Cena 90 až 130 tisíc Kč Barvy: černá, modrá, červená.
Stránky výrobce
CZ obchod
Naposledy editováno 28.04.2021 22:20:03
...mel bych dotaz. Nekde na foru jsem cetl hadku o tom, kdy muze clovek ridit elektromotorku do 11kw automat. Nekdo tvrdil, ze je to az po 2 letech od obdrzeni ridicaku B? To je nesmysl ne??
Droxik: Skupina A1 pokud má motorka současně i automatickou převodovku nebo konstantní převod, tak na tyto motorky stačí mít řidičák skupiny B. O nějaké přídavné podmínce mít skupinu B dva roky jsem nikdy neslyšel. Nejlepší bude se zeptat nějakého instruktora v autoškole. Já mám řidičák A i B už od roku 1992, takže ti asi moc neporadím. Vím jen to, že na Brammo Enertia+ by mi stačila skupina B (do 11kW a konstantní převod), ale na Victory Empulse TT už potřebuju minimálně A2 (11-35kW a manuální převodovka).
Naposledy editováno 07.02.2021 13:00:15
Řekl by jsi mi prosím svůj názor, co se týče komponentů u týhle motorky? Jsem absolutní laik a podle tvých příspěvků se hodně vyznáš Chápu, že to je čína a tak...ale v dnešní době už není na tak špatné urovni jako třeba 10 let zpět.
Na sezonu mám v plánu koupit elektromotorku a snažím se vyjít do 140tis. max a tahle mě v celku zaujala...:)
Naposledy editováno 08.02.2021 00:12:17
souhlasím s e-Kájou, Evoke Urban působí lépe i parametry má lepší, ale pro výkon 19 kW, asi je potřeba A2 (pokud nebude homologačně přiškrcený do 11 kW ).
Na B můžeš motocykl do A1, protože se vydává po 18 roce života.
Dongma je podobná, trochu ji montují na koleně z videa od e-Káji. Výroba pásová obnáší vyšší investici, ale úhrnně levnější produkci (tak dělají Soco, kéž by vypustili silnější stroj). Nevím jak montují DAYI, chce to chvíli počkat. Koukni na URBET z Barcelóny, jsou to zakuklená P.R.C.éčka podobného ražení.
Evoke Urban Clasic je moje , papíry mám neomezené, přesto si musím počkat Vzal bych na milost i DAYI, Dongmu i Horwina a URBET Nura, ale teprve čas ukáže...
Naposledy editováno 08.02.2021 22:53:47
Každopádně jsem v rozpacích.... rozmýšlím nad 2, možná 3 motorkama.
e-Kája mě nahlodal na Evoke Urban Classic, takže:
1.Evoke Urban Classic
2. DAYI
3. Dongma R1
A teď si jen vybrat
Do VTP se uvádí vždy trvalý výkon elektromotoru, který je většinou podstatně nižší než špičkový výkon.
Příklady:
- Evoke Urban Classic má trvalý výkon 8kW, špičkový výkon 19kW, bez řazení, takže stačí řidičák B
- Brammo Enertia+ má trvalý výkon 6,5kW, špičkový výkon 13kW, bez řazení, stačí řidičák B.
- Victory Empulse TT má trvalý výkon 22kW a špičkový je 42kW, musí být řidičák A2.
- Zero DS má trvalý výkon 11kW a špičkový výkon 44kW!, bez řazení, takže řidičák B. Tady už mám pocit že to výrobce schválně naprogramoval aby to splňovalo řidičák B, ale dle mého názoru je ta motorka výkonově minimálně na A2
Naposledy editováno 09.02.2021 00:01:23
To Dayi bych zatím vynechal. Ještě nikde není uveřejněné video nebo alespoň fotky z reálného provozu. Navíc uvádí max. výkon elektromotru 6kW, což je slabota. Dále uvádí rozvor náprav jen 1070mm, což je buď chyba, nebo se jedná o hodně malou motorku. Ale ty kufry na tom vypadají fakt bombasticky
Naposledy editováno 09.02.2021 00:21:21
Koupeno tady: www.ebike-shop.cz
Droxik: myslím že i pro tebe by to byl na začátek slušný elektrostroj. Co ty na to?
PS: Na fotce CoC listu, cos mi poslal je uvedený výkon po dobu 30min, tedy trvalý výkon 6kW, tudíž špičkový výkon odhaduju na 12kW, což vůbec není špatné. Podobné parametry mám u Brammo Enertia
PPS: napadá mě první facelift: odříznout ten fejkový kryt řetězu, teda pokud to nebude mít vliv na délku zákonné záruky
Naposledy editováno 29.04.2021 00:23:46
opět trefa do černého díky za upozornění. Pseudokryt pude jak kuna, hajzl nevhodný i z principu tam nemá co dělat.
Ještě přelepím popisky, TRUST mi bude chybět
Na motorii teď nemám moc času, o víkendu se pokusím pomyslet.
Naposledy editováno 29.04.2021 22:13:08
ještě než to uřízneš, napadla mě jedna alternativa, jak by se ten zbytečný kryt řetězu dal využít. Pokud máš (stejně jako já) v plánu používat akční kameru, mohla by to být solidní základna pro její držák, tedy pokud se to při jízdě příliš neklepe
Při bližším pohledu na vaše elektrostroje mě zaujala poměrně široká zadní pneumatika, hodně malá vzdálenost mezi předním kolem a předním krytem baterie a poměrně vysoká světlá výška. Můžu se zeptat, jaké mají výše uvedené rozměry a geometrie rámu vliv na jízdní vlastnosti? Je to motorka vhodná víc do města/obce nebo spíš na okresky, nebo je to univerzál na obojí? Já jsem totiž z mojí Victory kupodivu poměrně mile překvapen, že ač podle vzhledu a koncepce by to měla být spíš královna okresek nebo dálnic, nerovné povrchy při jízdě po Praze holka zvládá taky poměrně bravurně
Naposledy editováno 30.04.2021 15:28:42
zatím nemám vyzkoušeno kličkování, SPZ bude nejdříve od pondělí. Rozhodně má DAYI lepší rejd než TC i TC Max, navíc pomáhá zpátečka, přepínač omezovače rychlosti je 1-2-3-1-2-3 je troch neohrabaný, zase má daleko lepší a citlivější plyn, který při rozjezdu nekope.
DAYI je mohutnější a těžší, na 90 vyletí rychle. Tvůj odhad výkonu bude správný, displej ukazuje 1 až 12 krát 10 A, což dělá 8,5 kW nejméně. Odběr bude důležité sledovat při plynulé jízdě, tím, že dochází k přetečení hodnot při špičkovém výkonu, neznamená strop 8,5 kW, a stejně rekuperuje, snad i při zmáčknutí brzd používá intenzivnější rekuperaci - jako Zoe, které ukazuje přímou spotřebu i rekuperaci, zkusím zaznamenat maximální rekuperaci s ohledem na max. výkon 63 kW, který taky ověřím.
Brzdám se ještě budu věnovat, vložím papír před destičky. Český návod uvádí ABS, v COC je CBS, což bude nejspíš správně. Zdar a netrap mě prosím motorkářskými dodazy, nikdy jsem motocykl nevlastnil a asi ani nebudu (TC bylo na dceru, DAYI bude na syna).
Pseudokryt zadního řetězu mi nijak zvlášť nevadí, takže ho tam asi nechám. V návodu k motorce přímo píšou, že motorka nesmí jezdit v terénu. Takže max. nějaká lehčí polňačka. Ty plasty mi přijdou opravdu fórové a lak je jen v tenké vrstvě, takže jsem už poškrábal "nádrž" od zipu na bundě. Takže uvažuju, že bych plastové díly nechal polepit průhlednou folií, aby tolik netrpěly a déle vydržely pěkné. Pokud by někdo měl dobrý tip na někoho v Praze a okolí, kdo by to polepil, budu rád.
To Akumoto 600 bych chtěl prodat, takže pokud by někdo měl zájem, nebo o někom věděl, tak se prosím ozvěte.
ourel: nevím jestli ten polep fólií je nutný na všechny plasty, asi by to bylo dost náročný polepit ve všech detailech. na tu "nádrž" bych dal takovou tu samolepku co se dává na nádrže benzínových motorek. Já si jí dám na Victory asi taky, ikdyž lakování bude v mém případě určitě kvalitnější.
na to Akumoto zkus dát inzerát sem na motorkáře, nebo bazoš, myslím že by se to mělo prodat snadno, záleží na ceně a stavu baterek. nebo si ho můžeš nechat jako záložní stroj. Já jsem teď v situaci, že jedině na Peugeotovi můžu jezdit, jelikož Victory zatím nemá RZ (bude asi za týden) a Brammo čeká na výměnu pneu, brzdovky a řetězu.
Naposledy editováno 01.05.2021 22:12:59
To samé s jiným názvem u nás
Uvádí dojezd reálněji. Homologované dojezdy jsou těžko dosažitelné, těch 150 km je reálných z plna na doraz, pohodovou jízdou.
Naposledy editováno 03.06.2021 20:36:11
https://www.aliexpre...05003527760592.html?
Jsou tam různé typy kabelů, pro CAN a bez CAN, bezdrátový modul Bluetooth, atd.
Je k tomu software pro Android/Iphone/PC. Pokud chcete používat Bluetooth modul, je potřeba se registrovat v aplikaci WeChat. Tunící a debugovací software v PC funguje bez registrace.
Je tam spousta změn a nastavení, tak bych doporučil klikat a měnit parametry pouze tehdy, když si je člověk jistý, že ví, co dělá.
Pokud má motorka řídící jednotku podporující OBD2, existuje ještě jeden jednoduchý univerzální způsob zakladní diagnostky (Android) - pouze vyčíst a smazat chybové kódy a podívat se na některé parametry, bez možnosti debugu a tunení:
Informace, návody, prográmky, schemata.
https://uloz.to/file...-e-odin-xrs01-02-zip
již delší dobu hledám elektromotorku a nedávno jsem narazil na existenci značky DAYI. Hledal jsem více informací a narazil na Váše vlákno. Chtěl bych se Vás jenom zeptat, zda jste stále s touto motorkou spokojený.
Hledám něco na dojíždění do práce + sem tam výlet v blízkosti Prahy.(proto mě zaujal dojezd)
Zajímalo by mne jestli jste například nezkoušeli jízdu se spolujezdcem, protože to je pro mne jedno z kriterii, aby tam bylo pro něj i nějaké místo.
Děkuji