1 reakcí na tento příspěvek Dotaz pro odborníky přes řetězy.
netesnenej retez se pri tehle rychlostech a prostredni celkem rychle zadre.
assassin>no treni ani neni tolik zavisly na tom kolik je tech trecich mist...
A na čem jiném jsou teda závislé ztráty třením když na množství resp. velikosti třecích ploch ??
Ale souhlas že to nemá moc vliv. Na Rkový XT bych určitě koupil Xkový řetěz.. teda předpokládám že se občas podíváš do ternénu ;)
Naposledy editováno 20.03.2008 14:12:01
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz pro odborníky přes řetězy.
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz pro odborníky přes řetězy.
assassin>treni zavisi pouze na pritlacne sile a koeficientu treni... plocha uz je pak sumak.
mě šlo spíš o to... spočítáš třecí sílu v jednom třecím místě.. u O-kroužků to bude třecí síla celýho spoje.. u X-kroužků tam ty místa jsou dvě.. takže ta síla 2x ... za předpokladu že jsou oba zatíženy stejnou přítalčnou silou teda.. nebo ne??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz pro odborníky přes řetězy.
Snad 1kw!
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz pro odborníky přes řetězy.
Dosli k zaveru, ze namerene rozdily jsou tak zanedbatelne, ze se daji povazovat za chybu mereni a neni mozno stanovit jednoznacny zaver.
záleží na typu a kontrukci celého řetězového převodu a ne jen na zamotném řetězu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz pro odborníky přes řetězy.
honza.kr>nedavno to testovali v supermotu na 125kach nebo 250kach na brzde. netesneny retez a pak O a X krouzek.
Dosli k zaveru, ze namerene rozdily jsou tak zanedbatelne, ze se daji povazovat za chybu mereni a neni mozno stanovit jednoznacny zaver.
Nevíš v kterém čísle to bylo?