, 10 po druhejch 8 hodinach, a 60 (1.5*obvyklejch 40)bodu za vitezstvi (tzn maximalni zisk 85 bodu), nevidim to s Yartem nijak smrtelne. Maj to ve svych rukou.
Naposledy editováno 06.08.2023 19:05:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Ozzy_ píše: Bojim se ze to mas zasadne spatne Zaprve zanedbavas body za kvalifickaci, a zadruhe FCC dojeli #4. Takze za me:
FCC (predtim, kvalda, zavod) 117+0+19 = 136
Yart (predtim, kvalda, zavod) 118+4+2 = 124 (-12)
Ale jinak samozrejme vzhledem k tomu ze ve 24 hodinovce je k dispozici celkem masakr bodu (max 5 za kvaldu, 10 po prvnich 8 hodinach, 10 po druhejch 8 hodinach, a 60 (1.5*obvyklejch 40)bodu za vitezstvi (tzn maximalni zisk 85 bodu), nevidim to s Yartem nijak smrtelne. Maj to ve svych rukou.
Já osobně to nevydím zase moc vesele. FCC má skvělé jezdce, funkční motorku a budou připraveni... co z toho že YART má nejrychlejší a nejstabilnější jezdce když ta jebka nevydrží ani osm hodin ... jako upřímně mi to už něpříjde ani vtipný, že YART není schopný postavit funkční motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Kubik19 píše: Já osobně to nevydím zase moc vesele. FCC má skvělé jezdce, funkční motorku a budou připraveni... co z toho že YART má nejrychlejší a nejstabilnější jezdce když ta jebka nevydrží ani osm hodin ... jako upřímně mi to už něpříjde ani vtipný, že YART není schopný postavit funkční motorku.
Tak zase .... FCC taky nejel zadni senzor a dokonce kvuli tomu spadli. Oni meli stesti ze ztratili jen cca jedno kolo pomalejsi jizdou a malickym zahozem + opravou, kdezdto yartu to zdechlo uplne na druhy strane okruhu, coz pak bohuzel znamenalo ztratu cistejch 13 kol, chcipnout to o kus jinde, tak muzou bejt v depu taky za kolo Todle uz je nahoda a stesti, problemy se stavaj vsem.
Jasny, Yart toho mel za posledni 2 roky celkem hodne, ale tudle sezonu se mi zda ze slapou dobre (2 misto v Lemans, vyhra ve SPA, a ted jim zdechla elektrika, ale motor odjel opet celej zavod bez problemu a patrili na trati k nejrychlejsim ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Ozzy_ píše: Tak zase .... FCC taky nejel zadni senzor a dokonce kvuli tomu spadli. Oni meli stesti ze ztratili jen cca jedno kolo pomalejsi jizdou a malickym zahozem + opravou, kdezdto yartu to zdechlo uplne na druhy strane okruhu, coz pak bohuzel znamenalo ztratu cistejch 13 kol, chcipnout to o kus jinde, tak muzou bejt v depu taky za kolo Todle uz je nahoda a stesti, problemy se stavaj vsem.
Jasny, Yart toho mel za posledni 2 roky celkem hodne, ale tudle sezonu se mi zda ze slapou dobre (2 misto v Lemans, vyhra ve SPA, a ted jim zdechla elektrika, ale motor odjel opet celej zavod bez problemu a patrili na trati k nejrychlejsim ....
patří vždy k nejrychlejším a to si myslím, že je jejich hlavní problém.. Když si vezmeme SERT, který nemá tak výkonou motorku a kdyby to teď nezahodili, tak snad nikdy neměli žádnou větší technickou závadu.. a když ano tak to vyřeší.
***********************
Máme za sebou závod v Suzuce, který bohužel nedopadl podle našich
představ. Byli jsme na pohodlné druhé pozici, po skvělém startu Niccola,
a i když se mi první stint nejelo moc dobře, tak i tak jsem dokázal o nějakých
8s zvýšit náskok na 3. místo. 5kol do konce mého stintu mi motorka vypnula
před Spoon corner, a bohužel jsem se zastavil v ďolíku na zadní rovince.
Musel jsem tlačit motorku nějakých 25minut zpět do boxu, a tím jsme ztratili
asi 14kol. Bylo to fakt utrpení, ale jsem rád, že jsem se dostal zpět. Tohle mi
vzalo hodně sil do zbytku závodu, ale nevzdali jsme se a řekli jsme si,
že zkusíme urvat nějaký bod. Moji kolegové jeli skvěle a já jsem se od
druhého stintu cítil už zase dobře jako normálně. Nakonec jsme sjeli na
tovární HRC, která vyhrála, víc jak jedno kolo a získali 2body.
Byl to elektronický problém, kterému nemohl nikdo předejít, jinak motorka
fungovala skvěle celý závod.
V šampionátu je všechno otevřené a uděláme v Bol d’Or maximum,
aby jsme dosáhli výsledku, po kterém toužíme.
Děkuji týmu a mým kolegům za skvělou práci a všem za podporu.
PS: děkuji FIM Endurance World Championship EWC za trofej Anthony Delhalle,
která ztotožňuje ducha Endurance, ve smyslu nikdy se nevzdávat.
Naposledy editováno 08.08.2023 06:27:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Kubik19 píše: patří vždy k nejrychlejším a to si myslím, že je jejich hlavní problém.. Když si vezmeme SERT, který nemá tak výkonou motorku a kdyby to teď nezahodili, tak snad nikdy neměli žádnou větší technickou závadu.. a když ano tak to vyřeší.
Krátká paměť, nebo co ... Připomínám, že poslední závod se jmenuje Bol d´Or a vyhlášenou rovinku Mistral projel ten etalon spolehlivosti loni asi nejmíňkrát, než na jejím konci zaklepal motor.
Z těch, kteří jsou letos na prvních pěti místech celkově, tam nezakukal motor akurát u FCC Hondy a i tak propálili dvakrát výfuk a jednou chladič.
(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Ariete píše:
Krátká paměť, nebo co ... Připomínám, že poslední závod se jmenuje Bol d´Or a vyhlášenou rovinku Mistral projel ten etalon spolehlivosti loni asi nejmíňkrát, než na jejím konci zaklepal motor.
Z těch, kteří jsou letos na prvních pěti místech celkově, tam nezakukal motor akurát u FCC Hondy a i tak propálili dvakrát výfuk a jednou chladič.
Uvidíme. I když Yart fandím. Tak klidně vsadim litr ze motorka nevydrzi
(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
Kubik19 píše: patří vždy k nejrychlejším a to si myslím, že je jejich hlavní problém.. Když si vezmeme SERT, který nemá tak výkonou motorku a kdyby to teď nezahodili, tak snad nikdy neměli žádnou větší technickou závadu.. a když ano tak to vyřeší.
Neřekl bych, že Yamaha byla/je silnější než motorka SERTu. Ve Spa to na té dlouhé rovince bylo vidět, tam na výkon dávali všechny a dokonce dal Guintoli nejrychlejší kolo závodu a to v noci. Loni v Bol d'Or na rovince Mistral taky letěli, ale bohužel to odneslo ložisko, takže ani oni nemají 100% spolehlivost.
Edit. Tak už to tady je.
Naposledy editováno 07.08.2023 21:36:55
2 reakcí na tento příspěvek EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
(reakce na) EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, Suzuka, Bol d´Or
já na ewc dělal mechoše 2x po sobě ... a na stock motorce to je fakt těžký udělat rychle. Ty FORMULA EWC mají všechno nachystáno na rychlou výměnu.. stock nemůže mít nic všechno seriove. snad jen napínáky řetězu
Na Suzuce měli pitstop nejkratší u BMW #37 - 7 zastávek za 5:09 minuty, průměr 44 vteřin i s průjezdem, podobné časy měla i první HRC, ti ale udělali poslední zastávku bez výměny gum.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35369 | Včera v 21:48 Veverčák |
Výroba karbonových dílů Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 7 | 4.5.2024 v 18:29 Valve |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 3 | 30.4.2024 v 06:46 Gahan37 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |