globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Helma
 
22.3.2008 v 10:21
Čus,mám téma:Jezdím cestáka a moc se mě zamlouvá helma s kšiltem.Koukám po nějaké značce a zjištuju že nikdo nedělá helmu na cestování s kšiltem a plexim přes celou a ještě se sluneční clonou.Vůbec netuším jak se chová tahle endurová ,ve vyšších rychlostech.Mám zkušenosti se sharkem ,sklopkou cox i s otevřenou ,ale všechno špatně.Poradíte někdo do čeho jít??? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Helma

22.3.2008 v 10:31 | Nahoru | #1
No, ona motokrosová přilba je světe div se uzpůsobená především na motokros, kde se nejezdí v takových rychlostech a hlavně v jiných podmínkách a možnostech vtřebání nárazu při pádu... Předpokládám, že se ti líbí spousta věcí, které stejně na mašinu tahat nebudeš... Doporučuju ti rozhodně cestovní přilbu, vzhledem k tvé vlastní bezpečnosti!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Helma

22.3.2008 v 11:34 | Nahoru | #2
Ice_petr> Myslíš že kvalitnější motokrosový přilby nebudou tak bezpečný jako vyklápěčky nebo integrálky?

Helma

22.3.2008 v 11:50 | Nahoru | #3
no on mi ten ksilt pripada jako clona proti slunci, takze takovou asi nenajdes. nedavno jsem si zkousel uvex enduro a vypada tuze pekne

(reakce na) Helma

22.3.2008 v 13:18 | Nahoru | #4
Zdeněk Rubáš>

No, ber to pouze jako můj názor a skutečnost může být jiná, ale domnívám se, že motokrosová přilba je přizpůsobená do terénu a při její výrobě jsou zohledněny podmínky jejího využití a možných nárazů. Neříkám, že se při její výrobě ubírá na kvalitě, ale pravděpodobnost, že při motokrosu upadneš ve dvousetkilometrové rychlosti je opravdu mizivá. Nepojedeš po asfaltce po zadku a opakovaně třískat hlavou o tvrdou zem, jako u sportovní nebo cestovní motorky. Myslím, že technologie výroby typu přilby se odvíjí hlavně od jejího předpokládaného využití. Ale jak říkám, pouze můj názor...

Helma

23.3.2008 v 09:34 | Nahoru | #5
Peacemaker> A co ty používáš na GS? Viděl jsem na satelitu cestopis kde dvá angláni cestovali přes kontinenty a měli přesně takovou jakou bych si představoval a jeli na GSáh.

Helma

23.3.2008 v 09:56 | Nahoru | #6
s clonou navic sem nevidel jinak se da celkem i vybrat.to ze ti bude ksilt delat psi kusy ve vyssich rychlostech je dalsi ve.

Helma

23.3.2008 v 12:49 | Nahoru | #7

Sharki>Peacemaker> A co ty používáš na GS? Viděl jsem na satelitu cestopis kde dvá angláni cestovali přes kontinenty a měli přesně takovou jakou bych si představoval a jeli na GSáh.



ja pouzivam Schubert Concept (C1), super helma, idealni na nahace - kdyz si stoupnu ve stupackach, nadherny ticho, kdyz si sednu, tak mi asi od stitku jdou turbulence primo na helmu a hluci. ale porad lepsi nez ostatni konkurence, co tak slychavam. premyslim i nad tim uvexem, ale tedka me cekaj trosku jiny vydaje, tak uvidime.

ti dva anglani jeli s Arai Tour-X. draha, ne uplne vychytana, ale jinak urcite dobra. lepsi (a zaroven levnejsi) bude asi BMW Enduro helmet. a pokud chces neco levnejsiho, tak prave ten Uvex by mohla byt trefa do cernyho.

Helma

25.3.2008 v 12:24 | Nahoru | #8
Peacemaker> Super,laboruju už druhou sezonu s turbolencema na Hondě Denville.Začal jsem to řešit vyšším plexi i s deflektorem a pak helmama od sklopky po integrálu a pořád stejné.Mám stejnou zkušenost ,postavit se do stupaček a potom je to šepot květin.Jsem ještě prďola 165cm a nesnáším se koukat přes plexi ,což je asi ten největší problém. Hodně bezproblémových cest a fak dík za reakci Sharki

Helma

26.3.2008 v 02:29 | Nahoru | #9
No já mám takovou zkušenost, že kšiltovka je prima proti sluníčku, dá se štítkem dobře odstínit, to je výhoda. Ale při stovce, pokud nejsi za luftem z plexi, tak už buď dost tahá hlavu nahoru, nebo dolů, prostě ta plocha štítku je už znát. Při 150 jak hlavu vystrčíš, tak na luftu ti nejspíš urve hlavu. Zkus si to dlaní, co luft umí... )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist