Téma: En Gear a jiné
 
25.3.2008 v 12:12
Jelikož taky pořád řadim 7čku, tak pořídím ukazatel, ale všichni tady píšete o výrobku ENGEAR od Starlinu (2.377,-)

http://www.motostar....560/engear-3353.html

Vzhledově mě ale zaujal víc Engear od G.P.T. model 3001 (2.590,-)

http://www.amtrade.c...mp;products_id=27116

Bohužel tehle už přestali vyrábět, ale mají nový model (6 barev displeje) za CENU 1990Kč

http://www.yacomi.cz...z-racing-p-4804.html

Máte někdo zkušenost i s jinými než od Starlinu??

Naposledy editováno 25.03.2008 21:41:41

En Gear a jiné

25.3.2008 v 13:40 | Nahoru | #1
původně jsem chtěl jít do toho prvního,ale ten poslední taky nevypadá špatně... a cena je taky o něco příznivější...

En Gear a jiné

25.3.2008 v 14:34 | Nahoru | #2

keymaker>původně jsem chtěl jít do toho prvního,ale ten poslední taky nevypadá špatně... a cena je taky o něco příznivější...



já bych bral spíš ten prostřední

1 reakcí na tento příspěvek En Gear a jiné

28.5.2008 v 06:24 | Nahoru | #3
Zdravím, mám na FZS600 namontován GEAR INDICATOR za 1500,- a funguje OK, má i test správného připojení k instalaci a narozdíl od engearu LED max.otáček výrazně bliká.

En Gear a jiné

28.5.2008 v 06:56 | Nahoru | #4
Mám tohle http://www.gi-pro.net/, ale bohužel jen pro Suzuki, Kawaski a Triumph s FI, no a umí to i jiné věci, než jen ukazovat kvalt

En Gear a jiné

30.5.2008 v 09:22 | Nahoru | #5
to BERGR
Co to ještě umí? Na webu je tuší, že se jas displeje dá nastavit v několika stupních, ale neděje se tak automaticky...

Naposledy editováno 30.05.2008 10:45:38

En Gear a jiné

30.5.2008 v 10:42 | Nahoru | #6
FZS600S> no to se dějě automaticky, ale i ta automatická intenzita se dá nastavit, no častečně to umí i změnit mapu vstřikování a odblokovat omezovač jak otáček tak rychlostní

En Gear a jiné

30.5.2008 v 12:12 | Nahoru | #7
Bergr> A jak mu zadáváš informace pro změny map a vypnutí omezovače?

1 reakcí na tento příspěvek En Gear a jiné

30.5.2008 v 12:31 | Nahoru | #8
FZS600S> tlačítkem, je to tam předprogramované a pak to tam sází automaticky dle kvaltu co máš zařazený

Naposledy editováno 30.05.2008 12:35:14

(reakce na) En Gear a jiné

8.10.2009 v 13:32 | Nahoru | #9
FZS600S> Zdar, můžu se zeptat kde jsi koupil ten gear indicator za 1500? Díky. Vím, že už je to loňská diskuze, ale kdyby se nechal ještě koupit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) En Gear a jiné

8.10.2009 v 17:02 | Nahoru | #10
Bergr> Jak jseš s tím Giprem spokojenej. Taky o něm přemýšlím. A funguje opravdu tak jak píšou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) En Gear a jiné

8.10.2009 v 17:13 | Nahoru | #11

zebyhonda>Bergr> Jak jseš s tím Giprem spokojenej. Taky o něm přemýšlím. A funguje opravdu tak jak píšou?



jj funguje to tak jak je to popsano na webu vyrobce (healtech)

GIPRO ma 3 rady ukazatelu, puvodni s ATRE to je to odblokovani jisteho omezeni na predstihu na prvni kvalty... info to bere z cidla zarazeneho kvaltu.. tzn jen pro moto s timhle kvaltem.. kawa, suzi apod...

GIPRO DS bere si info o kvaltu pres "diagnostickou" zasuvku z ridici jednotky.. ridici jednotka si kvalt pocita stejne jako engear treba.. tzn jen jednodussi montaz (jeden konektor)

a ted ta nova universalni rada, vicemene shodne co do instalace a funkce jako vsechny ty univerzalni ala engear,GPT apod....

ja mama GIPRO ATRE a funguje OK..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) En Gear a jiné

8.10.2009 v 17:20 | Nahoru | #12
assassin> Asi bude ježíšek , protože ukazatel kvaltu jsem stejně chtěl. A na to odblokování výkonu na první tři kvalty jsem taky zvedavej . Mě by na K1 mělo pasovat to ATRE, snad jsem to teda dobře pročetl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) En Gear a jiné

8.10.2009 v 17:24 | Nahoru | #13

zebyhonda>assassin> Asi bude ježíšek , protože ukazatel kvaltu jsem stejně chtěl. A na to odblokování výkonu na první tři kvalty jsem taky zvedavej . Mě by na K1 mělo pasovat to ATRE, snad jsem to teda dobře pročetl.



jj, jinak ono je to to skrceny na zapalovani /predstihu... a to v nizsich otackach na castecne otevrenej plyn.. proste silnejsi spodek do tech cca 4-5ti tis, lepsi reakce na plyn, lepsi prechod brzdeni motorem/pridani plynu...

na max vykon to nema vliv.. tzn kdyz otevres na 1 nebo 2 nebo 3 plnej tak s ATRE nepoznas zadnej rozdil... dobry treba v takovejch tech horskejch zatackach o 180 na jednicku...

(reakce na) En Gear a jiné

8.10.2009 v 17:35 | Nahoru | #14
assassin> alo jo, půjdu do toho. Mám dát dvoju za normoš ukazatel nebo trojku za Gipro? Ten rozdíl není tak velkej, a zlepšení reakce na plyn je jenom k dobru . Už aby bylo jaro

En Gear a jiné

8.10.2009 v 18:34 | Nahoru | #15
já mám na R1 ukazatel od PZ-Racing GT300 GearTronic a jsem max spokojenej. neni největší ale je perfektně vidět, můžeš si vybrat z několika barev podsvícení kt. navolíš při instalaci, je universální na spoustu druhů biků, můžeš ho pak v klidu přendat na další motorku.. /ale to umí asi i ostatní / ale hlavně FUNGUJE. Koupil jsem ho na ebay za 60Euro


u nás třeba tady

Naposledy editováno 08.10.2009 18:35:34

En Gear a jiné

1.9.2010 v 11:44 | Nahoru | #16
Nevíte někdo náhodou, proč je u některých ukazatelů zařazené rychlosti(Engear) navíc šestý drát, který se připojuje na neutrál?
Má to nějaký význam oproti pěti drátům např. u GearTronicu od PZ Racing? Nechybí pak nějaká funkce u tohoto ukazatele?
Díky za vysvětlení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist