globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 07:49 | Nahoru | #931
Ano vypada jako origo 31k, ale ma nadrz z novejsiho modelu z nahace, ktery mel uz klasicke dvoukomory.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 09:46 | Nahoru | #932
havlis_de> Naděláš pro pár nálepek Spíš by mělo sběrateli vadit, že chybí klín před motorem.
1984 prospekt:


1986:


Naposledy editováno 18.02.2021 09:46:44

Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 10:23 | Nahoru | #933
Tato maska a klin byla priplatkova vybava, velmi malo motorek to ma. Vetsina ma klasickou plnokapotu nebo pak nahace a nebo cast plnokapoty, kdyz moto nekdo zboril.
Ta mala maska se delala jen chvilku a to jen na typ 31k.
Klin je to nejmensi kupoval jsem ho pred par lety myslim na wemoto nebo motoforza. Rdca uz levnejsi nebudou v nemecku pojizdne +- origokolem 4tis eur.
Svezeni na tom je opravdu pekne. Narozdil ot 250tek to ma celkem silu i ve spodu. Da se s tim jet i s jawama, pokud tocis do 5000ot. Ale da se s tim i v zatackach zatopit R6, je to lehky, zryhluje to, podvozek ukde a brzdi to.
Narozdil od Kawy 750 2T kdy motor ma vyrazne vetsi zatah, ale ram a brzdy nestihaji a sportovni jizda je spis sebevrazda. Tezko budes hledat neco co ma vetsi obsah, muze legalne na silnici a jako celek funguje. Pokud mas jeste dost penez tak muzes i potunit tomu motor treba na 610tku s cheetah valcema a 10mil klikou
Takze jaky jiny 2T na silnici?

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2021 v 23:25 | Nahoru | #934
Klon détéčka, Yamaha 125 Ténéré, bazoš , 55 tisíc.


Asi nejvíc na celém intenetu o ní napsal seikos
Píše, že se dělala v Itálii, a já tipuju, že její předchůdce musel být z Francie


Naposledy editováno 18.02.2021 23:27:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 13:06 | Nahoru | #935
Kohlstein> A je pryč, to byl fofr. Na stejném místě Suzuki RG 250 Gamma z r. 1987 za 189 tisíc. Bazoš.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 14:49 | Nahoru | #936
Kohlstein> A ještě jednou na stejném místě, Simonini 125, italská kroska ze sedmdesátých let za 48 tisíc.
Trochu nesedí udávaný ročník 1970, spíš to bude ročník 1976 (motor Sachs s černými víky, sklon zadních tlumičů), výfuk je s otazníkem - tehdy se lámala doba kdy se přecházelo z výfuku spodem na vedený vrchem, a podle nádrže by to mohlo mít původ v enduru.
Pod značkou Simonini se dělaly motorky v letech 1971-1981, i když samotný Enzo Simonini ztratil kontrolu na firmou kolem roku 1976. Byla to doba, kdy v Itálii stačilo posvařovat pár trubek a zbytek motorky koupit - Sachs, Marzocchi, Ceriani, Akront, Borrani, Corte e Cosso, Grimeca, Magura, Tomaselli, Preston Petty, Acerbis, Motoplat, atd.
Vše o strojích Simonini zde: http://www.registro...imonini.it/index.php
Podle všeho to vypadá, že Enzo pak pokračoval dál ve výrobě dílů pro motorky a skútry (výfuky, válce, hlavy), pak přišly motory pro ultralighty, a toto by mohla být jeho firma https://www.simonin...t/11-simonini-racing



A toto je enduro z roku 1976

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 15:47 | Nahoru | #937
Kohlstein> Hezký. Týpek tam má mimo jiné i dost zajímavý auťáky.

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 16:47 | Nahoru | #938
Na FB Honda MB 80 S za 55 000



A 2x Cagiva Freccia za 8500

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 16:56 | Nahoru | #939
Kohlstein> Prohledal jsem krabice, protože jsem věděl, že to tam někde musí být - v roce 1987 vyšel v Automobilu test Suzuki RG 250. Tehdy jsem měl taky 250, ale jenom ubohou starou kývačku a toto byl pubertální sen. Vzhledem k nadčasovosti japonským motorek vůči tehdejší československé realitě mně bylo tak nějak jedno, že je to vlastně popis tehdy už tři roky staré motorky (důkaz - článek na m.cz ). A začal jsem trochu šetřit a trochu somrovat prachy po rodičích na novou 638.








Naposledy editováno 20.02.2021 17:10:27

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 17:23 | Nahoru | #940
Kohlstein> Při tom hledání jsem našel ještě další, tohle je vystřižené ze zadní strany Světa motorů, ale nevím kdy, možná 1988.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 17:29 | Nahoru | #941
A ještě jeden výstřižek motorky z 1978, která se dá pořád ještě koupit. Suzuki GT 250.

Bazoš za 35.

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2021 v 17:56 | Nahoru | #942
Tohle vyšlo ve Světě motorů v roce 1989. Když už jsem to našel, tak jsem to taky oskenoval. Suzuki RGV 250.


K tomu prospekt, který jsem dostal na výstavce Suzuki na brněnském okruhu. Akorát si nepamatuju, kdy to bylo, jestli na jaře 1990 a nebo jestli tam přijeli už v roce 1989.



Naposledy editováno 20.02.2021 18:53:05

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

21.2.2021 v 14:52 | Nahoru | #943
Kohlstein> Zprava Praga, zleva Jawa. ED 250 za 150 se asi prodala, a naskočila místo ní další za 160, bazoš .

Dva takty jsou víc než dost

21.2.2021 v 18:25 | Nahoru | #944
Jawa 500 z roku 1986, bazoš , bez cenovky. Top stav, ale slušně odrbaná. Jela možná šestidenní, ale v tom případě v klubovém týmu, jakožto spolehlivý držák s přebytkem výkonu, protože reprezentace už měla v roce 1986 nový motor s vodním chlazením.




Naposledy editováno 21.02.2021 18:27:22

Dva takty jsou víc než dost

22.2.2021 v 17:20 | Nahoru | #945
Kawasaki KDX 125, která má v TP psané KMX, bazoš za 46


Obě už tu byly, KDX v #736 , KMX v #475 a #298 . KMX se začala dělat dřív a kromě toho, že je škaredá, je taky menší, se zdvihama kol 230mm, motor má KIPS, 16kW a vyvažovací hřídel.
KDX by mělo značit sportovní enduro a o KDX 175 a 200 sem hodil pěkné info a obrázky Kohlstein. V roce 1990 uvedla Kawasaki do motokrosu perimeter rám a KX 125 se stala předlohou i pro enduro KDX 125 - podobný rám, zdvihy kol 300/320mm (přední 48mm KYB), na pohled stejný motor, ale v základu s 28mm karburátorem s výkonem pouze 18kW / 9600rpm, podobný design, 98kg suchá váha. To ale taky znamená, že motor odvozený od KX nemá vyvažovací hřídel a jízda po silnici může být útrpná, až se z toho vytřesou šroubky. KDX se dělala čtyři roky (1990-1993), pak dlouho nic, a pak, beze změny, v roce 1999.
Přímé porovnání s KMX 125, bazoš za 48



Naposledy editováno 22.02.2021 17:23:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 11:56 | Nahoru | #946
Beranidlo> Kromě toho rozbitného Maica je na bazošu i jedno nerozbitné, Maico MC 400 z roku 1979 za 95 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 17:18 | Nahoru | #947
Cagiva SST 350 s ceskyma dokladama za 40.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 21:46 | Nahoru | #948
Koudy01> Nádhera, dávám odkaz , ovšem s cenovkou 49 Některé vlastnosti bude mít asi společné s SXT 350 #637

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

23.2.2021 v 21:52 | Nahoru | #949
Beranidlo> jj, v cene jsem se prehlidl. Dik za opravu.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 12:58 | Nahoru | #950
Zrovna když se řeší omezení pohybu lidi začínaj inzerovat.
2x Elephant za 15 000.-
Planet za 18 000.-
Supercity za 23 000.-
Raptor údajně po GO za 35 000.-
Pár Aprilií RS vč. jedné hustokruté přestavby a i několik DT.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 14:45 | Nahoru | #951
Vždycky jsem chtěl mít čínskou 4taktní „laděnou“ koncovku na dvoutaktu .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 15:51 | Nahoru | #952
Bakoun> A hned tři takové kousky! I když, vzhledem k tomu, že je to nejspíš jenom díra obalená vatou, snad se nic vážného nestane, když se nepodcení natryskování. Dneska je to od Drna pěkná přehlídka.
Raptořík

Ten Elefant s motorem, co chytá na drc, je Elefant 2 / 1985, bez přívěry, a ten bez motoru je novější Elefant 3 / 1986, v principu ten stejný pravěk.


Přidřený a opravený Planet by za 18 šel, barva pěkná, motor se doladí. Otázka, proč to přidřel. Buď to není natryskované po tom otvíráku na 11kW+ (spolu s tím jiným tlumičem), nebo není přidané na olejovém čerpadle. Nebo oboje.

Supercity za 23 dobrý, ale 17kW v TP se momentálně nehodí. A když to pán v inzerci ani správně nepojmenuje, tak ten inzerát možná taky málokdo najde.

Aprilia RSo taky dobrý, s řidítkama nahoru se na tom dá apoň jezdit, ale za 84?

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 16:46 | Nahoru | #953
Tu Supercity týpek prodává už snad půl roku. Doteď to měl na FB Marketplace.

Elefanta jsem kdysi měl. Bez přívěry, malý 24mm karburátor, točilo to asi 8000 ot/min, víc se tomu (samozřejmě) moc nechtělo.

Beru zpět, nebyl to Elefant, ale měl jsem stroj Cagiva Aletta Rossa 125.
https://it.wikipedia.org/wiki/Cagiva_Aletta_Rossa

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 17:06 | Nahoru | #954
Bakoun> Jak na té wiki píšou, rozdíl mezi Elefantem a Alletta Rossa je hlavně tento, kromě toho, že mají jinou nádrž:
Cagiva Aletta Rossa - motocicletta da fuoristrada. Terénní motorka.

Cagiva Elefant - motocicletta da Deserto-stradale ossia capace d'andare su terreni sabbiosi come sull'asfalto. Tedy motorka pouštně-silniční, tedy schopná jak jízdy v písčitém terénu, tak na asfaltu. (Ono to spíš platilo pro ty dospělé Elefanty s motorem z ducny, že?)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 20:53 | Nahoru | #955
Beranidlo> Dík já jsem to v práci nestíhal hodit klasicky s fotkama. To RS je cenově hukot, ale když se podíváš tak je pár ks za 40-50t jinak nic. Na podzim byl větší výběr i kolem 20-30t. Buď ještě neinzerujou a čekaj na začátek sezóny a lepší ceny nebo už to rozházeli na díly. Inzerátů s ND jen tam víc.
Ten Elefant bude jízdou dost podobnej bývalé RV.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

25.2.2021 v 23:09 | Nahoru | #956
Na Slovensku se povaluje torzo Suzuki GT380, bazoš

Tak kdyby někdo měl čas, chuť a nějakou moderní svini s vylágrovaným motorem, může se inspirovat u The Motoworks

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 07:34 | Nahoru | #957
Kohlstein> A v Lounech je GT 125 v o něco lepším stavu.

Nymburk KTM 125 Sting na projekt, za 35 000.- mi to příjde trochu drahé.

A nejhezčí model Mita za 22 000.- s vadou v elektrice.


Naposledy editováno 26.02.2021 07:36:16

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 09:35 | Nahoru | #958
DRN.> Že by se i s malým kašpárkem dalo zahrát trochu větší divadlo? Důkaz here , SUZUKI GT 125 “QUICKSILVER”:

Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 12:02 | Nahoru | #959
Do mita bych šel, ale 700 km se mi kvůli tomu jezdit nechce

Dva takty jsou víc než dost

26.2.2021 v 20:46 | Nahoru | #960
Sranda začíná cca v čase 10:40. Kdyby si to chtěl někdo užívat podobně, tak může. Stroj dobře kopíruje terén a udržuje směr, což v případě, kdy nejsou k dispozici rovné zasněžené pláně, může být dost problém.

Yamaha Tri-Z 250, bazoš za 140, místního uživatele Cecila (recenze dost dobrá )

Alternativně sbazar za 109, o papírech se nepíše.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.


TOPlist