globalmoto_kveten





Téma: Jak na trial
 
17.3.2008 v 12:24
Zdar, chtěl bych zkusit trialovou motorku. Máte někdo nějaké zkušenosti, s jakou motorkou začít? Jaká značka je v pohodě, co se nejvíc sype, jaký obsah motoru je tak akorát a vůbec takové věci okolo mě zajímají, at na to nemusím přicházet pracně sám. Díky za každý názor

(reakce na) Jak na trial

1.3.2013 v 18:23 | Nahoru | #1171
... gratulace, vypadá moc pěkně a asi taky jede, viz dlažba .

Jak na trial

1.3.2013 v 20:24 | Nahoru | #1172
Ne jako ferovka, je TO mrtvice, 8 koni A ted je tam jeste silnicni rozeta, trialova je v pribalu, ted je tam petka jen na ozdobu, a neni to ono

Ale .... proste ... je to uzasny Protoze tydle stroje o vykonu nejsou ...

2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

2.3.2013 v 08:10 | Nahoru | #1173
Gratuluju Nevím jestli sis nezadělal na pěknej pruser, chci říct, jestli nebudeš za čas kupovat čistokrevnou šlapačku ) Btw, proč ne ossa explorer?

(reakce na) Jak na trial

2.3.2013 v 08:25 | Nahoru | #1174
PetrA3> Proc ne ossa uz zaznelo v jinem tematu. Tusim gasgas randome civilni slapacka.

(reakce na) Jak na trial

2.3.2013 v 08:54 | Nahoru | #1175

PetrA3 píše: Gratuluju Nevím jestli sis nezadělal na pěknej pruser, chci říct, jestli nebudeš za čas kupovat čistokrevnou šlapačku ) Btw, proč ne ossa explorer?



Protoze stoji o 50 koliku vic

Jak na trial

2.3.2013 v 09:22 | Nahoru | #1176
... jasně není to o výkonu, ale na začátek určitě správna volba, někde na trial vláknech jsem registroval japonské video s tímto strojem , stojí za zhlédnutí ...

Jak na trial

2.3.2013 v 09:23 | Nahoru | #1177
ozzy: Jj, to máš pravdu, nevěděl jsem, že jsou ty ceny takhle vzdálený :-/ Resp. jsem překvapen, kolik stojí Randonne, čekal jsem aspon 115.. Tohle je fakt zajímá cenová nabídka..

Jak na trial

30.3.2013 v 15:59 | Nahoru | #1178
... chcete se zlepšit ?



Poučte se z tohoto videa ...

Jak na trial

16.4.2013 v 18:02 | Nahoru | #1179
Zdar pánové,
mám dotaz, zejména pro lidi s motorkou z druhé ruky ale přesto na papírech. Jak jste řešili STK při přepisu? Nastrojili jste poctivě homologační sadu, nebo technici na stk vědí, že trialka má světla a klakson jen víceméně na ozdobu a papíry jsou jen kvůli závodům?
Mám gase 280 01 s papírama v depozitu, ale regulérní stk by určitě neprošel, bo nemá např. zadní světlo, tacho apod. Klidně bych i tyhle díly koupil, neválí se něco někomu doma bez užitku?

Jak na trial

16.4.2013 v 21:26 | Nahoru | #1180
Nech si na závodech udělat sportovní průkaz a máš po starostech

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

16.4.2013 v 21:42 | Nahoru | #1181
Ta zavodech musis mit technickou ? Co je TO za blbost ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

16.4.2013 v 22:57 | Nahoru | #1182
Ozzy_> Bohužel musíš, když má SPZ, tak je to podmínkou. (ale nikdo to nekontroluje a průser by byl teprve, až bys někoho omylem trefil a začala by to šetřit pojišťovna, asi by ses nedoplatil ... sportovní průkaz to vyřeší a hlavně nesmíš zapomenout na povinné ručení.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

17.4.2013 v 08:43 | Nahoru | #1183

Jirka.M píše: Ozzy_> Bohužel musíš, když má SPZ, tak je to podmínkou. (ale nikdo to nekontroluje a průser by byl teprve, až bys někoho omylem trefil a začala by to šetřit pojišťovna, asi by ses nedoplatil ... sportovní průkaz to vyřeší a hlavně nesmíš zapomenout na povinné ručení.)



Pojistovna ? Nekoho trefil ?

Jak muzes nekoho trefit na uzavreny trati kde se jede solo ? Co ma povinny ruceni spolecnyho s pohybem na uzavreny trati ? TO resis jen na pozemnich komunikacich, kdyz trefis nekoho v neverejnech garazich, povinny ruceni je ti k nicemu. Nebo to cely moc nechapu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

17.4.2013 v 08:51 | Nahoru | #1184
Ozzy_> uzavrena trat u trialu nebyva. Je to tak, ze casto jezdis po silnicich minimalne treti tridy od sekce k sekci a to za normalniho provozu. A kdyz tam trefis cokoli tak myslim poradatel neda ani vorla a jde to za tebou protoze kdyz nebudes mit povinny tak se myslim muzes i pekne prohnout. Tech par stovek se urcite vyplati a povinny si udelat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

17.4.2013 v 09:02 | Nahoru | #1185

wert píše: Ozzy_> uzavrena trat u trialu nebyva. Je to tak, ze casto jezdis po silnicich minimalne treti tridy od sekce k sekci a to za normalniho provozu. A kdyz tam trefis cokoli tak myslim poradatel neda ani vorla a jde to za tebou protoze kdyz nebudes mit povinny tak se myslim muzes i pekne prohnout. Tech par stovek se urcite vyplati a povinny si udelat..



Aha, asi bych se mel na nejaky zavody ject podivat. Ja sem si doted myslel, ze se bavime o nejaky trati postaveny v "prirode" kam si vsichni privezou prdlafky na vozejku, a ne ze se lita po silnicich mezi prekazkama

(reakce na) Jak na trial

17.4.2013 v 10:14 | Nahoru | #1186
Ozzy_> Trať je téměř calá uzavřená, ale často jen přejíždíš silnici a náhoda je blbec. Nejdelší přejezd po silnici je tuším v Bochově cca 200m ale 3 křižovatky. Na druhou stranu jsou tam pořadatelé. Ale raději dám 200 za pov ručení než 200 000 za promáčklý dveře nějakýmu tydýtovi.

Jak na trial

17.4.2013 v 11:54 | Nahoru | #1187

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

17.4.2013 v 12:46 | Nahoru | #1188
Povinný ručení se bojim, že je akorát pro nás dobrý pocit. Sám ho samozřejmě mám. Ale já pochybuju, že pojištovna něco zaplatí, když ta motorka je v čase nehoda nezpůsobilá k provozu, nemá světlo, blinkry atd... Nevím, třeba se mýlím. Rád bych. Soudím jen podle toho, jak se pojištovny vykrucujou v případě, že nabouráš a máš třeba jen gumy s jiným rychlostním indexem, tak natož trialová motorka. Ale jak řikám, sám ho mám a doufám, že tohle nikdy nebudu muset řešit. Neznám ani nikoho, kdo by to řešil a jak¨případně dopadl...

(reakce na) Jak na trial

17.4.2013 v 15:02 | Nahoru | #1189

PetrA3 píše: Povinný ručení se bojim, že je akorát pro nás dobrý pocit. Sám ho samozřejmě mám. Ale já pochybuju, že pojištovna něco zaplatí, když ta motorka je v čase nehoda nezpůsobilá k provozu, nemá světlo, blinkry atd... Nevím, třeba se mýlím. Rád bych. Soudím jen podle toho, jak se pojištovny vykrucujou v případě, že nabouráš a máš třeba jen gumy s jiným rychlostním indexem, tak natož trialová motorka. Ale jak řikám, sám ho mám a doufám, že tohle nikdy nebudu muset řešit. Neznám ani nikoho, kdo by to řešil a jak¨případně dopadl...



Ja bych presne tohle rekl. Ja si randonku samozrejme normalne prihlasil, mam k ni SPZ, atd. ALe bud jezdim nastrojenej, a spoleham na povinny ruceni, a nebo to schazim, a jedu na svoje. Nic jinyho clovek podle me nevymysli.

2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

3.5.2013 v 17:26 | Nahoru | #1190
Zdravím všechny, kdyby zítra někdo nevěděl kde potrénovat, tak od 11h do cca 17h jste vítáni na Březový u Sokolova, dnes jsem byl v lese trochu uklízet a postavil jsem na zítra dva viceůrovňové úseky

(reakce na) Jak na trial

3.5.2013 v 18:41 | Nahoru | #1191
Karkonaut> Já se snad do tý Březový přstěhuju! Dobře potrénujte, hlavně bez zranění

(reakce na) Jak na trial

4.5.2013 v 14:00 | Nahoru | #1192

Karkonaut píše: Zdravím všechny, kdyby zítra někdo nevěděl kde potrénovat, tak od 11h do cca 17h jste vítáni na Březový u Sokolova, dnes jsem byl v lese trochu uklízet a postavil jsem na zítra dva viceůrovňové úseky



1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

15.7.2013 v 09:59 | Nahoru | #1193

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

4.10.2013 v 01:00 | Nahoru | #1194
PetrA3> Genialita Toniho je vice nez zrejma. Uzasna lehkost.

Nasel jsem uzasny zabery.



Treba v 7:25 a v 8:20min. Uááá, to je balet

(reakce na) Jak na trial

7.10.2013 v 13:20 | Nahoru | #1195
DavidH> na to se dá koukat do zblbnutí ...

Jak na trial

10.10.2013 v 08:25 | Nahoru | #1196
pěkný

3 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

14.10.2013 v 17:39 | Nahoru | #1197
Ahoj všeci, potřebuju radu bo su úplné panic v trialu, lechtá mne ruka přejít z cross jen na triáleček ještě jsem se na tem nesvezl, ale mám dost velké proporce 195 a metráček teda před obědem pak + - 5kg. Koukal jsem na GG 280, nebo 250, co do začátku lepší 2 takt, 4takt
Jak je na tem ůdržba a náklady na ní a kolik mh na píst, olej- e, co převodovka, a asi nejvíc dostává spojka brzdy a tlumiče. Dík za každou řádku. M

(reakce na) Jak na trial

14.10.2013 v 20:11 | Nahoru | #1198
mrakoplaš80> pár řádek napíšu.. trialku jsem si koupil v roce 2009 jako naprostý trialový poleno a to 4taktní Montesu. Novou. Stála tehdá přes 200t proporce mám 184/120.. údržba v mém případě znamená vyčistit vzduchový filtr a nechat vyměnit olej. A to další co píšeš je v mém případě zatím něco, co budu muset jednou nechat třeba udělat ale ta doba zatím nenastala. Vše je na motorce originál, plně funkční a v původním stavu takže před závodama (když tedy jedu) vyčistím filtr, máznu řetěz a do petky si vezmu 1,5 litru benzínu a s tím vydržím celý víkend) jo je pravda, že letos v Norsku, kde jsem dělal doprovod mi odešla asi po dvou letech svíčka, svině jedna, nic to dneska nevydrží, už tam mám od 2009 třetí... tak mi jí kamarád vyměnil a bylo
Do začátku tedy za mě 4t (montesa, nebo sherco), pokud se budeš chtít jen vozit. Jestli máš ale nějaké závodnické ambice do budoucna tak asi spíš 2t. Výběr ale v dnešní době stejně spěje ke stroji GG.

(reakce na) Jak na trial

14.10.2013 v 21:59 | Nahoru | #1199
mrakoplaš80> musím souhlasit s Wertem, Montesa Cota 4rt je asi na tvé proporce ta nej volba, super podvozek krásně pružnej motor od spoda i nahoře. Nelekej se tý ceny, samozřejmě když půjdeš do nový, tak je to přesně jak píše Wert, ale dá se sehnat i třeba za 70-80tis. starší. Super na ni je , že mažeš řetěz, dolíváš benzín a jezdíš, kdežto každej 2t pořád nějak ladíš. Tak brzy naviděnou v hoby kategorii

(reakce na) Jak na trial

15.10.2013 v 06:40 | Nahoru | #1200
mrakoplaš80> Ahoj, čtyřtaktní Montesa je vážně mňamka . Osobně doporučuji vyzkoušet více strojů a pak si vybrat. Třeba Gasík 300 ragovka je pro začátečníka v trialovém terénu asi moc ostrá.Ber s rezervou( názor staršího pána
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist