Téma: Falešný neutrál
17.8.2021 v 14:44
Ahoj, v neděli jsem před zatáčkou podřadil z 4 na 3, za zatáčkou přidal plyn, ucejtil jsem škubnutí a rázem jsem byl na neutrálu a v omezovači. Zastavil jsem, nakopal tam jedničku a jel dál. Celou cestu do Hořic a zpět už to bylo ok. Včera jsem předjížděl auto řadím z 3 na 4, přidávám plyn a zase omezovač. Jen jsem zavřel plyn, znovu přidal a byla tam rychlost. Nevím jestli je to moje chyba a nekopnul jsem tam rychlost dostatečně nebo to mám nějak víc řešit. Moto má najeto 12 000
Nepamatuji se, že by se mi někdy stalo. Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki. Jen teď po servisu se mi asi 2x stalo, že jsem nedořadil z jedničky na dvojku. Musím házet kvalty trošku důrazněji (GSX-S 1000). Řazení se mi zdá takové trochu tvrdší.
Naposledy editováno 17.08.2021 16:04:34
Naposledy editováno 17.08.2021 16:04:34
Jsem zvyklý z Horneta, tam to stačilo jen tak jemně cvakat
Ale dík, jsem v klidu, nebudu řešit
Ještě jsem si říkal jestli se dá poladit ta hydraulická spojka zda to s tím nějak nesouvisí, když ji pouštím tak zabírá až skoro na konci. Kapaliny tam je dost ale ten červ na páčce mi přijde, že nic nedělá ať ho šroubuju dovnitř nebo ven (byl ještě od výroby nastavený zhruba na prostředek a zalitý pryskiřicí)


Ahoj, zatím jsem se s falešným neutrálem setkal jen 2x, poprvé to byla olítaná a stará Kawa a podruhé to byla předváděčka KTM 1290 SAS. Na mojí KTMce takový problém nemám, ale nebyl jsem happy se řazením 5 a 6
, 1-4 super, ale 5 a 6 se mi nelíbilo, někdy jako po másle a jindy s takovým “brněním”, teď mám najeto 22K a motorka řadí jako po másle 1-6
. V 8K jsem si měnil olej jen abych věděl, co se v motoru děje a olej byl čistý bez kovových špon, v 15K jsem byl v KTM servisu a teď mezi 22-23K si opět vyměním olej a filtr sám. Tak uvidím co a jak, ale rakouští soudruzi v KTM asi někde udělali chybu, protože jezdím stále 6-6,5 l/100 km a ostatní i běžně pod 6
, že by chybka pravačky
Zkusil bych nějaké Ducati fórum, tam Ti poradí lépe.




Zkusil bych nějaké Ducati fórum, tam Ti poradí lépe.
Jawa to tiež robí, medzi 3-4.
Vlček67 : Pri 6-6,5l/100km to aj tie gumy musia dať len o tri nuly k tým číslam viacej. Ale ak jazdíš stále 3 kufre a dvaja, možno OK. Ja sólo aj diaľnice túto sezónu /keď sa vraciam domov/, a 5l v pohode /ale beriem to svižne turisticky, nie superšportovo/. Ale prevodovka kope, najmä medzi 5-6, 6-5. Už to niekto aj spomínal pri recenzovaní svojoj KTM 1290.

Vlček67 : Pri 6-6,5l/100km to aj tie gumy musia dať len o tri nuly k tým číslam viacej. Ale ak jazdíš stále 3 kufre a dvaja, možno OK. Ja sólo aj diaľnice túto sezónu /keď sa vraciam domov/, a 5l v pohode /ale beriem to svižne turisticky, nie superšportovo/. Ale prevodovka kope, najmä medzi 5-6, 6-5. Už to niekto aj spomínal pri recenzovaní svojoj KTM 1290.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 | tomasiiik | 8 | 4.6.2023 v 15:10 DucAdy |
Vynechává na 6000 otačkách Ducati Monster 696 | Johnny03 | 10 | 30.12.2021 v 06:56 hondaman1 |
Spojka monster Ducati Monster 696 | honzas1 | 3 | 7.8.2021 v 23:49 x46x |
Ducati Monster 696 Ducati Monster 696 | Eviks | 4 | 26.6.2021 v 13:27 Anti |
monster 696 po DN nestartuje Ducati Monster 696 | biker243 | 19 | 12.3.2021 v 23:04 biker243 |